Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів
Очікувана вартість
928 707,00 UAH
UA-2024-03-18-007025-a ● 47bfe05f96cd45e2a9e6b334e3d1801c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дудаєва Джохара, будинок 6А |
Контактна особа: |
Оксана Глушакова +380675607996 kvk.zakupka7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:11 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:11 |
Очікувана вартість: | 928 707,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 643,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 послуга
послуги з експертного обстеження вантажопідіймального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
129 послуга
послуги позапланового технічного обстеження вантажопідіймального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
105 послуга
послуги часткового технічного обстеження вантажопідіймального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
41 послуга
послуги з паспортизації вантажопідіймального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо деталізації предмету закупівлі
Дата подання: 19 березня 2024 13:43
Дата відповіді: 21 березня 2024 09:56
Шановний Замовнику! Зважаючи на те, що трудомісткість робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду вантажопідіймального обладнання залежить від його типу, вантажопідіймальності, величини прольоту (прогону) з метою визначення реальної вартості послуг просимо в тендерній документації конкретизувати інформацію щодо вантажопідіймального обладнання, зазначивши його тип, вантажопідіймальність, величину прольоту (прогону).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Перелік вантажопідіймального обладнання, його тип, вантажопідйомність зазначено у файлі "Додаток 3 до Договору".
не відповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства з питань закупівель
Дата подання: 22 березня 2024 21:24
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:02
Шановний Замовнику, вимоги Тендерної документації на закупівлю послуг предметом закупівлі: згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів). Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями, що зазначені нижче, є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ і звужують коло конкуренції та є такими, що не відповідають пункту 4 статті 5 та пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
…
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»
«Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій
…
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
1. В позиції 4 підпункту І пункту 1 додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА при закупівлі послуг за кодом СРV ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів) зазначено наступне:
«4. Для виконання обстеження будівельних конструкцій, проведення вишукувань, розрахунків на міцність – не менше двох експертів з обстеження будівельних конструкцій і споруд класу наслідків СС3, не менше одного інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань, не менше двох інженерів-проектувальників у частині забезпечення механічного опору та стійкості з урахуванням класу наслідків (відповідальності) відповідно до предмету закупівлі».
Нами ретельно було опрацьована Тендерна документація та додатки 1 та 4 (технічне завдання, проєкт договору) до неї, але, на жаль, ми не мали змоги знайти вимоги до БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ І СПОРУД та ВИКОНАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ, що мають бути піддані обстеженню саме фахівцями, кваліфікація яких зазначена у цьому пункті.
На нашу думку це має бути визначено, оскільки витрати на проведення цих робіт мають бути враховані під час розрахування вартості послуг за цією закупівлею.
Вважаємо, що вимога щодо наявності в Учасника працівників, які мають зазначену у цьому пункті кваліфікацію є зайвою, оскільки Тендерна документація не містить відповідного технічного завдання із зазначенням технічних характеристик будівель та споруд, які необхідно обстежити.
Таким чином, ця вимога є такою, що не відповідає предмету закупівлі.
2. В позиції 2 підпункту І пункту 1 додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА при закупівлі послуг за кодом СРV ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів) зазначено наступне:
«2. Не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178;»
На цей час проведення сертифікації фахівців неруйнівного контролю визначено такими документами:
ДСТУ EN ISO 9712:2014 НЕРУЙНІВНИЙ КОНТРОЛЬ. КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ
НПАОП 0.00-1.63-13 Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю
За статусом вони майже рівнозначні, але враховуючи, що Україна йде до Європи, перевага надається ДСТУ EN ISO 9712:2014 і більшість фахівців проходять сертифікацію на відповідність саме ДСТУ.
Також, звертаємо увагу, що Державна регуляторна служба України неодноразово зауважувала Держпраці щодо скасування НПАОП 0.00-1.63-13, про що зазначалося в:
пункті 23 «Плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 р. № 615-р.» Державної регуляторної служби України
пункті 25 Розпорядження КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1413-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та покращення бізнес-клімату, плану дій щодо покращення умов ведення бізнесу в Україні та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»:
25. Скасування сертифікації (підтвердження кваліфікації) персоналу з неруйнівного контролю за НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» визнання таким, що втратив чинність, наказу МНС від 10 грудня 2012 р. № 1387 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» - Мінекономіки Держпраці IV квартал 2020 р.
Таким чином, вимога щодо підтвердження кваліфікації фахівців, що виконують неруйнівний контроль, на відповідність нормативному акту, який не відповідає чинному законодавству є дискримінаційною…
3. В пункті 2.2 розділу ІІ додатку 1 «Технічне завдання» до Тендерної документації зазначено:
2.2. Учасник повинен надати Замовнику цінову пропозицію (з ПДВ та без ПДВ), яку підтвердити кошторисом або калькуляцією, розробленої у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 або ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 на підставі Галузевих норм часу на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, частина IV, із зазначенням вартості послуг по кожній одиниці обладнання, враховуючи вартість всіх витрат, податків та зборів, інших платежів.
Пунктом 2 Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374, ВИЗНАНІ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є:
71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів)
Зазначені ДСТУ мають назву та мають поширення відповідно до назви на будівництво:
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Частина IV «Галузевих норм часу на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки» визначає норми часу на проведення:
Технічні огляди (випробування) і експертне обстеження парових та водогрійних котлів; посудин, які працюють під тиском; наповнювальних станцій; трубопроводів пари і гарячої води Технічне діагностування та огляд автоклавів Технічні огляди та експертне обстеження підіймальних споруд Діагностика технічного стану об’єктів газового комплексу, технологічного обладнання нафтопереробних, нафтохімічних і хімічних виробництв, Технічний огляд технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
Тобто, яким чином норми щодо визначення вартості будівництва мають бути застосовані під час розрахунку вартості послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду.
Враховуючи викладене вище, Керуючись вимогами ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси всіх учасників, які бажають прийняти участь у процедурі зазначеної закупівлі, та принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Шановний замовник, чи не бажаєте привести Тендерну документацію у відповідність із чинним законодавством та вилучити вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Виключити позицію 4 підпункту І пункту 1 додатку 2 до Тендерної документації.
2. Позицію 2 підпункту І пункту 1 додатку 2 викласти у такий спосіб:
2. Не менше двох фахівців е нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178 або, які атестовані відповідно до ДСТУ EN ISO 9712:2014 Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю.
3. Вилучити посилання на нормативні документи, які втратили чинність, та зазначити такі, що відповідають предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було вивчено Ваші зауваження та прийнято рішення :
1) Виключити з вимог тендерної документації вимоги п.п.4 п.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
2) Виключити вимогу тендерної документації щодо надання до цінової пропозиції.
3) З огляду на вимоги пункту 31 ч.1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасників працівників відповідної кваліфікації.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Водночас будь-які рішення щодо закупівель, у тому числі щодо визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, приймаються замовником самостійно з дотриманням вимог законодавства в цілому. Відповідно вимога тендерної документації стосовно наявності не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178 не суперечить вимогам законодавства публічних закупівель та в цілому.
1) Виключити з вимог тендерної документації вимоги п.п.4 п.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
2) Виключити вимогу тендерної документації щодо надання до цінової пропозиції.
3) З огляду на вимоги пункту 31 ч.1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасників працівників відповідної кваліфікації.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Водночас будь-які рішення щодо закупівель, у тому числі щодо визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, приймаються замовником самостійно з дотриманням вимог законодавства в цілому. Відповідно вимога тендерної документації стосовно наявності не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178 не суперечить вимогам законодавства публічних закупівель та в цілому.
посилання на наказ, який втратив чинності
Дата подання: 25 березня 2024 17:47
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:58
Добрий день! Кваліфікаційні критерії до учасника Закупівлі містять у собі посилання на наказ, який втратив чинність, а саме на: Наказ Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178. Виправте, будь ласка, вимоги тендерної документації так, щоб вони посилались на чинні закони та нормативні акти. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-007025-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АСТЕРА ПРОМ", Код ЄДРПОУ:44356765
Дата подання: 20 березня 2024 17:32
дискримінація учасників у додатку 1
Шановна посадова особа Замовника, у разі не задоволення цієї вимоги – директор нашого підприємства, користуючись можливістю, яку надає йому Закон України «Про звернення громадян» - подасть до Держаудитслужби України звернення, щодо ймовірних порушень процедури Закупівлі з боку Замовника. Також ми передамо цю інформацію до інститутів громадянського суспільства (в СМІ та громадянські об’єднання) з проханням з їхнього боку звернутись до Держаудитслужби України з вимогою здійснити контроль за дотриманням законодавства про Закупівлі.
Нагадуємо вам, що згідно з положеннями Статті 164 Закону «Порушення законодавства про закупівлі» - «… несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; …. тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Окрім того «2. Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: …… інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону», тобто це підстава для проведення моніторингу процедури закупівлі, який може здійснюватися протягом дії договору по Закупівлі і як свідчить практика – може привести до зобов’язання розірвати договір, що перебуває на стадії виконання.
А тепер по суті:
Підпункт 2 пункту 1 розділу 3 додатку 1 вимагає від учасника надати у тому числі:
«2. Оригінал/копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляду) або Державною службою України з питань праці (Держпраці України), що дозволяє наступні роботи, зокрема(але не виключно):
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;»
Просимо вас внести зміни у цю вимогу у зв’язку з наступним:
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р. (надалі Порядок)
Згідно з Додатком 2 до Порядку роботи підвищеної небезпеки «18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» входять у групу «Б» та виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто у Учасника не має можливості отримати Дозвіл на виконання «верхолазних робіт», але є можливість отримати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Окрім того, цей вид робіт називається у Порядку «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм», а не так, як вимагаєте ви: «роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту»
Вимога надати саме Дозвіл дискримінує тих учасників, які на законних підставах виконують верхолазні роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Вимога надати дозвільні документи, саме на « роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту» - дискримінує тих учасників, які виконують ці роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм».
Додайте, будь ласка, можливість підтвердити спроможність виконувати верхолазні роботи на підставі наявності у учасника у тому числі і декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Сформулюйте, будь ласка, свою вимогу з урахуванням положень Порядку.
Стосовно «роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників» - отримання дозволу або декларації на ці види робот, взагалі, не передбачені чинним на сьогодні Порядком, таких робот не має ні в групі «А» ні в групі «Б».
Тобто, ваша вимога дискримінує тих Учасників, які на законних підставах виконують роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників
Сформулюйте, будь ласка, свою вимогу з урахуванням положень Порядку або видаліть її.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо вам, що згідно з положеннями Статті 164 Закону «Порушення законодавства про закупівлі» - «… несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; …. тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Окрім того «2. Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: …… інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону», тобто це підстава для проведення моніторингу процедури закупівлі, який може здійснюватися протягом дії договору по Закупівлі і як свідчить практика – може привести до зобов’язання розірвати договір, що перебуває на стадії виконання.
А тепер по суті:
Підпункт 2 пункту 1 розділу 3 додатку 1 вимагає від учасника надати у тому числі:
«2. Оригінал/копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляду) або Державною службою України з питань праці (Держпраці України), що дозволяє наступні роботи, зокрема(але не виключно):
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;»
Просимо вас внести зміни у цю вимогу у зв’язку з наступним:
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р. (надалі Порядок)
Згідно з Додатком 2 до Порядку роботи підвищеної небезпеки «18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» входять у групу «Б» та виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто у Учасника не має можливості отримати Дозвіл на виконання «верхолазних робіт», але є можливість отримати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Окрім того, цей вид робіт називається у Порядку «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм», а не так, як вимагаєте ви: «роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту»
Вимога надати саме Дозвіл дискримінує тих учасників, які на законних підставах виконують верхолазні роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Вимога надати дозвільні документи, саме на « роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту» - дискримінує тих учасників, які виконують ці роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм».
Додайте, будь ласка, можливість підтвердити спроможність виконувати верхолазні роботи на підставі наявності у учасника у тому числі і декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Сформулюйте, будь ласка, свою вимогу з урахуванням положень Порядку.
Стосовно «роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників» - отримання дозволу або декларації на ці види робот, взагалі, не передбачені чинним на сьогодні Порядком, таких робот не має ні в групі «А» ні в групі «Б».
Тобто, ваша вимога дискримінує тих Учасників, які на законних підставах виконують роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників
Сформулюйте, будь ласка, свою вимогу з урахуванням положень Порядку або видаліть її.
Дякую!
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2024 08:48
Замовником розглянуто вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-18-007025-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", Код ЄДРПОУ:32349901
Дата подання: 24 квітня 2024 10:24
Дата подання: 24 квітня 2024 10:24
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо визначення ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" переможцем процедури закупівлі прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наступного: 17.04.2024 Замовником було розміщено повідомлення Учаснику ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі складі тендерної пропозиції.
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2024 16:20
рішення від 26.04.2024 №7455.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 16:19
інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 №7980.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 12:38
рішення від 06.05.2024 №7980.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 19:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЮВ-УКРАЇНА ПЛЮС" |
477 840,00
UAH з ПДВ
|
389 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
389 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" |
543 000,00
UAH з ПДВ
|
389 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПромТехДіагностика" |
669 360,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" |
620 753,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Науково-виробничий діагностичний центр" |
680 026,43
UAH з ПДВ
|
609 921,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" |
921 973,20
UAH з ПДВ
|
921 973,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЮВ-УКРАЇНА ПЛЮС" #39846885 |
Відхилено |
389 980,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 14:43
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 квітня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" #20405673 |
Відхилено |
389 990,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 13:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 квітня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" #44075190 |
Переможець |
389 999,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 11:00
|
103-ВГМ Додаток 1.pdf | укладений |
24 травня 2024 10:57
|
103-протокол продовження строку укладення договору.docx | укладений |
24 травня 2024 10:57
|
103-ВГМ (ЕО, ЧТО, ППТО).pdf | укладений |
24 травня 2024 10:57
|
Графіки відключень.docx | укладений |
24 травня 2024 10:57
|
Статистика тривог.docx | укладений |
24 травня 2024 10:57
|
103-ВГМ Додаток 2.pdf | укладений |
24 травня 2024 10:57
|
103-ВГМ Додаток 3.pdf | укладений |
24 травня 2024 10:57
|