Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вертикальний оброблювальний центр з ЧПК
Очікувана вартість
80 326 400,00 UAH
UA-2024-03-18-006878-a ● bed0923c37e64a7895bd8a9dd4d59488
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович 380981173786 tender052@ukroboronprom.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 16:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 16:20 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 80 326 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 803 264,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42620000-8: Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Вертикальний оброблювальний центр з ЧПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2024
ДК 021:2015: 42620000-8 — Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 80 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
Термін поставки: | 5% |
Термін постачання до 210 днів – 5%: | 5% |
Термін постачання до 180 днів – 4%: | 4% |
Термін постачання до 150 днів – 3%: | 3% |
Термін постачання до 120 днів – 2%: | 2% |
Термін постачання до 90 днів – 1%: | 1% |
Термін постачання до 60 днів (базовий) – 0%: | 0% |
15 квітня 2024 15:46 |
кд_11_вертикальні_центри_зміни.docx |
15 квітня 2024 15:46 |
кд_11_вертикальні_центри_зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання креслень/ескізів або опис заготовок
Дата подання: 21 березня 2024 14:09
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:41
Просимо надати креслення/ескізи або характеристики ЗАГОТОВОК які будуть надані для виконання фрезерної обробки та отримання готових тестових деталей.
Звертаємо увагу на те, що отримані креслення деталі, яка повинна бути отримана в результаті тестової обробки, присутні елементи поверхонь які можливі для обробки ЛИШЕ на токарній групі верстатів. Розуміння характеристик заготовок дасть змогу корректно підібрати оснащення для закріплення деталі та перелік інструменту для обробки. Також запитувана інформація суттево впливає на розрахунок часу обробки деталей.
всю необхідну інформацію прошу направити на електонну адресу kaa@varitec.com.ua
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конфігурація заготовки, що подається на фрезерну обробку, відповідає конфігурації деталі,що повністю оброблена на токарному обладнанні.
інтегрований поворотний стіл
Дата подання: 21 березня 2024 21:55
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:41
Доброго дня. Чи буде розглядатись 4+1 осьовий верстат з інтегрованим наклонно - поворотним столом, який звісно зняти не можна і використовувати верстат як 3-х осьовий. Якщо так, тоді параметри "довжина і ширина столу" будуть звичайно пропущені, бо верстат має лише наклонно - похилу планшайбу діаметру 350 або 650 мм.
Відповідь: Доброго дня, ні, не розглядається. Для забезпечення більш широких технологічних можливостей обробки деталей. В тому числі шляхом зняття додатикового вертикального столу
Зміни до Договору
Дата подання: 22 березня 2024 15:10
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:11
Просимо змінити п 4.1.2. та викласти у наступній редакції:
Приймання Устаткування означає, що:
˗ Устаткування комплектно, відповідно до Додатку №1 та пакету технічної документації, що поставляється разом з Устаткуванням;
˗ Устаткування прийнято по характеристикам (на предмет відповідності Додатку №1);
˗ Устаткування прийнято після запуску (на предмет перевірки роботи всіх органів та систем);
˗ проведено навчання (інструктаж) фахівців (операторів) Замовника згідно з Додатком №1 до даного Договору;
˗ проведення демонстрації працездатності Устаткування, згідно підготовленого Постачальником технологічного марщруту механічної обробки на тестовій деталі.
Зміни повязані з тим, що поняття "Технологічний процес" за визнгаченням включає в себе операції, дії, та та також процеси на підприємстві(заготівельні, вимірювальні, слючарні і т.ін) що не входять в повноваження компанії-постачальника обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добро дня, дякуємо за звернення, правки будуть внесені
Вимога
Дата подання: 22 березня 2024 15:23
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:13
Наша компанія гарантує стабільне виготовлення тестової деталі та відповідні точності позиціонування та повторюваності по всім осям згідно вимог технічного завдання до цього тендеру без використання оптичних лінійок по осям. Ми також маємо відповідні верстати в достатній кількості готові до транспортування на складі в Європі. Верстати будуть поставлені на Ваш завод протягом двох місяців з моменту передплати. Враховуючи обставини вважаємо, що короткий термін постачання є дуже важливим для якнайшвидшого підвищення обороноздатності нашої країни.
Враховуючи вищезазначене, просимо прибрати вимогу в технічному завданні "Оптичні лінійки по всім осям" та зменшити строк поставки товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, дана вимога обмежує інших потенційних постачальників.
Дміни до Договору
Дата подання: 22 березня 2024 15:25
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:14
Просимо змінити п 4.5. та викласти у наступній редакції:
4.5. Постачальник надає повний комплект змінних розхідних частин на 1 рік роботи, який він поставляє згідно Додатку №1 до Договору.
Зміни пов'язані з тим, що вимоги до комерційної пропозиції не передбачають переляік "витратних матеріалів"
Під поняттям "витратні матеріали для проведення регламентних робіт" мається на увазі ЗОР, мастила і т.ін що є відповідальність сторони замовника і повязане з технологічними процесами та типами оброблювальних матеріалів і відповідно може змінюватися без погодженням з постачальником обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, в найкоротший термін буде змінено
Розвантаження
Дата подання: 26 березня 2024 12:42
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:16
У Додатку 3 до Конкурсної документації в розділі "Вимоги до пропозиції" зазначено, що Вартість обладнання повинна бути вказана: з урахуванням розвантаження, тобто за рахунок продавця. Але в проєкті договору в пункті 4.1.1. зазначено "Розвантаження обладнання на території Покупця виконує Покупець". Просимо уточнити, хто буде проводити розвантаження.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, буде виправлено. Правильним вважати, що розвантаження за Продавцем
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:46
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:45
Просимо текст пункт 1.6. змінити на "Замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від придбання Устаткування шляхом направлення Постачальникові відповідного повідомлення з переліком Устаткування, від поставки якої він відмовляється, не пізніше, ніж через 14 днів від дати виконання попередьої оплата у розмірі 80% від ціни Устаткування. З моменту відправлення Замовником Постачальникові повідомлення про відмову від придбання Устаткування, даний Договір втрачає чинність у частині, що стосується Устаткування, зазначеного в повідомленні про відмову, але зберігає чинність у частині Устаткування, не зазначеного в повідомленні." Зміни повязані з тим, що обладнання буде вироблятися згідно вимог ТЗ і може бути індивідуальне
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:46
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:47
Просимо змінити п 4.1.2. та викласти у наступній редакції: ˗ Устаткування комплектно, відповідно до Додатку №1 та пакету технічної документації, що поставляється разом з Устаткуванням; ˗ Устаткування прийнято по характеристикам (на предмет відповідності Додатку №1); ˗ Устаткування прийнято після запуску (на предмет перевірки роботи всіх органів та систем верстату); ˗ Устаткування прийнято по точності за стандартом ISO 230-2 (по всім параметрам точності згідно з «test-report», з обов’язковою прийомкою точності позиціонування та повторюваності по осях Х,Y,Z за допомогою лазерного інтерферометру, перевірка системи прив’язки ріжучого інструменту), з занесенням у відповідний протокол реальних отриманих даних; ˗ наданий технологічного маршруту механічної обробки виготовлення тестових деталей на паперовому або в електронному вигляді із зазначенням ріжучого інструменту; ˗ проведено інструктаж операторів і програмістів Замовника згідно з Додатком №2 до даного Договору; ˗ проведена демонстрація виконання виготовлення тестових деталей, згідно підготовленого Постачальником технологічного процесу. Дозволяється заміна матеріалу заготовок тестових деталей на аналогічний. Зміни повязані з тим, що: - поняття "Технологічний процес" за визначенням, включає в себе операції, дії, а також процеси на підприємстві(заготівельні, вимірювальні, слючарні і т.ін) що не входять в повноваження компанії-постачальника обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:47
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:48
При передачі Устаткування уповноваженим представникам Замовника, на території зазначеній Замовником, Постачальник здійснює також передачу необхідної документації на Устаткування, яка включає в себе: ˗ видаткову накладну; ˗ видатково-транспортну накладну; ˗ декларацію про відповідність Устаткування вимогам технічних регламентів; ˗ пакувальний лист; ˗ коносамент (Bill of Lading) або письмове сповіщення від Постачальника про проведення митного оформлення Постачальник зобов'язується реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, передбаченому Податковим кодексом України та чинним законодавством України. Митна декларація та її копія є комерційною таємницею компанії постачальника та не може бути надана.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт поки залишається без змін, наразі уточнюється у спеціалістів
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:47
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:47
Просимо змінити пункт 4.11 та викласти його у наступній редакції 4.11 У випадках: ˗ поставки некомплектного Устаткування в т.ч. за документацією, що поставляється разом з Устаткуванням; чи ˗ поставки пошкодженого при транспортуванні або розвантаженні Устаткування з вини Постачальника; чи ˗ поставки неякісного Устаткування або Устаткування, яке не відповідає Додатку №1 до Договору (за технічними характеристиками, включаючи характеристики точності, рік випуску Устаткування, тощо); чи ˗ невідповідності поставленого Устаткування, Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути виявлені невідповідності. Строки усунення невідповідностей наступні: ˗ невідповідності, які не потребують заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом до 5 робочих днів; ˗ невідповідності, які вимагають заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом до 30 робочих днів; ˗ невідповідності, які вимагають приїзду фахівців з підприємства-виробника Устаткування(за умови отримання дозволу на відвідування країни), усуваються протягом до 45 робочих днів. Відлік строку усунення невідповідностей починається після отримання Постачальником письмового повідомлення від Замовника з докладним описом невідповідностей. Зміни повязані з тим, що може бути заборона від компанії-виробника на відвідування країн з підвищеною небезпекою для життя. Також з необхідним часом для формлення документій для придбання квитків
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Приїзду фахівців з підприємства-виробника, буде замінено при підписанні Договору, на жаль зараз можливість редагування відсутня.
зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:49
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:49
Просимо змінити пункт 4.12 та викласти його в наступній редакції:
4.12. У разі неможливості усунення невідповідностей у строки, передбачені пунктом 4.11 цього Договору, які роблять неможливою нормальну експлуатацію Устаткування, воно підлягає поверненню Постачальнику. Постачальник у найкоротші розумні строки, але не більше 180 робочих днів з моменту закінчення відповідного строку, передбаченого пунктом 4.11 цього Договору, повинен забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне.
Зміни повязані з тим, що вимога "забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне продовж 10 робочих днів" є заздалегідь неможливою до виконання.
Строки виконання вказані по тексту зміненого пункту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт поки залишається без змін, наразі проходить узгодження та буде повідомлено додатково про його рішення
зміни в договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:50
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:49
Просимо змінити пунк 5.3. та викласти у наступній редакції: 5.3. Якщо в процесі експлуатації Устаткування під час гарантійного періоду виникають несправності, які не дають можливість експлуатувати Устаткування зі збереженням усіх паспортних характеристик, та ці несправності виникли не з вини Замовника (або третьої особи), Постачальник зобов’язаний продовжити загальний гарантійний період роботи Устаткування на строк протягом якого Устаткування не використовувалось. Строк продовження гарантійних зобов’язань фіксується по кожному випадку Актом усунення несправностей Устаткування. Доповнення дублюють відповідальність аналогічну як і в п 5.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:50
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:51
Просимо внести зміни в п 5.4. та викласти в наступній редакції: 5.4. Загальна гарантія обмежується тільки ремонтом або заміною пошкоджених частин Устаткування за рахунок Постачальника і не поширюється на Устаткування або деталі, які за висновком незалежної експертної комісії (в яку повинні входити як представники Замовника так і представники Постачальника), зазнали неправильного, недбалого використання представниками Замовника. Для усунення несправностей під час гарантійного строку Постачальник зобовʼязаний направити відповідних спеціалістів протягом 3 робочих днів з дати відправки Постачальнику Замовником повідомлення. Строки усунення несправностей наступні (починаючи з пʼятого робочого дня з дати відправки Постачальнику Замовником повідомлення про несправність): - несправності, які не потребують заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом 72 годин; - несправності, які вимагають заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом 30 робочих днів; - несправності, які вимагають приїзду фахівців з підприємства-виробника Устаткування, усуваються протягом 45 календарних днів. Зміни повязані з тим, що - процес доставки запасних частин залежить від наявності на складі постачальник та/або заводу-виробника. - можуть існувати обмеження від уряду країн або компанії-виробника по відвідуванню країни з підвищеною небезпековою ситуацією, наприклад бойові дії і т.ін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Приїзду фахівців з підприємства-виробника, буде замінено на "представника Постачальника" при підписанні Договору, на жаль зараз можливість редагування відсутня.
зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:51
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:51
Просимо змінити п 5.8. та викласти у наступній редакції: 5.8. У разі виникнення несправності в період гарантійного строку експлуатації, яку неможливо усунути на території Замовника, що підтверджено Виробником, та яка робить неможливим нормальну експлуатацію Устаткування (Устаткування не працює), воно підлягає поверненню Постачальнику. Постачальник у найкоротші розумні строки, але не більше 180 робочих днів повинен забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне. При цьому загальний гарантійний строк продовжується на строк, протягом якого Устаткування не використовувалось Замовником. Зміни повязаня з тим, що вимога забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне впродовж 10 робочих днів є заздалегідь неможливою до виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт поки залишається без змін, наразі проходить узгодження та буде повідомлено додатково про його рішення
зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:52
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:52
Просимо змінити п 6.10 та викласти у наступній редакції: 6.10. У випадку відсутності в комплекті постачання до Устаткування необхідного програмного забезпечення згідно "Вимоги до комплектації кожного верстату" Додатку №3 до конкурсної документації з чинним строком ліцензії не менш ніж на весь строк дії цього Договору Постачальник зобов’язаний у повному обсязі компенсувати Замовнику витрати на придбання необхідного програмного забезпечення протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дня виставлення рахунку Замовником. Зміни повязані з тим, що ПЗ(програмне забеспечення) не встановлюється на Устаткування а встановлюється на окремий ПК(персональний комп'ютер) Під поняттям "необхідного програмного забезпечення на Устаткуанні" може бути помилково прийнята система ЧПК(система числового програмного керування) що зазадалегідь є невідьемною частиною верстату. що призводить до підміни понять та появи корупційної складової.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт потребує додаткового узгодження з фахівцями
зміни в договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:53
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:45
Просимо додати по п 6. "Відповідаальність сторін" не ВИКЛЮЧНО однобічну відповідальність Постачальника а також і відповідальність Замовника за несовєчасне виконання платежів згідно п 2.2. у вигляді штрафу в розмірі 20% від не своєчасно виконаного платежу та 0,1% від суми Договору за кожен день прострочення по кожному з випадків несвоєчасної сплати згідно п 2.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
зміни в договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:53
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:45
Просимо Вас змінити п 8.1.12 та викласти його в наступній редакції: 8.1.12. У разі порушення однією зі Сторін запевнень, які вказані в цьому розділі Договору(що мають бути підтверрджені згідно чинного законодавства) інша Сторона має право відмовитися від Договору (розірвати Договір) в односторонньому порядку, попередньо письмово попередивши про це, і вимагати відшкодування збитків, які виникли в результаті такої відмови (розірвання). Зміни пов'язані з тим, що безпідставне(бездоказове) взинувачення не має бути підставою для одностороннього розірвання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в Договорі
Дата подання: 16 квітня 2024 19:18
Добрий день.
Просимо внести зміни до проєкту договору в пункті 4.1.2. у підпункті " Устаткування прийнято по точності за стандартом ISO 230-2» доповнити його і викласти в наступній редакції: Устаткування прийнято по точності за стандартом ISO 230-2 (по всім параметрам точності згідно з «test-report», з обов’язковою прийомкою точності позиціонування та повторюваності по осях Х,Y,Z за допомогою лазерного інтерферометру, перевірка системи прив’язки ріжучого інструменту), з занесенням у відповідний протокол реальних отриманих даних. При цьому Замовник зобов'язується забезпечити виконання температурного режиму для вимірюваннь точності згідно з ISO 230-2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Зауваження до тексту Договору
Дата подання: 17 квітня 2024 09:44
Просимо привести до відповідності Додаток№4 до Договору поставки.
Згідно тексту даного Акту вартість пуско-налагоджувальних робіт відокремлюється від загальної вартості обладнання. Але згідно Додатку №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на Вертикальний оброблювальний центр з ЧПК" розділу "Вимоги до пропозиції" вказано що "Вартість обладнання має бути вказана: З УРАХУВАННЯМ доставки на територію замовника, розвантаження, ПРОВЕДЕННЯМ ПНР, ......"
Також згідно п 2.1. Договору поставки вказано 2.1. "Ціна Устаткування (сума цього Договору) становить _____________ грн., в тому числі ПДВ ____________ грн., і включає вартість Устаткування, упаковки і транспортування до місця постачання, вартість монтажних і пусконалагоджувальних робіт, "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Доповнення до Договору
Дата подання: 17 квітня 2024 09:53
Просимо доповнити п 4.1.2. наступними умовами
замінити речення по тексту з
Дозволяється заміна матеріалу заготовок тестових деталей на інший
на
Дозволяється заміна матеріалу заготовок тестових деталей на аналогічний/тотожній.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006878-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 14:26
Відповідність між вимогами Пропозиції та вимогами в проекті Договору.
Просимо привести у відповідність вимоги до до Тендерної пропозиції та Договору. У вимогах до тендерної пропозиції, розділ "Порядок приймання обладнання"вказаниі зовсім різні етапи приймання ніж у проекті Договору Розділ №4 пункти 4.1-4.5
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2024 14:10
Доброго дня, буде змінено
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006878-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 14:26
Зміни пункту Договору
Просимо привести у відповідність єдине найменування "Постачальник" та "Замовник" по тексту Договору. в п.4.1.1. з'являється новие найменування "Покупець"
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 16:20
Приведено у відповідність єдине найменування "Постачальник" та "Замовник" по тексту Договору
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006878-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 14:27
Уточнення та зміна положень Договору
Просимо надати розьяснення/уточнення процедурі "Попереднє приймання Обладнання" п 4.1.1. проекту Договору. Оскільки відсутні критерії та характеристики згідно яких обладнання вважається "Попередньо прийнятим". Та відобразити дані уточнення в тексті Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 16:48
4.1.1. Устаткування повинно бути поставлене в комплектації, визначеній в Додатку №1 до Договору... пункт передбачає всі належно оформлені документи
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006878-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:45175680
Дата подання: 09 травня 2024 09:39
Не відповідність ТЗ
Скарга на невідповідність учасника ТЗ у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2024 12:23
В прикріплених детальний опис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
59 007 697,83
UAH
|
53 022 306,78
UAH
|
1.0421052632 | 50 879 991.35 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАКТИК СОЛЮШН" |
55 815 100,00
UAH
|
53 020 231,57
UAH
|
1.0421052632 | 50 877 999.99 | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АБПЛАНАЛП УКРАЇНА" |
68 000 000,00
UAH
|
59 500 000,00
UAH
|
1.0526315789 | 56 525 000 | Документи |
Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт" |
79 926 000,00
UAH
|
71 500 000,00
UAH
|
1.0526315789 | 67 925 000 | Документи |
ТОВ "Імперія металів" |
75 934 635,00
UAH
|
70 700 000,00
UAH
|
1.0421052632 | 67 843 434.34 | Документи |
Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК" |
77 786 390,00
UAH
|
75 000 000,00
UAH
|
1.0421052632 | 71 969 696.97 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАКТИК СОЛЮШН" #40326579 |
Переможець |
53 020 231,57
UAH
|
08 травня 2024 14:28
|