Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сонько Валентина 0442385807 v.sonko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 14:25 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 14:25 |
Очікувана вартість: | 32 822 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44540000-7: Ланцюги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для РЕЗИДЕНТІВ: Розрахунок за товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленого товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Для НЕРЕЗИДЕНТІВ: Розрахунок за товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленого товару на склад Покупця на підставі рахунку-фактури (інвойсу) та міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 13:24 |
ТД.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 1.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 2.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 3.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 4.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 5.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 6.doc | |
18 березня 2024 13:24 |
Додаток 7.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з пунктом 5.2 проєкту договору (для резидентів та нерезидентів), що є істотною умовою договору: «Поставка замовленої партії товару здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати направлення Покупцем письмового замовлення.». Вимога була опрацьована та визначена при проведенні моніторингу цін, визначенні очікуваної вартості для даної закупівлі. Службою було отримано п’ять комерційних пропозицій наданих спеціалізованими підприємствами, які займаються виробництвом, реалізацією та здійснюють відвантаження даного виду продукції. Згідно з наданими пропозиціями чотири підприємства погодились із строком поставки протягом 60 (шістдесяти) календарних днів і тільки одне підприємство надало пропозицію строком поставки 100 календарних днів з дати направлення письмового замовлення від Покупця, але із найвищою ціною, тому при визначенні очікуваної вартості вона не розглядалась.
Відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасник подаючи тендерну пропозицію, цим погоджується з усіма умовами, викладеними в тендерній документації, в т.ч. з проєктом договору (Додаток 3 до тендерної документації)…».
Щодо укладеного договору з S&K Ltd.s.r.o., який згадується в питанні до Замовника, повідомляємо, що даний договір був укладений на інші типи ланцюгів із іншими об’ємами поставки, тому на момент проведення даної закупівлі термін поставки 150 календарних днів був прийнятним.
Отже, враховуючи вищевикладене зазначаємо, що встановлений строк поставки товару за договором не є дискримінаційною вимогою, тому вносити зміни до тендерної документації, в частині строку поставки товару, є недоцільним.
Вимоги про усунення порушення
У зв'язку з складною технічною частиною Тендерної Документації, для опрацювання та узгодження технічних питань просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій по тендеру (Ланцюг тяговий для ескалаторів типу ЕМ) (ДК 021:2015: 44541000-4 Шарнірні ланцюги) до 2 квітня 2024 року.
КП «Київський метрополітен» проводить закупівлю ланцюгів тягових для ескалаторів типу ЕМ для забезпечення виконання планових капітальних ремонтів ескалаторів відповідно до затверджених графіків. Відтермінування строку подання тендерних пропозицій призведе до порушення затверджених графіків проведення капітальних ремонтів ескалаторів та ускладнень у наданні якісних послуг з перевезень пасажирів. Тому, вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації щодо подовження строку подання тендерних пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000024 ● 7f1af918d5ed404fa60b5d955ec4d81c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:28 |
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-03-18-006355-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:20:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ланцюга тягового (ДК 021:2015: 44541000-4 — Шарнірні ланцюги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-006355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 16:33:55
Надання пояснень (інформації та документів) на Запит від 14.05.2024.
Пояснення, інформацію та документи щодо Запиту викладено в листі від 16.05.2024 №42/03-7.
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
21 800 016,00
UAH з ПДВ
|
21 800 016,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ" |
32 673 600,00
UAH з ПДВ
|
32 673 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" #05763814 |
Переможець |
21 800 016,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 14:40
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 13:09
|
291-ЕС-24 від 23.04.2024 - ПАТ КВБЗ.pdf | укладений |
24 квітня 2024 13:07
|