Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 12 663 797,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 318,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 12:53 |
Додаток 3 до тендерної документації на кап.ремонт дороги на вул.Довбуша.docx | |
18 березня 2024 12:53 |
Додаток 4 до тендерної документації на кап.ремонт дороги на вул. Довбуша.docx | |
18 березня 2024 12:53 |
Додаток 5 до тендерної документації на кап. ремонт дороги на вул.Довбуша.doc | |
18 березня 2024 12:53 |
Тендерна документація по кап ремонту на вул.Довбуша.docx | |
18 березня 2024 12:53 |
1 Додаток 1 до тендерної документації по_кап_ремонту_на_вул_Довбуша.docx | |
18 березня 2024 12:53 |
Додаток 2 до тендерної документації ТЗ по вул. Довбуша.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000005 ● c1e087247d6047ee96eacf524a48c5b7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 №31-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.04.2024 №31-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-18-005842-a 18.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:46:57
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття від будинку № 391 по вул. Довбуша в м. Коломиї до автомобільної дороги загального користування Н-10 Стрий - Івано-Франківськ - Чернівці - Мамалига ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-18-005842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 09:00:49
Відповідь на запит замовнику про надання пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття від будинку № 391 по вул. Довбуша в м. Коломиї до автомобільної дороги загального користування Н-10 Стрий - Івано-Франківськ - Чернівці - Мамалига ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-18-005842-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281. Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-doroznyogo-pokrittya-vid-budinku-391-po-vul-dovbusa-v-m-kolomiyi-do-avtomobilnoyi-dorogi-zagalnogo-koristuvannya-n-10-strii-ivano-frankivsk-cernivci-mamaliga-dk-0212015-kod-45233000-9-budivnictvo-vlastovuvannya-fundamentu-ta-pokrittya-sose-dorig
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
11 178 896,40
UAH з ПДВ
|
11 178 896,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
12 467 953,20
UAH з ПДВ
|
12 467 953,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
11 178 896,40
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2024 14:17
|
Додаткова угода_1 до 86.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2024 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 10:31
|
Договір №86 від 29.04.2024 р..pdf | укладений |
02 травня 2024 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору № 86 від 29.04.2024 р. на 1 028,40 грн, відповідно до фактичного виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/86 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |