Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" |
Код ЄДРПОУ: | 01998408 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1 |
Контактна особа: |
Лєсняков Володимир Євгенович +380504713788 3004519678@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 252 232,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 19:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 15:56 |
ТД утилізація 2024 з змінами.doc | |
25 березня 2024 15:56 |
Зміни від 25.03.24.pdf | |
25 березня 2024 15:56 |
пр.змінТД _55_1 від 25.03.24.pdf | |
18 березня 2024 10:42 |
ТД утилізація 2024.doc |
25 березня 2024 19:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2024 15:56 |
ТД утилізація 2024 з змінами.doc
|
|||
25 березня 2024 15:56 |
Зміни від 25.03.24.pdf
|
|||
25 березня 2024 15:56 |
пр.змінТД _55_1 від 25.03.24.pdf
|
|||
18 березня 2024 10:42 |
ТД утилізація 2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне.
09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Ми вдячні Вам за звернення. Ми уважно вивчили Вашу вимогу і приймаємо зауваження щодо змісту тендерної документації, зокрема додатку 3.
Найближчим часом(після уточненя кодів та видів відходів та операції з ними) нами буде внесено відповідні зміни (уточнення) до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 квітня 2024 14:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000049 ● 6749714996a24e6cb43d053b1e14bfcb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2024 № 25-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.04.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-03-18-002639-a 18.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-08 16:40:58
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:07:47
ВІдповідь на Запит замовнику на пояснення Дата: 2024-04-08 16:40:58
На вашу вимогу надаю 1) документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість(моніторінг, погодження, рішення).
2) посилання на сайт КНП ММР "Міська лікарня №4" : http://lik4.mk.ua/ та сторінку з публічною інформацією http://lik4.mk.ua/http-lik4-mk-ua-wp-content-uploads-2019-04-%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%be-%d0%bd%d0%b0%d0%b4%d0%b6%d0%be%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b1/
- (М1)КП Міська лікарня _ 4 2024.pdf
- протокол річного плану ПРОЄКТ.doc
- погодж депкор.docx
- Лікарня _4_вивіз сміття (1).pdf
- (М2)кп николаевская 4.pdf
- протокол річного плану 54.pdf
- (М3)Комерційна пропозиція А-ЕНЕРГО 2024.pdf
- Договір _ 1402 від 14.02.2024.pdf
- дог10607.pdf
- Договір _44.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-08 16:42:56
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів, за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону. При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, повинно містити обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відкриті торги з особливостями за номером ID: UA-2024-03-18-002639-a відбулися без проведення електронного аукціону.
Враховуючи вищезазначене, пропоную надати рішення Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №4» щодо проведення відкритих торгів UA-2024-03-18-002639-a без застосування електронного аукціону, та пояснити причини відсутності відповідного обґрунтування в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:38:44
Відповідь на Запит замовнику на пояснення Дата: 2024-04-08 16:42:56
В ході планування та прийняття рішення щодо проведення закупівлі за предметом ДК 021:2015:90250000-8 Послуги у сферіповодження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, уповноважена особа здійснила процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ( з аукціоном). Оголошення про проведення процедури було оприлюднено 18.03.2024 року, термін подання пропозицій ( з урахуванням внесення змін до тендерної документації) встановлено до 30.03.2024 12:00.
Проведення замовником відкритих торгів з особливостями без застосування електронного аукціону та відповідні рішення уповноваженої особи та обґрунтування передбачені пунктом 37 Особливостей. Оскільки від публікації плану до проведення самої процедури закупівлі в форматі відкритих торгів з особливостями ( за замовчуванням – з аукціоном) уповноважена особа не мала необхідності в обґрунтуваннях проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону ( за п. 37 Особливостей), такі обґрунтування не готувалися та не оприлюднювалися.
У понеділок 01.04.2024р. після спливу термінів на подання тендерних пропозиції електронна система автоматично визначила ймовірного переможця торгів без проведення електронного аукціону. Уповноваженою особою було встановлено, що в роботі майданчика «Держзакупівлі.онлайн» 18.03.2024 року стався технічний збій, тому відкриті торги з особливостями відбулись без застосування електронного аукціону. Факт збою підтверджений листом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН" від 28.03.2024 року № 280324-8. Також про факт технічного збою свідчать наступні закупівлі : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-000744-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-000882-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-004648-a. Всі перелічені закупівлі були оголошені 18.03.2024 року як відкриті торги з особливостями ( з аукціоном).
01.04.2024р. уповноваженою особою здійснено телефонний дзвінок на гарячу лінію майданчика «Держзакупівлі.онлайн» з метою підтвердження або спростування встановленого факту збою в роботі майданчика. Представником майданчика в телефонному режимі підтверджено уповноваженій особі факт збою при проведені зазначеної закупівлі.
Важливість здійснення закупівлі за предметом ДК 021:2015:90250000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами очевидна для замовників закладів охорони здоров’я. Медичні відходи є відходами з особливим режимом поводження та вимагають спеціальних заходів з вивезення та утилізації.
В той же час, вичерпний перелік підстав відміни відкритих торгів визначений пунктом 50 Особливостей, а саме:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Оскільки уповноважені особи замовників технічно не можуть впливати на діяльність електронного майданчику, а чинним законодавством не передбачено обов’язку замовника відміняти торги через технічні збої електронної системи, з огляду на умови тендерної документації закупівлі UA-2024-03-18-002639-a, якими передбачено, що переможця торгів визначає електронна система, уповноваженою особою КНП ММР «Міська лікарня №4» було прийняте рішення про можливість кваліфікації та визначення переможця по даній закупівлі.
Відміна тендеру з підстав , передбачених пп.2 п. 50 Особливостей, можлива за умови, що порушення законодавства встановлено та не може бути усунено чи виправлено. Поняття «порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути» нормативно не регламентовано – немає визначення таких «порушень», немає встановленого переліку чи критеріїв відбору. Одночасно, неправомірною відміною тендеру за пп.2 п 50 Особливостей замовник ризикує отримати скаргу ( оскарження), яка буде задоволена відповідним органом.
Враховуючи вище викладене, уповноваженою особою не може бути надано рішення Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №4» щодо проведення відкритих торгів UA-2024-03-18-002639-a без застосування електронного аукціону, оскільки таке рішення не приймалося, а обгрунтування такого способу проведення торгів не готувалося.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 11:33:49
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.04.2024 № 26-З
Миколаїв
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-03-18-002639-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-18-002639-a, прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.03.2024 № 20-З «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 12.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 14:37:52
Щодо Запиту замовнику на пояснення Дата: 2024-04-12 11:33:49 Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Суть запиту зрозуміла, прийнятий до уваги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно результатів моніторингу, що було проведено щодо закупівлі, було встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-18-002639-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-04-30 10:07:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-05-01 10:43:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
234 945,60
UAH з ПДВ
|
234 945,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
243 420,00
UAH з ПДВ
|
243 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
234 945,60
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 08:50
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 15:20 |
Кінець періоду оскарження: | 07 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 07 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виконання припису моніторінгу |
26 квітня 2024 15:20
|
Електронний підпис |
26 квітня 2024 15:19
|
протокол про відміну |