Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилети)
Очікувана вартість
15 225 000,00 UAH
UA-2024-03-15-011476-a ● af0fbaab7c02417d966f0c24c4eb46ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40108583 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Федорищев Артем Юрійович +380442719516 104urz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 225 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 455 000,00 гривень Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 455000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Бронежилети
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 штуки
Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 17:32 |
Тендерна_документація_бронежилети_ГУ_НП_Киев_ост_ред_від_14_03.docx | |
15 березня 2024 17:31 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого учаснику на запропонований ним Товар
Дата подання: 17 березня 2024 22:34
Дата відповіді: 19 березня 2024 17:52
з 1 жовтня 2023 року набули чинності окремі положення нового Закону "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX, які скасовують необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
просимо внести зміни до оголошення.
Відповідь: Відповідно до п. 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи, те що вироби будуть постійно використовуватись у повсякденній діяльності та матимуть безпосередній контакт з тілом користувача, останні повинні бути безпечними та відповідати встановленим критеріям та показникам безпеки.
Враховуючи, те що вироби будуть постійно використовуватись у повсякденній діяльності та матимуть безпосередній контакт з тілом користувача, останні повинні бути безпечними та відповідати встановленим критеріям та показникам безпеки.
Внесення змін до проекту договору
Дата подання: 18 березня 2024 22:17
Дата відповіді: 19 березня 2024 17:53
п. 2.1 Додатку 5 до тендерної документації (проект договору) передбачє надання при постпчанні товару Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, але з 1 жовтня 2023 року набули чинності окремі положення нового Закону "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX, які скасовують необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Просимо внести зміни до проекту договору.Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.1 Проекту договору визначено, що Товар Постачальника повинен відповідати вимогам до його якості на момент передачі Покупцю. Разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (паспорт на кожну одиницю Товару, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, Сертифікат відповідно виданий відділом випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України на партію Товару, що постачається та протокол сертифікаційних балістичних випробувань).
Умови визначені в пункті 2.1 Проекту договору складені з урахуванням необхідності належного підтвердження рівня якості Товару, та його захисних характеристик, який використовуватиметься у повсякденній діяльності співробітників Національної поліції.
Умови визначені в пункті 2.1 Проекту договору складені з урахуванням необхідності належного підтвердження рівня якості Товару, та його захисних характеристик, який використовуватиметься у повсякденній діяльності співробітників Національної поліції.
Робочий зразок
Дата подання: 18 березня 2024 22:18
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:28
Чи потрібно надати Замовнику робочий зразок після підписання договору?
Відповідь: Так
Заповнений проект договору
Дата подання: 18 березня 2024 22:20
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:21
Чи потрібно надати Учаснику у складі пропозиції заповнений проект договору?
Відповідь: Так, повинний бути підпис та печатка керівника/ уповноваженої особи на кожній сторінці проекту договору
Щодо протоколів
Дата подання: 18 березня 2024 22:23
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:22
Замовником визначено надання протоколів випробувань балістичних та на матеріали до 22.03.2024 року, наразі всі лабораторії перевантажені, просимо продовжити термін подання пропозицій на 10 календарних днів. дякуємо.
Відповідь: Замовник має нагальну потребу у забезпеченні засобами індивідуального захисту своїх співробітників. Крім того, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не встановлюють жодних обмежень або дискримінаційних вимог та є загальноприйнятими. Більшість українських виробників здійснюють реалізацію бронежилетів шостого класу захисту та мають необхідні підтверджуючі документи щодо їх захисних характеристик. Крім того, строк встановлений для прийому пропозицій є цілком достатнім для проведення необхідних випробувань. Принагідно повідомляємо, що безпосередня перевірка захисних властивостей товару буде здійснена на етапі його приймання шляхом відбору з готової партії товару зразків для проведення балістичних випробувань.
м’які балістичні пакети
Дата подання: 19 березня 2024 15:46
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:22
В технічному описі плитоноски / тактичного бронежилета в роздлі «Технічні характеристики про виріб» надана вимога до матеріалу м’яких балістичних пакетів «захисту грудей, спини, боків, паху та попереку мають бути виготовлені з надвисокомолекулярного (балістичного) поліетилену або араміду» (шостий абзац «Вимоги до конструктивного виконання, матеріалів та захисної структури»).
Але далі по тексту щодо захисних властивостей м’яких балістичних пакетів сказано, що «М’які захисні елементи в проекції елементів захисту боків та пахової зони, попереку мають забезпечувати протиосколковий захист згідно СО ДСТУ (STANAG 2920) за показником V-50 на рівні не менше 710±15 м/с, після витримування їх у воді не менше 24-х годин.
Загальна площа м’яких захисних елементів включно з балістичним підпором має складати не менше 24 дм2.»
Які м’які захисні елементи мають бути у виробі?
Просимо внести зміни до технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Захисна структура елементів захисту грудей та спини має забезпечувати захист за 6-м класом захисту відповідно ДСТУ 8782:2018. Елементи захисту боків та додаткові з’ємні елементи захисту паху та попереку мають забезпечувати протиосколковий захист згідно СО ДСТУ (STANAG 2920) за показником V-50 на рівні не менше 710±15 м/с.
имоги щодо балістичної стійкості висуваються до м’яких захисних елементів захисту грудей та спини
Дата подання: 19 березня 2024 15:46
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:23
В технічному описі плитоноски / тактичного бронежилета в роздлі «Технічні характеристики про виріб» надана вимога до матеріалу м’яких балістичних пакетів «захисту грудей, спини, боків, паху та попереку мають бути виготовлені з надвисокомолекулярного (балістичного) поліетилену або араміду» (шостий абзац «Вимоги до конструктивного виконання, матеріалів та захисної структури»). Але далі по тексту щодо захисних властивостей м’яких балістичних пакетів сказано, що «М’які захисні елементи в проекції елементів захисту боків та пахової зони, попереку мають забезпечувати протиосколковий захист згідно СО ДСТУ (STANAG 2920) за показником V-50 на рівні не менше 710±15 м/с, після витримування їх у воді не менше 24-х годин. Загальна площа м’яких захисних елементів включно з балістичним підпором має складати не менше 24 дм2.»
Чи мають бути м’які захисні елементи захисту грудей та спини, що вказані у вимогах до матеріалу бал. пакетів? Якщо так, то які вимоги щодо балістичної стійкості висуваються до м’яких захисних елементів захисту грудей та спини?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Захисна структура бронежилету складеться з жорстких бронеелементів, додаткових м’яких захисних елементів та демфуючого матеріалу. Захисна структура елементів захисту грудей та спини має забезпечувати захист за 6-м класом захисту відповідно ДСТУ 8782:2018.
площа захисту м’яких захисних елементів
Дата подання: 19 березня 2024 15:47
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:24
Як слід визначати загальну площу м’яких захисних елементів, яка дорівнює 24 дм2, без м’якого захисту грудей та спини або включно з площами захисту грудей та спини?
Відповідь: Загальна площа м’яких захисних елементів визначається із врахуванням усіх елементів бронежилету.
площа м’якого захисту грудей та спини
Дата подання: 19 березня 2024 15:49
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:24
Просимо зазначити в технічному описі вимогу до площ м’якого захисту грудей та спини, що є суттєвим під час виготовлення виробу.
Відповідь: Бронежилет має складатися з захисного елементу грудей та спини у яких розміщені жорсткі керамічні бронеелементи, додаткові м’які захисні елементи, двох елементів захисту боків та додаткових з’ємних елементів захисту паху та попереку. Захисна структура бронежилету складеться з жорстких бронеелементів, додаткових м’яких захисних елементів та демфуючого матеріалу. Загальна площа м’яких захисних елементів включно з балістичним підпором має складати не менше 24 дм2.
м’який балістичний захист грудей та спини
Дата подання: 19 березня 2024 15:52
Дата відповіді: 20 березня 2024 18:24
Якщо бронежилет не повинен містити м’який балістичний захист грудей та спини, необхідно виправити вимогу до матеріалу м’яких балістичних пакетів «захисту грудей, спини, боків, паху та попереку мають бути виготовлені з надвисокомолекулярного (балістичного) поліетилену або араміду». дякуємо
Відповідь: Захисна структура бронежилету по шостому класу захисту складеться з жорстких бронеелементів, додаткових м’яких захисних елементів та демфуючого матеріалу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-15-011476-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКОВИЙ АРМІЙСЬКИЙ МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:42676502
Дата подання: 18 березня 2024 14:55
Продовження терміну подання пропозицій
У зв’язку з необхідністю надання протоколів балістичних випробувань виданих учаснику незалежною акредитованою лабораторією, який підтверджує захисні характеристики захисної структури бронежилету по 6-му класу захисту за ДСТУ 8782:2018, балістичних випробувань виданий учаснику незалежною акредитованою лабораторією, який підтверджує захисні характеристики структури м’яких бронеелементів паху, боків та попереку, а також підтверджує площу жорсткого захисного бронеелементу в зоні керамічного покриття з метою підтвердження відповідності запропонованого зразка вимогам Замовника повідомляємо, що за 5 робочих днів це зробити просто неможливо, тільки у разі наявності готових виробів на складі Учасника (але даний факт виключено, у зв’язку з розміщенням Замовником технічних вимог до предмета закупівлі лише 15.03.2024 року об 17:31).
Процес підбору необхідних матеріалів згідно вимог Замовника, виготовлення зразків на випробування займає понад 4 робочі дні), проведення випробувань передбачає витримку зразків 24 години і лише потім проведення відповідних випробувань.
Звертаємося з проханням продовжити термін подання пропозиції мінімум на 7 робочих днів з метою дотримання одного з основних принципів закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також допущення максимальної кількості учасників до закупівлі (виготовлення зразка у відповідності до конкретних вимог замовника та проведення балістичних випробувань становить мінімум 14 днів).
Розгорнути
Згорнути
Процес підбору необхідних матеріалів згідно вимог Замовника, виготовлення зразків на випробування займає понад 4 робочі дні), проведення випробувань передбачає витримку зразків 24 години і лише потім проведення відповідних випробувань.
Звертаємося з проханням продовжити термін подання пропозиції мінімум на 7 робочих днів з метою дотримання одного з основних принципів закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також допущення максимальної кількості учасників до закупівлі (виготовлення зразка у відповідності до конкретних вимог замовника та проведення балістичних випробувань становить мінімум 14 днів).
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2024 18:40
Замовник має нагальну потребу у забезпеченні засобами індивідуального захисту своїх співробітників. Крім того, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не встановлюють жодних обмежень або дискримінаційних вимог та є загальноприйнятими. Більшість українських виробників здійснюють реалізацію бронежилетів шостого класу захисту та мають необхідні підтверджуючі документи щодо їх захисних характеристик. Принагідно повідомляємо, що безпосередня перевірка захисних властивостей товару буде здійснена на етапі його приймання шляхом відбору з готової партії товару зразків для проведення балістичних випробувань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Велмет" |
15 117 900,00
UAH
|
15 117 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Велмет" #37347778 |
Переможець |
15 117 900,00
UAH
|
26 березня 2024 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 15:28
|
315.PDF | укладений |
08 квітня 2024 15:25
|