Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Миргородському РВП ГУНП в Полтавській області м. Миргород вул. Якова Усика, 34
Очікувана вартість
439 098,00 UAH
UA-2024-03-15-011018-a ● 101f260a71b54c479471cbad0ce4b188
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108630 |
Вебсайт: | http://www.pl.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Матвійчука Юліана, 83 |
Контактна особа: |
Вікторія Кінь +380532517527 kinviktoria@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 439 098,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 390,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Миргородському РВП ГУНП в Полтавській області м. Миргород вул. Якова Усика, 34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, м.Миргород, вул.Якова Усика, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 15:03 |
ТД сигналізація Миргород(нова редакція 2).docx | |
08 квітня 2024 15:03 |
Додаток 3 Проект договору(нова редакція 2).docx | |
08 квітня 2024 15:03 |
Додаток 2 Технічні вимоги (нова редакція 2).docx | |
08 квітня 2024 15:03 |
Перелік змін 2.docx | |
04 квітня 2024 15:43 |
Перелік змін.docx | |
15 березня 2024 16:31 |
Додаток 4 відомості про учасника.docx | |
15 березня 2024 16:31 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
15 березня 2024 16:31 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 19 березня 2024 12:05
Дата відповіді: 20 березня 2024 16:16
Встановлена вимога до учасників:
Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документаці та повинні міститися у пропозиції є:
1. Учасник надає копію сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.
1.1. Даний сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим Національним органом України з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT) в сфері засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об’єктів, послуги з забезпечення безпеки об’єктів на відповідність встановленим показникам продукції/процесів/послуг згідно вимог ДСТУ EN 50518-2019, ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 та ДСТУ EN 16763:2017
1.2. На підтвердження чого надати копію Атестату про акредитацію органу сертифікації, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2021, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі».
Встановивши вимоги щодо надання сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ще й встановивши вимоги до ОРГАНУ СЕРТИФІКАЦІЇ ВИ СУТТЄВО обмежуєте коло Учасників тендеру, і це наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції. Надаємо обгрунтування цьому твердженню:
виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Навіть Наказ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджений Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 (який не є вже чинним) не передбачав обов’язкову сертифікацію. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію послуг за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». ЛИШЕ ПОЛІЦІЯ МАЄ ТАКИЙ СЕТИФІКАТ, згідно цих ДСТУ. Просимо видалити дану вимогу та внести зміни в документацію. Так як Вами були встановлені дискримінаційні вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію учасників, ми будемо змушені оскаржувати дану вимогу в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Цим надаємо відповідь на Ваше запитання та звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався нормами діючого законодавства України, Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон № 922), враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, у тому числі принципи добросовісної конкуренції серед учасників,недискримінації учасників та однакове ставлення до них.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби − плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Державні стандарти України (ДСТУ) − це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних виробничих і службових процесів.
Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачена добровільна оцінка відповідності, а саме частиною другою цієї статті, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як Замовник певних послуг, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922, можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, фаховими чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Даний сертифікат повністю відповідає предмету закупівлі, а отже, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки дана вимога не є дискримінаційною.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби − плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Державні стандарти України (ДСТУ) − це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних виробничих і службових процесів.
Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачена добровільна оцінка відповідності, а саме частиною другою цієї статті, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як Замовник певних послуг, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922, можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, фаховими чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Даний сертифікат повністю відповідає предмету закупівлі, а отже, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки дана вимога не є дискримінаційною.
Неправомірна вимога щодо ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Дата подання: 05 квітня 2024 13:16
Дата відповіді: 08 квітня 2024 15:11
Доброго дня, в Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога "Кошторисна документація надається у сканованому вигляді, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою організації – учасника (за наявності та у разі використання печатки) у форматі програмного комплексу АВК-5 або сумісним з ним, у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».", яка є неправомірною, оскільки нормативний документ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з 2021 року є недіючим! На сьогоднішній день кошторисні розрахунки складаються на згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»! Просимо внести зміни в тендерну документацію, та викласти вимогу у відповідності до діючого законодавства!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В тендерну документацію внесено зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-15-011018-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43731472
Дата подання: 19 березня 2024 16:06
Дата подання: 19 березня 2024 16:06
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
ВИХ.№ 19/03 від 19.03.2024
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ:
Комісія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель (надалі- Комісія)
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12,
факс: (044) 520-10-42
ЗАМОВНИК:
Головне управління Національної поліції
в Полтавській області
ЄДРПОУ: 40108630
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Матвійчука Юліана, 83
тел.: +380532517527
e-mail: kinviktoria@ukr.net
СКАРЖНИК
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА»
Україна, 61068, Харківська область,
місто Харків, Сабурівська набережна,
буд. 5, кім. 26
ЄДРПОУ: 43731472
Тел: + 380505304437
e-mail: ohrana.i.zachita.kharkiv@gmail.com
Інформація про закупівлю:
Відкриті торги з особливостями
№ в ЦБД UA-2024-03-15-011018-a
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Миргородському РВП ГУНП в Полтавській області м. Миргород вул. Якова Усика, 34)
15 березня 2024 року Головним управлінням Національної поліції в Полтавській області(далі – Замовник) оприлюднив оголошення за ідентифікатором UA-2024-03-15-011018-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Миргородському РВП ГУНП в Полтавській області м. Миргород вул. Якова Усика, 34», очікувана вартість закупівлі – 439098,00 UAH, кінцевий строк подання пропозицій – 23 березня 2024 10:00.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» (далі - Скаржник) зазначає, що Замовник допустився порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними, порушують наші законні права та інтереси, та обмежують наше право на участь у цій закупівлі.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері надання протипожежних послуг та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2024-03-15-011018-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника, а саме:
Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації
«1. Учасник надає копію сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.
1.1. Даний сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим Національним органом України з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT) в сфері засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об’єктів, послуги з забезпечення безпеки об’єктів на відповідність встановленим показникам продукції/процесів/послуг згідно вимог ДСТУ EN 50518-2019, ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 та ДСТУ EN 16763:2017
1.2. На підтвердження чого надати копію Атестату про акредитацію органу сертифікації, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі.»
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Ми маємо Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», отриману у відповідності до Ліцензійних умов (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016).
Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення":
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
8. Під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний: використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації; вести журнали обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення за формою згідно з додатками 5-10.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити
іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник
вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання «сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.»
Враховуючи наведене, вимоги Документації, а саме:
«1.Учасник надає копію сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. 1.1.Даний сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим Національним органом України з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT) в сфері засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об’єктів, послуги з забезпечення безпеки об’єктів на відповідність встановленим показникам продукції/процесів/послуг згідно вимог ДСТУ EN 50518-2019, ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 та ДСТУ EN 16763:2017. 1.2.На підтвердження чого надати копію Атестату про акредитацію органу сертифікації, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі.» не узгоджуються з ліцензійними умовами.
Ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча маємо ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та здатні виконувати роботи та надавати послуги, передбачені технічним завданням, оскільки не маємо та не повинні мати сертифікат «відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.»
Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати «сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.»
Вимога, що встановлена Замовником у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме:
«1.Учасник надає копію сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. 1.1.Даний сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим Національним органом України з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT) в сфері засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об’єктів, послуги з забезпечення безпеки об’єктів на відповідність встановленим показникам продукції/процесів/послуг згідно вимог ДСТУ EN 50518-2019, ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 та ДСТУ EN 16763:2017. 1.2.На підтвердження чого надати копію Атестату про акредитацію органу сертифікації, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі.» є дискримінаційною для Скаржника, як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Проте зазначаємо, що окрім ліцензії на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення Скаржник має документ, якій підтверджує відповідність виконання робіт / надання послуг за кодами ДКПП 43.21, 43.29, 71.12, 80.10, 80.20 стандартам управління якістю, а саме: Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно робіт електромонтажних; послуг систем безпеки, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, що повністю підтверджує якість послуг в тому числі і до монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації.
Зважаючи на викладене, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі звертаємося до Комісії та просимо зобов’язати Замовника видалити вимогу п.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме: «1.Учасник надає копію сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам: CEN/TS 54-14:2018. ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. 1.1.Даний сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим Національним органом України з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT) в сфері засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об’єктів, послуги з забезпечення безпеки об’єктів на відповідність встановленим показникам продукції/процесів/послуг згідно вимог ДСТУ EN 50518-2019, ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 та ДСТУ EN 16763:2017. 1.2.На підтвердження чого надати копію Атестату про акредитацію органу сертифікації, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі.»є дискримінаційною для Скаржника та необгрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання.».
У якості доказів надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 08.09.2020р. №499 та підтвердження внесення змін ДСНС до ліцензійного реєстру у зв’язку зі зміною юридичної адреси Скаржника(вих. № 26-351/261-4 від 06.01.2023), сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Дискримінаційні умови, що містяться в вимогах тендерної документації, порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА», як учасника ринку, Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
Крім того, ми є реальними учасником ринку відповідних послуг, проте через порушення Замовником частини 1 статті 5 та інших положень Закону України «Про публічні закупівлі» ми не можемо прийняти участь у закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначені обґрунтування.
Директор ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» ___________ Босий М.О.
Підпис, мп
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2024 16:38
Рішення від 21.03.2024 № 5120.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 16:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5667.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 13:49
Рішення від 28.03.2024 № 5667.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 5667-р/пк-пз від 28.03.2024 до тендерної документації внесено зміни 04.04.2024 затверджені протоколом №78
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" |
289 924,21
UAH з ПДВ
|
281 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
299 416,97
UAH з ПДВ
|
285 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
347 221,96
UAH з ПДВ
|
299 415,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Полтавській області |
399 147,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕТО |
343 775,52
UAH з ПДВ
|
335 762,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" #43731472 |
Переможець |
281 100,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 16:56
|
07_04_24 М ПС_680 Во_0001.pdf | укладений |
25 квітня 2024 16:55
|