Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
98 266,90 UAH
UA-2024-03-15-010990-a 3d4ce9a561a24edab8e99c5f8dbcad04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Костюченко

+380969624841 tender13qwert13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чижівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04344133
Вебсайт: http://chyzhivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 11725, Україна , Житомирська обл., с. Чижівка, вул. Шевченка, 9
Контактна особа: Олена Костюченко
+380969624841
tender13qwert13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги автомобіля SEDONN/ACTAVSA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

15 березня 2024 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000061 ● fd7b44b82cc64ceda30f395907681235
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2024 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

15.04.2024
№ 35-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2024 № 35-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-03-15-010990-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 11:36:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-15-010990-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
3. У разі надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС», надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання таких запитів та надайте документальне підтвердження відповідей на них.
4. Чому вами здійснено поділ предмету закупівлі на частини та придбано протягом березня 2024 року послуги з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (код згідно ДК 021:2015: 90510000-5: у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708) загальною очікуваною вартістю 262 016,00 грн (інформація про здійснення закупівель розміщена в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2024-03-15-010990-a, UA-2024-03-12-010823-a), без застосування відкритих торгів та укладено договори про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів без проведення вказаної процедури?
5. Просимо надати копію укладеного договору з ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» та інформацію про стан виконання сторонами вищевказаного договору своїх зобов’язань (станом на даний час).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-03 14:52:49

пояснення

викладене у завантажених додатках

Надання інформації про усунення порушення замовником

лист

2024-05-14 15:59:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто шляхом оголошення догани

2024-05-15 10:54:21

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬККОМУНСЕРВІС"
#37808214
Переможець 98 266,90
UAH
15 березня 2024 16:31