Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації Безуглівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад І-ІІІ ст.» за адресою: вул. Горького, 58-А, с. Безуглівка, Ніжинського району, Чернігівської області
(Коригування кошторисної частини проєктної документації)
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 996 913,40 UAH
UA-2024-03-15-010623-a ● d30ab07874fc4d0893bfcf1b2d5c920a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04415258 |
Місцезнаходження: | 16651, Україна , Чернігівська обл., Талалаївка, вул.Незалежності, буд.8 |
Контактна особа: |
Ярмоленко Сергій Михайлович +380969330880 srtua@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 8 996 913,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 984,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Банківська гарантія Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості та становить - 44 984,56 грн. (сорок чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 56 копійок)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44984.56 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: п. 1 , ч. 4, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Адреса замовника: 16651, Чернігівська обл., Ніжинський район., с. Талалаївка, вул. Незалежності, 8.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації Безуглівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад І-ІІІ ст.» за адресою: вул. Горького, 58-А, с. Безуглівка, Ніжинського району, Чернігівської області
(Коригування кошторисної частини проєктної документації)
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
(Коригування кошторисної частини проєктної документації)
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Чернігівська область, с. Безуглівка, вул. Благовісного Вадима (Горького), 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 | |
Виконання робіт | Опис: Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо аналогічних договорів саме за кодом ДК 021:2015: 45450000-6
Дата подання: 16 березня 2024 16:59
Дата відповіді: 19 березня 2024 14:22
шановник замовник! умовами ТД передбачено, що "Під аналогічними розуміються договори з капітальним ремонтом не менше за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , співставні за складом та характером робіт.". Повідомляємо, що зазначена умова є дискримінаційною для учасників, які мають досвід виконання робіт , що є предметом даної закупівлі, але мають виконані договори, які укладені на іншим кодом ДК (наприклад ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Окремо зазначаємо, що визначення коду ДК не входить у компетенцію учасників та не залежить від них. З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни у ТД, передбачивши можливість підтвердження виконання аналогічних робіт без деталізації за кодом ДК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
щодо аналогічних договорів з капітального ремонту
Дата подання: 16 березня 2024 17:11
Дата відповіді: 19 березня 2024 14:20
Шановний Замовнику! Умовами ТД передбачається підтвердження аналогічного досвіду учасників наданням аналогічних договорів з капітального ремонту. Повідомляємо, що відповідно до характеру робіт, які визначені у технічному завданні на закупівлю, підтвердженням аналогічного досвіду можуть бути також договори на реконструкцію, нове будівництво та будівництво, оскільки вони аналогічними з капітальним ремонтом. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни у ТД, з метою недискримінації учасників, доповнити умову щодо аналогічних договорів словами "з реконструкції, нового будівництва та будівництва будівель, споруд тощо".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
пустий файл
Дата подання: 19 березня 2024 14:23
Дата відповіді: 20 березня 2024 14:24
шановний Замовник! завантажений вами файл "Нова_редакція_CH06A_03 ТД_та_Договір_від_19_03_2024.docx" пустий і не містить жодної інформації. Просимо завантажити файл ТД зі змінами.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо що повідомили, дану технічну помилку було виправлено, файл перезавантажено.
уточнення технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2024 14:51
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:02
Доброго дня. Просимо уточнити які матеріали потрібно внести у п.49 та 96 таблиці 1.1 Додатку 3.
Відповідь: Доброго дня. Уточнення по даних пунктах в таблиці 1.1. Додатку 3 будуть внесено змінами в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2024 16:03
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:23
Шановний Замовнику, технічне завдання (Додаток 3 до тендерної документації) не в полоній мірі розкриває технічні характеристики об’єкту. Тому просимо Вас для більш детального прорахунку тендерної пропозиції та об’єктивного підходу до всіх учасників закупівлі надати дефектні акти з виносом основних матеріалів та обладнання.
Наприклад в таблиці 1.1 «Будівельні матеріали, вироби і комплекти передбачені проектом в підсумковій відомості ресурсів» п.112 – Планка карнизна –300,13 м, п.113 – Планка торцева – 51,7м: не зрозуміло до якого розділу та в якої кількості відносяться ці матеріали, тобто скільки на основну будівлю, а скільки на гараж та котельню?
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник вважає переліку об'єму робіт та інформації в таблиці 1.1. Додатку №3 достатньо для прорахунку тендерної пропозиції. Дякуємо за зверення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2024 09:53
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:33
Шановний Замовник, в Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників, в 5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено, що «5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.»
Також пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Ці умови тендерної документації частково порушують право Учасника процедури закупівлі на визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) відповідно діючої Настанови з визначення вартості будівництва.
Так визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настановою передбачено: «5.12. Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.»
Так всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3 не можуть повністю відповідати підсумкової відомості ресурсів, вона надається Замовником довідково. А відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція:
«не відповідає умовам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ та іншім вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Тобто для капітального ремонту технічною специфікацією може бути дефектний акт з винесенням основних матеріалів. В такому випадку усі учасники закупівлі поставлені в однакові умови та пропозиції учасників будуть відповідати технічній специфікації. Просимо внести зміни в умови тендерної документації та надати технічне завдання з винесенням основних матеріалів та обладнання, а підсумкову відомість ресурсів визначити як довідкову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником наданий ввесь перелік об'єму робіт відповідно до дефектних актів, і в цих дефектних актах не передбачено (відсутнє) винесення основних матеріалів та обладнання, тому вважаємо це достатньо для прорахунку тендерної пропозиції. Дякуємо за зверення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2024 11:20
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:00
Роботи технічного завдання наступних пунктів:
«Розділ 4.Фасад
п.37 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 120 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі. – 525,8м2
Розділ 5.Покрівля (Основна будівля)
п.53 Улаштування карнизів чистих при кам'яних стінах, виступ карнизу до 500 мм – 238,4м
п.57 Улаштування підшивки карнизу панелями -софіт – 178,2м2
п.62 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів – 403,3 м»
повинні виконуватися з зовнішніх металевих інвентарних риштувань. В технічному завдані таки роботи не передбачені. Площа установлення та розбирання зовнішніх інвентарних риштувань для виконання вище наведених робіт складає приблизно 1100 м2. Це значні витрати, які не перекриває передбачені Замовником кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (не більше 2,2%). Запитання – хто буде виконувати ці роботи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так в технічному завданні такі роботи не передбачені, так як роботи по даному об'єкту в даній закупівлі є завершенням капітального ремонту і ці витрати на роботи були понесені в попередніх періодах. Тому витрати по даних роботах відносяться на потенційного підрядника.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2024 11:31
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:51
Добрий день, шановний Замовник. Просимо Вас внести роз’яснення в таблиці 1.1 «Будівельні матеріали, вироби і комплекти передбачені проектом в підсумковій відомості ресурсів»
п.43 - Дверний блок металевий протипожежний – 1,89 шт.
Як враховувати?
Відповідь: Шановний Учаснику, це технічна помилка в кошторисній документації. Прохання враховувати як передбачено за об'ємом робіт: "Заповнення дверних прорiзiв готовими металевими дверними блоками площею до 2 м2 у кам'яних стiнах" одиниця виміру - м2, кількість -1,89. Дякуємо за уточнення.
Уточнення
Дата подання: 26 березня 2024 11:39
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:10
Доброго дня. Просимо уточнити чому в документі перелік зімн до табл .1.1 не співкадає з документом Нова редакція... А саме п. 106 - папур шліфувальний 75,80 та 75,80057 м2, п. 189 "Шурупи самонарізні з термошайбою" - 60шт відсутній у документі Нова_редакція_CH06A_03 ТД_та_Договір_від_19_03_2024. Просимо відкоригувати обсяги матеріалів в обох жокументів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Керуючись абзацом 3 пункту 54 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.”
Відповідні зміни в тенедерну документацію були внесенні за попередніми зверненнями учасників та при виявленні технічної помилки. Вам потрібно користуватися останнюю редакцією тендерної документації слідкуючи за змінами по внесенню.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.”
Відповідні зміни в тенедерну документацію були внесенні за попередніми зверненнями учасників та при виявленні технічної помилки. Вам потрібно користуватися останнюю редакцією тендерної документації слідкуючи за змінами по внесенню.
аналогічний досвід
Дата подання: 27 березня 2024 10:29
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:05
Відповіднно до п.5.3 Учаснники мають підтвердити: Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, а саме: будівництво/реконструкція /капітальний ремонт об’єкта, роботи по якому закінчені в повному обсязі.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
У нас наявний аналогічний досвід виконання аналогічних договорів та відгуки до них про належне виконання договорів, проте у нас відсутня можливість надати відгуки за аналогічними договорами, які будуть адресовавні саме замовнику торгів. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що позбавляє нас можливості взяти участь у заккупівлі.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 12913-р/пк-пз від 16.08.2023 року та багато інших.
Просимо внести зміни до умов тендерної документації. Наголошуємо, що учасники торгів можуть звертатись до АМКУ у випадку потреби у оскарженні дискримінаційних вимог тендерної доккументації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
аналогічний досвід
Дата подання: 28 березня 2024 20:59
Дата відповіді: 29 березня 2024 13:57
Наша компанія має багаторічний досвід виконання аналогічних договорів, проте договірні відносини із Замовником у будь-якого Підрядника завершуються при прийнятті робіт Замовником шляхом підписання акту приймання будівельних робіт і оплаті Підряднику виконаних робіт. Замовник має повне право відмовити в наданні Підряднику будь яких документів, не передбачених договором підряду.
Окрім того, Підрядник не несе відповідальність і жодним чином не впливає на подальше документальне оформлення Замовником об'єкту будівництва відповідно до чинного законодавства, з чого випливає, що отримати від Замовника необхідні документи міг лише Підрядник, який заздалегідь домовився із Замовником щодо отримання додаткових документів, знаючи про вимогу в тендерній документації.
Також слід зазначити, що об'єкти, які не виводилися підчас капітального ремонту/реконструкції з експлуатації, не потребують прийняття в експлуатацію після завершення будівельних робіт.
Отже, вимога щодо надання Учасником документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною.
Пропонуємо прибрати дану вимогу з тендерної документації і не породжувати подальше оскарження в АМКУ та не затягувати тендерну процедуру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. В даній тендерна документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Дані формулювання не можна вважати дискримінаційними, оскільки вони сформульовані відповідно до вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень п.4.3 Посібника із закупівель ПВУ щодо кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Тому відповідна вимога в тендерній документації залишиться без змін.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:16 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями Замовником виявлено невідповідність частини обсягів робіт по проектній документації та внесення змін в тендерну документацію на етапі подання пропозицій, в частині зміни очікуваної вартості та/або об’єму робіт закупівлі не допускається та буде порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
29 березня 2024 16:16
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 16:16
|
ПРОТОКОЛ_20_03.pdf |