Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380362643715, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 684 422,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 422,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 15:56 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання трудових відносин врегульовано Кодексом законів про працю України. Зокрема, трудові відносини між працівником і роботодавцем оформлюються трудовим договором (Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовим договором можуть встановлюватися умови щодо виконання робіт, які вимагають професійної та/або часткової професійної кваліфікації, а також умови щодо виконання робіт, які не потребують наявності у особи професійної або часткової професійної кваліфікації – ч.1 ст.21 КЗпП України).
Трудовий договір може бути: 1) безстроковим, що укладається на невизначений строк; 2) на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; 3) таким, що укладається на час виконання певної роботи (ч.1 ст.23 КЗпП України).
Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України. (ч.3 ст.21 КЗпП України).
Статтями 102-1 та 105 КЗпП України врегульовано питання сумісництва та суміщення професій (посад) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
Отже, вид трудових відносин – трудовий договір або контракт.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до п.10 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що замовник вимагає від учасників підтвердження того, що роботи відповідають специфікації, характеристикам та вимогам, установленим у додатку №3 до тендерної документації.
Під час встановлення вимог у тендерній документації щодо надання учасниками сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 замовник керувався нормами ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) та Технічною специфікацією, що є Додатком №3 до тендерної документації, та яка відповідає проєктно-кошторисній документації на будівництво «Реконструкція насосної станції та мереж резервного водопостачання КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне».
При цьому сертифікат ISO – це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості робіт/послуг/товарів суб’єкта господарювання державним стандартам. Наявність сертифікату ISO у виконавця робіт є одним зі способів підтвердження якості виконуваних робіт.
Враховуючи вищезазначені норми законодавства та вимоги до предмета закупівлі, для підтвердження спроможності учасника виконати роботи, що є предметом закупівлі, із дотриманням вимог до предмета закупівлі, встановлених у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копій відповідних сертифікатів ISO.
Відповідно до ч.6 ст.23 Закону Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» передбачено, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.».
На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.1 ст.5 Закону, замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників, а відтак підстави для внесення змін до тендерній документації відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000111 ● be31017ba6204248abcc49ab9ea67b04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 17:35 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-03-15-010473-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В ході моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей, в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЛЄКС».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" |
8 654 646,00
UAH з ПДВ
|
8 654 646,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" #21081422 |
Переможець |
8 654 646,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 11:40
|
355.pdf | укладений |
05 квітня 2024 11:38
|