Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380362643715, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 684 422,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 422,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 15:56 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання трудових відносин врегульовано Кодексом законів про працю України. Зокрема, трудові відносини між працівником і роботодавцем оформлюються трудовим договором (Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовим договором можуть встановлюватися умови щодо виконання робіт, які вимагають професійної та/або часткової професійної кваліфікації, а також умови щодо виконання робіт, які не потребують наявності у особи професійної або часткової професійної кваліфікації – ч.1 ст.21 КЗпП України).
Трудовий договір може бути: 1) безстроковим, що укладається на невизначений строк; 2) на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; 3) таким, що укладається на час виконання певної роботи (ч.1 ст.23 КЗпП України).
Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України. (ч.3 ст.21 КЗпП України).
Статтями 102-1 та 105 КЗпП України врегульовано питання сумісництва та суміщення професій (посад) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
Отже, вид трудових відносин – трудовий договір або контракт.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до п.10 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що замовник вимагає від учасників підтвердження того, що роботи відповідають специфікації, характеристикам та вимогам, установленим у додатку №3 до тендерної документації.
Під час встановлення вимог у тендерній документації щодо надання учасниками сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 замовник керувався нормами ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) та Технічною специфікацією, що є Додатком №3 до тендерної документації, та яка відповідає проєктно-кошторисній документації на будівництво «Реконструкція насосної станції та мереж резервного водопостачання КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне».
При цьому сертифікат ISO – це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості робіт/послуг/товарів суб’єкта господарювання державним стандартам. Наявність сертифікату ISO у виконавця робіт є одним зі способів підтвердження якості виконуваних робіт.
Враховуючи вищезазначені норми законодавства та вимоги до предмета закупівлі, для підтвердження спроможності учасника виконати роботи, що є предметом закупівлі, із дотриманням вимог до предмета закупівлі, встановлених у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копій відповідних сертифікатів ISO.
Відповідно до ч.6 ст.23 Закону Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» передбачено, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.».
На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.1 ст.5 Закону, замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників, а відтак підстави для внесення змін до тендерній документації відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000111 ● be31017ba6204248abcc49ab9ea67b04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 17:35 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-03-15-010473-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку У порядку встановленому ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради (далі – Замовник), за наслідками ознайомлення зі змістом Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-15-010473-a (далі – висновок), затверджений начальником управління Ващенко Г.В. 13.05.2024, надає аргументовані заперечення до висновку: 1. Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п.3 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що «З метою забезпечення проведення розрахунків договірної ціни для участі у тендері, Учаснику надається можливість оглянути об’єкт, де передбачається виконання робіт згідно тендерної документації. За результатами відвідування складається акт обстеження об’єкта згідно форми поданої нижче, який підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника і подається останнім у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти.». Зазначена вимога Тендерної документації передбачена з метою забезпечення проведення розрахунків договірної ціни для участі у тендері потенційними учасниками та відповідає вимогам ч.3 ст.22 Закону. Нормативно-правова підстава – Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами) (далі – Настанова). Відповідно до п.5.32 Настанови Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної- документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні). Головний державний аудитор Селявіна Н.О. дійшла помилкового висновку, що «Вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується замовником відповідно до вимог частини 3 статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель». Частина 3 ст.5 Закону, на яку робить посилання головний державний аудитор Селявіна Н.О. у висновку зовсім іншого змісту, а саме: Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Отже, вказівки про вільний доступ до інформації про закупівлю виключно шляхом оприлюднення її Замовником в електронній системі закупівель – в Законі не передбачено. Натомість Закон надає можливість взаємодії між Замовником та Учасниками процедури закупівлі поза системою закупівель шляхом проведення консультацій (ч.4 ст.4 Закону). Замовник заперечує твердження, викладене у висновку, що «діями Замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.». Відповідно до ч.8 ст.12 Закону передбачено наступне: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.». Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 тендерної документації. Отже, Замовником передбачено подання документів тендерної пропозиції, в тому числі акту обстеження об’єкту, виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель та Замовник не вимагав від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Крім того, головний державний аудитор Селявіна Н.О. у висновку вказує на порядок взаємодії замовника та учасника – не зрозуміло звідки походить таке формулювання та яким нормативно-правовим актом цей порядок затверджено. Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». 2. Некоректне відображення інформації щодо імені працівника Учасника у Довідці № 24-17 від 21.03.2024р., а саме: монтажника технологічного устаткування та пов’язаних з ним конструкцій 4 розряду слід віднести до формальної (несуттєвої) помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (п.19 ч.2 ст.22 Закону). Адже, на підтвердження інформації щодо монтажника технологічного устаткування та пов’язаних з ним конструкцій 4 розряду, у порядку встановленому Додатком 1 до тендерної документації, наявні у складі тендерної пропозиції учасника штатний розпис, наказ про призначення на посаду, кваліфікаційне посвідчення, яке підтверджує відповідну кваліфікацію/напрям підготовки такого працівника. Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації наведено приклади формальних помилок, в тому числі орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. За наявності таких обставин у висновку міститься зобов’язання щодо припинення договірних відносин за предметом закупівлі. Зазначене свідчить, що висновок не відповідає критеріям обґрунтованості, своєчасності та розсудливості, складений з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів замовника та учасників тендеру, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких спрямований такий висновок. 3. У висновку зазначено наступне: «На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «ІНЛЄКС» в складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» без зазначення сфери сертифікації за класом 42.21, чим не дотримано вимоги пункту 4 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 3 до ТД». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону передбачено, що «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.». Слід відміти, аби головний державний аудитор Селявіна Н.О. скористалася правом на запит у замовника пояснень (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, на сьогодні були б відсутні правові наслідки, пов’язані із виконанням висновку. Адже, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації передбачено: «Засобом документального підтвердження учасника застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому учасник гарантує застосування вищезазначених заходів та надання в складі тендерної пропозиції діючі на момент подання такої пропозиції сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», які видані на ім’я учасника відповідними акредитованими/сертифікованими центрами, сфера сертифікації – будівництво трубопроводів, що дає можливість виконати роботи за предметом закупівлі.». Повідомляємо, що сфера сертифікації не визначалася Замовником за КВЕД, в тому числі класом 42.21, натомість вимога звучить «сфера сертифікації – будівництво трубопроводів». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНЛЄКС» наявний сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», виданий ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ» № UA.CУ.14031.230523.04-23, дійсний до 10.07.2026, сфера акредитації – поряд з іншими, будування магістральних трубопроводів, будування місцевих трубопроводів, що відповідає вимогам Тендерної документації – будівництво трубопроводів. Можна зробити припущення, що головний державний аудитор Селявіна Н.О. дійшла помилкового висновку в цій частині, так як у складі тендерної пропозиції цього учасника наявні інші сертифікати, а саме: ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», що видані іншим, відмінним від ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ», центром сертифікації, а саме: ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС», відповідно до змісту цих сертифікатів відображена інформація про значно меншу кількість видів діяльності, аніж у сертифікаті № UA.CУ.14031.230523.04-23, що призвело до суб’єктивного фактору – головний державний аудитор Селявіна Н.О. не помітила відповідної сфери акредитації у цьому сертифікаті. На підставі викладеного, враховуючи важливий суспільний інтерес предмету закупівлі, зумовлений тим, що Замовник є закладом охорони здоров’я, та виконання робіт на об’єкті будівництва «Реконструкція насосної станції та мереж резервного водопостачання КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» націлений на забезпечення можливості надання медичних послуг населенню Рівненської області, повідомляємо, що у порядку встановленому ч.10 ст.8 Закону Замовник використає право на оскарження висновку до суду протягом 10 робочих дні з дня його оприлюднення, з підстав його незаконності: висновок не ґрунтується на нормах права, в тому числі такий висновок суперечить суспільно-моральним та етичним нормам.
2024-05-20 15:18:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В ході моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей, в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЛЄКС».)
Оскарження в суді
Опис: | №460/5624/24 від 29 травня 2024 р. |
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 460/5624/24 |
Дата відкриття провадження: | 29 травня 2024 |
Документи:
30 травня 2024 14:22
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" |
8 654 646,00
UAH з ПДВ
|
8 654 646,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" #21081422 |
Переможець |
8 654 646,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 21:05
|
ДУ 1 до дог № 355.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 21:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 11:40
|
355.pdf | укладений |
05 квітня 2024 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 355 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |