Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Біленьківська, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380664744148 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 040 754,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 331 222,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 15:51 |
Технічне завдання.pdf | |
15 березня 2024 15:51 |
Тендерна документація.pdf | |
15 березня 2024 15:51 |
Договір.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000047 ● f3c825e92b7e408d8f8d1667e7e5364f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2024 № 39-3
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-03-15-010374-a, 15.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 14:45:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-010374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-15-010374-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
3. З яких підстав договір підряду, укладений з переможцем відкритих торгів з ТОВ «Автоінтерстрой» від 08.04.2024 № 34.03-10/29 та додатки до нього не містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 15:19:19
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2024-03-15-010374-a "Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) за адресою: Донецька область, м. Краматорськ"
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:4747-9998-5072-7125 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 1162/10/23-ЕК від 16 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради № 34.01-10-315 від 19.10.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0817Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 11777,648 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 11 040 754,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва), а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва. (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266).
3. Укладений договір від 08.04.2024 № 34.03-10/29 з переможцем ТОВ «Автоінтерстрой» містить інформацію, відповідно до проєкту договору та повністю відповідає ціновій пропозиції учасника, також передбачені склад та обсяги робіт містяться у Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору 08.04.2024 № 34.03-10/29, який є його невід’ємною частиною.
Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до договору 08.04.2024 № 34.03-10/29, складений відповідно до об’єктного кошторису, який наявний у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой», а саме Договірна частина 1, що відповідає вимогам Додатку 8 та «Технічне завдання», яке складено у відповідності до проєктно-кошторисної документації, до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою виконання вимог, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області по моніторингу UA-M-2024-04-23-000047 від 07.05.2024 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», повідомляємо, що викладені у висновку порушення щодо відсутності у договорі від 08.04.2024 року № 34.03-10/29 відомостей про обсяги робіт, що підлягають виконанню, будуть усунені шляхом підписання сторонами договору додаткової угоди, якою до додатку 2 до договору буде включено відповідні відомості про обсяги робіт, що підлягають виконанню. Додаткова угода буде укладена у порядку та строки, визначені чинним законодавством України, з подальшим її оприлюдненням в електронній системі закупівель. Укладення додаткової угоди не призведе до зміни істотних умов договору.
2024-05-08 13:50:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей) • усунуто
Порушення усунено
2024-05-16 12:26:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоінтерстрой" |
10 907 177,53
UAH з ПДВ
|
10 907 177,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоінтерстрой" #33620522 |
Переможець |
10 907 177,53
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 09:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 08:45
|
д.у.1 від 15.05.2024 договір 34.03-10-29 від 08.04.2024.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:16
|
Договір 34.03-10-29 від 08.04.2024.pdf | укладений |
08 квітня 2024 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/29 від 08.04.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |