Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прилад нічного бачення (монокуляр)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2024-03-15-010226-a ● 3e0797f6e86f4f79af5de2a10c0a1079
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Волошин Наталя 380674473114 zakupivli_tmr1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 11:06 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 11:06 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27.
ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
38632000-4 Прилади нічого бачення
Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27.
ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
38632000-4 Прилади нічого бачення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NL1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 17:33 |
протокол вн.змін, відп. на вимогу 102В 20.03.2024.pdf | |
20 березня 2024 17:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
20 березня 2024 17:32 |
Дод.2 Кваліф.крит та інф. по п.47нова редакція.docx | |
20 березня 2024 17:32 |
Дод.1 Тендерна пропозиція нова редакція.docx | |
20 березня 2024 17:30 |
Тендерна документація нова редакція .docx | |
20 березня 2024 17:30 |
Дод.4 Проект договору нова редакція.docx | |
20 березня 2024 17:30 |
Дод.3 Технічні характеристики нова редакція.docx | |
20 березня 2024 17:28 |
Оголошення нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-15-010226-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:39834775
Дата подання: 18 березня 2024 14:52
Невідповідність
Звертаємо Вашу увагу на те, що в закупівлі " Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NL1 або еквівалент " Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-15-010226-a є невідповідність, а саме: У Додатку 3 до тендерної документації у таблиці технічних характеристик Монокуляру нічного бачення AGM PVS-14 NL1 зазначено:
1. діоптрійне регулювання зазначені: від -6 - +4 dpt
У всіх моделей AGM PVS-14 у тому числі і PVS-14 NL1 в паспорті товару та на сайті виробника зазначено
1. діоптрійне регулювання зазначені -6 - +2 dpt
https://www.agmglobalvision.com/night-vision/night-vision-monoculars/agm-pvs-14-nl1
Не потрібно орієнтуватись на характеристики які вказують недобросовісні дистриб'ютори чи постачальники, треба опиратись лише на офіційний сайт виробника та паспорт товару! Паспорт товару буде закріплено нижче!
Просимо внести зміни і добавити вимогу - а саме: Задля уникнення придбання товарів незаконно ввезених на територію України у складі тендерної пропозиції Учасник надає документи, які підтверджують повноваження Учасника представляти продукцію на території України (якщо Учасник не є виробником продукції): сертифікат Дистриб’ютора, лист про представництво інтересів виробника або договір з виробником/дистриб’ютором. Документ має передбачати наявність назви, реквізитів виробника, підпис уповноваженої особи виробника, печатку компанії-виробника та зазначення статусу Учасника. У разі надання документу від виробника іншою мовою ніж українська, він надається з відповідним перекладом на українську мову. Документи мають бути чинними на весь термін зобов’язань Учасника (у разі, якщо Учасник є посередником між Дистриб’ютором та Замовником надати вищезазначені документи на Дистриб’ютора, а також документи що підтверджують взаємовідносини між Дистриб’ютором та Учасником).
Обґрунтування даної вимоги, є те що збільшуються випадки завезення не законної продукції в Україну, не сплачуючи жодних податків, також випадку поломки виробу офіційний Дистриб’ютором не буде проводити гарантійний ремонт. Також звертаємо вашу увагу, що уникаючи даного листа можна також попасти на підроблену продукцію, яка повністю подібна на вигляд, але має гірше показники.
Розгорнути
Згорнути
1. діоптрійне регулювання зазначені: від -6 - +4 dpt
У всіх моделей AGM PVS-14 у тому числі і PVS-14 NL1 в паспорті товару та на сайті виробника зазначено
1. діоптрійне регулювання зазначені -6 - +2 dpt
https://www.agmglobalvision.com/night-vision/night-vision-monoculars/agm-pvs-14-nl1
Не потрібно орієнтуватись на характеристики які вказують недобросовісні дистриб'ютори чи постачальники, треба опиратись лише на офіційний сайт виробника та паспорт товару! Паспорт товару буде закріплено нижче!
Просимо внести зміни і добавити вимогу - а саме: Задля уникнення придбання товарів незаконно ввезених на територію України у складі тендерної пропозиції Учасник надає документи, які підтверджують повноваження Учасника представляти продукцію на території України (якщо Учасник не є виробником продукції): сертифікат Дистриб’ютора, лист про представництво інтересів виробника або договір з виробником/дистриб’ютором. Документ має передбачати наявність назви, реквізитів виробника, підпис уповноваженої особи виробника, печатку компанії-виробника та зазначення статусу Учасника. У разі надання документу від виробника іншою мовою ніж українська, він надається з відповідним перекладом на українську мову. Документи мають бути чинними на весь термін зобов’язань Учасника (у разі, якщо Учасник є посередником між Дистриб’ютором та Замовником надати вищезазначені документи на Дистриб’ютора, а також документи що підтверджують взаємовідносини між Дистриб’ютором та Учасником).
Обґрунтування даної вимоги, є те що збільшуються випадки завезення не законної продукції в Україну, не сплачуючи жодних податків, також випадку поломки виробу офіційний Дистриб’ютором не буде проводити гарантійний ремонт. Також звертаємо вашу увагу, що уникаючи даного листа можна також попасти на підроблену продукцію, яка повністю подібна на вигляд, але має гірше показники.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2024 17:35
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу, інформуємо, що в тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2024-03-15-010226-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАДЗОР", Код ЄДРПОУ:41754867
Дата подання: 21 березня 2024 15:14
Дискримінаційна вимога
Звертаємо увагу Замовника, що будь які вимоги надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргами з аналогічних підстав, якими визнаються дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження, вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Одночасно, надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора з зазначенням статусу учасника є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником товару або /чи офіційним представником виробника на території України, та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають. Законодавчо не встановлено, що для продажу товару закордонного виробника необхідно обов’язково бути його дистриб’ютором або мати з ним партнерські чи будь-які інші відносини. Умови тендерної документації, в тому числі поставку товару та виконання гарантійних зобов’язань, можливо виконати і не перебуваючи у безпосередніх відносинах з виробником чи офіційним представником виробника, що підтверджується вищезазначеним авторизаційним листом.
Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару є партнером виробника або/чи представника виробника на території України, ніяк не обґрунтована Замовником та є такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені у статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищенаведене, задля припинення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення підстав для звернення до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вимагаємо від Замовника вилучити з тендерної документації вимоги, що є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Одночасно, надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора з зазначенням статусу учасника є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником товару або /чи офіційним представником виробника на території України, та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають. Законодавчо не встановлено, що для продажу товару закордонного виробника необхідно обов’язково бути його дистриб’ютором або мати з ним партнерські чи будь-які інші відносини. Умови тендерної документації, в тому числі поставку товару та виконання гарантійних зобов’язань, можливо виконати і не перебуваючи у безпосередніх відносинах з виробником чи офіційним представником виробника, що підтверджується вищезазначеним авторизаційним листом.
Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару є партнером виробника або/чи представника виробника на території України, ніяк не обґрунтована Замовником та є такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені у статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищенаведене, задля припинення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення підстав для звернення до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вимагаємо від Замовника вилучити з тендерної документації вимоги, що є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 16:21
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, інформуємо наступне.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно статті 5 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На даний час замовнику невідомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару, неофіційного ввезеного на територію України та для організації забезпечення якісною продукцію Збройних Сил України.
Також, листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Додатково звертаємо увагу, що Тернопільська міська рада є органом місцевого самоврядування. Замовником прийнято рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Враховуючи вище наведене, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або дистриб’ютора/дилера представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації. Відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та якісного забезпечення його ремонту та, крім того, забезпечить оперативне вирішення запитів військових частин ЗСУ
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно статті 5 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На даний час замовнику невідомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару, неофіційного ввезеного на територію України та для організації забезпечення якісною продукцію Збройних Сил України.
Також, листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Додатково звертаємо увагу, що Тернопільська міська рада є органом місцевого самоврядування. Замовником прийнято рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Враховуючи вище наведене, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або дистриб’ютора/дилера представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації. Відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та якісного забезпечення його ремонту та, крім того, забезпечить оперативне вирішення запитів військових частин ЗСУ
Номер вимоги: UA-2024-03-15-010226-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГАВРИЛЮК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3297711392
Дата подання: 21 березня 2024 15:43
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА !!!
Порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №102/В від 20.03.2024 року, будо внесено зміни до тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-15-010226-a, зокрема до Додатку 3 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:", а саме доповнено вимоги замовника наступною вимогою: "Учасник обов’язково має надати авторизаційний лист (лист) від виробника або його офіційного представника/дистриб’ютора/дилера на продаж, гарантійне та післягарантійне обслуговування на території України приладів нічного бачення (монокулярів), у якому обов’язково вказати ідентифікатор закупівлі замовника", що на нашу думку, яка підтверджується позицією Антимонопольного комітету України, яка викладена в тому числі в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018, є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Даним рішенням визначено, що за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають авторизаційний лист від виробника обладнання, що запропоновано, або його представництва в Україні (за наявності) про партнерські взаємовідносини з учасником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. А також, дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Колегією АМКУ визначено, що в такому випадку, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності
шляхом внесення змін до Документації в цій частині - тобто виключити з тендерної документації таку дискримінаційну умову.
На підставі викладеного та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО від Замовника даної закупівлі:
1. Припинити порушення чинного законодавства України, зокрема ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі";
2. Прийняти відповідне рішення та внести необхідні зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 3 до тендерної документації, шляхом вилучення дискримінаційної вимоги: "Учасник обов’язково має надати авторизаційний лист (лист) від виробника або його офіційного представника/дистриб’ютора/дилера на продаж, гарантійне та післягарантійне обслуговування на території України приладів нічного бачення (монокулярів), у якому обов’язково вказати ідентифікатор закупівлі замовника".
Додаток: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018
Розгорнути
Згорнути
шляхом внесення змін до Документації в цій частині - тобто виключити з тендерної документації таку дискримінаційну умову.
На підставі викладеного та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО від Замовника даної закупівлі:
1. Припинити порушення чинного законодавства України, зокрема ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі";
2. Прийняти відповідне рішення та внести необхідні зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 3 до тендерної документації, шляхом вилучення дискримінаційної вимоги: "Учасник обов’язково має надати авторизаційний лист (лист) від виробника або його офіційного представника/дистриб’ютора/дилера на продаж, гарантійне та післягарантійне обслуговування на території України приладів нічного бачення (монокулярів), у якому обов’язково вказати ідентифікатор закупівлі замовника".
Додаток: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 16:34
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, інформуємо наступне.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно статті 5 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На даний час замовнику невідомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару, неофіційного ввезеного на територію України та для організації забезпечення якісною продукцію Збройних Сил України.
Також, листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Додатково звертаємо увагу, що Тернопільська міська рада є органом місцевого самоврядування. Замовником прийнято рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Враховуючи вище наведене, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або дистриб’ютора/дилера представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації. Відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та якісного забезпечення його ремонту та, крім того, забезпечить оперативне вирішення запитів військових частин ЗСУ
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно статті 5 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На даний час замовнику невідомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару, неофіційного ввезеного на територію України та для організації забезпечення якісною продукцію Збройних Сил України.
Також, листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Додатково звертаємо увагу, що Тернопільська міська рада є органом місцевого самоврядування. Замовником прийнято рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Враховуючи вище наведене, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або дистриб’ютора/дилера представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації. Відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та якісного забезпечення його ремонту та, крім того, забезпечить оперативне вирішення запитів військових частин ЗСУ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-15-010226-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3296919675
Дата подання: 01 квітня 2024 18:28
Дата подання: 01 квітня 2024 18:28
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2024 15:54
рішення від 03.04.2024 № 5938.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2024 15:54
інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6405.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 14:38
рішення від 10.04.2024 № 6405.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Інформуємо, що на виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) № 6405-р/пк-пз від 10.04.2024, яким зобов’язано Тернопільську міську раду скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Куценка Олександра Вікторовича переможцем процедури закупівлі "Прилад нічного бачення (монокуляр)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-15-010226-a., з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, 16.04.2024 рішення скасовано та проведена повторна оцінка тендерної пропозиції Учасника фізичної особи-підприємця Куценка Олександра Вікторовича (протоколи: № 125/В від 16.04.2024, № 126/В від 16.04.2023, що завантажено у електронну систему закупівель).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
472 000,00
UAH з ПДВ
|
472 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
598 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2617409374 |
Рішення скасоване |
472 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 16:08
|
ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2617409374 |
Відхилено |
472 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 15:32
|
|
ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3296919675 |
Переможець |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 10:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 10:46
|
дод.1.договір_№_208_від_30.04.24р._ФОП_Карпенко_Є.Ю._.pdf | укладений |
01 травня 2024 10:44
|
договір_№_208_від_30.04.24р._ФОП_Карпенко_Є.Ю._.pdf | укладений |
01 травня 2024 10:44
|