Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (Ноутбуки та планшети)
Очікувана вартість
114 265,00 UAH
UA-2024-03-15-009897-a ● e4ac00ff6128438c87500037f4e79da9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Контактна особа: |
Сорока Олександр 380443345316 o.soroka@phc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 114 265,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 142,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2024
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
4 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2024
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 15:50 |
Тендерна документація та проекту договору Ноутбуки та планшети.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 17 березня 2024 15:18
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:23
Шановний замовник, зверніть увагу, що учасник ТОВ "Юдітрейд" у своєму зверненні, який в чергове направляє такі вимоги Замовникам прописати у документацію вимогу до авторизаційного листа у документацію має на меті швидко отримати такий лист авторизації (або вже отримав) і обмежити видачу такого листа іншим учасникам вступивши в змову із виробником по даній закупівлі. Даний учасник практично не виграє більше закупівлі у яких відсутня вимога до листа від виробника, оскільки звик до легких перемог без конкуренції або з її суттєвим обмеженням. Тому прохання не задовільняти таку вимогу, яка руками замовника та маніпулятивним тиском на такого замовника має на меті усунення конкуренції по торгам. Вдячні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Тендерна документація сформована замовником відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. До змісту тендерної документації не включено ніякиїх дискримінаційних вимог.
Тендерна документація сформована замовником відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. До змісту тендерної документації не включено ніякиїх дискримінаційних вимог.
Убезпечте себе від закупівлі контрафактного товару
Дата подання: 18 березня 2024 08:43
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:26
Звертаємо Вашу увагу, що ВИМОГА щодо надання листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника запропонованого товару НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ, що підтверджується наступними положеннями.
По-перше, авторизаційний лист, наданий Учасником від ВИРОБНИКА запропонованого товару, убезпечить Замовника від закупівлі та подальшого використання у своїй діяльності НЕЛЕГАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ та попередить порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права», зокрема статті 50: « г) ввезення на митну територію України без дозволу осіб, які мають авторське право і (або) суміжні права, примірників творів (у тому числі комп’ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, програм мовлення;», д) вчинення дій, що створюють загрозу порушення авторського права і (або) суміжних прав; е) будь-які дії для свідомого обходу технічних засобів захисту авторського права і (або) суміжних прав, зокрема виготовлення, розповсюдження, ввезення з метою розповсюдження і застосування засобів для такого обходу; є) підроблення, зміна чи вилучення інформації, зокрема в електронній формі, про управління правами без дозволу суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав чи особи, яка здійснює таке управління; ж) розповсюдження, ввезення на митну територію України з метою розповсюдження, публічне сповіщення об’єктів авторського права і (або) суміжних прав, з яких без дозволу суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав вилучена чи змінена інформація про управління правами, зокрема в електронній формі.».
Також законодавством України передбачена відповідальність, яку можуть понести як учасники-постачальники, так і замовники-користувачі поставленої нелегальної техніки за «незаконне відтворення та розповсюдження об'єктів інтелектуального права», зокрема: Адміністративна відповідальність Стаття 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності», що тягне за собою накладення штрафу від десяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання і матеріалів, які призначені для її виготовлення (від 170 грн. до 3400 грн.). Кримінальна відповідальність Стаття 176 Кримінального кодексу України «Порушення авторського права і суміжних прав», що тягне за собою накладення штрафу від двохсот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 3400 грн. до 17 000 грн.) або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, та частина 2 передбачає штраф від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 000 грн. До 34 000 грн.) або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років. Цивільна відповідальність Статтею 52 Закону України «Про авторське право і суміжні права», окрім інших, передбачено право суб’єкта авторського права (ЗОКРЕМА ВИРОБНИКА) звертатися до суду з позовом про відшкодування збитків (матеріальної шкоди), включаючи упущену вигоду, або стягнення доходу, отриманого порушником внаслідок порушення ним авторського права або виплату компенсацій.
Таким чином, з огляду на вище описану відповідальність, наявність авторизаційного листа від виробника товару убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції.
По-друге, вимога надати авторизаційного листа від виробників товару НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ з огляду на практику Антимонопольного Комітету України. Зокрема, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018 р., було відмовлено у задоволенні скарги учасника торгів у частині внесення змін до тендерної документації, а саме: прибрати вимогу «обов'язку подачі учасником листів авторизації від виробника», що на його думку здійснює штучне обмеження кола потенційних учасників торгів лише виробниками товарів. АМКУ надав висновок про те, що скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації, не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної умови Документації, а також яким чином зазначена умова порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі.
Тобто, у потенційних учасників торгів є всі можливості отримати авторизаційний лист від виробника товару, або ж обґрунтовано довести протилежне – її неможливість. Адже потенційними учасниками торгів можуть бути не тільки виробники, а й інші суб'єкти (представники, дилери, дистриб'ютори, інші особи на договірних засадах тощо), що безпосередньо мають відносити із виробником, закуповуючи ЛЕГАЛЬНО їхню продукцію для подальшої реалізації. Аналогічні позиції АМКУ також викладені у рішеннях № 1279-р/пк від 16.03.2017 р, №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 р., № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. З переліченими рішеннями АМКУ можна ознайомитися на сайті: https://dozorro.org/amku-practice/shodo-garantijnih-listiv-vid-virobnikadistribyutoradiler, https://amcu.gov.ua/ .
Також існує практика Європейський суд з прав людини, рішення якого легалізовані в Україні, зокрема справа "Ван Раалте проти Нідерландів" дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Тому зважаючи на вище написане, будьте пильними та не ведіться на спам повідомлення від компаній які пропонують не легально ввезений в Україну товар цьому порушують Закони України та авторське право (Статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності”, Частиною 1 статті 176 Кримінального кодексу України) також вводять в оману замовників пропонуючи нелегальне обладнання під видом офіційного.
Отже, ні чинне законодавство, ні практика АМКУ, не визнає встановленну вимогу надати авторизаційного листа від виробника запропонованого товару як дискримінаційною умовою та переслідує «ЗАКОННУ МЕТУ» придбання легального обладнання.
Тому зважаючи на вище написане, будьте пильними та не ведіться на спам повідомлення від компаній які пропонують не легально ввезений в Україну товар при цьому порушують Закони України та авторське право (Статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності”, Частиною 1 статті 176 Кримінального кодексу України ). Учасники які на постійній основі намагаються оскаржити намагання замовника придбати легальне обладнання, не мають змоги закупляти таке обладнання в офіційних постачальників тому, що знаходяться в бан листах та чорних списках українських та європейських виробників.
Також будьте пильними до так званих спам повідомлень від компанії Юридична компанія, якої не існую та яка має не дійсний код ЄДРПОУ. Подібні повідомлення мають на меті залякування замовників скаргами, та отримання можливості продати замовникам сірий товар, ввезений в Україну нелегально та за який не сплачено жодних податків та збюорів, порушуючи при цьому Закони України та авторське право виробників обладнання. Ви маєте повне законне право придбати офіційний товар з офіційною гарантією від виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за надану інформацію.
Прошу звернути увагу що, тендерна документація сформована замовником відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. Дякую.
Прошу звернути увагу що, тендерна документація сформована замовником відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-15-009897-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 15 березня 2024 16:15
Внесення змін до тендерної документації
З метою недопущення закупівлі фальсифікатів обладнання та підтвердження спроможності учасника поставити запропонований перелік товару у встановлені строки, прохання доповнити тендерною документацію наступним текстом: "Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro"
Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник який напряму співпрацює безпосередньо з виробником або офіційним представником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель.
Також зазначаэмо, що авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням,.
Зверніть увагу, що вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією.
Авторизаційний лист від виробника (офіційного дистриб’ютора) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Ви зобов’язані впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли вами буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
(ВИЧИТАТИ)
Доброго дня, шановний Учаснику! При формуванні Тендерної документації будь-якої із своїх закупівель, Замовник перш за все опікується дотриманням одного з базових принципів закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме - недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Замовник зацікавлений не лише у придбанні якісного офіційно сертифікованого Товару, що відповідає технічним вимогам за тендерною документацією, у надійного, перевіреного Учасника закупівлі за ціновим показником. Не менш важливим для Замовника є подальший його супровід – гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів на території України. Саме тому, у додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційних критеріях Учасників та способу їх підтвердження», окрім довідки про наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві та документа, який підтверджує статус та/або повноваження сервісного центру щодо гарантійної підтримки та сервісного обслуговування продукції, що закуповується, у пункті 2.4. вже задокументовано одну з обов’язкових вимог до Учасника – «Авторизаційний лист від виробника запропонованих планшетів, його авторизованого партнера або його офіційного представника в Україні для підтвердження повноважень на постачання обладнання, забезпечення обсягів поставки та гарантії на продукцію, що закуповується. Вказаний лист має бути адресований Замовнику, містити ідентифікатор закупівлі та назву предмета закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник який напряму співпрацює безпосередньо з виробником або офіційним представником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель.
Також зазначаэмо, що авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням,.
Зверніть увагу, що вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією.
Авторизаційний лист від виробника (офіційного дистриб’ютора) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Ви зобов’язані впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли вами буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
(ВИЧИТАТИ)
Доброго дня, шановний Учаснику! При формуванні Тендерної документації будь-якої із своїх закупівель, Замовник перш за все опікується дотриманням одного з базових принципів закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме - недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Замовник зацікавлений не лише у придбанні якісного офіційно сертифікованого Товару, що відповідає технічним вимогам за тендерною документацією, у надійного, перевіреного Учасника закупівлі за ціновим показником. Не менш важливим для Замовника є подальший його супровід – гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів на території України. Саме тому, у додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційних критеріях Учасників та способу їх підтвердження», окрім довідки про наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві та документа, який підтверджує статус та/або повноваження сервісного центру щодо гарантійної підтримки та сервісного обслуговування продукції, що закуповується, у пункті 2.4. вже задокументовано одну з обов’язкових вимог до Учасника – «Авторизаційний лист від виробника запропонованих планшетів, його авторизованого партнера або його офіційного представника в Україні для підтвердження повноважень на постачання обладнання, забезпечення обсягів поставки та гарантії на продукцію, що закуповується. Вказаний лист має бути адресований Замовнику, містити ідентифікатор закупівлі та назву предмета закупівлі.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2024 10:00
Доброго дня. Після розгляду вашої вимоги Замовником було вирішено не вносити зміни до змісту тендерної документації для не допущення дискримінаційних вимог серед учасників
Номер вимоги: UA-2024-03-15-009897-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 16 березня 2024 16:08
так звані листи та спосіб маніпуляції
Так званий авторизаційний лист не має жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Прохання вивчити практику оскаржень проти так званого авторизаційного листа за 2024 рік:
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-13-013701-a
UA-2024-02-19-006082-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ, що у вкладенні!
Розгорнути
Згорнути
Прохання вивчити практику оскаржень проти так званого авторизаційного листа за 2024 рік:
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-13-013701-a
UA-2024-02-19-006082-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ, що у вкладенні!
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2024 10:18
Доброго дня. Після розгляду вашої вимоги Замовником було вирішено не вносити зміни до змісту тендерної документації для не допущення дискримінаційних вимог серед учасників.
Номер вимоги: UA-2024-03-15-009897-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 16 березня 2024 16:09
багаторічний спам про так звані листи
На вимогу учасника внести зміни в тендерну документації з наданням авторизаційного листа повідомляємо наступне:
Публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 зазначеного закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимогі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників, яким цей учасник пише роками, спамить в системі при цьому участь не приймає.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a
UA-2023-01-04-005484-a
UA-2022-11-10-005801-a
UA-2023-06-07-003151-a
UA-2023-06-09-000629-a
UA-2023-07-05-007196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
також просимо врахувати, що в Україні не діє прецедентне право, надані учасником посилання на рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 та АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 – не мають жодного відношення до діючий закупівлі та надані з метою маніпулювання. Тож просимо це врахувати та не порушувати Закону вносячи не законні вимоги до тендерної документації.
.
Розгорнути
Згорнути
Публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 зазначеного закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимогі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників, яким цей учасник пише роками, спамить в системі при цьому участь не приймає.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a
UA-2023-01-04-005484-a
UA-2022-11-10-005801-a
UA-2023-06-07-003151-a
UA-2023-06-09-000629-a
UA-2023-07-05-007196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
також просимо врахувати, що в Україні не діє прецедентне право, надані учасником посилання на рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 та АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 – не мають жодного відношення до діючий закупівлі та надані з метою маніпулювання. Тож просимо це врахувати та не порушувати Закону вносячи не законні вимоги до тендерної документації.
.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2024 10:20
Доброго дня. Після розгляду вашої вимоги Замовником було вирішено не вносити зміни до змісту тендерної документації для не допущення дискримінаційних вимог серед учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" |
96 154,24
UAH з ПДВ
|
95 011,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
97 070,00
UAH з ПДВ
|
95 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Балюк Олена Анатоліївна" |
103 692,00
UAH з ПДВ
|
96 154,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" #44319152 |
Переможець |
95 011,59
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 11:05
|
Договір_256_ноутбуки_планшети_Асанара_CASI.pdf | укладений |
05 квітня 2024 11:04
|