Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ОД-24Т_010_ВО: Жилет сигнальний із світловідбиваючими смугами та логотипом Код ДК 021:2015 - 18230000-0Верхній одяг різний
Очікувана вартість
1 070 014,28 UAH
UA-2024-03-15-009325-a ● 7871811bb0d5477aa0d8393b938cb487
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Шеремета Світлана Георгіївна 380487272394 ntvm@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 070 014,28 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 350,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 6 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8278 штука
Жилет сигнальний із світловідбивними смугами та логотипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18235400-9 — Жилети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну партію поставленого товару здійснюються ПОКУПЦЕМ на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 13:44 |
5.1 Протокол внесення змін 4.doc | |
01 травня 2024 13:44 |
5.2 ТД зі змінами №4.docx | |
25 квітня 2024 14:40 |
4.1 Протокол внесення змін 3.doc | |
09 квітня 2024 15:20 |
3.1 Протокол внесення змін 2.doc | |
26 березня 2024 14:39 |
2.1 Протокол внесення змін 1.doc | |
15 березня 2024 15:07 |
1.3. Обгрунтування.pdf | |
15 березня 2024 15:07 |
1.2 Додаток №7 Проект договору.docx |
01 травня 2024 13:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 травня 2024 13:44 |
5.1 Протокол внесення змін 4.doc
|
||||||||||||
01 травня 2024 13:44 |
5.2 ТД зі змінами №4.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2024 14:40 |
4.1 Протокол внесення змін 3.doc
|
||||||||||||
09 квітня 2024 15:20 |
3.1 Протокол внесення змін 2.doc
|
||||||||||||
26 березня 2024 14:39 |
2.1 Протокол внесення змін 1.doc
|
||||||||||||
15 березня 2024 15:07 |
1.3. Обгрунтування.pdf
|
||||||||||||
15 березня 2024 15:07 |
1.2 Додаток №7 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 29 березня 2024 16:01
Дата відповіді: 01 квітня 2024 16:47
Шановний Замовник, ми плануємо взяти участь в даній закупівлі але уважно ознайомившись з тенднрною документацією,виникає ряд запитань:
1. У Додатку 1 п. 1.1 зазначено,що Жилет сигнальний із світловідбивними смугами та з логотипом повинен відповідати ДСТУ 4050-2001,в якій саме частині? Адже п.11.3 Зазначеного ДСТУ передбачено гарантійний термін експлуатації жилетів-6місяців з початку експлуфтфції, хоча у Додатку 1 п.1.2 тендерної документації зазначено,що "Гарантійний термін експлуатації -відповідно до нормативного документа виробника але не менше 12 місяців з дня введення продукції в експлуатацвію", що в свою чергу вже суперечить п.11.3 ДСТУ 4050-2001.(просимо привести цю вимогу у відповідність зазначеному ДСТУ)
2.У додатку 1 розділ 3 п.5-інші вимоги пп.5.2-Ви просите "Надати протокол випробувань на товар що пропонується до посточання,виданий не раніше року проведення цієї процедури закупівлі".На які саме показники потрібно випробувати товар? Випробування можно провести в будь-якій лабороторії(наприклад власній)? Також в даному пункті зазначено,що "документ повинен бути чиним до кінця року постачання продукції. Якщо строк дії документу закінчується до кіньця року постачання продукції учасник повинен надати гарантійний лист,що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чиного"-це як??? Чим ви керувались при складанні цієї вимоги??? Ще й гарантійний лист просите надати!!!Документ-це протокол випробувань??? Якщо так, то хочемо Вас, шановний Замовник,проінформувати,що будь-який протокол має лише дату його складання, але аж ні як не якийсь термін дії!!! З терміном дії, це вже буде інший документ! Тому просимо прибрати цю нездійсненну вимогу з тендерної документації або взагалі видалити цей непотрібний пункт, так як даний товар підпадає під дію технічного регламенту засобів індивідуального захисту, надання відповідних підтверджуючих документів Вами передбачено у Додатку 1 розділ 3 п.п 1.1 (на вашу думку цього достатньо для підтвердження якості товару)!!!Адже інакше у Вас торги не відбудуться!!!
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, Ваше звернення розглядається, у разі
отримання роз’яснень від відповідних Департаментів та у разі доцільності,
відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
отримання роз’яснень від відповідних Департаментів та у разі доцільності,
відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Звернення
Дата подання: 05 квітня 2024 15:19
Шановний Замовник, нами 29.03.2024 року було задано ряд питань, на що з Вашого боку отримано відповідь: "Доброго дня! Повідомляємо,Ваше звернення розглядається, у разі отримання роз'яснень від відповідних Департаментів та у разі доцільності, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення". Просимо все таки нас проінформувати:
- Чи розглянули Ви до кінця наше звернення?
- Чи отримали Ви роз'яснення від відповідних Департаментів? Якщо так, то які?(просимо відповісти в частині нашого запитання)
- Чи будуть внесені зміни в тендерну документацію з урахуванням нашого звернення?
- Чи буде подовжена процедура закупівлі? Адже аукціон вже не за горами (10.04.2024), а Ви так і не спромоглися розібратися та відповісти на поставлені питання!!!
Також хочемо зазначити, що у тендерній документації, а саме удодатку 1, п.1, п.п.1 "Вимоги до світловідбиваючих матеріалів" зазначено, що "Продукція повинна відповідати вимогам ДСТУ EN ISO 0471", зазначеного стандарту не існує, а існує стандарт ДСТУ EN ISO 20471:2016 Одяг підвищеної видимості. Методи випробовування та вимоги. Просимо виправити, якщо Ви мали на увазі цей стандарт, або може Ви мали на увазі якийсь інший стандарт.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
локалізація
Дата подання: 11 квітня 2024 13:35
Ви вимагаєте: довідку у довільній формі про наявність запропонованого товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва на веб-порталі Уповноваженого органу із зазначенням найменування товару, назви виробника товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
проте згідно законодавства не передбачена локалізація для цього виду товару (жилети). просимо норму виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро