Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво центру надання адміністративних послуг (в форматі «Прозорий офіс») за адресою: вул.Корольова Сергія, 7 (Гагаріна, 7), смт Макарів, Бучанського району, Київської області (Коригування)
Очікувана вартість
14 390 000,00 UAH
UA-2024-03-15-008111-a ● 7ca6f1d3143a4fe4ba7c54fbbb298ca4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Макарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362183 |
Вебсайт: | http://makariv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30 |
Контактна особа: |
Сергій Іванович Вовкула +380680533311 info@makariv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 70 000.00 грн.Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 3 % від вартості договору.Детально зазначено в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво центру надання адміністративних послуг (в форматі «Прозорий офіс») за адресою: вул. Корольова Сергія, 7 (Гагаріна, 7), смт Макарів, Бучанського району, Київської області (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, смт. Макарів, вул. Корольова Сергія, 7 (Гагаріна, 7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 16:51 |
Перелік робіт.zip | |
25 березня 2024 16:50 |
KV05A_30 ТД зі змінами..pdf | |
25 березня 2024 16:46 |
перелік змін.docx | |
22 березня 2024 10:04 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.xlsx | |
15 березня 2024 14:25 |
Експертний звіт ЦНАП.rar | |
15 березня 2024 14:25 |
Зведений кошторисний розрахунок.rar | |
15 березня 2024 14:25 |
Пояснювальна записка центру.7z |
25 березня 2024 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2024 16:51 |
Перелік робіт.zip
|
||||||
25 березня 2024 16:50 |
KV05A_30 ТД зі змінами..pdf
|
||||||
25 березня 2024 16:46 |
перелік змін.docx
|
||||||
22 березня 2024 10:04 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.xlsx
|
||||||
15 березня 2024 14:25 |
Експертний звіт ЦНАП.rar
|
||||||
15 березня 2024 14:25 |
Зведений кошторисний розрахунок.rar
|
||||||
15 березня 2024 14:25 |
Пояснювальна записка центру.7z
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2024 20:11
Дата відповіді: 22 березня 2024 09:24
Доброго дня.У наданій Вами відомості ресурсів по позиціям 110,181,192,203,216,223,236,284,303,304,306,308,326,329,331,332,355,381,451 відсутні кількості матеріалів,замість цифр стоять символи "###". Внесіть будь ласка зміни до ВР.Дякуємо
Відповідь: Добрий день, дякуємо за уважність. Технічна помилка при форматуванні файлу.Замовником будуть внесені зміни
Щодо документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів
Дата подання: 22 березня 2024 09:11
Дата відповіді: 22 березня 2024 13:13
Доброго дня. У відповідності до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Однак, законодавство України у сфері публічних закупівель не містить виключень щодо принципів здійснення публічних закупівель. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) публічні закупівлі здійснюються з дотриманням принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Виключень щодо незастосування згаданого принципу, у тому числі у разі встановлення у тендерній документації додаткових вимог на виконання абзацу 10 пункту 3 Особливостей, Закон не містить, а отже будь які додаткові вимоги у тендерній документації повинні бути такими, що не дискримінують потенційних учасників. З огляду на вищезазначене, з урахування практики Органу оскарження, просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками закупівлі підтверджуючого документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів в частині що стосується аналогічного договору. Це підтверджується нижченаведеним. З урахуванням пунктів 3, 3-1, 17,18,19 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750), саме Замовник подає на реєстрацію до органів державного архітектурно-будівельного контролю декларацію про готовність об’єкту(ів) до експлуатації, Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру. Після проведення реєстрації один примірник декларації повертається замовнику. Таким чином згідно з наведеним вище Порядком тільки замовник отримує примірник декларації про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, цей документ не є двостороннім, як договір чи акт виконаних робіт, не надається підряднику. Це також знайшло своє підтвердження і у рішенні АМКУ від 04.07.2017 № 4371, у якому Орган оскарження визнав таку вимогу дискримінаційною. Зокрема під час розгляду скарги Орган оскарження дійшов наступного висновку: «Щодо надання Декларації про готовність до експлуатації аналогічного об’єкта будівництва, або копії сертифіката, на засіданні Колегії, яке відбулось 04.07.2017, представник Замовника підтвердив, що зазначена декларація є власністю Замовників (а не підрядників), а другий екземпляр зберігається у Державної архітектурно-будівельної інспекції. На думку Замовника, зазначені потенційні учасники мають можливість отримати зазначені документи або у власників або за запитом у Державної архітектурно-будівельної інспекції. Разом з цим, Замовник не надав документальне підтвердження щодо можливості отримання вищевказаної декларації або сертифікату потенційними учасниками Процедури закупівлі (не власниками цих документів). Враховуючи вищенаведене, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею З Закону, а саме - максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі. Скаржника). Враховуючи викладене. Замовник має внести зміни до Документації в цій частині. Отже, враховуючи інформацію, викладену у мотивувальній частині цього рішення. Колегією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Колегією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, відповідні зміни до тендерної документації Замовником не будуть внесені. Згідно ч.2 та ч.3 ст.6ЗУ "Про публічні закупівлі" Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Вимоги зазначені в тендерній документації описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
питання що до технічного завдання
Дата подання: 22 березня 2024 18:17
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:32
В наданому до технічної документації переліку робіт (кошториси) враховані роботи, згідно таких збірників, які втратили чинність (Наказ Мінрегіону від 31 грудня 2021 року №374), а саме
- Е (будівельні роботи), ЕН зміна на КБ (Збірники на будівельні роботи КНУ РЕКНб
- М (монтажні роботи) зміна на КМ (Збірники на монтаж устаткування КнУ РЕКНМу)
П (пусконалагоджувальні роботи) зміна КП (Збірники на пусконалагоджувальні роботи КНУ РЕКНпн)
Все це може призвести до невиконання вимог тендерної документації, а якщо рахувати згідно тендерної документації, то це призводить до не виконання вимог «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом
Міністерства розвитку громад та територій України №
281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Технічне завдання (інвесторська кошторисна документація) визначена не відповідно до Настанови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за уважність. Технічна помилка. Замовником буде завантажено вірну редакцію документів кошторису.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій