Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГІОЦ-24П_39_ВО Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (Одеське відділення)
Очікувана вартість
120 190,00 UAH
UA-2024-03-15-006597-a ● 57fdf469ed924ecfa0c7045e843129d3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка 21 |
Контактна особа: |
Скринецький Вадим Віталійович 380444650967 skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 120 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 201,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (Одеське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за надані ЗАМОВНИКУ Послуги починає свій перебіг з дня реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. В такому випадку, ЗАМОВНИК має право притримати оплату/и ВИКОНАВЦЮ до дати фактичної реєстрації податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 15:28 |
Додаток 1 Протокол 141.doc | |
22 березня 2024 15:28 |
Протокол 141 Зміни ТО котли Одеса.docx | |
22 березня 2024 15:28 |
ТД ОД котель Н.docx |
22 березня 2024 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 15:28 |
Додаток 1 Протокол 141.doc
|
|||
22 березня 2024 15:28 |
Протокол 141 Зміни ТО котли Одеса.docx
|
|||
22 березня 2024 15:28 |
ТД ОД котель Н.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-15-006597-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОБЛТЕПЛО" , Код ЄДРПОУ:38295616
Дата подання: 20 березня 2024 16:27
Вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
В тенденцій документації учасником виявлено порушення законодавства в сфері публічних закупівель. З метою їх усунення подано вимогу
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2024 15:21
Щодо п. 1 Вимоги ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 20.03.2024 №150/вих./2022:
Вимога вказана коректно, порушень не має (Учасник може надати в складі документів пропозиції засвідчена копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість / засвідчена копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платника відповідного податку).
Щодо п. 2 та п. 4 Вимоги ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 20.03.2024 №150/вих./2022:
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником не встановлено жодних кваліфікаційних вимог, що суперечать діючим нормативно-правовим актам України, тому Ви маєте можливість отримати усі перелічені Вами документи у встановленому порядку у державних органах згідно їх компетенції.
На даний час не має жодного законодавчого акту, який забороняє виробнику обладнання проводити навчання та перевірку знань та видавати відповідні підтверджуючи документи стосовного цього. Учасника, який пройшов навчання, має відповідну спеціалізацію і досвід роботи та дієві усталені ланцюги логістики з заміни запчастин та агрегатів, що дає можливість оперативно реагувати на аварійні та нештатні ситуації, а також має постійну підтримку від заводу – виробника.
Отримання рекомендації та дозволу від виробника має за мету підвищити якість наданих послуг, гарантує виконання усіх необхідних вимог, свідчить про відповідний фах та досвід підприємства, яке має надавати послуги.
Окрім того, доступ до навчання відкрито для кожного Виконавця, який хоче працювати з цим обладнанням, та воно безкоштовно.
Щодо п. 3 та п. 5 Вимоги ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 20.03.2024 №150/вих./2022:
До Додатку 1 Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимога вказана коректно, порушень не має (Учасник може надати в складі документів пропозиції засвідчена копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість / засвідчена копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платника відповідного податку).
Щодо п. 2 та п. 4 Вимоги ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 20.03.2024 №150/вих./2022:
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником не встановлено жодних кваліфікаційних вимог, що суперечать діючим нормативно-правовим актам України, тому Ви маєте можливість отримати усі перелічені Вами документи у встановленому порядку у державних органах згідно їх компетенції.
На даний час не має жодного законодавчого акту, який забороняє виробнику обладнання проводити навчання та перевірку знань та видавати відповідні підтверджуючи документи стосовного цього. Учасника, який пройшов навчання, має відповідну спеціалізацію і досвід роботи та дієві усталені ланцюги логістики з заміни запчастин та агрегатів, що дає можливість оперативно реагувати на аварійні та нештатні ситуації, а також має постійну підтримку від заводу – виробника.
Отримання рекомендації та дозволу від виробника має за мету підвищити якість наданих послуг, гарантує виконання усіх необхідних вимог, свідчить про відповідний фах та досвід підприємства, яке має надавати послуги.
Окрім того, доступ до навчання відкрито для кожного Виконавця, який хоче працювати з цим обладнанням, та воно безкоштовно.
Щодо п. 3 та п. 5 Вимоги ТОВ «ОБЛТЕПЛО» від 20.03.2024 №150/вих./2022:
До Додатку 1 Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСІНТЕРМ ПЛЮС" |
118 440,00
UAH з ПДВ
|
118 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСІНТЕРМ ПЛЮС" #41503342 |
Переможець |
118 440,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 11:31
|
ДУ-1-ДОГ-ФГІОЦ-ТО-44_2024.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:26
|
ФГІОЦ-ТО-44_2024.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в процесі проведення відкритих торгів з особливостями, термін надання послуг 10 місяців вже вийшов та неможливо надати послуги, згідно договору, отже пропонується зменшити обсяг |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТО-44/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |