Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41156601 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
Контактна особа: |
Вікторія Макогонова +380678810486 ecol75@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг та рахунку на оплату, наданого Виконавцем, Замовник за наявності фінансування зобов'язується оплатити належно надані Послуги у строк не пізніше 30-ти банківських днів з моменту їх прийняття, що підтверджується актом здачі-приймання наданих послуг. Датою прийняття Послуг є день, в який Послуги надані в повному обсязі, за умови що Замовник у строк 10 (десять) банківських днів не надасть Виконавцю обґрунтовані заперечення проти прийняття Послуг у зв’язку з виявленням прихованих недоліків результату таких Послуг. У випадку виявлення прихованих недоліків оплата може бути відстрочена до моменту належного виконання Договору та усунення недоліків. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 12:06 |
ТД звалища – 2024.docx | |
15 березня 2024 12:06 |
Проект договору_сміттєзвалища_2024.docx |
15 березня 2024 12:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2024 12:06 |
ТД звалища – 2024.docx
|
|||
15 березня 2024 12:06 |
Проект договору_сміттєзвалища_2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000034 ● 4eb927e89cb14ba9a56ec58ced00602c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 38-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 18.04.2024 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-15-005307-a, 15.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 11:49:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-15-005307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 12:25:31
Пояснення
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) згідно запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість
Очікувана вартість розрахована на підставі понесених у попередніх періодах витрат (укладених договорів) з урахуванням індексу інфляції. Очікувана вартість предмета закупівлі (розмір бюджетного призначення) становить 11 000 000 грн. 00 коп. одинадцять мільйонів гривень 00 копійок).
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений в межах видатків.
Розмір бюджетного призначення: Бюджетні призначення на напрям використання коштів ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (загальний фонд місцевого бюджету) затверджено:
-рішенням міської ради від 06.12.2023 Nº 4/44 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік"
-кошторисом на 2024 рік від 05.01.2024 департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради
-рішенням міської ради від 27.01.2021 Nº22/2 "Про затвердження Комплексної програми екологічної безпеки та впровадження сталого розвитку м. Дніпра на 2021 - 2025рр." зі змінами.
-наказом департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради від 10.01.2024 Nº9 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2024 рік».
2. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги із благоустрою населенних пунктів, а саме: Ліквідація стихійних сміттєзвалищ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-005307-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-ekologichnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi в розділі «Оприлюднення обґрунтування до оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель (або переговорної процедури закупівель) в PDF форматі». Також звертаємо Вашу увагу на те, що за рекомендаціями акредитованого представника глобального руху Transparency International з метою збільшення прозорості та підзвітності міста обґрунтування щодо розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі було додатково опубліковано на сайті https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-03-15-005307-a в розділі «Обґрунтування причини проведення закупівель».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" |
10 990 009,10
UAH з ПДВ
|
10 990 009,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" #42353652 |
Переможець |
10 990 009,10
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 11:18
|
Дог_ЕКОЛОГІЯ_2024.pdf | укладений |
02 квітня 2024 11:03
|