Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю
Очікувана вартість
1 102 760,00 UAH
UA-2024-03-15-004439-a 3683c88bc89e42f9ac21269ffd3075ee
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожченко Тетяна Юріївна

SHRBU2020@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Запорожченко Тетяна Юріївна
SHRBU2020@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2024 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2024 12:00
Очікувана вартість: 1 102 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 513,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233140-2 — Дорожні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за виконані послуги здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 180 (ста вісімдесятьох) календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 березня 2024 11:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-12-000001 ● 6f1b9028a39340348e678f2f8699828e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 квітня 2024 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
12.04.2024 № 34-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.04.2024 № 34-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-15-004439-a, 15.03.2024, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-12 18:06:13

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1102760,00,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-004439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-16 09:58:51

Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю

Пояснення на запит Держаудитслужби від 12.04.2024

Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 12.04.2024.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. Для поточного ремонту жодний нормативно-правовий акт не визначає обов’язкової форми технічної специфікації. Вартість поточного ремонту визначається на підставі обґрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості. Для проведення процедури закупівлі та визначення її очікуваної вартості уповноваженій особі виробничим відділом підприємства надано локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, відомість ресурсів до локального кошторису та відомість обсягів робіт. Також було проведено узгодження необхідних умов технічного завдання та інші умови процедури закупівлі.
При формуванні тендерної документації, Замовником було чітко сформовано вимогу до Пропозиції учасника, а саме тендерної пропозиція, в подальшому Договірної ціни на виконання послуг. Остання визначається на основі розрахунків Учасника (Підрядника) на поточні витрати на матеріали, устаткування, механізми та техніку з обов’язковим дотриманням вимог чинного законодавства України, в першу чергу «Настанови з визначення вартості будівництва». Показники загальновиробничих та адміністративних витрат не повинні перевищувати нормативні показники, що зазначені у КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями. А також показник кошторисного прибутку, що враховується Учасником (Підрядником) в договірній ціні, повинен бути економічно обґрунтованим відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 17:31:49

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю», очікуваною вартістю 1102760,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-004439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- Відповідно до п. 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Також відповідно до п. 6 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. При цьому тендерній документації та в укладеному договорі не визначено місце виконання робіт, що суперечить п. 15 Загальних умов та п. 6 ч. 2 статті 22 Закону;
- Відповідно до п. 4 Додатку 3 тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо відповідності діючим в Україні ДСТУ. Відповідно до п. 9.3 ДСТУ Б В.2.6.2-2009 «Конструкції будинків і споруд ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОННІ Загальні технічні умови» підтвердження відповідності здійснюється або декларуванням виробником відповідності виробів із складанням декларації згідно з додатком Е цього стандарту, або шляхом їх сертифікації.
Одночасно з цим, згідно з нормами абз. 2 ч. 5. ст. 23 Закону, у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, відповідність борту діючим в Україні ДСТУ підтверджується декларацією від виробника або сертифікатом відповідності. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснюється встановлення відповідності запропонованого учасником борту діючим в Україні ДСТУ, враховуючи те, що тендерна пропозиція Учасника не містить вищевказаних документів?
- яким документом чи відповідно до яких норм передбачено підстави для застосування учасником коефіцієнту 1,2 до ресурсних елементних кошторисних норм під час розрахунку договірної ціни, локальний кошторис, застосування якого не передбачено технічним завданням наведеним в Додатку 3 тендерної документації?
- Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП Семихат Інна Вікторівна на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
ФОП Семихат Інна Вікторівна у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 20.03.2024 № 22 та відповідно копію аналогічного договору (Договір на виконання робіт від 30.12.2021 № 38/12-21/з), зазначеного у вказаній довідці. Так, предметом закупівлі вказаного договору, заявленого як аналогічний є «Будівничі та ремонтні роботи (планування автошляху)», який за своєю суттю та змістом не відповідає предмету закупівлі, а саме послугам з поточного ремонту по встановленню бортового каменю. Поясніть вказане.;
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідала Тендерній документації замовника, та, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей підлягала відхиленню.
Надати пояснення за вищевказаними пунктами.

Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-18 16:20:33

Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю

Щодо закупівлі UA-2024-03-15-004439-a «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю», згідно коду ДК 021:2015 (CPV) код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233140-2 Дорожні роботи).
Слід зазначити наступне.
Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух" та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та створення належних умов організації руху автомобільного транспорту по вулицях Кременчуцької територіальної громади, приведення (підтримання стану) їх у відповідність до вимог Державного стандарту України ДСТУ 3587-97 "Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану. Безпека дорожнього руху", зважаючи на зменшення кількості працівників та наявні вакансії, тим самим недостатню кількість працівників, було оголошено закупівлю UA-2024-03-15-004439-a «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю».
Нашим підприємством, як Замовником було оголошено тендерну закупівлю саме щодо надання послуг з поточного ремонту по встановленню бортового каменю, що не є капітальним ремонтом в розумінні чинного законодавства. Відповідно вимоги загальних умов щодо укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 – не розповсюджуються на дану закупівлю.

Нормою абз.2 ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Тендерна документація Замовника, а саме Додаток 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить такі вимоги щодо якості борта та підтвердження відповідності:
- в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 4 містить вимогу: «4. Борт повинен відповідати діючим в Україні ДСТУ»;
- в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 9 містить вимогу: «9. Після надання послуг Виконавець надає Замовнику : - паспорта або сертифікати на використані матеріали;…».
Тобто, Тендерною документацією Замовника передбачено надання підтверджуючих відповідність ДСТУ Б В.2.6.2-2009 «Конструкції будинків і споруд ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОНННІ Загальні технічні умови» паспорту або сертифікату якості на використані матеріали після надання послуг Виконавцем.
Також дана вимога передбачена п.6.3.3. Договору.
Таким чином, вимоги щодо надання підтверджуючих якість матеріалів документів (паспорти, сертифікати) на стадії подання тендерної пропозиції не передбачена.

Відповідно до Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18 «Благоустрій» коефіцієнт 1,2 до ресурсних елементних кошторисних норм застосовується при проведенні робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій.

В тендерній документації наданий перелік робіт по встановленню бортового каменю без вказівки на ресурсні елементні кошторисні норми. Найменування робіт може відрізнятися, так же само як і одиниці виміру при визначенні обсягів робіт, але головне, щоб склад робіт відповідав технології по нарізуванню швів.

Додатково повідомляємо, що комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області здійснює свою діяльність виключно у відповідності до норм чинного законодавства.

Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Підпунктом 3 п.2 ст 16 ЗУ « Про публічні закупівлі» передбачено встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію до учасників, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Інших додаткових вимог до аналогічних (аналогічного) договору (договорів) Законом не визначено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, та Наказу 12.04.2024 № 34-З Північно-східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України було прийнято та опубліковано рішення про проведення моніторингу закупівлі UA-2024-03-15-004439-a. Підставою для проведення моніторингу стали: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 25 квітня 2024 року о 19:53 на електронному майданчику було оприлюднено «Висновок про результати розгляду моніторингу закупівлі» (надалі по тексту – Висновок). Відповідно до Висновку «про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-15-004439-a» від 25.04.2024р. за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 6 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 та абзацу 1 частини п’ятої статті 23 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. п.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу умовами п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (КП КПС ШРБУ) уважно ознайомившись із викладеним у Висновку, та вимогами Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, повністю не погоджуючись із викладеним та вимогами "Констатуюча частина" Висновку, керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-15-004439-a.

2024-05-02 14:24:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Семихат Інна Вікторівна 1 102 760,00
UAH з ПДВ
1 102 760,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 16:39
Електронний підпис
03 квітня 2024 10:23
Електронний підпис
03 квітня 2024 10:23
Розрахунок з.п.pdf.p7s
03 квітня 2024 10:23
Розрахунок з.п.pdf
01 квітня 2024 11:04
Електронний підпис
01 квітня 2024 11:03
Кошторис.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:03
Кошторис.pdf
29 березня 2024 16:28
Електронний підпис
29 березня 2024 16:28
Право підпису.PDF.p7s
29 березня 2024 16:28
Паспорт и код.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
Опис.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
Додаток №5.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
Довідка.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
Витяг з Опендатабот.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
29 березня 2024 16:28
абз.14 п47.PDF.p7s
29 березня 2024 16:28
Право підпису.PDF
29 березня 2024 16:28
Паспорт и код.pdf
29 березня 2024 16:28
Опис.pdf
29 березня 2024 16:28
Додаток №5.pdf
29 березня 2024 16:28
Довідка.pdf
29 березня 2024 16:28
Витяг-2450224-СЕМИХАТ-2024-03-29.pdf
29 березня 2024 16:28
Витяг з Опендатабот.pdf
29 березня 2024 16:28
Витяг з ЄДР.pdf
29 березня 2024 16:28
Виписка з ЄДР.pdf
29 березня 2024 16:28
абз.14 п47.PDF
26 березня 2024 10:13
Електронний підпис
26 березня 2024 10:13
Витяг з Опендатабот.pdf.p7s
26 березня 2024 10:13
Витяг з Опендатабот.pdf
25 березня 2024 18:47
Електронний підпис
25 березня 2024 18:47
Договір 2.pdf.p7s
25 березня 2024 18:47
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
25 березня 2024 18:47
Договір 2.pdf
25 березня 2024 18:47
Витяг з ЄДР.pdf
23 березня 2024 11:24
Електронний підпис
23 березня 2024 11:24
Електронний підпис
23 березня 2024 11:24
Електронний підпис
23 березня 2024 11:24
Електронний підпис
23 березня 2024 11:23
Електронний підпис
23 березня 2024 11:23
Електронний підпис
23 березня 2024 11:23
Кошторис.pdf.p7s
23 березня 2024 11:23
Кошторис.pdf
23 березня 2024 09:53
Паспорт и код.pdf.p7s
23 березня 2024 09:53
№20 ст 236 ГКУ про санкції.pdf
23 березня 2024 09:53
Паспорт и код.pdf
23 березня 2024 09:53
Опис.pdf.p7s
23 березня 2024 09:53
№19 персональні дані.pdf
23 березня 2024 09:53
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
23 березня 2024 09:53
Виписка з ЄДР.pdf
23 березня 2024 09:53
Витяг.pdf.p7s
23 березня 2024 09:53
№18 субпідрядники.pdf.p7s
23 березня 2024 09:53
№7 Довідка без Статуту.pdf
23 березня 2024 09:53
№18 субпідрядники.pdf
23 березня 2024 09:53
№19 персональні дані.pdf.p7s
23 березня 2024 09:53
Витяг.pdf
23 березня 2024 09:53
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семихат Інна Вікторівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Семихат Інна Вікторівна
#3239710385
Переможець 1 102 760,00
UAH з ПДВ
26 березня 2024 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:14

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1.) Відповідно до Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник(и) повинні у складі тендерної пропозиції надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії. 2) Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: — не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), — копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену (их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів здачі-приймання Товару (Послуг) тощо, що підтверджують виконання договору Учасник у складі тендерної пропозиції не надав: 1) копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії; 2) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): — не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), — копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену (их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів здачі-приймання Товару (Послуг) тощо, що підтверджують виконання договору; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно надати: 1) копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії; 2) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): — не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), — копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену (их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів здачі-приймання Товару (Послуг) тощо, що підтверджують виконання договору;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2024 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семихат Інна Вікторівна
#3239710385
1 102 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 09:30
Дог.№10від09.04.2024р..pdf укладений
09 квітня 2024 09:28