Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43081140 |
Вебсайт: | https://radehiv.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., м. Радехів, вул. Проспект Відродження, буд. 3 |
Контактна особа: |
Уляна Маховська +380974419468 uljana.mahovska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:05 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 15:36 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 15:36 |
Очікувана вартість: | 1 698 857,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 494,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії Товару, що вказана у видатковій накладній шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору протягом 10 робочих днів з дня отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Порядок проведення платежів здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09 червня 2021 року. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини 2 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону….
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Відтак законодавством дозволено замовнику встановлювати вимоги положення 3) та 4) частини другої статті 16 Закону.
З врахуванням вищевикладеного у Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до положення 3) частини другої статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для предмету закупівлі Торф паливний фрезерний затверджено національний стандарт ДСТУ 2043-92, яким встановлено наступні показники:
- Масова доля загальної вологи, (Wp) – до 50 % ,
- Зольність, (Ad) - до 20%,
- Засміченість (торф розміром більше 25мм) - до5,0 %
- Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг – більше 3500
- Забруднення радіонуклідами не нормується.
Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності запропонованого Товару якісним та технічним характеристикам повинен надати скановані сертифікати якості та/або інші документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики товару.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для предмету закупівлі Напівбрикети торф’яні затверджено національний стандарт РСТУРСР 1297-82 «Напівтрикети торф’яні. Технічні умови.», яким встановлено наступні показники:
- Вологість – до 25%
- Зольність – до 25%
- Механічна міцність – не менше 93% .
Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для предмету закупівлі Торф паливний фрезерний затверджено національний стандарт ДСТУ 2043-92, яким встановлено наступні показники:
- Масова доля загальної вологи, (Wp) – до 50 % ( у замовника до 38%, що не суперечить вимогам держстандарту);
- Зольність, (Ad) - до 20%, (у замовника до 15%, що не суперечить вимогам держстандарту);
- Засміченість (торф розміром більше 25мм) - до5,0 %, (у замовника до 4,5 %, що не суперечить вимогам держстандарту)
- Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг – більше 3500 (у замовника такий самий показник);
- Забруднення радіонуклідами не нормується (у замовника без радіонуклідів; оскільки паливо використовується у навчальних закладах, в яких перебуває багато дітей, то замовник зобов’язаний передбачити, що поставлений товар є безпечним для здоров’я школярів та не випромінює радіації, тобто учасник повинен підтвердити відповідним документом, виданим уповноваженим органом, що торф є безпечним для життя та здоров’я дітей та не містить радіонуклідів).
Відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів замовником встановлено якісні та технічні вимоги до палива, які в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат
Оскільки торф фрезерний не має таких параметрів, як довжина, висота, ширина, та національним держстандартом не передбачено таких розмірів, то при заповненні таблиці про характеристики фрезерного торфу учасник може вказати : «торфова крихта» або середній діаметр часток фрезерного торфу
Крім того, слід зазначити, що потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги до предмету закупівлі в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України 2Про публічні Закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентовано Наказом Мінекономрозвитку №708, а порядок оприлюднення інформації в електронній системі закупівель визначено Наказом Мінекономрозвитку №1082.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок.
Слід зазначити, що національний стандарт ДСТУ 2043-92 регламентує вимоги до технічних та якісних показників фрезерного торфу , а не зобов’язує замовника встановлювати конкретну назву предмету закупівлі.»
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Ними ж запропоновано якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Технічні та якісні вимоги для предмету закупівлі напівбрикети торф'яні торф фрезерний паливний регламентовані відповідними держстандартами.
Відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів замовником встановлено якісні та технічні вимоги до палива, які в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат.
Уповноважена особа не наділена повноваженнями змінювати вимоги держстандартів. Проте керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р., Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу ОДЗО Радехівської міської ради , а також Бюджетним кодексом України, Господарським та Цивільним Кодексами та рядом інших нормативно-правових актів ЗОБОВ’ЯЗАНА забезпечити проведення закупівлі ЯКІСНОГО товару з врахуванням вимог держстандартів.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для предмету закупівлі Торф паливний фрезерний затверджено національний стандарт ДСТУ 2043-92, яким встановлено наступні показники:
- Масова доля загальної вологи, (Wp) – до 50 % ( у замовника до 38%, що не суперечить вимогам держстандарту);
- Зольність, (Ad) - до 20%, (у замовника до 15%, що не суперечить вимогам держстандарту);
- Засміченість (торф розміром більше 25мм) - до5,0 %, (у замовника до 4,5 %, що не суперечить вимогам держстандарту)
- Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг – більше 3500 (у замовника такий самий показник);
- Забруднення радіонуклідами не нормується (у замовника без радіонуклідів; оскільки паливо використовується у навчальних закладах, в яких перебуває багато дітей, то замовник зобов’язаний передбачити, що поставлений товар є безпечним для здоров’я школярів та не випромінює радіації, тобто учасник повинен підтвердити відповідним документом, виданим уповноваженим органом, що торф є безпечним для життя та здоров’я дітей та не містить радіонуклідів).
Відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів замовником встановлено якісні та технічні вимоги до палива, які в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат
Відповідно до частини 2 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону….
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Відтак законодавством дозволено замовнику встановлювати вимоги положення 3) та 4) частини другої статті 16 Закону.
З врахуванням вищевикладеного у Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до положення 3) частини другої статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Крім того, слід зазначити, що потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги до предмету закупівлі в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовником не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ
Вимоги про усунення порушення
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи, пропозиція учасника ТзОВ Лопатинський торфобрикетний завод була визнана переможцем.
Пропозиція учасника переможця не відповідає вимогами тендерної документації та має бути відхилена Вами з тих причин:
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що в складі своєї пропозиції учасник повинен надати наступні документи:
п.п. 3.7. Заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 5 необхідно надати від кожного суб’єкта, чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі ТзОВ «Лопатинський торфобрикетний завод», надав у складі пропозиції протокол № 04/01 від 04.01.2024 року, загальних зборів ТзОВ «Лотатинський торфобрикетний завод», вказаним протоколом оприлюднив персональні дані, таких осіб : Савчук Н.М., Савчук В.Я., Савчук В.В..
Отже з метою виконання вимог тендерної документації, мав би надати у складі пропозиції заяви-погодження на обробку персональних даних вказаних осіб за формою передбаченою в Додатку 5 до ТД.
Учасник процедури закупівлі ТзОВ «Лотатинський торфобрикетний завод», не надав у складі пропозиції заяви-погодження на обробку персональних даних вказаних осіб за формою передбаченою в Додатку 5 до ТД, чим порушив вимоги п.п. 3.7 Додатку 1 до тендерної документації, а тому його пропозиція має бути відхилена замовником торгів.
На підставі викладеного вимагаємо відхилити пропозицію ТзОВ «Лотатинський торфобрикетний завод».
Вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 пункту 37 Особливостей передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на відповідності вимогам тендерної документації.
Оскільки вимогами тендерної документації не передбачено, що учасник повинен надати протокол загальних зборів акціонерів про внесення змін чи затвердження Статуту в новій редакції, то замовник не зобов’язаний розглядати наданий учасником такий документ
Скарги до процедури
Дата подання: 21 березня 2024 14:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000030 ● 9050a474d1614d299be19ec79169abd3
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2024 № 96
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 № 96.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-03-15-002821-a, 15.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОПАТИНСЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД" |
1 211 532,00
UAH з ПДВ
|
1 067 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬТОРГ КОМПАНІ" |
1 409 100,00
UAH з ПДВ
|
1 067 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 578 192,00
UAH з ПДВ
|
1 499 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" |
1 514 927,68
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" |
1 644 636,00
UAH з ПДВ
|
1 644 636,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОПАТИНСЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД" #05392097 |
Переможець |
1 067 400,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 17:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 16:20
|
дог. 156.pdf | укладений |
24 квітня 2024 16:19
|