Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
431 690,00 UAH
UA-2024-03-15-002492-a a6443a769a6a4b46aad5f56c0ca58b37
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Черешня

+380682752831 ubtr_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44354422
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87
Контактна особа: Лариса Черешня
+380682752831
ubtr_umr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2024 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2024 11:14
Очікувана вартість: 431 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 317,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиції подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, м.Южноукраїнськ, Ліцей №2 Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2024 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 10:25
Схеми Ліцей№2.rar
15 березня 2024 10:25
Оголошення.pdf
15 березня 2024 10:25
Протокол №56.pdf
15 березня 2024 10:25
Додаток 4 Інше.pdf
15 березня 2024 10:25
Додаток 3 проєкт договору.doc
15 березня 2024 10:25
Додаток 3 Проект договору.pdf
15 березня 2024 10:25
Додаток 2 Кв.вимоги.pdf
15 березня 2024 10:25
Додаток 1 Техзавдання.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2024 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" 396 540,00
UAH з ПДВ
383 589,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 414 656,76
UAH з ПДВ
387 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2024 09:28
Електронний підпис
29 березня 2024 09:26
Довідка3.pdf
28 березня 2024 16:48
Електронний підпис
28 березня 2024 16:46
Довідка2.pdf
28 березня 2024 16:46
Довідка1.pdf
26 березня 2024 14:23
Електронний підпис
26 березня 2024 14:23
Електронний підпис
26 березня 2024 14:22
Кошторис2.pdf
26 березня 2024 14:22
24.imd
26 березня 2024 14:22
Кошторис1.pdf
26 березня 2024 14:22
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2024 14:22
Дек-я ДІЯ.pdf
26 березня 2024 14:22
Посвідчення.pdf
26 березня 2024 14:22
док.Кошик В.В.pdf
26 березня 2024 14:22
Дек-я про відпов.pdf
26 березня 2024 14:22
Довідки1.pdf
26 березня 2024 14:22
Мед.довідки.pdf
26 березня 2024 14:22
Витяг ЄП.pdf
26 березня 2024 14:22
ЛК.pdf
26 березня 2024 14:22
Проект договору.pdf
26 березня 2024 14:22
ПВР.pdf
26 березня 2024 14:22
Паспорт, код.pdf
26 березня 2024 14:22
Лист-згода.pdf
26 березня 2024 14:22
ВИПИСКА.pdf
26 березня 2024 14:22
сертифікат ISO 9001.pdf
26 березня 2024 14:22
Довідка Кошик.pdf
26 березня 2024 14:22
Працівники.pdf
26 березня 2024 14:22
Довідки2.pdf
26 березня 2024 14:22
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

03 квітня 2024 09:03
Електронний підпис
03 квітня 2024 09:03
Електронний підпис
03 квітня 2024 09:01
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
03 квітня 2024 09:00
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
03 квітня 2024 08:58
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:58
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:56
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
03 квітня 2024 08:52
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:52
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:51
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:49
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
25 березня 2024 15:58
Електронний підпис
25 березня 2024 15:57
Ліцензія та дозволи.pdf.p7s
25 березня 2024 15:56
Витяг ПДВ.PDF.p7s
25 березня 2024 15:56
Договірна ціна.pdf.p7s
25 березня 2024 15:56
Повноваження.PDF.p7s
25 березня 2024 15:56
УБС І КО витяг.pdf.p7s
25 березня 2024 15:55
Договірна з додатками.rar.p7s
25 березня 2024 15:55
Довідка про субподряд.pdf.p7s
25 березня 2024 15:55
Веселка Відгук 2023.pdf.p7s
25 березня 2024 15:55
Витяг ПДВ.PDF.p7s
25 березня 2024 15:55
Довідка про корупцію.pdf.p7s
25 березня 2024 15:55
УБС і Ко опис, рішення.pdf.p7s
25 березня 2024 15:55
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
25 березня 2024 15:55
Ліцензія АВК.pdf.p7s
25 березня 2024 15:54
Договірна з додатками.rar
25 березня 2024 15:54
Договірна ціна.pdf
25 березня 2024 15:54
Довідка про беніфіціара.pdf
25 березня 2024 15:54
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
25 березня 2024 15:54
Витяг ПДВ.PDF
25 березня 2024 15:54
Довідка про корупцію.pdf
25 березня 2024 15:54
Довідка проект договора.pdf
25 березня 2024 15:54
Ліцензія та дозволи.pdf
25 березня 2024 15:54
УБС І КО витяг.pdf
25 березня 2024 15:54
УБС і Ко опис, рішення.pdf
25 березня 2024 15:54
Ліцензія АВК.pdf
25 березня 2024 15:54
Веселка Відгук 2023.pdf
25 березня 2024 15:54
Повноваження.PDF
25 березня 2024 15:54
Витяг ПДВ.PDF
25 березня 2024 15:54
Довідка про субподряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"
#3085611351
Відхилено 383 589,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2024 10:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 11:32
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Переможець 387 860,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей, затверджена рішенням уповноваженої особи протокол №74 від 28.03.2024: Замовником під час розгляду пропозиції Учасника - ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі — Закупівля) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні та додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі), які є його невід’ємною частиною, а саме: Посилання на вимогу: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», визначено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію: - Згідно п.п.1.1. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 – Учасник надав Довідку від 25.03.2024 №382 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 але в довідці Учасник не вказав назву щодо якої закупівлі подається зазначена інформація; - Згідно п.п.1.3. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення - Обов’язкова наявність в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Підтвердити взаємовідносини з ним та надати копію дійсного страхового полісу та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірені його печаткою та підписом. Учасник надав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на Марченко Вікторію Валеріївну Серія АР №012415 дата видачі 05.10.2016 та копію Свідоцтва №01057 дата видачі 30.07.2021 що інженер-проектувальник Кошик (Марченко) Вікторія Валеріївна з 28.07.2021 по 30.07.2021 підвищила кваліфікацію за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, копії завірені його печаткою та підписом; учасник надав сканований документ Страховий поліс при здійсненні професійної діяльності №3090313-05-05-00 страхувальник Кошик Вікторія Валеріївна, який не завірений печаткою та підписом інженера-проектувальника Кошик Вікторії Валеріївни, що не відповідає вимогам п.п.1.3. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення. 2. Відповідно до розділу Інші вимоги (інші документи від Учасника) Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Згідно до пункту 2 розділу Інші вимоги (інші документи від Учасника) Додатку 2 до Оголошення Учасник мав надати - Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса, фактична адреса (поштова); - Код ЄДРПОУ підприємства – для юридичної особи, (індивідуальний податковий номер для фізичної особи - підприємця); - Банківські реквізити; - Система оподаткування; - Тел./факс; ел/адреса E-mail; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору. Учасник надав Інформаційну довідку від 25.03.2024 №383, в якій відсутня інформація про систему оподаткування учасника та потрібно уточнити, що «ПІБ особи уповноваженої на підписання Договору». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, з урахуванням Наказу № 25 - Інструкції, та Додатку 4 «Інша інформація» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи та інформацію, згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1. Усунути невідповідності та надати оновлену Довідку від 25.03.2024 №382 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, в якій необхідно вказати назву закупівлі щодо якої подається зазначена інформація; 2. Усунути невідповідності та надати копію Страхового полісу на страхувальника Кошик Вікторію Валеріївну, завірену печаткою та підписом інженера-проектувальника Кошик Вікторії Валеріївни. 3. Усунути невідповідності та надати оновлену інформаційну довідку від 25.03.2024 №383, в якій необхідно вказати інформацію про систему оподаткування учасника та зазначити: «посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору». Уповноважена особа Лариса Черешня

Документи

01 квітня 2024 10:51
Електронний підпис
01 квітня 2024 10:48
Протокол №76.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.04.2024 Протокол №78: Замовником під час розгляду пропозиції Учасника - Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко (далі – Учасник) в процедурі спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі — Закупівля) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні та додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі), які є його невід’ємною частиною, а саме: Посилання на вимогу: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», визначено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію: Так згідно п.п.1.5. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення - На кожного працівника, зазначеного у Довідці Таблиці 1, Учасник має надати дійсні медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за формою Додатка 8 до п.2.16 Наказу №246). Учасник надав завірені копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників на працівників, зазначених в Довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 25.03.2024 №168, але по Бірюкову Юрію Анатолійовичу (Директор) в медичній довідці зазначено: дійсна до 22.05.2023 – що не відповідає умові п.п.1.5. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», визначено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати: -Згідно п.п.2.1. пункту 2 Додатку 2 - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше одного договору за 2019-2023 рік; - Згідно п.п.2.2. пункту 2 Додатку 2 - Аналогічний договір з усіма його невід’ємними частинами та додатками; - Згідно п.п.2.3. пункту 2 Додатку 2 - Документи про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору: - документи, що підтверджують факт виконання робіт (акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Примітка: Аналогічним договором слід вважати Договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, характером робіт – будівництво (нове будівництво), реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт будівель та/або споруд/приміщень чи їх частини (в якому виконувалися роботи водопостачання та каналізація). Договір має бути виконаний в повному обсязі (якщо Учасник був субпідрядником під час виконання робіт (частини робіт) за аналогічним (аналогічними) договором (договорами), то виконаним в повному обсязі має бути саме договір (договори) субпідряду). Учасник надав: Довідку «Про виконання аналогічних договорів» від 25.03.2024 №177, в якій вказав інформацію про виконання Договору №1 від 08.09.2022, вартість робіт 161084,03 грн. за предметом "Поточний ремонт підвального приміщення під укриття у КЗДО №11 «Веселка» по вул.Шевченка,61 в м.Вознесенськ Миколаївської обл.». До довідки Учасник надав, позитивний відгук від 15.02.2023 №20, завірені копії вказаного договору з усіма його невід’ємними частинами та додатками та Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та Довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) за листопад, згідно яких вартість виконаних робіт – 161084,03 грн. Замовник не може вважати належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданий Учасником Договір №1 від 08.09.2022, тому що в ньому не виконувалися роботи каналізації. 3. Відповідно до розділу Інші вимоги (інші документи від Учасника) Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Учасник мав надати - Чинний Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Учасник надав Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», №ЕСS.UA.02.3349 від 16.01.2023; Дійсний до: 16.01.2026. Згідно інформації вказаної в сертифікаті: Сертифікат вважається дійсним за умови щорічного підтвердження: 2024 р. – до 16.01.2024. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, з урахуванням Наказу № 25 - Інструкції, та Додатку 4 «Інша інформація» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи та інформацію, згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1. Усунути невідповідності та надати згідно п.п.1.5. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по Бірюкову Юрію Анатолійовичу (Директор) дійсну медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за формою Додатка 8 до п.2.16 Наказу №246). 2. Усунути невідповідності та надати інший договір на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Аналогічним договором слід вважати Договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, характером робіт – будівництво (нове будівництво), реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт будівель та/або споруд/приміщень чи їх частини (в якому виконувалися роботи водопостачання та каналізація). Інформацію надати відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Усунути невідповідності та надати інформацію про проходження щорічного підтвердження вимогам стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» №ЕСS.UA.02.3349 від 16.01.2023. Уповноважена особа Лариса Черешня

Документи

03 квітня 2024 16:19
Електронний підпис
03 квітня 2024 16:17
Протокол №82.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2024 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
387 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2024 16:19
Електронний підпис
03 квітня 2024 16:17
Протокол №82.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2024 15:25
Додаток №2 до дод.угоди1 №61-04-24.pdf зміни до договору
01 травня 2024 15:23
Додат.угода №1 до Дог.№61-04-24.pdf зміни до договору
01 травня 2024 15:23
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 10:29
Додаток №2.pdf укладений
10 квітня 2024 10:26
Додаток №1 ДЦ.pdf укладений
10 квітня 2024 10:26
Договір №61-04-24.pdf укладений
10 квітня 2024 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника №248 від 22.04.2024 щодо продовження терміну виконання робіт у зв’язку з виникненням технічних питань Сторони домовилися внести зміни в зазначений пункт договору та викласти його в новій редакції: п.2.2. Розділ 2 Строки виконання робіт. Закінчення виконання Робіт - до 15.06.2024
Номер договору про закупівлю: 61-04/24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №61-04/24 від 08.04.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML