Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Андрій МОДЕНКО 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 230 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43630000-8: Частини прохідних машин
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Живильник 1ГПКС.52.00.00 до прохідницького комбайна 1ГПКС-01 з капітального ремонту. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування- кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000074 ● 1370c8b050eb4d7cb0cdf0062612b450
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-03-14-013213-a, 14.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 12:03:33
Про надання пояснення
Дата: 15.04.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-14-013213-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 13:43:38
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2024-03-14-013213-a
Відповідь на питання № 1: - Обґрунтування очікуваної вартості здійснюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (скан-копії документів надаються окремими файлами). - Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі надаються окремим файлом у вигляді скан-копії Технічного завдання на закупівлю товару підписаного головним механіком ДП «Львіввугілля» (додається окремим файлом).
Відповідь на питання № 2: - Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua.
Відповідь на питання щодо інформацію щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178: - Додатком 7 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (супровідний лист з переліком документів про право підписання договору про закупівлю, та завірені копії документів зазначених у переліку); 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (Додаток 7 т.д. надається окремим файлом). надається окремим файлом (назва файла - Документи, що надаються переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю)
- Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених в п. 47 Особливостей.docx
- Документи, що надаються переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю.pdf
- Живильник ГПКС відповідь.jpg
- Живильник додаток 1.jpg
- Живильник додаток 2.jpg
- Живильник додаток 3.jpg
- Живильник додаток 4.jpg
- Технічне завдання закупівлі живильника до прохідницького комбайна 1ГПКС-01 з капітального ремонту (1).pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 14:54:28
Про надання пояснення
Дата: 26.04.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-14-013213-a, яка проводилась Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що предметом закупівлі є товар (Живильник 1ГПКС.52.00.00 до прохідницького комбайна 1ГПКС-01 з капітального ремонту, ДК 021:2015: 43630000-8 — Частини прохідних машин).
Одночасно, за вимогою Додатку 4 (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) тендреної документації Замовника учасник у складі тендарної пропозиції повинен надати:
- лист в довільній формі про надавача послуг із зазначенням його коду ЄДРПОУ, у випадку якщо надавачем послуг є (являється) нерезидент, Учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента.
- учасник процедури закупівлі, який не є надавачем послуг - повинен бути представником надавача послуг (або його офіційного представника) та повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від надавача або його офіційного представника надавача послуг.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтовану інформацію щодо встановлення вимоги щодо надання учасником документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі про які вказано вище?
Згідно пункту 2.7. Додатку 6 (Проєкту договору) до тендерної документації Замовника товар поставляється у тару-балони «Покупця» або в обмін на таку ж кількість придатних для наповнення відповідним газом балонів «Постачальника».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обгрунтовану інформацію (включення вищевказаної умови до Проєкту договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 16:12:28
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2024-03-14-013213-a
Відповідь на питання № 1:
Під час проведення моніторингу аудиторами вірно встановлено, що предметом закупівлі є товар, разом з тим предметом закупівлі є товар з капітального ремонту, тому інформація про виробника товару менш важлива, ніж інформація про надавача послуг з капітального ремонту. Вимога щодо надання учасником інформації щодо надавача послуг і учасником, який не є надавачем послуг, скан-копії укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від надавача або офіційного представника надавача послуг обумовлена необхідністю підтвердження якісного виконання капітального ремонту обладнання та у разі необхідності надання можливості замовнику звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до надавача послуги.
Під час винесення рішення щодо проведення моніторингу хочемо звернути увагу аудиторів, що товар, який є предметом закупівлі, поставлено у повному обсязі, претензії по якості товару відсутні, однак по причині відсутності фінансування оплата за отриманий товар не проводилась.
Відповідь на питання № 2:
Включення вищевказаної умови до Проєкту договору є механічною опискою, яка не є істотною умовою договору та не впливає на виконання сторонами умов договору. З метою виправлення механічною описки сторонами підписано відповідну додаткову угоду (надається окремим файлом).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно вивчивши висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, інформуємо: З фахівцями державного підприємства задіяними у сфері публічних закупівель буде проведено роз’яснювальну роботу та з метою недопущення порушень під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг вжито заходів впливу. В подальшому всі задіяні фахівці будуть направлені на курси підвищення кваліфікації.
2024-05-10 15:18:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0093/2024пр |
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0093/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 02 липня 2024 |
Документи:
24 жовтня 2024 16:20
|
Електронний підпис |
24 червня 2024 10:48
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Підгайний Дмитро Олександрович |
2 100 000,00
UAH
|
2 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Підгайний Дмитро Олександрович #2548905555 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH
|
27 березня 2024 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 13:59
|
Договір № 113 від 05.04.2024р..pdf | укладений |
05 квітня 2024 13:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Живильник 1ГПКС.52.00.00 до прохідницького комбайна 1ГПКС-01 з капітального ремонту | 1 | штуки |
2 100 000,00
UAH
|