Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина»
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6)
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)
Очікувана вартість
153 587 400,00 UAH
UA-2024-03-14-013010-a ● f33126e11bb8442db6eeb922820ef8dc
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А3160 |
Код ЄДРПОУ: | 26614001 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Веремієнко Ліна Михайлівна 380463126330 a3160@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:10 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:10 |
Очікувана вартість: | 153 587 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 767 937,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24351 метри кубічні
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
11367 метри кубічні
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар здійснюється лише після його фактичного отримання або прийняття (та передачі товару на зберігання) Замовником на підставі належним чином оформлених видаткової накладної та рахунків-фактур. Оплата здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання або прийняття (та передачі на зберігання) Замовником рахунків-фактур, за умови надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 16:56 |
Перелік змін 1 скан.pdf | |
18 березня 2024 16:56 |
зміни 1 до ТД ліс 2024 рік.doc | |
14 березня 2024 19:25 |
Додаток № 3 до Договору про закупівлю товарів - Акт приймання – передачі;.xls |
18 березня 2024 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2024 16:56 |
Перелік змін 1 скан.pdf
|
|||
18 березня 2024 16:56 |
зміни 1 до ТД ліс 2024 рік.doc
|
|||
14 березня 2024 19:25 |
Додаток № 3 до Договору про закупівлю товарів - Акт приймання – передачі;.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 16 березня 2024 14:13
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:56
Шановний Замовнику, відповідно до Технічних вимог Товар постачається транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження, за умовним мсцем в Чернігівській області, але місце поставки за вимогою Замовника може бути змінене. Для прорахунку транспортних витрат та відповідно витрат часу на умовний рейс транспортного засобу необхідна інформація щодо відстаней до теоретичного місця розвантаження, наприклад з точкою завантаження в м.Київ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Потенційному Постачальнику необхідно бути готовим до постачання лісоматеріалів у різні регіони держави Україна (Чернігівська, Сумська, Харківська, Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Херсонська, Миколаївська, Одеська, Рівненська та інші області), які підконтрольні державі Україна В тому числі в зони (регіони) проведення активних бойових дій. Детальна інформація буде надаватися переможцю процедури при заключенні договору. Дякуємо за поставлене запитання
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством
Дата подання: 16 березня 2024 14:50
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:56
Шановний Замовнику! Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам Учасник повинен підтвердити наявність у нього не менше 6 одиниць вантажних транспортних засобів (сідловий тягач з напівпричепом, лісовоз тощо), не менше 1 одиниці спеціалізованого навантажувача (маніпулятор) та надати у складі пропозиції документації документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею). Якщо у Учасника достатньо транспортних засобів для своєчасної поставки Товару Замовнику, чи необхідно йому надавати документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею), вимога яких дискримінує потенційних Учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У зв’язку з великим об’ємом деревини, учасники повинні бути готові до переміщення (доставку) не лише автомобільним транспортом, а й залізничним ТЗ. А отже, Замовник не може погодитись, що умова про наявність в Учасника відповідних дозвільних документів на перевезення залізничним транспортом є дискримінаційною. Дякуємо за поставлене запитання
Запобігання забруднення навколишнього середовища
Дата подання: 16 березня 2024 16:52
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:57
Розтлумачте, будь ласка, що означає наступна вимога: Учасник має надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Це може бути довідка у довільній формі з описом заходів запобігання забруднення навколишнього середовища?
Відповідь: Доброго дня. Замовник бере до уваги при розгляді тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку з інформацією, щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища при виконанні договору. Дякуємо за поставлене запитання
Щодо вимоги до річного доходу (виручки) учасника
Дата подання: 19 березня 2024 16:01
Дата відповіді: 19 березня 2024 17:38
Відповідно до п.4 таблиці Додатку №2 до Документації "Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі", тобто річний дохід (виручка) учасника повинен бути не менший ніж 76793700,00 гривень. Поясніть, будь-ласка, якщо річний дохід учасника буде менший ніж 76793700,00 гривень, наприклад 20000000,00 гривень, то йому не можна приймати участь у закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги до Учасників викладені в тендерній документації. Дякуємо за поставлене запитання.
Щодо проекту договору
Дата подання: 19 березня 2024 19:01
Дата відповіді: 19 березня 2024 20:25
Тендерною документацією визначено Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України.
Згідно проекту договору оскільки оплата Товару здійснюється за рахунок коштів, які визначаються Кабінетом Міністрів України на забезпечення Збройних Сил України, то у разі несвоєчасного або неповного виділення коштів на відповідне забезпечення, Замовник не розглядає, а Постачальник не висуває претензії та позови, які пов'язані з цими обставинами (пункт 3.8). Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату Товару, що сталася не з його вини відповідно до положень ч.1.ст. 614 Цивільного кодексу України (у разі ненадходження призначень на його рахунки на зазначені цілі, тощо) (пункт 5.1).
Яким чином захищений Постачальник у даному випадку? Можливо внести зміни до проекту договору, оскільки зазначені умови не відносяться до істотних?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Умови закупівлі висвітлені в тендерній документації.
Щодо надання документів у складі тендерної пропозиції.
Дата подання: 19 березня 2024 23:50
Дата відповіді: 20 березня 2024 09:09
Згідно вимог ТД Замовник зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності певним вимогам та надати:
- оригінал або копію документа (сертифікат тощо) згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»;
- оригінал або копію документа (сертифікат тощо) згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- оригінал або копію документа (сертифікат тощо) згідно з ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- оригінал або копію документа (сертифікат тощо) згідно з ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- оригінал або копію документа (сертифікат тощо) згідно з ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»,;
- оригінал або копію документа (сертифікат тощо) згідно з ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
У разі відсутності у учасника повного переліку вищевказаних документів чи призведе це в подальшому для відхилення тендерної пропозиції такого учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям викладені в тендерній документаціх замовника. Дякуємо за поставлене запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-013010-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 15 березня 2024 17:41
payment
From which tree have you fallen head down? Pine, oak, or baobab?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 18:08
Доброго вечора. УО не володіє англійською. Спілкування можливе лише державною мовою, відповідно до тендерної документації. Дякуємо за Увагу.
Номер вимоги: UA-2024-03-14-013010-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 18 березня 2024 15:33
Вимоги щодо надання сертифікату FSC
Відповідно до Додатку 3 Документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю за ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) та лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)), а саме – Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, п.6:
«6. Сертифікат FSC (Forest Stewardship Council) Рада з відповідального управління лісами, метою якої є відповідальне ведення лісового господарства завдяки добровільній сертифікації, виданий на ім’я учасника, що підтверджує, що продукція, яка буде постачатися є сертифікованою, у випадку, якщо Учасник є постійним або тимчасовим лісокористувачем. У разі, якщо Учасник не є постійним або тимчасовим лісокористувачем (не є виробником товару), то такий Учасник повинен надати сертифікат за міжнародною системою сертифікації FSC, виданий на ім’я Учасника, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції.»
Учасник є суб’єктом господарювання, що займається продажем готової продукції – лісоматеріалів круглих хвойних. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Учасник не здійснює діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного сертифікату FSC як виробника неможливе в силу відсутності предмету сертифікації. Задля отримання FSC сертифікату, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції, необхідно налагодити зв’язки з лише тими виробниками Товару (тобто, лісовими господарствами), які мають Сертифікат FSC, що підтверджує, що продукція, яка буде постачатися є сертифікованою, що, у свою чергу, ставить Учасника у залежність по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Зобов’язання Замовника, щоб учасники, які не є виробниками товару, вели свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC, оскільки вони для них є необхідними задля продажу сертифікованої продукції, порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Окрім того, навіть значна частина постійних та тимчасових лісокористувачів не мають сертифікатів FSC (Forest Stewardship Council), що підтверджує тезу про те, що вищевказана вимога обмежує потенційних учасників прийняти участь у процедурі закупівлі.
Вимога надання сертифікату FSC на кожного учасника обмежує конкуренцію на ринку лісоматеріалів та суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції” створює умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, просимо виключити п.6 до Додатку 3 Документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю за ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) та лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)), абзац «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи».
Відповідно до п. 54 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації з усуненням вищезазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
«6. Сертифікат FSC (Forest Stewardship Council) Рада з відповідального управління лісами, метою якої є відповідальне ведення лісового господарства завдяки добровільній сертифікації, виданий на ім’я учасника, що підтверджує, що продукція, яка буде постачатися є сертифікованою, у випадку, якщо Учасник є постійним або тимчасовим лісокористувачем. У разі, якщо Учасник не є постійним або тимчасовим лісокористувачем (не є виробником товару), то такий Учасник повинен надати сертифікат за міжнародною системою сертифікації FSC, виданий на ім’я Учасника, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції.»
Учасник є суб’єктом господарювання, що займається продажем готової продукції – лісоматеріалів круглих хвойних. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Учасник не здійснює діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного сертифікату FSC як виробника неможливе в силу відсутності предмету сертифікації. Задля отримання FSC сертифікату, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції, необхідно налагодити зв’язки з лише тими виробниками Товару (тобто, лісовими господарствами), які мають Сертифікат FSC, що підтверджує, що продукція, яка буде постачатися є сертифікованою, що, у свою чергу, ставить Учасника у залежність по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Зобов’язання Замовника, щоб учасники, які не є виробниками товару, вели свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC, оскільки вони для них є необхідними задля продажу сертифікованої продукції, порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Окрім того, навіть значна частина постійних та тимчасових лісокористувачів не мають сертифікатів FSC (Forest Stewardship Council), що підтверджує тезу про те, що вищевказана вимога обмежує потенційних учасників прийняти участь у процедурі закупівлі.
Вимога надання сертифікату FSC на кожного учасника обмежує конкуренцію на ринку лісоматеріалів та суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції” створює умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, просимо виключити п.6 до Додатку 3 Документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю за ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) та лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)), абзац «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи».
Відповідно до п. 54 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації з усуненням вищезазначеної вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2024 16:54
Доброго дня. Прийнято рішення задовільнити вимогу та внести зміни до тендерної документації та додатково завантажити перелік змін.
Номер вимоги: UA-2024-03-14-013010-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:44279874
Дата подання: 19 березня 2024 12:55
Вимоги щодо надання документів, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення Товару залізничим транспортом
Згідно вимог Тендерної документації (надалі – ТД) кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб їх підтвердження, визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону та з урахуванням положень пункту 28 Особливостей, викладені у Додатку 2 до Документації, а саме:
Пунктом 3 Додатку 2 визначено – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документи які Учасник має надати – Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів) (у тому числі обов’язково – залізничних, що оформлені та підписані належним чином), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику). Пунктом 8 Додатку 2 переліку документів визначено, що у складі пропозиції документації необхідно надати документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею).
Згідно п. 4 Додатку 3 - Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження. Тобто питання доставки Товару, а саме: спосіб транспортування відноситься виключно до компетенції Учасника.
Ми, як Учасник, що також спеціалізується на наданні лісозаготівельних послуг та послуг з перевезення, навантаження та розвантаження лісоматеріалів, який має транспортні засоби, в тому числі - сідлові тягачі з напівпричепами (лісовози) та спеціалізовані навантажувачі (маніпулятори), в достатній кількості для виконання своєчасної доставки Товару Замовнику. Вимога щодо надання Учасником документів, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею) суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно ЗУ «Про захист економічної конкуренції» створює умови, які обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних Учасників.
Відповідно до п. 54 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити з Додатку №2 до Документації п.8 «Надати у складі пропозиції документації документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею)» та внести зміни в п.3 таблиці Додатку №2 до Документації та викласти його в редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику).»
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 3 Додатку 2 визначено – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документи які Учасник має надати – Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів) (у тому числі обов’язково – залізничних, що оформлені та підписані належним чином), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику). Пунктом 8 Додатку 2 переліку документів визначено, що у складі пропозиції документації необхідно надати документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею).
Згідно п. 4 Додатку 3 - Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження. Тобто питання доставки Товару, а саме: спосіб транспортування відноситься виключно до компетенції Учасника.
Ми, як Учасник, що також спеціалізується на наданні лісозаготівельних послуг та послуг з перевезення, навантаження та розвантаження лісоматеріалів, який має транспортні засоби, в тому числі - сідлові тягачі з напівпричепами (лісовози) та спеціалізовані навантажувачі (маніпулятори), в достатній кількості для виконання своєчасної доставки Товару Замовнику. Вимога щодо надання Учасником документів, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею) суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно ЗУ «Про захист економічної конкуренції» створює умови, які обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних Учасників.
Відповідно до п. 54 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити з Додатку №2 до Документації п.8 «Надати у складі пропозиції документації документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею)» та внести зміни в п.3 таблиці Додатку №2 до Документації та викласти його в редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику).»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2024 15:29
Доброго дня. Уважно ознайомилися з Вашою Вимогою, але не можемо її задовільнити та погодитися з Вашими думками через наступне. Провівши аналіз закупівель аналогічного товару за попередні роки, а також, розібравши фактори, що впливають на швидкість виконання договорів попередніми Постачальниками, швидкість доправлення товару до місць розвантаження, дійшли висновку, що можливість Постачальника здійснювати заходи доправлення товару до місць розвантаження лише автомобільним або лише залізничним транспортом значно збільшують час на реалізацію цих заходів, а отже звужують можливості Замовника, щодо швидкого отримання товару в різних пунктах розвантаження. Враховуючи достатньо великий об'єм товару, який Замовник планує закупити, терміни за якими планується проведення доправлення товару до місць розвантаження, а також стислі терміни на будівництво оборонних рубежів, де застосовується товар у великій кількості, - Замовник розробив та планує використовувати, для виконання питань логістики, як автомобільні шляхи так і залізницю. Це дозволить відвантажувати більшу кількість товару одночасно, та, в свою чергу, прискорить виконання умов договору. В цілому, дасть змогу швидше виконати заходи, що пов'язані з будівництвом оборонних рубежів. На думку Замовника, вищезазначена вимога не є дискримінаційною, а лише такою, яка розширить можливості Постачальника по якісному та швидкому виконанню умов договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "НОВГОРОД-СІВЕРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
153 587 400,00
UAH з ПДВ
|
148 944 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЛІЯ "КОРЮКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
153 587 400,00
UAH з ПДВ
|
149 247 663,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" |
151 593 660,00
UAH з ПДВ
|
151 593 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "НОВГОРОД-СІВЕРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" #44911992 |
Відхилено |
148 944 060,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 19:17
|
ФІЛІЯ "КОРЮКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" #44935966 |
Відхилено |
149 247 663,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2024 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" #42940293 |
Переможець |
151 593 660,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:44
|
договір 36.pdf | укладений |
08 квітня 2024 16:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (або еквівалент) | 24351 | метри кубічні |
4 248,00
UAH з ПДВ
|
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) (або еквівалент) | 11367 | метри кубічні |
4 236,00
UAH з ПДВ
|