Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38739037 |
Вебсайт: | https://deplv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, 98 |
Контактна особа: |
Валентина Зінгель +380972115585 v_zingel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 14:27 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 14:27 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором здійснюються з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі Накладної, з урахуванням правових підстав щодо здійснення відповідних видатків органами Казначейства в умовах воєнного стану. Перерахування коштів здійснюється на поточний рахунок Постачальника, зазначений у Договорі. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 14:34 |
Перелік змін.docx | |
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі_нова редакція.docx | |
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №3 Інша інформація_нова редакція.docx | |
21 березня 2024 14:34 |
Тендерна документація_нова редакція.docx | |
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №5 Проект договору_нова редакція.docx | |
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №4 Технічне завдання_нова редакція.docx | |
15 березня 2024 09:42 |
Тендерна документація .docx | |
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі ст.17.docx | |
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №3 Інша інформація.docx | |
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №5 Проект договору .docx | |
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги .docx | |
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx |
21 березня 2024 14:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2024 14:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі_нова редакція.docx
|
|||
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №3 Інша інформація_нова редакція.docx
|
|||
21 березня 2024 14:34 |
Тендерна документація_нова редакція.docx
|
|||
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №5 Проект договору_нова редакція.docx
|
|||
21 березня 2024 14:34 |
Додаток №4 Технічне завдання_нова редакція.docx
|
|||
15 березня 2024 09:42 |
Тендерна документація .docx
|
|||
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі ст.17.docx
|
|||
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №3 Інша інформація.docx
|
|||
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №5 Проект договору .docx
|
|||
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги .docx
|
|||
14 березня 2024 17:02 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформити проведення навчання необхідно сертифікатом довільної форми Учасника з зазначенням фахівців які проводили навчання, про що зазначено у Додатку №4 до тендерної документації Технічне завдання на закупівлю товарів.
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким що підлягає скасуванню з огляду на таке.
1. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам, характеристикам щодо даного предмету закупівлі шляхом посилання на відповідну технічну документацію українською мовою, які надаються у складі тендерної пропозиції.
Учасником в складі пропозиції надано:
- Керівництво з експлуатації аналізатор атмосферного повітря CAIRNET;
- Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf.
1.1.Специфікацією, Основні технічні вимоги до товару визначено:
представлення результатів в різних форматах: графічний та табличний з можливістю експорту до PDF/Word/Excel.
У документі Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf Учасник посилається на сторінку 4, 12 Керівництва з експлуатації CAIRNET. На сторінці 12 передбачено передача даних користувачем (формат .xlsx, .csv, pdf, jpeg). Отже не підтверджено передача даних користувачем у форматі Word/Excel
1.2.Специфікацією, Основні технічні вимоги до товару визначено:
Режим функціювання АПС– індикативний, безперервні вимірювання в автоматичному режимі. Тип АПС, згідно Порядку розміщення пунктів спостереження.
У документі Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf Учасник посилається на сторінку 4 Керівництва з експлуатації CAIRNET, де не підтверджено вказані вимоги.
1.3.Специфікацією, Основні технічні вимоги до товару визначено:
Мінімальний інтервал усереднення концентрацій забруднюючих речовин для АПС встановлюється за допомогою сервісного програмного забезпечення і повинен бути не більше 20 хв. для забезпечення виконання вимог Гігієнічних регламентів. Мінімальний інтервал усереднення в подальшому є базовим значенням для розрахунку інших значень концентрацій забруднюючих речовин (середніх за годину, за добу і т.д.).
Період передачі виміряних та усереднених масивів значень в хмарний сервіс від АПС встановлюється за допомогою програмного забезпечення і повинен обов’язково включати наступні дискретні значення 20 хв, 1 год, 3 год, 8 год, 24 год., з метою забезпечення в подальшому виконання розрахунків концентрацій граничних величин, та інших концентрацій для забезпечення вимог Порядку.
Обладнання АПС повинно забезпечити зберігання виміряної інформації при неможливості її передачі в хмарний сервіс протягом 48 годин з забезпеченням передачі збереженої інформації після відновлення функціонування.
У документі Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf Учасник посилається на сторінку 5,11 Керівництва з експлуатації CAIRNET, де не підтверджено вказані вимоги.
1.4.Специфікацією, Основні технічні вимоги до товару визначено:
Сенсор зі складу АПС повинен включати можливість автоматичного використання при проведенні скринінгових досліджень, а саме:
- забезпечити легкий демонтаж/монтаж зі складу АПС;
- наявність дисплею для відображення даних моніторингу;
- наявність роз’єму для підключення джерела живлення і забезпечення автономного живленням на протязі мінімум 2-х діб для проведення скринінгу в необхідних точках місцевості Львівської області (зони);
- наявність внутрішньої пам’яті для зберігання виміряного значення концентрації забруднюючої речовини потягом не менше 2 діб даних.
- наявність роз’єму USB (або аналогічного) для можливості передачі накопичених даних через персональний комп’ютер в хмарний сервіс, за допомогою сервісного програмного забезпечення або для можливості зберігання даних.
Після демонтажу сенсора який входить до складу АПС, АПС повинен забезпечувати виконання своїх функцій в повному об’ємі за виключенням функцій, які виконувались демонтованим сенсором.
Після монтажу сенсора, який використовувався для скринінгу, в склад АПС, АПС повинен забезпечити виконання функцій в повному об’ємі.
АПС повинен включати можливість регулярного технічного обслуговування та заміни давачів та компонентів на території України.
АПС повинен включати в своєму складі технічні засоби для забезпечення передачі даних моніторингу в хмарний сервіс. Постачальник повинен забезпечити авторизований доступ в хмарний сервіс не менше ніж 1 рік.
У документі Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf Учасник посилається на сторінку 5,11 Керівництва з експлуатації CAIRNET, де не підтверджено вказані вимоги.
1.5.Специфікацією, Основні технічні вимоги до товару визначено:
АПС повинен забезпечувати можливість монтажу на відкритих майданчиках, на опорах ліній електропередач (ЛЕП), щогли або інших опорах, включати електричне живлення від джерела змінної напруги 220 В/50 Гц через вторинне джерело живлення, яке встановлено поблизу засобу вимірювання в спеціальній шафі або в приміщеннях розташованих поруч.
Повинно бути передбачено заземлення автоматичних постів спостереження, приладів системи щитів і електропроводок відповідно до ДСТУ 7237:2011 Система стандартів безпеки праці. Електробезпека. Загальні вимоги та номенклатура видів захисту, ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом, ПУЕ (Правила улаштування електроустановок), НПАОП 40.1-1.32-01 Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок, НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок, НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
У документі Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf Учасник посилається на сторінку 6,13,14 Керівництва з експлуатації CAIRNET, де не підтверджено вказані вимоги.
1.6.Специфікацією, Основні технічні вимоги до товару визначено:
Вимірювальні засоби АПС встановлюються на відкритому повітрі і повинні забезпечити можливість функціювання в наступних умовах навколишнього середовища:
- температура -20…+40 0С;
- вологість 15…90% без конденсації;
- тиск 860…1070 гПа.
Габаритно установчі розміри АПС:
- маса – не більше 8 кг;
- наявність встановленого захисного дашка для непопадання прямих сонячних променів на АПС.
У документі Файл Відповідність вимогам технічного завдання.pdf Учасник посилається на сторінку 4 Керівництва з експлуатації CAIRNET, де не підтверджено вимоги щодо вологість 15…90% без конденсації, наявність встановленого захисного дашка для непопадання прямих сонячних променів на АПС.
2. відповідно до додатку 4 до тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції Учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
Учасник повинен засвідчити якість товару належними документами, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції (копії сертифікатів якості ISO 9001:2015, EC-декларацій відповідності, технічних паспортів, тощо.)
Учасником надано:
- декларація відповідності відповідно до EN ISO17050-2^2004 оригінальний виробник ENVEA –ФРАНЦІЯ ОПИС ПРОДУКТУ CAIRNET 3,0;
- СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ROHS виробник ENVEA –ФРАНЦІЯ ОПИС ПРОДУКТУ CAIRNET 3,0 – ДАТЧИКИ МОНІТОРИНГУ ЗАБРУДНЕННЯ;
- СЕРТИФІКАТ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ, в якому зазначено назва та позначення типу – аналізатор атмосферного повітря CAIRNET;
- Сертифікат системи управління ISO 9001:2015, в якому зазначено: цей сертифікат дійсний для таких областей: розробка, виробництво, продаж, встановлення та технічне обслуговування приладів для моніторингу навколишнього середовища, викидів та процесів;
- Керівництво з експлуатації аналізатор атмосферного повітря CAIRNET, в якому на 3 сторінці зазначено, зокрема: це керівництво призначене для ознайомлення осіб, які експлуатують систему моніторингу атмосферного повітря CAIRNET
Таким чином, при підготовці тендерної пропозиції в наданих документах Учасником чітко не зазначено найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
А також не засвідчено якість товар документами, наведеними вище, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а , отже, підлягає відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ № 05/04/24 уповноваженої особи про визначення переможця процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю від 05.04.2024 року про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" код ЄДРПОУ 23522853 переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015-38340000-0 Прилади для вимірювання величин Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у Львівській області, номер оголошення UA-2024-03-14-012183-a та відхилити його тендерну пропозицію згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000034 ● f5b21c5938304c4f81f187dcedc81238
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2024 № 96
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 № 96.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-03-14-012183-a, 14.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 12:47:46
Про надання пояснення
Дата: 13.05.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-14-012183-a, яка проводилась Департаментом екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 16:31:35
Пояснення
На ваш запит від 13.05.2024 щодо закупівлі за ID: UA-2024-03-14-012183-a, Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації надає пояснення:
1. Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі інформаційних ресурсів мережі Інтернет, проведених процедур держзакупівель «ProZorro» на основі цінових пропозицій наданих підприємствами, які займаються виробництвом, обслуговуванням, комплектуванням, оптовою торгівлею інструментів і обладнання вимірювальної техніки. На основі відповідей визначено середню вартість (копії додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувалися відповідно до Порядку здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 року №827 «Деякі питання здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря», постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» наказу Міністерства охорони здоров’я України від 14.01.2020 №52, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.02.2020 за №156/34439 «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» та інших нормативно-правових актів.
Окрім цього, обсяг фінансування визначено відповідно до Переліку природоохоронних заходів, фінансування яких здійснюється з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році, затвердженого розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації від 08.03.2024 року №198/0/5-24ВА.
Відтак, розмір бюджетного призначення за КЕКВ 3110, очікувану вартість закупівлі 4 постів моніторингу визначено на загальну суму: 6 000 000,00 грн. з ПДВ.
2. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://loda.gov.ua/useful-info/98311?authorId=17111
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушень На виконання вимог у Висновку, повідомляємо Вас про те, що департаментом екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації здійснено усі заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пунктів 3,28 та 47 Особливостей №1178, при заповненні документів, що оприлюднюються та при складанні тендерної документації відповідно до Закону України про публічні закупівлі та Особливостей №1178. Зокрема т.в.о. директора Оксаною ВІЙТИК проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з питань публічних закупівель щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом здійснення заходів з посилення контролю за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, з метою недопущення у подальшому встановлених порушень. Крім того, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону (зокрема, максимальної економії, ефективності та пропорційності), в подальшому для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі будемо керуватись положенням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 при визначенні очікуваної вартості закупівель.
2024-06-03 13:06:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець АСТАШИН ДАНИЛО СЕРГІЙОВИЧ |
5 820 000,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
3 922 624,38
UAH з ПДВ
|
3 798 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець АСТАШИН ДАНИЛО СЕРГІЙОВИЧ #3761602058 |
Відхилено |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 17:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
3 798 777,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 16:01
|
Договір_стац пости.pdf | укладений |
19 квітня 2024 15:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у Львівській області | 4 | комплект |
949 694,25
UAH з ПДВ
|