Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Грунтовка глибокого проникнення, 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Очікувана вартість
11 436,10 UAH
UA-2024-03-14-011967-a 0dfd741bfaec41959f707669855c3ce2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Нестеренко

+380637452040 vtender_t0500@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Код ЄДРПОУ: 33111325
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
Контактна особа: Андрій Нестеренко
+380637452040
vtender_t0500@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2024 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2024 13:00
Початок аукціону: 26 березня 2024 11:49
Очікувана вартість: 11 436,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
247 літр
Грунтовка глибокого проникнення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, місто Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44812400-9 — Оздоблювальні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2024 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 16:49
Техніко-економічне обгрунтування.docx
14 березня 2024 16:49
Оголошення.doc
14 березня 2024 16:49
Форма пропозиції додаток №3.docx
14 березня 2024 16:49
Додаток 1 проект договору.docx
14 березня 2024 16:49
Додаток 2 технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:54
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:00
У п.6. зазначено, що Ціна на товари встановлюється в національній валюті України з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат постачальника. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Стаття 289 Митного кодексу України визначає, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Отже, з огляду на вищевказане, пропонуємо наступну редакцію п.6. проєкту договору: 6. Ціна на товари встановлюється в національній валюті України з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів (при ввезенні продукції на митну територію України), усіх інших витрат постачальника, необхідних для виконання цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:54
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:00
У п.12. зазначено, що Товари мають супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, технічних умов, санітарно гігієнічним вимогам. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товарів та надаватись на кожну партію товарів. Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у тендерній документації зазначено, що товар має відповідати ТУ або ДСТУ (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). У п.12 проєкту міститься наступне: «Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів». У документах, що підтверджують якість більшості із зазначених показників немає. Пропонуємо наступну редакцію п.12, проєкту договору: 12. Товари мають супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів/ технічних умов/ санітарно гігієнічним вимогам. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товарів та надаватись на кожну партію товарів. Надані документи повинні містити інформацію, що передбачена нормами законодавства України. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. За аналогією просимо внести зміни до пп.16, 21, зазначивши «вимогам ДСТУ або ТУ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:55
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:12
У п. 22 зазначено, що Гарантійний термін придатності товарів повинен бути не менш ніж гарантійний термін визначений виробником/постачальником з дати поставки товарів, але у будь якому разі, не менше 12-ти місяців (крім товару, на який встановлюються інші гарантійні зобов’язання безпосередньо виробником). Строк гарантії збільшується на час, протягом якого товари не могли експлуатуватися у зв’язку з їх невідповідністю вимогам якості, встановленим даним договором. ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. У Додатку №4 ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначається саме «строк придатності». Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. У разі заміни товару, його строк придатності обчислюється з дати виготовлення, а отже, Постачальник не зможе гарантувати якість товару протягом строку більше аніж визначено виробником. Просимо внести наступні зміни привести у п.22 проєкту договору: 22. Гарантійний термін (строк (термін) придатності) товарів повинен бути не менш ніж гарантійний термін визначений виробником/постачальником з моменту виготовлення, але у будь якому разі, не менше 12-ти місяців (крім товару, на який встановлюються інші гарантійні зобов'язання безпосередньо виробником).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:55
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:22
У п.13. У випадку, якщо будуть встановлені порушення якості товарів відповідно до встановлених супровідних документів на нього або нестача будь-якої її кількості, замовник, спільно з постачальником (представником постачальника) складають акт. Залежно від причин недоліків замовник пред'являє обґрунтовану претензію стороні, чи вирішує спір шляхом переговорів. У разі виявлення замовником вищевказаних невідповідностей, постачальник за свій рахунок здійснює допоставку належної кількості товарів або її заміну на якісні. Неякісні товари не враховується в рахунок поставки. Постачальник повинен замінити товари своїми силами і за свій рахунок протягом п'яти робочих днів. В разі необхідності експертні дослідження проводяться за рахунок постачальника. Вимоги щодо заміни Товару неналежної якості можуть бути пред'явлені протягом усього гарантійного строку, встановленого у відповідності до пунктів 21, 22 цього Договору. Замовник у п.13 не зазначає яка саме може виникнути необхідність для проведення експертних досліджень, хто і як, на підставі чого визначає таку необхідність, тощо. Будь -які претензії щодо якості товару (крім прихованих дефектів товару), що поставляється можливі лише до моменту підписання видаткових накладних уповноваженими особами. З метою недопущення порушення прав сторін та задля коректного формулювання умов проєкту договору з огляду на специфіку предмету закупівлі, просимо внести зміни у п.13 проєкту договору: 13. У випадку, якщо будуть встановлені порушення якості товарів відповідно до встановлених супровідних документів на нього або нестача будь-якої її кількості, замовник, спільно з постачальником (представником постачальника) складають акт. Залежно від причин недоліків замовник пред'являє обґрунтовану претензію стороні, чи вирішує спір шляхом переговорів. У разі виявлення замовником вищевказаних невідповідностей, постачальник за свій рахунок здійснює допоставку належної кількості товарів або її заміну на якісні. Неякісні товари не враховується в рахунок поставки. Постачальник повинен замінити товари своїми силами і за свій рахунок протягом п'яти робочих днів. В разі необхідності постачальник проводить додаткові дослідження якісних показників відповідно до ТУ виробника. У разі заміни товарів гарантійний строк (строк (термін) придатності) обчислюється з моменту виготовлення. Вимоги щодо заміни Товару з прихованими дефектами можуть бути пред'явлені протягом усього гарантійного строку (строку (терміну) придатності), встановленого у відповідності до пунктів 21, 22 цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:55
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:23
У п.32. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншій стороні в письмовій формі. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 робочих днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.32 проєкту договору: 32. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншій стороні в письмовій формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:56
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:25
Шановний Замовник! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Зазначена вами норма доводиться до відома учасників в самому оголошені про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «- учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови», отже факи підписання Договору про закупівлю Сторонами і є підтвердженням, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року. Дякуємо!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 березня 2024 13:57
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:25
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Ваші зауваження стосовно обставин непереборної сили (форс-мажору) для цілей виконання цього Договору, прописані пунктами 31-33 проєкту Договору (додаток 1 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі). Дякую!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2024 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРХІМІНВЕСТ" 8 892,00
UAH з ПДВ
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" 9 899,76
UAH з ПДВ
8 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чернігівторг 9 781,20
UAH з ПДВ
9 700,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 9 914,58
UAH з ПДВ
9 751,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2024 18:07
Електронний підпис
22 березня 2024 18:07
Електронний підпис
22 березня 2024 18:07
Висновок СЕЕ Grund.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Додаток 2.docx
22 березня 2024 18:07
Рішення 2024_new.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Довідка_Ліцензування.docx
22 березня 2024 18:07
Довідка_абз. 14 п. 47.docx
22 березня 2024 18:07
Цінова пропозиція.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Етикетка_Грунт.jpg.p7s
22 березня 2024 18:07
Статут+опис.pdf
22 березня 2024 18:07
Довідка_право підпису.docx
22 березня 2024 18:07
Рішення.pdf
22 березня 2024 18:07
Витяг ЄДРПОУ 04.03.2024.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Довідка_гарантії.docx
22 березня 2024 18:07
Протокол_1.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Порівняльна таблиця.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2024 18:07
Витяг ЄДРПОУ 04.03.2024.pdf
22 березня 2024 18:07
Рішення.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Довідка_абз. 14 п. 47.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Порівняльна таблиця.docx
22 березня 2024 18:07
Статистика.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Статистика.pdf
22 березня 2024 18:07
Цінова пропозиція.docx
22 березня 2024 18:07
Висновок СЕЕ Grund.pdf
22 березня 2024 18:07
Етикетка_Грунт.jpg
22 березня 2024 18:07
Додаток 2.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Статут+опис.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Протокол_1.pdf
22 березня 2024 18:07
Довідка_про товар.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Довідка_гарантії.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Витяг ПДВ.pdf.p7s
22 березня 2024 18:07
Довідка_Ліцензування.docx.p7s
22 березня 2024 18:07
Довідка_про товар.docx
22 березня 2024 18:07
Рішення 2024_new.pdf

Публічні документи

21 березня 2024 14:07
Електронний підпис
21 березня 2024 14:05
СЕС.pdf
21 березня 2024 14:05
Лист- гарантія санкцій.pdf
21 березня 2024 14:05
Пропозиція.pdf
21 березня 2024 14:05
проект договору.pdf
21 березня 2024 14:05
порівняльна таблиця.pdf
21 березня 2024 14:05
Відгук.pdf
21 березня 2024 14:05
Аналогічні накладні.pdf
21 березня 2024 14:05
Аналогічний договір.pdf
21 березня 2024 14:05
Статут Чернігівторг.pdf
21 березня 2024 14:05
Пункт 47.pdf
21 березня 2024 14:05
Резидент.pdf
21 березня 2024 14:05
П41.pdf
21 березня 2024 14:05
Опис Чернігівторг (1).pdf
21 березня 2024 14:05
Лист вартості.pdf
21 березня 2024 14:05
Не росія.pdf
21 березня 2024 14:05
Зміни до Статуту.pdf
21 березня 2024 14:05
Наказ директора.pdf
21 березня 2024 14:05
Ліцензування.pdf
21 березня 2024 14:05
Лист реєстрації.pdf
21 березня 2024 14:05
лист якості товару.pdf
21 березня 2024 14:05
Захист довкілля.pdf
21 березня 2024 14:05
лист новий товар.pdf
21 березня 2024 14:05
Заборгованість.pdf
21 березня 2024 14:05
Довіреність Іващенко.pdf
21 березня 2024 14:04
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 березня 2024 14:04
Витяг 18.03.2024.pdf
21 березня 2024 14:04
Виписка з ЄДР.pdf
21 березня 2024 14:04
Бенефеціар.pdf

Публічні документи

25 березня 2024 11:48
Електронний підпис
25 березня 2024 11:38
17 Довідка щодо рф.pdf
25 березня 2024 11:38
14 Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2024 11:38
15.3 Відгук.pdf
25 березня 2024 11:38
15.2 ВН ЧМЛ _3.pdf
25 березня 2024 11:38
5 Довідка щодо товару.pdf
25 березня 2024 11:38
4 Паспорт якості.pdf
25 березня 2024 11:38
3 Порівняльна таблиця.pdf
25 березня 2024 11:38
2 Технічні вимоги.pdf
25 березня 2024 11:38
1 Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРХІМІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"

ТОВ Чернігівторг

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРХІМІНВЕСТ"
#14241339
Переможець 7 999,00
UAH з ПДВ
29 березня 2024 15:14

Документи

29 березня 2024 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2024 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРХІМІНВЕСТ"
#14241339
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2024 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 17:05
дог47.pdf укладений
08 квітня 2024 17:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Грунтовка глибокого проникнення 247 літр 32,34
UAH з ПДВ