Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЛЬВ-24Т_111_ВО Електрощітки
Очікувана вартість
300 960,00 UAH
UA-2024-03-14-011957-a ● 97170035ba934197a14cdb349f571257
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Заяць Наталія Михайлівна 380322261980 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 300 960,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 009,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Щітка для електричних машин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Порядок здійснення оплати за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Детальний порядок здійснення оплати зазначений в розділі 7 додатку 7 тендерної документації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 10:37 |
4345971942 8440515399 Перелік змін до ТД (Електрощітки).docx | |
29 березня 2024 10:37 |
4345971942 8440515399 ТД (Електрощітки) із змінами.docx |
29 березня 2024 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2024 10:37 |
4345971942 8440515399 Перелік змін до ТД (Електрощітки).docx
|
||||||
29 березня 2024 10:37 |
4345971942 8440515399 ТД (Електрощітки) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до ТД
Дата подання: 27 березня 2024 14:33
Дата відповіді: 27 березня 2024 15:10
Вимога щодо п. 7.2. Додатку № 7 до тендерної документації.
Відповідно до п. 7.2. стор. 2 Додатку № 5:
«7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45-й календарний день
- Для резидентів України платників ПДВ:
з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
- Для резидентів України не платників ПДВ:
з дати підписання Акта прийому-передачі товару, на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
- Для нерезидентів України: з дати поставки партії ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на цю партію, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.».
З приводу вказаного вище слід зазначити, що відповідні умови оплати створюють умови, за яких виробник/постачальник Товару змушений здійснити сплату 20% ПДВ попередньо, тобто, до отримання ним відповідної суми оплати за партію Товару. Відтак, враховуючи значні бюджети закупівель, виробник/постачальник має утримувати на власних рахунках значні суми, які він має сплатити фактично одразу при постачанні партії. Зворотню ж оплату він зможе отримати через 1,5 місяці після поставки.
Враховуючи нагальні потреби АТ «Укрзалізниця», подібні умови оплати призводять до фактичного вимивання обігових коштів у виробників/постачальників в довгостроковій перспективі, що, в свою чергу, не дозволяє належним чином здійснювати забезпечення потреб виробництва комплектуючими та матеріалами для наступних закупівель.
За таких обставин, просимо викласти вимогу пункту 9 сторінки 2 Додатку № 5 до тендерної документації в наступній редакції або аналогічного змісту:
«7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ в наступному порядку: попередня оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ в розмірі 20% від вартості партії ТОВАРУ; остаточний розрахунок за партію ТОВАРУ в розмірі 80% - в термін 5 (п’яти) банківських днів
- Для резидентів України платників ПДВ:
з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
- Для резидентів України не платників ПДВ:
з дати підписання Акта прийому-передачі товару, на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
- Для нерезидентів України: з дати поставки партії ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на цю партію, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Замовник не може внести зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-011957-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:44617627
Дата подання: 20 березня 2024 13:09
Надати роз'яснення та внести зміни до ТД
Вимога щодо п. 5 Додатку № 6 та Додатку № 7 тендерної документації.
Відповідно до п. 5 Додатку № 6 тендерної документації:
«5. Вимоги до банків, якими повинна бути видана банківська гарантія (забезпечення виконання договору) визначені у Додатку 7 до тендерної документації.»
З аналізу Додатку № 7 до тендерної документації вбачається, що вона містить інформацію та зміст Проекту договору, який має бути укладено за результатами закупівлі. Інформації щодо вимог до банків, якими має бути видана банківська гарантія учасникам, даний Додаток № 7 в собі не містить.
Крім того, посилання на викладення в Додатку № 7 саме Проекту відповідного договору міститься в п. 6.4. Розділу 6 «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю».
З огляду на викладене просимо внести необхідні зміни до п. 5 Додатку № 6 тендерної документації. В залежності від характеру змін до п. 5 Додатку № 6, просимо також включити/не включати до складу тендерної документації закупівлі Додаток, що міститиме вимоги до банків, про які на даний момент зазначено в п. 5 Додатку № 6 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 5 Додатку № 6 тендерної документації:
«5. Вимоги до банків, якими повинна бути видана банківська гарантія (забезпечення виконання договору) визначені у Додатку 7 до тендерної документації.»
З аналізу Додатку № 7 до тендерної документації вбачається, що вона містить інформацію та зміст Проекту договору, який має бути укладено за результатами закупівлі. Інформації щодо вимог до банків, якими має бути видана банківська гарантія учасникам, даний Додаток № 7 в собі не містить.
Крім того, посилання на викладення в Додатку № 7 саме Проекту відповідного договору міститься в п. 6.4. Розділу 6 «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю».
З огляду на викладене просимо внести необхідні зміни до п. 5 Додатку № 6 тендерної документації. В залежності від характеру змін до п. 5 Додатку № 6, просимо також включити/не включати до складу тендерної документації закупівлі Додаток, що міститиме вимоги до банків, про які на даний момент зазначено в п. 5 Додатку № 6 тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 08:49
Добрий день, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо Вам, що тендерна документація на закупівлю матеріально-технічних ресурсів є затверджена протоколом засідання правління АТ «Укрзалізниця» і Замовник беззаперечно її дотримується. У Додатку №6 тендерної документації встановлені вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю із приміткою «у разі якщо вимагається». У даній тендерній документації, як вказано у п.6.7 Розділу 6 «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» забезпечення виконання договору не вимагається.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій