Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмна продукція комплексу збору та аналізу системних подій
Очікувана вартість
10 459 000,00 UAH
UA-2024-03-14-011951-a ● 2a95190bb16648e8ac85f4bbd26e857a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2428 |
Код ЄДРПОУ: | 14321469 |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Ромаскевич Вікторія Миколаївна 380445276511 VRomaskevych@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 459 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
* будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Програмна продукція Splunk Enterprise - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
1 штука
Програмна продукція Splunk Enterprise Security - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за програмну продукцію здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця, зазначений в реквізитах Продавця в Договорі, протягом 5 (п‘яти) календарних днів з дати отримання програмної продукції та підписання Сторонами Акту прийому-передачі програмної продукції. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 10:49 |
Зміни від 19.03.2024 ТД Програмна продукція Splunk.docx | |
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація ПП Splunk.docx | |
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 4 до ТД Форма Цінова пропозиція ПП Splunk.docx | |
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору ПП Splunk.DOCX | |
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (Переможця) ПП Splunk.docx | |
19 березня 2024 10:49 |
ТД закупівля Програмої продукції Splunk.docx |
19 березня 2024 10:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2024 10:49 |
Зміни від 19.03.2024 ТД Програмна продукція Splunk.docx
|
|||
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація ПП Splunk.docx
|
|||
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 4 до ТД Форма Цінова пропозиція ПП Splunk.docx
|
|||
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору ПП Splunk.DOCX
|
|||
19 березня 2024 10:49 |
Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (Переможця) ПП Splunk.docx
|
|||
19 березня 2024 10:49 |
ТД закупівля Програмої продукції Splunk.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-14-011951-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМ СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:43789137
Дискримінаційне технічне завдання
Тендер в цілому є дискримінаційним і заангажованим на користь виробника splunk, який не є оптимальним рішенням в цілому.
1) Вимоги до автоматичного реагування зфокусовані суто на сповіщенні і пріорітизації, а той час як автоматизації підлягає РЕАГУВАННЯ на інцидент, як цільове призначення. В тендерній документації визначені суто стандартизовані дії, які не є ефективними в реагуванні. Вимагаємо додати обʼєктивні вимоги щодо створення повноцінних Playbook сценаріїв реагування та опис операційних протоколів реагування
2) Сповіщення в месенджери: обрані Slack (який не є розповсюдженим і гнучким) та Телеграм (який є російським ПЗ). Вимагаємо додати технічний опис щодо інтеграції з месенджерами, а вибір самого месенджера залишити за підрядником.
3) У вимогах зазначене суто ліцензування GB/day, яке не є оптимальним. Бо кожна подія може мати різний обʼєм, тому такий метод ліцензування не є прозорим. Вимагаємо вказати обґрунтовану та обʼєктивну інформацію щодо альтернативних методів ліцензування (кількість джерел подій, подій в секунду середніх чи пікових, тощо)
4) Збір джерел передбачений СУТО за допомогою додаткового агентського ПЗ, що є додатковою точкою навантаження на джерела, точкою конфлікту ПЗ та додатковою точкою відмови. Всі провідні виробники затребуваних систем здійснюють збір подій нативним способом БЕЗ ПОТРЕБИ в агентському ПЗ. Вимагаємо прибрати даний пункт, як неактуальний і дискримінаційний.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-14-011951-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМ СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:43789137
Дата подання: 24 березня 2024 14:38
Дата подання: 24 березня 2024 14:38
Скарга UA-2024-03-14-011951-a.b1
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає відомості, які повинна містити тендерна документація.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
В свою чергу, частина 4 статті 23 Закону визначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Як вбачається з вищевказаного, обов’язковою умовою при зазначенні торгової марки в тендерній документації є визначення виразу «або еквівалент» та обґрунтування такого зазначення.
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об`єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Вимоги до технічної специфікації передбачені статтею 23 Закону, який є спеціальним нормативним актом, що регулює, зокрема правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад, а його метою, зокрема, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Частиною 3 статті 23 Закону зазначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Аналізуючи ДОДАТОК 2 до тендерної документації «Технічна Специфікація щодо закупівлі програмної продукції комплексу збору та аналізу системних подій Державної прикордонної служби України» (далі – Додаток 2) було виявлено ряд дискримінаційних вимог, наявність яких суперечить вимогам Закону.
Так, у Таблиці 1 Додатку 2 Замовник визначив найменування програмних продуктів, закупівлю яких він планує здійснити, а саме: «Програмна продукція Splunk Enterprise - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day (або еквівалент)» та «Програмна продукція Splunk Enterprise Security - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day (або еквівалент)».
Звертаємо увагу, що не зважаючи на наявність виразу «Або еквівалент», замовником не було надано обґрунтування такого зазначення, що є порушенням вимог частини 4 статті 23 Закону. Вимагаємо усунути зазначене порушення та додати до складу тендерної документації обґрунтування того, чому замовник у якості еталону визначив саме такі товари як: «Програмна продукція Splunk Enterprise - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day» та Програмна продукція Splunk Enterprise Security - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day».
У пункті 1 таблиці 2 Додатку 2 зазначено, що платформа в рамках функціонування Security Operations Center (SOC) повинна забезпечувати задачі, серед яких: «можливість оповіщення адміністраторів систем через месенджер (Slack, Telegram) про особливо критичні події і/або інциденти за заданими шаблонами оповіщення, що включають тільки ті поля подій, які актуальні для даної конкретної події або інциденту».
Слід зауважити, замовником було прямо визначено виключно 2 месенджера: «Slack», «Telegram», при цьому не було додано виразів «або еквівалент»/«або аналог» що є порушенням вимог частини 4 статті 23 Закону, оскільки обмежує коло можливих варіантів запропонованих товарів виключно тими продуктами, які безпосередньо налаштовані для роботи одночасно з двома конкретними месенджерами, а саме: «Slack» та «Telegram». Вимагаємо усунути зазначене порушення та прибрати цю дискримінаційну вимогу, або додати поруч з переліченими менсенджерами вираз «або еквівалент»/«або аналог», що в свою чергу виправить зазначену невідповідність.
У пункті 2 «Вимоги до інтерфейсу» таблиці 2 Додатку 2 у стовпчику «Вимоги» вказані такі критерії, як: «Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс» та «Дані повинні відображатися у формі зручній для проведення розслідувань».
Зазначені критерії порушують вимоги частини 3 статті 23 Закону, оскільки вони НЕ є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Вимагаємо усунути зазначені порушення та прибрати вказані вимоги, або конкретизувати їх таким чином, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками у відповідності до вимог частини 3 статті 23 Закону.
У пункті 7 «Вимоги до обробки подій» таблиці 2 Додатку 2 у стовпчику «Вимоги» вказано, що компонент обробки подій повинен забезпечувати можливість профілювання і відстеження підозрілої активності за ТРИВАЛІ ПЕРІОДИ ЧАСУ на основі подій, що реєструються джерелами подій. При цьому замовником у тендерній документації не надано визначення, що саме він вважає «Тривалим періодом часу».
Зазначена вимога порушує вимоги частини 3 статті 23 Закону, оскільки вони НЕ є достатньо точною, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Вимагаємо усунути зазначене порушення та прибрати вказану вимогу, або конкретизувати її таким чином, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками у відповідності до вимог частини 3 статті 23 Закону.
У пункті 9 «Вимоги до ліцензування системи» таблиці 2 Додатку 2 у стовпчику «Вимоги» зазначено, що ліцензія повинна забезпечувати можливість обробки даних щодо подій об’ємом не менше 250 Гігабайт на добу, включаючи функціонал SIEM. При цьому замовником у тендерній документації не зазначено, на яку безпосередньо кількість подій має бути розрахована ліцензія. Конкретизація цього показника є важливою при підборі еквівалента, оскільки загальний обʼєм згенерованих програмним продуктом даних є довільним і залежить від технологічних рішень компанії виробника програмної продукції, методів стиснення та/або шифрування отриманих даних, а отже не є релевантним у даному конкретному випадку.
Як вбачається з вказаного вище, дана характеристика властива саме для програмних продуктів «Splunk Enterprise - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day» та «Splunk Enterprise Security - Term License with Standard Success Plan – 250 GB/day», що в свою чергу однозначно відображається навіть у назві товарів зазначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації, де значення «250 GB/day» безпосередньо означають об’єм обробки даних щодо подій на добу, який становить у даному випадку 250 гігабайт.
Дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги частини 4 статті 23 Закону, оскільки всупереч Закону містить опосередковане посилання на конкретний конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, патенти чи спосіб виробництва, адже вказування в якості критерія ВИКЛЮЧНО об’єм згенерованих програмним продуктом даних жодним чином не відображає конкретних якісних характеристик визначеного замовником товару. Вимагаємо усунути зазначене порушення та прибрати вказану вимогу.
Також, слід зауважити, що на майданчику оприлюднена нова редакція тендерної документації зі змінами від 19.03.2024 внесеними згідно з протоколом № 117-24.
Так, відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Як вбачається з вищезазначеного, Замовник має оприлюднити окремий документ з переліком змін, що вносились в тендерну документацію, проте в документі оприлюдненому Замовником на електронному майданчику (файл: Зміни від 19.03.2024 ТД Програмна продукція Splunk.docx) відсутній такий перелік, а замість нього міститься лише згадка про внесення змін у звʼязку з механічною помилкою допущеною під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому даний документ не містить переліку внесених змін, а на електронному майданчику зазначено, що файли: «ТД закупівля Програмої продукції Splunk.docx», «Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (Переможця) ПП Splunk.docx», «Додаток 3 до ТД Проєкт договору ПП Splunk.DOCX», «Додаток 4 до ТД Форма Цінова пропозиція ПП Splunk.docx» мають попередні версії від 14 березня 2024 року. Таким чином, вищезазначене свідчить про порушення Замовником вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону, оскільки Замовником не надано конкретної інформації щодо внесених змін, що в свою чергу не дає можливості потенційним учасникам визначити хід подій в розрізі оприлюдненої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 26.03.2024 № 5437.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 16:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТТА СЕК'ЮРІТІ" |
10 459 000,00
UAH з ПДВ
|
10 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТТА СЕК'ЮРІТІ" #33880014 |
Переможець |
10 459 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 11:49
|
70-24.pdf | укладений |
11 квітня 2024 11:49
|