Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
396 150,00 UAH
UA-2024-03-14-011318-a 34b523bb61304f23b594c9b1dd69cb4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Черешня

+380682752831 ubtr_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44354422
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87
Контактна особа: Лариса Черешня
+380682752831
ubtr_umr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2024 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2024 13:53
Очікувана вартість: 396 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 962,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиції подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, м.Южноукраїнськ, Ліцей №3 Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2024 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 16:21
Оголошення.pdf
14 березня 2024 16:21
Додаток 4 Інше.pdf
14 березня 2024 16:21
Протокол №55.pdf
14 березня 2024 16:21
схеми ліцей№3.rar
14 березня 2024 16:21
Додаток 3 Проект договору.pdf
14 березня 2024 16:21
Додаток 3 проєкт договору.doc
14 березня 2024 16:21
Додаток 2 Кв.вимоги.pdf
14 березня 2024 16:21
Додаток 1 Техзавдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3 Проект Договору
Дата подання: 15 березня 2024 10:28
Дата відповіді: 15 березня 2024 10:35
Доброго дня! У Додатку 3 до ТД у Проекті Договору в розділі 2 п. 2.2 зазначено: Закінчення виконання робіт до 30 квітня 2024 року включно. Учасник вважає, що для якісного виконання робіт з урахуванням технологічних вимог необхідно більше часу, що передбачено у Проекті Договору до ТД. Просимо продовжити строк виконання робіт до 31 травня 2024 року.
Відповідь: Добрий день, а результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що під час складання умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керується вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до потреб Южноукраїнської міської територіальної громади та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування та техніко-економічних показників проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі тривалість будівництва – 0,5 місяця, тому термін виконання робіт, вказаний в оголошені про проведення спрощеної закупівлі до 30 квітня 2024 року включно, з врахуванням строку для проведення процедури закупівлі в системі електронних закупівель та до моменту підписання договору із переможцем. Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 377 497,55
UAH з ПДВ
364 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" 372 767,00
UAH з ПДВ
364 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2024 13:35
Електронний підпис
27 березня 2024 13:34
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
27 березня 2024 13:07
Поточний ремонт Б1111 дог.pdf
27 березня 2024 12:54
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
22 березня 2024 11:12
Електронний підпис
22 березня 2024 11:11
Веселка Відгук 2023.pdf.p7s
22 березня 2024 11:10
Веселка Відгук 2023.pdf
22 березня 2024 08:52
Електронний підпис
22 березня 2024 08:51
УБС і Ко опис, рішення.pdf.p7s
22 березня 2024 08:51
Витяг ПДВ.PDF.p7s
22 березня 2024 08:51
Повноваження.PDF.p7s
22 березня 2024 08:51
Ліцензія АВК.pdf.p7s
22 березня 2024 08:51
Ліцензія та дозволи.pdf.p7s
22 березня 2024 08:51
УБС І КО витяг.pdf.p7s
22 березня 2024 08:44
Довідка про субпідряд..pdf
22 березня 2024 08:44
Витяг ПДВ.PDF
22 березня 2024 08:44
Повноваження.PDF
22 березня 2024 08:44
УБС і Ко опис, рішення.pdf
22 березня 2024 08:44
Ліцензія та дозволи.pdf
22 березня 2024 08:44
Ліцензія АВК.pdf
22 березня 2024 08:44
Інфорація про учасника.pdf
22 березня 2024 08:44
УБС І КО витяг.pdf
21 березня 2024 10:00
Електронний підпис
21 березня 2024 09:52
Довідка беніфіціар.pdf.p7s
21 березня 2024 09:52
Довідка беніфіціар.pdf.p7s
21 березня 2024 09:52
Договірна з додатками.rar.p7s
21 березня 2024 09:52
Договірна ціна.pdf.p7s
21 березня 2024 09:52
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
21 березня 2024 09:52
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
21 березня 2024 09:50
Договірна з додатками.rar
21 березня 2024 09:50
Договірна ціна.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка 47 особливостей.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка беніфіціар.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка аналог. договор..pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка проект договору.pdf
21 березня 2024 09:49
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка аналог. договор..pdf
21 березня 2024 09:49
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка 47 особливостей.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка беніфіціар.pdf
21 березня 2024 09:49
Довідка проект договору.pdf

Публічні документи

23 березня 2024 14:50
Електронний підпис
23 березня 2024 14:50
Електронний підпис
23 березня 2024 14:48
Кошторис1.pdf
23 березня 2024 14:48
Кошторис2.pdf
23 березня 2024 14:48
23.imd
23 березня 2024 14:48
Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2024 14:48
Дек-я ДІЯ.pdf
23 березня 2024 14:48
Посвідчення.pdf
23 березня 2024 14:48
док.Кошик В.В.pdf
23 березня 2024 14:48
Довідки1.pdf
23 березня 2024 14:48
Довідки2.pdf
23 березня 2024 14:48
Дек-я про відпов.pdf
23 березня 2024 14:48
Згода.pdf
23 березня 2024 14:48
Мед.довідки.pdf
23 березня 2024 14:48
Витяг ЄП.pdf
23 березня 2024 14:48
ЛК.pdf
23 березня 2024 14:48
ПВР.pdf
23 березня 2024 14:48
Паспорт, код.pdf
23 березня 2024 14:48
ВИПИСКА.pdf
23 березня 2024 14:48
сертифікат ISO 9001.pdf
23 березня 2024 14:48
Довідка Кошик.pdf
23 березня 2024 14:48
Проект договору.pdf
23 березня 2024 14:48
Працівники.pdf
23 березня 2024 14:48
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Переможець 364 776,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 14:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей, затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол №72 від 26.03.2024: Замовником під час розгляду пропозиції Учасника - Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко (далі – Учасник) в процедурі спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі — Закупівля) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні та додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі), які є його невід’ємною частиною, а саме: Посилання на вимогу: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», визначено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію: Так згідно п.п.1.5. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення - На кожного працівника, зазначеного у Довідці Таблиці 1, Учасник має надати дійсні медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за формою Додатка 8 до п.2.16 Наказу №246). Учасник надав завірені копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників на працівників, зазначених в Довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 21.03.2024 №128, але по Бірюкову Юрію Анатолійовичу (Директор) в медичній довідці зазначено: дійсна до 22.05.2023 – що не відповідає умові п.п.1.5. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», визначено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати: -Згідно п.п.2.1. пункту 2 Додатку 2 - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше одного договору за 2019-2023 рік; - Згідно п.п.2.2. пункту 2 Додатку 2 - Аналогічний договір з усіма його невід’ємними частинами та додатками; - Згідно п.п.2.3. пункту 2 Додатку 2 - Документи про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору: - документи, що підтверджують факт виконання робіт (акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Примітка: Аналогічним договором слід вважати Договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, характером робіт – будівництво (нове будівництво), реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт будівель та/або споруд/приміщень чи їх частини (в якому виконувалися роботи водопостачання та каналізація). Договір має бути виконаний в повному обсязі (якщо Учасник був субпідрядником під час виконання робіт (частини робіт) за аналогічним (аналогічними) договором (договорами), то виконаним в повному обсязі має бути саме договір (договори) субпідряду). Учасник надав: Довідку «Про виконання аналогічних договорів» від 21.03.2024 №136, в якій вказав інформацію про виконання Договору №1 від 08.09.2022, вартість робіт 161084,03 грн. за предметом "Поточний ремонт підвального приміщення під укриття у КЗДО №11 «Веселка» по вул.Шевченка,61 в м.Вознесенськ Миколаївської обл.». До довідки Учасник надав, позитивний відгук від 15.02.2023 №20, завірені копії вказаного договору з усіма його невід’ємними частинами та додатками та Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та Довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) за листопад, згідно яких вартість виконаних робіт – 161084,03 грн. Замовник не може вважати належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданий Учасником Договір №1 від 08.09.2022, тому що в ньому не виконувалися роботи каналізації. 3. Відповідно до розділу Інші вимоги (інші документи від Учасника) Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Учасник мав надати - Чинний Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Учасник надав Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Дата сертифікації: 16.01.2023; Дійсний до: 16.01.2026. Згідно інформації вказаної в сертифікаті: Сертифікат вважається дійсним за умови щорічного підтвердження: 2024 р. – до 16.01.2024. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, з урахуванням Наказу № 25 - Інструкції, та Додатку 4 «Інша інформація» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи та інформацію, згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1. Усунути невідповідності та надати згідно п.п.1.5. пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по Бірюкову Юрію Анатолійовичу (Директор) дійсну медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за формою Додатка 8 до п.2.16 Наказу №246). 2. Усунути невідповідності та надати інший договір на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Аналогічним договором слід вважати Договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, характером робіт – будівництво (нове будівництво), реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт будівель та/або споруд/приміщень чи їх частини (в якому виконувалися роботи водопостачання та каналізація). Інформацію надати відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Усунути невідповідності та надати документ про проходження щорічного підтвердження вимогам Сертифіката системи менеджменту якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги». Уповноважена особа Лариса Черешня

Документи

28 березня 2024 14:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2024 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
364 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2024 14:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2024 15:04
Додаток №2 до дод.угоди1 №58-04-24.pdf зміни до договору
01 травня 2024 15:02
Додат.угода №1 до Дог.№58-04-24.pdf зміни до договору
01 травня 2024 15:02
Електронний підпис укладений
05 квітня 2024 11:47
Додаток №2 Графік.pdf укладений
05 квітня 2024 11:45
Договір №58-04-24.pdf укладений
05 квітня 2024 11:45
Додаток №1 ДЦ.pdf укладений
05 квітня 2024 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника №249 від 22.04.2024 щодо продовження терміну виконання робіт у зв’язку з виникненням технічних питань Сторони домовилися внести зміни в зазначений пункт договору та викласти його в новій редакції: п.2.2. Розділ 2 Строки виконання робіт. Закінчення виконання Робіт - до 15.06.2024
Номер договору про закупівлю: 58-04/24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №58-04/24 від 05.04.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML