Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Очікувана вартість
474 975,00 UAH
UA-2024-03-14-010565-a ● 9e4a283ff0e7405881bf9672a8d85fc4
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109058 |
Вебсайт: | https://dn.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 85302, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Мандрика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Станіслав Прохоров +380509550269 don.zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 474 975,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 374,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Кількість товару: 25 одиниць, більш детально у додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 одиниця
Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, м. Покровськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару, при наявності фінансування на відповідні цілі. Оплата по договору буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунок по договору здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних коштів на свій поточний рахунок. Ціна Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 15:55 |
Тендерна документація.doc | |
14 березня 2024 15:55 |
Проєкт договору.docx | |
14 березня 2024 15:55 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 17 березня 2024 12:21
Дата відповіді: 20 березня 2024 13:58
Шановний замовник, вашим параметрам відповідають ноутбуки вартістю 13800 грн у роздріб (13 пропозицій, посилання на пропозиції 13 магазинів - https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-ideapad-slim-3-15amn8-abyss-blue-82xq006wpb/ ), проте ваша оголошена вартість 19 тис грн. Можливо Вам варто покращити параметри або промоніторити ринок перш ніж завдяки вимозі до листа авторизації від виробника, який може бути виданий лише одному учаснику на певну закупівлю ви отримаєте пропозиції під самий верх оголошеної ціни від одного або двох постачальників, які отримали листи авторизації першими і практично без конкуренції "освоять" вашу суму у цьому тендері по повній. Вам наведено повноцінне посилання на ринкову ціну 13 магазинів із вашими характеристиками. У чому тоді полягає ваша економія на кількості 25 штук і така оголошена вартість, яка перевищує 30% ринкової вартості із умовою надання листа авторизації , який обмежує участь для учасників, що не мають партнерських стосунків із виробником, проте мають можливіть постачання офіційного товару, який придбано у тих же партнерів? Але ж без можливості отримання листа авторизації вимушені лише поглядати на гру виключно партнерів виробника, за правилами яких "один лист - один тендер".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник!
Повідомляємо Вам що під час проведення відповідної процедури закупівлі були допущені технічні помилки, так через неможливість усунення виявлених технічних помилок відповідна закупівля буде скасована.
Додатково інформуємо Вас що закупівля за відповідним предметом закупівлі буде оголошена після виправлення усіх помилок.
Повідомляємо Вам що під час проведення відповідної процедури закупівлі були допущені технічні помилки, так через неможливість усунення виявлених технічних помилок відповідна закупівля буде скасована.
Додатково інформуємо Вас що закупівля за відповідним предметом закупівлі буде оголошена після виправлення усіх помилок.
Уточнення
Дата подання: 17 березня 2024 12:43
Дата відповіді: 20 березня 2024 13:57
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають
можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник!
Повідомляємо Вам що під час проведення відповідної процедури закупівлі були допущені технічні помилки, так через неможливість усунення виявлених технічних помилок відповідна закупівля буде скасована.
Додатково інформуємо Вас що закупівля за відповідним предметом закупівлі буде оголошена після виправлення усіх помилок.
Повідомляємо Вам що під час проведення відповідної процедури закупівлі були допущені технічні помилки, так через неможливість усунення виявлених технічних помилок відповідна закупівля буде скасована.
Додатково інформуємо Вас що закупівля за відповідним предметом закупівлі буде оголошена після виправлення усіх помилок.
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 17 березня 2024 14:05
Дата відповіді: 20 березня 2024 13:58
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник!
Повідомляємо Вам що під час проведення відповідної процедури закупівлі були допущені технічні помилки, так через неможливість усунення виявлених технічних помилок відповідна закупівля буде скасована.
Додатково інформуємо Вас що закупівля за відповідним предметом закупівлі буде оголошена після виправлення усіх помилок.
Повідомляємо Вам що під час проведення відповідної процедури закупівлі були допущені технічні помилки, так через неможливість усунення виявлених технічних помилок відповідна закупівля буде скасована.
Додатково інформуємо Вас що закупівля за відповідним предметом закупівлі буде оголошена після виправлення усіх помилок.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 17:22 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 березня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
20 березня 2024 17:22
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 15:33
|
Протокол № 205 від 20.03.2024.pdf |