Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2024-03-14-009472-a 79c29b223f9e4672b61f2f163a1451b1
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

НАДТОЧІЙ Юлія Миколаївна

380574731207 zrcpmsd.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Зміївський центр первинної медико-санітарної допомоги" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 38897677
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, 6-ї Стрілецької дивізії, 1
Контактна особа: НАДТОЧІЙ Юлія Миколаївна
380574731207
zrcpmsd.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2024 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 09:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (директор/ голова правління банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тощо), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Гарантія не може бути відкликана банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією. 2.2. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасник не повинен відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 000,00 грн. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом № 2628). 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWІFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи – Комунальне некомерційне підприємство «Зміївський центр первинної медико- санітарної допомоги» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 38897677, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; адреса місцезнаходження: - 63404, Харківська обл., Чугуївський район, м. Зміїв, вул. 6-ої Стрілецької дивізії, буд. 1; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UА-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «РRОZОRRО»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: 14 березня 2024 року; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) визначений за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти. 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 2.5. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану гарантом (банком іншою фінансовою установою чи страховою організацією), що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. 2.6. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та/або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації;
Місцезнаходження замовника - 63404, Харківська обл., Чугуївський район, місто Зміїв, вул. 6-ї Стрілецької дивізії, буд. 1;
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади), відповідно до пункту 3, частини 4, статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Вид закупівлі - передбачений пунктом 10 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”;
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%);
Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
Бензин А-92 (за талонами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, вул. Донецька, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4000 літр
Дизельне паливо (за талонами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, вул. Донецька, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати поставлених партій Товару на підставі видаткової накладної, з моменту фактичного отримання партій Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 15:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (директор/ голова правління банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тощо), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Гарантія не може бути відкликана банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією. 2.2. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасник не повинен відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 000,00 грн. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом № 2628). 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWІFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи – Комунальне некомерційне підприємство «Зміївський центр первинної медико- санітарної допомоги» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 38897677, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; адреса місцезнаходження: - 63404, Харківська обл., Чугуївський район, м. Зміїв, вул. 6-ої Стрілецької дивізії, буд. 1; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UА-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «РRОZОRRО»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: 14 березня 2024 року; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) визначений за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти. 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 2.5. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану гарантом (банком іншою фінансовою установою чи страховою організацією), що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. 2.6. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та/або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.

Сума забезпечення: 24000 UAH
03 квітня 2024 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 13:15
Перелік змін до ТД_Додаток_2_5 .docx
03 квітня 2024 13:15
НР_ Додаток_5_Договір_2024 .docx
03 квітня 2024 13:12
НР_ ТД_паливо_2024_з_додатками_1_2_3_4_6_ .docx
03 квітня 2024 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 13:15
Перелік змін до ТД_Додаток_2_5 .docx
03 квітня 2024 13:15
НР_ Додаток_5_Договір_2024 .docx
14 березня 2024 15:18
Додаток_5_Договір_2024 .docx
03 квітня 2024 13:12
НР_ ТД_паливо_2024_з_додатками_1_2_3_4_6_ .docx
14 березня 2024 15:18
ТД_паливо_2024_з_додатками_1_2_3_4_6_ .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 03 квітня 2024 13:28
Дата відповіді: 04 квітня 2024 11:47
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації "У зв’язку з тим, що Зміївська громада знаходиться у зоні можливих бойових дій та під загрозою обстрілів зі сторони агресора для підтвердження виконання договору про постачання надати документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації Учасника системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом та мастильними матеріалами або Учасник може надати аналогічні документи, що видані акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.". Який саме документ буде підтвердження впровадженням і функціювання на підприємстві/організації Учасника системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом та мастильними матеріалами або Учасник може надати аналогічні документи, що видані акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за запитання, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником не встановлені конкретні вимоги щодо підтверджуючих документів які би підтверджували впровадження і функціювання на підприємстві/організації Учасника системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом та мастильними матеріалами, відповідно до п. 5 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 3 до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-14-009472-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Код ЄДРПОУ:45153578
Дата подання: 18 березня 2024 18:13
Дискримінаційні умови тендерної документації
№1 від 18.03.2024 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Зміївський центр первинної медико-санітарної допомоги" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області Код ЄДРПОУ: 38897677 Адреса: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, 6-ї Стрілецької дивізії, 1 E-mail: zrcpmsd.tender@ukr.net Телефон +380574731207 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” Код ЄДРПОУ: 45153578 Тел. +380679879100 Email: fuelfusion01@gmail.com 61045, Харківська обл., місто Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-14-009472-a Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) Ідентифікатор закупівлі: 79c29b223f9e4672b61f2f163a1451b1 (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 18 березня 2024 року СКАРГА щодо порушення законодавства, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Зміївський центр первинної медико-санітарної допомоги" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-03-14-009472-a на закупівлю: ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами). 1. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, завантаження файлів з:  інформацією, складеною учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації;  підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) згідно Додатку 2 до тендерної документації. У разі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»;  інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;  інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, якщо вимагається замовником, відповідно до Додатку 4;  Лист згода з проектом договору, викладеним у Додатку 5;  у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;  документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;  іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Розглянувши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” (далі – Скаржник), виявило умови, які порушують законодавство з питань публічних закупівель, зокрема Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості). Згідно п.5 Додатку № 2 до тендерної документації: ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: У разі якщо Учасник є емітентом талонів, то такий Учасник повинен надати документи, що підтверджують використання Учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на бланках дозволах(талонах). Вимагаючи від учасників наявність зареєстрованої торгової марки - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання торгових марок/найменувань, та не має торгової марки у власності, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів за талонами емітованими Скаржником. Відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. Відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель. Встановлюючи такі вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. На підставі наявних у нас партнерських догорів плануємо постачати Замовникові паливо через наступні мережі АЗС партнерів ТОВ «УКРНАФТА ПОСТАЧ» (договір поставки №МТ 20/12/2023 від 20.12.2023); ТОВ «ПЕТРОЛЬ ПРО» (договір поставки №0111/23/5 від 01.11.2023); ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НАФТА-ПЛЮС» (договір поставки №01/11-23 від 01.11.2023 пролонгований на 2024 рік на підставі п. 10.2). На підтвердження партнерських відносин надаємо Копії партнерських договорів за яким здійснюється відпуск пального з АЗС партнерів за талонами емітованими Скаржником. Зразки талонів зазначені в кожному із договорів в додатках. Згідно п.10 Додатку № 2 до тендерної документації: ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідка (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Також надати документ що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Згідно до ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Однак з урахуванням вимог п. 29 Особливостей: У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Впровадження системи менеджменту екологічного управління Учасником не передбачені національним стандартом ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015. Згідно пп. 5 п.10 Додатку № 2 до тендерної документації: ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: Учасник повинен у складі пропозиції надати на кожен вид товару протоколи випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості. Згідно п.4 ч. 2 ст. 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4)інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Відповідно до пп.4 п.10 Додатку № 2 до тендерної документації: ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю згідно з умовами тендерної документації: оригінал чи копію (копії) декларації про відповідність, оригінал чи копію сертифікату (сертифікатів) відповідності, що є дійсним (дійсними) на дату розкриття тендерних пропозицій, зразок копії паспорта якості на партію товару, що буде постачатися за договором про закупівлю, із зазначенням результатів випробувань, які підтверджують відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ. Таким чином, витребуючи одночасно і оригінал чи копію сертифікату (сертифікатів) відповідності, що є дійсним (дійсними) на дату розкриття тендерних пропозицій і протоколи випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ), Замовник порушує вимоги п.4 ч. 2 ст. 22 Закону згідно якого він може витребувати або протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі. Відповідно до п.5.3. Додатку 5 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ»: Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати поставлених партій Товару на підставі видаткової накладної протягом 10 банківських днів з моменту фактичного отримання партій Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Законом України "Про платіжні послуги" створено умови для переходу української платіжної інфраструктури на міжнародний стандарт обміну платіжними повідомленнями ISO 20022, який є основою функціонування європейських платіжних систем. На виконання вимог Закону № 1591-IX Правління НБУ прийняло постанову від 16.09.2021 № 93 "Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України" (як доказ постанова додається), згідно з якою в рамках реалізації проекту Національного банку України "Розвиток платіжної інфраструктури України" з 1 квітня 2023 запроваджується у платіжній інфраструктурі України міжнародний стандарт ISO 20022. З 1 квітня в Україні більше не існує поняття "банківський день". З 01.04.2023 система переказів функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022, що означає – здійснювати міжбанківські платіжні операції можна в будь-який час, не чекаючи ранку чи закінчення вихідних. Раніше версія СЕП (Система електронних платежів) дозволяла надсилати банківські платежі виключно в межах банківського дня. Тобто якщо транзакція була здійснена ввечері, на рахунок кошти потрапляли лише наступного дня вранці. У випадку надсилання у вихідні чи святкові дні фінанси надходили в перший робочий день. Але з 1 квітня Нацбанк запустив нову версію СЕП-4, завдяки якій послуги доступні 24 години на добу 7 днів на тиждень. Отже виконання міжбанківських платіжних операції відбувається цілодобово. Станом на 1 квітня 2023 року учасниками Системи електронних платежів є 65 банків в тому числі Державна казначейська служба, в якій знаходяться розрахункові рахунки Замовника. А отже відповідно до Постанови Правління Національного Банку України від 16.09.2021 № 93 "Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України" відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України "Про Національний банк України" та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі 7 електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 "Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії", що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Зміївський центр первинної медико-санітарної допомоги" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення незаконних та дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-14-009472-a на закупівлю: ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) Додатки: 1. Договори партнерів ТОВ «УКРНАФТА ПОСТАЧ» (договір поставки №МТ 20/12/2023 від 20.12.2023); ТОВ «ПЕТРОЛЬ ПРО» (договір поставки №0111/23/5 від 01.11.2023); ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НАФТА-ПЛЮС» Директор Анастасія Кравчук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2024 15:36
рішення від 20.03.2024 № 5025.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 15:35
рішення від 28.03.2024 № 5637.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне некомерційне підприємство «Зміївський центр первинної медико- санітарної допомоги» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області (скорочена назва - КНП «Зміївський ЦПМСД») "ЗАТВЕРДЖЕНО" Рішенням уповноваженої особи Протокол № 19 від 03.04.2024 _________________Юлія НАДТОЧІЙ ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для підготовки тендерних пропозицій до участі у по процедурі закупівлі Відкриті торги з особливостями Предмет закупівлі: Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) визначений за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти м. Зміїв – 2024   1. Підпункт 2.3. пункту 2 розділу 1. Загальні положення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ викласти в наступній редакції: 2.3 прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками Уповноважена особа: НАДТОЧІЙ Юлія Миколаївна Посада: економіст. Адреса: 63404, Харківська обл., Чугуївський район, місто Зміїв, вул. Донецька, буд. 3, кімната № 5 телефон: (05747) 34725, телефон/факси: (05747) 31207 E-mail: zrcpmsd.tender@ukr.net; rc_pmsd.zmiiv@ukr.net З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися в електронній формі на веб-порталі Рrоzоrrо. 2. Пункт 5 Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації викласти в наступній редакції: 5. Учасник надає копії, засвідчені учасником, або оригінали зразків талонів з обох сторін, що відповідають предмету закупівлі. 3. Підпункт 3 пункт 10 Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації викласти в наступній редакції: 10. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3. Довідка (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. 4. Підпункт 4 пункт 10 Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації викласти в наступній редакції: 10. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 4. Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю згідно з умовами тендерної документації: зразок копії паспорта якості на партію товару, що буде постачатися за договором про закупівлю, із зазначенням результатів випробувань, які підтверджують відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ. 5. Пункт 5.1. розділу 5 ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Додатку 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ до тендерної документації викласти в наступній редакції: 5.1. Ціна та загальна вартість Товару визначається у видаткових документах, що надаються Постачальником Покупцю (видаткові накладні). Ціна Товару визначається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені витрат на страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. Не врахована Постачальником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання Товару, не сплачується Покупцем окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції. Бюджетні зобов’язання Покупця за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за поставлений Товар (його партію) здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок. 5. Пункт 5.3. розділу 5 ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Додатку 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ до тендерної документації викласти в наступній редакції: 5.3. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати поставлених партій Товару на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту фактичного отримання партій Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.

Документи подані скаржником

18 березня 2024 18:08
партнерський договір СХ.pdf
18 березня 2024 18:09
Електронний підпис

Документи подані замовником

22 березня 2024 13:30
Додаток_5_Договір_2024 .docx

Документи Органу Оскарження

20 березня 2024 15:35
рішення від 20.03.2024 № 5025.pdf
02 квітня 2024 16:13
рішення від 28.03.2024 № 5637.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 квітня 2024 13:29
Кінець періоду оскарження: 15 квітня 2024 00:00
Дата відміни: 15 квітня 2024 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України № 5637-р/пк-пз від 28.03.2024 та керуючись пунктом 54 Особливостей Замовником було внесено зміни до тендерної документації у процедурі закупівлі «Бензин А-92 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами)», оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-03-14-009472-a. Внесені зміни спричинили зміну оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: Наведені умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) в частині «банківських днів» не узгоджуються з вимогами законодавства та змінено на «робочих днів». Вказані зміни було внесено до документації, у зв'язку з чим виникає розбіжність між інформацією, внесеною до електронних полів закупівлі. Для внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі технічна можливість відсутня. Враховуючи те, що відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, вказані розбіжності усунути неможливо. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Документи:
04 квітня 2024 13:28
Електронний підпис
04 квітня 2024 13:26
Протокол_21 _pdf.pdf