Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи електропостачання житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Георгія Нарбута, 3
Очікувана вартість
1 844 000,00 UAH
UA-2024-03-14-009141-a ● 989484a157df413b98a793d739508242
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Балан Майя 380432595124 YODZG@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 12:38 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 12:38 |
Очікувана вартість: | 1 844 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи електропостачання житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Георгія Нарбута, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Георгія Нарбута, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Бюджетні кошти Вінницької міської територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 15:08 |
Георгія Нарбута, 3 - ЕТР.pdf | |
14 березня 2024 15:08 |
Георгія Нарбута, 3 - СП.pdf | |
14 березня 2024 15:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Нарбута, 3 електрика.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-009141-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАЙБОРОДА АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2885306873
Дата подання: 29 березня 2024 15:44
Вимога
неправомірне визнання переможця закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2024 15:06
Згідно частини 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення». Проте, на даний час, Ваша пропозиція не розглядалася, оскільки пропозиція ФОП Тараканов С.В. є найбільш економічно вигідною: закупівля оголошена 1 844 000,00 грн., ФОП Тараканов С.В. надав тендерну пропозицію з ціною 1 340 336,78 грн.
Щодо неправомірного включення фізичною особою - підприємцем адміністративних витрат в розрахунок договірної ціни, хочу зазначити, що Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб’єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 45 Господарського кодексу України «Підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця».
Також, ч. 1 ст. 47 Господарського кодексу України «Держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права та рівні можливості для залучення і використання матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів».
Водночас, відповідно до ст. 51 Цивільного кодексу України «До підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин».
Беручи до уваги, що п. 5.17 Настанови з визначення вартості будівництва визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При цьому, пунктом 5.18. Настанови з визначення вартості будівництва, при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються не лише витрати з відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, а й інші визначені Настановою види витрат.
Відповідно до ч.8 ст.19 Господарського кодексу України «Усі суб`єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов`язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством».
Також, частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України не встановлено для громадян України, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці, обов`язковість ведення бухгалтерського обліку, однак законодавство і не обмежує підприємців у праві ведення бухгалтерського обліку.
Враховуючи, наведене вище та те що ФОП Тараканов С.В. роботи по капітальному ремонту не буде виконувати самостійно (одноосібно), що підтверджується довідкою про наявність працівників, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Щодо неправомірного включення фізичною особою - підприємцем адміністративних витрат в розрахунок договірної ціни, хочу зазначити, що Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб’єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 45 Господарського кодексу України «Підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця».
Також, ч. 1 ст. 47 Господарського кодексу України «Держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права та рівні можливості для залучення і використання матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів».
Водночас, відповідно до ст. 51 Цивільного кодексу України «До підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин».
Беручи до уваги, що п. 5.17 Настанови з визначення вартості будівництва визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При цьому, пунктом 5.18. Настанови з визначення вартості будівництва, при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються не лише витрати з відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, а й інші визначені Настановою види витрат.
Відповідно до ч.8 ст.19 Господарського кодексу України «Усі суб`єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов`язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством».
Також, частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України не встановлено для громадян України, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці, обов`язковість ведення бухгалтерського обліку, однак законодавство і не обмежує підприємців у праві ведення бухгалтерського обліку.
Враховуючи, наведене вище та те що ФОП Тараканов С.В. роботи по капітальному ремонту не буде виконувати самостійно (одноосібно), що підтверджується довідкою про наявність працівників, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець "Тараканов Сергій Вячеславович" |
1 340 336,78
UAH з ПДВ
|
1 340 336,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЙБОРОДА АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
1 545 784,79
UAH з ПДВ
|
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович" |
1 799 195,38
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець "Тараканов Сергій Вячеславович" #2413117170 |
Переможець |
1 340 336,78
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 12:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2024 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 11:03
|
дод.угода_Нарбута, 3 електрика.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:23
|
Договір_Нарбута, 3 електрика.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |