Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи - Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015. РПЗ - 4.12
Очікувана вартість
18 122 260,58 UAH
UA-2024-03-14-008983-a ● 4255283119944b5581138bc0a015197b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Вебсайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Франко Юрій Аркадійович 380513642177 y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:15 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:15 |
Очікувана вартість: | 18 122 260,58 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,10% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантія страхової компанії, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом). Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом») - АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС», ПрАТ «СК "Вусо», ПрАТ «Європейський страховий альянс», ПрАТ «Страхова Група «ТАС». (Перелік може змінюватись, актуальна інформація по переліку страхових компаній міститься на сайті АТ «НАЕК «Енергоатом»). Банківська гарантія надається в гривнях. Розмір забезпечення – 2 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору вноситься Переможцем торгів не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону та згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, при наявності письмового запиту контрагента. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» і звертаються у власність замовника. Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія-Миколаївського обласного управління АТ «Ощадбанк» м. Миколаїв п/р UA133264610000026004300221449 ЄДРПОУ 20915546 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. (05136) 421-77. З технічних питань: фахівець: тел. (05136) 416-56. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати: оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 180 днів з дати підписання довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В обома сторонами. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 180 днів за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійне обслуговування: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
27 березня 2024 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 11:58 |
Перелік змін 3.docx | |
27 березня 2024 11:58 |
Додаток 1 до ТД Технічна специфікація.docx | |
27 березня 2024 11:58 |
45000000-7 Тендерна документація на закупівлю робіт.doc | |
25 березня 2024 16:24 |
Перелік змін 2.docx | |
15 березня 2024 16:08 |
Перелік змін.docx | |
15 березня 2024 16:08 |
Додаток 2 до ТД Прооект договору (зміни 1).doc | |
14 березня 2024 15:02 |
Додаток 6 до ТД Інші вимоги до виконання роботи.docx | |
14 березня 2024 15:02 |
Додаток 5 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx | |
14 березня 2024 15:02 |
Додаток 3 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx | |
14 березня 2024 15:02 |
Додаток 4 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx | |
14 березня 2024 15:02 |
КОШТОРИСИ.7z |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
присутність шеф-інженеру
Дата подання: 21 березня 2024 10:36
Дата відповіді: 22 березня 2024 07:54
Просимо надати інформацію, щодо присутності при виконанні робіт з встановлення системи кулькового очищення шеф-інженеру заводу виробника обладнання системи кулькового очищення.
Відповідь: Контрактом №53-129-08-22-02636 від 28.12.2022р на постачання комплекту обладнання для СКО конденсаторів ТЖН, а саме розділом 3 «Ціна контракту» передбачено участь представників Постачальника у шев-нагляді за монтуванням, налагоджуванням та випробуваннями на майданчику Покупця.
Добрий день!Наше товариство має намір прийняти участь в закупівлі та звертаємось до Замовника із вимогою про наступне:враховуючи короткі строки виконання робіт та пов'язані з цим великі витрати на придбання матеріалів та запасних частин, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за роботи для учасників в наступній формі:Авансовий платіж у розмірі 30% від вартості робіт після підписання договору і надання Виконавцем належним чином оформленної страхової гарантії повернення Авансового платежу.Залишкова оплата товару у розмірі 70% від загальної вартості робіт проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі робіт.
Дата подання: 21 березня 2024 16:53
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:52
Стосовно умов оплати
Відповідь: Відповідно до ст. 627 «Свобода договору» Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з розділом 4 «РОЗРАХУНКИ І ПЛАТЕЖІ» проєкту договору про закупівлю (зміни 1) робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН», код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015 визначено порядок і умови оплати за виконанні роботи, за поставлене обладнання та не передбачено авансування.
Відповідно до пункту 2 статті 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.
Проект договору про закупівлю робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН» відповідає діючому законодавству України.
Згідно з розділом 4 «РОЗРАХУНКИ І ПЛАТЕЖІ» проєкту договору про закупівлю (зміни 1) робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН», код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015 визначено порядок і умови оплати за виконанні роботи, за поставлене обладнання та не передбачено авансування.
Відповідно до пункту 2 статті 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.
Проект договору про закупівлю робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН» відповідає діючому законодавству України.
щодо коефіцієнтів впливу
Дата подання: 22 березня 2024 10:34
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:50
В кошторисі №2-5-223/т/1 до тендерної документації відсутній коефіцієнт для урахування впливу виконання будівельних та монтажних робіт. Просимо пояснити їх відсутнвість, адже в інших кошторисах він присутній і роботи виконуються на одному об'єкті.
Відповідь: В кошторисі № 2-5-223/т/1 коефіцієнти для урахування впливу виконання будівельних та монтажних робіт враховані, але їх не виведено до друку.
стосовно об'ємів робіт
Дата подання: 23 березня 2024 08:27
Дата відповіді: 25 березня 2024 15:57
У додатку А "Специфікація на кабельно-проводникову продукцію...." позиція 4 кабель 4*1,5мм2 КВВГЭнг-LS вказаний в rskmrjcns 0,6км, а в кошторисах №25-209/к/1 позиція 7 - 0,32км та №2-5-213/к/1 позиція 1 - 0,27км, що в сумі дорівнює 0,59км. Питання: яке значення вірне?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до ТД, Додаток А "Специфікація на кабельно-провідникову продукцію". Прийняти кількість вказану у кошторисах.
Тип кабелю
Дата подання: 26 березня 2024 14:57
Дата відповіді: 27 березня 2024 10:33
Шановний Замовник. У додатку А ТСдоПЗ(р).23.4601.0006-2024 "Специфікація на кабельно-провідникову продукцію, «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН»" що постачається виконавцем робіт та передбачена в проектній документації, позиція 3, вказано кабель 3*6мм2 ВВГнг-LS кількістю 0,22 км, а в Відомості ресурсів до локального кошторису №2-5-208/е/1 (позиція 71) - вказано Кабель напругою 1000в перерізом 4.6мм2 ВВГнг-LS кількістю 0,22 км. Просимо надати роз’яснення стосовно типу кабелю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прийняти значення вказане у відомості ресурсів кошториса 2-5-208/е/1 – ВВГнг-LS 4*6 мм2.
Відповідні зміни будуть внесені до додатку А технічної специфікації у встановленому порядку.
Відповідні зміни будуть внесені до додатку А технічної специфікації у встановленому порядку.
Критерії вибору переможця
Дата подання: 26 березня 2024 16:07
Дата відповіді: 27 березня 2024 10:36
Шановний замовник!
Відповідно до ч.1 розділу 5 тендерної документації встановлено Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Питома вага критерію «ціна» у тендерній документації - 90%.
Проте на сайті уповноваженого органу зазначені Критерії вибору переможця, де навпроти показника «ціна» вказано 80%.
Просимо внести зміни або в оголошення, або в тендерну документацію для того, щоб електронна система коректно визначила приведену ціну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни в оголошення, а саме в перелік критерієв (питома вага).
Додаток Б
Дата подання: 26 березня 2024 16:10
Дата відповіді: 27 березня 2024 10:34
Шановний замовник!
Відповідно до примітки №2 до додатку Б додатку №1 до тендерної документації вимагається, щоб у заповненій таблиці учасник вказав «…ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ, а також ЗАГАЛЬНУ ВАРТІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ».
Сам додаток Б стосується лише специфікації на обладнання. У додатку є відповідні колонки, де потрібно вказати його вартість.
Уточніть, будь ласка, чи дійсно у цьому додатку потрібно вказувати загальну вартість пропозиції, тобто ціну, включно із будівельними роботами. Якщо так, то де саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Мається на увазі загальна вартість обладнання без вартості будівельних робіт яка вказується понизу таблиці.
щодо еквіваленту
Дата подання: 28 березня 2024 09:36
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:24
У тендерній дркументації Замовником дозволяється заміна зазначеного устаткування на еквівалент. Питання: чи дозволяється заміна матеріалів на еківалентні.
Відповідь: Враховуючи вимогу Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі», допускається заміна зазначених матеріалів на еквівалент, який за своїми характеристиками повинен бути не гірше встановлених вимог до предмета закупівлі.
Гарантійне обслуговування
Дата подання: 29 березня 2024 09:58
Дата відповіді: 29 березня 2024 11:58
Шановний замовник!
Ви встановили неціновий критерій оцінки «гарантійне обслуговування», питома вага якого – 10%. У тендерній документації взагалі не визначено чого саме це гарантійне обслуговування стосується. Тому просимо уточнити наступне:
1. Чи правильно ми розуміємо, що Підрядник взагалі не відповідає за гарантійне обслуговування системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН? Підрядник не є виробником системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН, тому в його обов’язки по гарантійному обслуговуванню не повинно входити гарантійне обслуговування системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН.
Підрядник може нести відповідальність лише в частині якості наданих послуг/виконаних робіт щодо встановлення такого обладнання.
2. Що саме входить до гарантійного обслуговування:
А) ЛИШЕ обладнання, передбачене до постачання Підрядником, зазначене у додатках А та Б Додатка №1 до тендерної документації?
Б) Чи входить до обсягу гарантійного обслуговування обладнання, передбачене до постачання Підрядником (зазначене у додатках А та Б Додатка №1 до тендерної документації) РАЗОМ із будівельно-монтажними роботами?
В) Або це гарантійне обслуговування ВИКЛЮЧНО на будівельно-монтажні роботи?
Просимо надати чіткі роз’яснення щодо того, що входить у встановлений вами неціновий критерій (гарантійне обслуговування). А також прописати це безпосередньо у розділі 5 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Гарантійне обслуговування полягає у тому, що підрядник протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.(у частини постачання товару та виконання робіт підрядною організацією)
В розділі 5 «Вимоги до гарантій» додатку 6 до тендерної документації «Інші вимоги до виконання роботи» зазначена вимога: «виконавець зобов’язаний гарантувати якість виконаних робіт не менше 12 місяців з моменту введення в дослідну експлуатацію. У разі виявлення Замовником недоліків (дефектів) по виконаним роботам протягом гарантійного строку, Виконавець зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені недоліки (дефекти)».
Документ, який визначає відносини між виробниками/підрядниками та замовником щодо виконання гарантійних зобов’язань є відповідний договір.
В розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена вимога: «подання учасником своєї пропозиції буде вважатися, що він погодився з умовами проекту договору, наведеного у додатку до тендерної документації та дає згоду, у разі визнання його переможцем процедури закупівлі, підписати цей договір».
В розділі 6 «ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПО ЯКОСТІ ТА КІЛЬКОСТІ» додатку 2 до тендерної документації «Проект договору» визначені вимоги щодо гарантійного обслуговування.
Шановний потенційний учасник уважніше читайте вимоги Тендерної документації Замовника.
В розділі 5 «Вимоги до гарантій» додатку 6 до тендерної документації «Інші вимоги до виконання роботи» зазначена вимога: «виконавець зобов’язаний гарантувати якість виконаних робіт не менше 12 місяців з моменту введення в дослідну експлуатацію. У разі виявлення Замовником недоліків (дефектів) по виконаним роботам протягом гарантійного строку, Виконавець зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені недоліки (дефекти)».
Документ, який визначає відносини між виробниками/підрядниками та замовником щодо виконання гарантійних зобов’язань є відповідний договір.
В розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена вимога: «подання учасником своєї пропозиції буде вважатися, що він погодився з умовами проекту договору, наведеного у додатку до тендерної документації та дає згоду, у разі визнання його переможцем процедури закупівлі, підписати цей договір».
В розділі 6 «ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПО ЯКОСТІ ТА КІЛЬКОСТІ» додатку 2 до тендерної документації «Проект договору» визначені вимоги щодо гарантійного обслуговування.
Шановний потенційний учасник уважніше читайте вимоги Тендерної документації Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-008983-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СТЕМ", Код ЄДРПОУ:39400838
умови оплати
Наша компанія має досвід реалізації різноманітних проектів в енергетичній сфері. Ми маємо намір взяти участь у закупівлі «Роботи - Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015. РПЗ - 4.12». Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо що питомою частиною витрат є придбання матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу на те, що через воєнний стан, що діє на території України, виробники товарів та матеріалів вимагають 100% передоплату. Виконати послуги на умовах оплати, зазначених у ТД (протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання робіт) є неможливим.
Для можливості виконання умов закупівлі просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити аванс на наступних умовах: авансовий платіж у розмірі 25% протягом 10 календарних днів з дати надання Підрядником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Остаточна оплата за виконані роботи протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Для можливості виконання умов закупівлі просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити аванс на наступних умовах: авансовий платіж у розмірі 25% протягом 10 календарних днів з дати надання Підрядником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Остаточна оплата за виконані роботи протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт.
Скасована
Дата: 21 березня 2024 10:32
Причина: для корегування
Номер вимоги: UA-2024-03-14-008983-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТЕМ", Код ЄДРПОУ:39400838
Дата подання: 21 березня 2024 10:34
умови оплати
Наша компанія має досвід реалізації різноманітних проектів в енергетичній сфері. Ми маємо намір взяти участь у закупівлі «Роботи - Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015. РПЗ - 4.12». Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо що питомою частиною витрат є придбання матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу на те, що через воєнний стан, що діє на території України, виробники товарів та матеріалів вимагають 100% передоплату. Виконати послуги на умовах оплати, зазначених у ТД (протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання робіт) є неможливим.
Для можливості виконання умов закупівлі просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити аванс на наступних умовах: авансовий платіж у розмірі 25% протягом 10 календарних днів з дати надання Підрядником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом». Остаточна оплата за виконані роботи протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт
Розгорнути
Згорнути
Для можливості виконання умов закупівлі просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити аванс на наступних умовах: авансовий платіж у розмірі 25% протягом 10 календарних днів з дати надання Підрядником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом». Остаточна оплата за виконані роботи протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 15:50
Відповідно до ст. 627 «Свобода договору» Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з розділом 4 «РОЗРАХУНКИ І ПЛАТЕЖІ» проєкту договору про закупівлю (зміни 1) робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН», код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015 визначено порядок і умови оплати за виконанні роботи, за поставлене обладнання та не передбачено авансування.
Відповідно до пункту 2 статті 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.
Проект договору про закупівлю робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН» відповідає діючому законодавству України.
Згідно з розділом 4 «РОЗРАХУНКИ І ПЛАТЕЖІ» проєкту договору про закупівлю (зміни 1) робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН», код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015 визначено порядок і умови оплати за виконанні роботи, за поставлене обладнання та не передбачено авансування.
Відповідно до пункту 2 статті 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.
Проект договору про закупівлю робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН» відповідає діючому законодавству України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ Альянс |
14 616 182,48
UAH
|
14 616 182,48
UAH
|
1.1111111111 | 13 154 564.23 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЕМ" |
17 800 000,00
UAH
|
17 800 000,00
UAH
|
1.1111111111 | 16 020 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альянс #32741433 |
Рішення скасоване |
14 616 182,48
UAH
|
24 квітня 2024 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 15:40
|
ТОВ Альянс #32741433 |
Відхилено |
14 616 182,48
UAH
|
24 квітня 2024 15:14
|
|
ТОВ "СТЕМ" #39400838 |
Переможець |
17 800 000,00
UAH
|
03 травня 2024 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2024 12:13
|
Д.у 2 ВСЗ.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2024 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 16:08
|
Д.у 1 ВСЗ.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 10:20
|
Дог. 09004.pdf | укладений |
15 травня 2024 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в ПКД та зменшення вартості |
Номер договору про закупівлю: | 0805/20-123-01-24-09004 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в ПКД та зменшення вартості |
Номер договору про закупівлю: | 0805/20-123-01-24-09004 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |