Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ігор Мироненко +380567451049 tenddog@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 35 772 094,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 357 720,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 175000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3. Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 10 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 14:39 |
ТД .docx | |
14 березня 2024 14:39 |
Проект договору (Додаток 3).doc | |
14 березня 2024 14:39 |
Технічне завдання (Додаток 2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-31-000031 ● e56a3b9553c148daa7cd19fa7b387fb1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2024 12:26 |
31.07.2024 № 98
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2024 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-03-14-008303-a 14.03.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-01 12:00:55
Про надання пояснення
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-06 10:47:34
Пояснення
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення покрівлі та фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 72» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-14-008303-a) пояснюємо таке.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281(зі змінами) та затвердженого ДП "Жилком" Експертного звіту від 24 жовтня 2023 № 257-Е-23/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт з утеплення покрівлі та фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 72» та викладені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення покрівлі та фасаду житлового будинку за адресою: просп. Петра Калнишевського, буд. 72» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-14-008303-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 35 772 094,80 грн. з урахуванням ПДВ. (надаємо в окремому файлі до цих пояснень)
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023–2028 роки» (зі змінами), рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), рішення міської ради від 21.02.2024 № 4/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році».
2. Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (зі змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi.
3. Щодо терміну якості виконаних робіт і порядку усунення виявлених недоліків (дефектів) повідомляємо наступне.
Згідно зі статтею 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За своєю правовою природою договір є правочином. Водночас, договір є й основною підставою виникнення цивільних прав та обов'язків (стаття 11 ЦК України).
Відповідно до статті 202 ЦК України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Пункт 10.1. Договору, містить умову відносно того, що термін гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником за цим договором встановлюється згідно з чинним законодавством України для даного виду ремонту за винятком випадків, якщо погіршення якості виконаних робіт мало місце через винні дії третіх осіб, Гарантія якості виконаних Підрядником робіт розповсюджується на все, що складає результат роботи за цим договором.
Частиною 1 статті 884 ЦК України зазначено, що: Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить ДЕСЯТЬ РОКІВ від дня прийняття об'єкта замовником, ЯКЩО БІЛЬШИЙ ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК НЕ ВСТАНОВЛЕНИЙ ДОГОВОРОМ АБО ЗАКОНОМ.
Нормами статті 875 ЦК України визначено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
До договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
В силу частини 2 статті 860 ЦК України до обчислення гарантійного строку за договором підряду застосовуються положення статті 676 цього Кодексу, якщо інше не встановлено договором або законом.
Стаття 676 ЦК України визначає, що гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві (прийняття робіт), якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу (підряду).
Частиною 7 статті 179 ГК України передбачено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
На підставі чого, Замовником було прийнято рішення щодо зазначення у Проекті договору про закупівлю, терміну гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником, згідно чинного законодавства, а саме 10 років десять років від дня прийняття об'єкта замовником. Також слід зазначити, що договором не передбачено встановлення більшого строку, або строку, що суперечив би вимогам законодавства, а отже відсутні будь-які порушення щодо його складання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" |
28 564 708,37
UAH з ПДВ
|
28 564 708,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" #40630948 |
Переможець |
28 564 708,37
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:18
|
01-2024 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 11:52
|
01-2024 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 11:47
|
01-2024 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 10:16
|
01-2024.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника - зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника - зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |