Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сурник Алла Василівна +380822794575 ekon8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:52 |
Додаток 1 таблиця змін від 25.03.24.docx | |
25 березня 2024 14:52 |
2.1.2. Технічне завдання кейтерингові.docx | |
25 березня 2024 14:52 |
2.1. ТД кейтерингові.doc | |
25 березня 2024 14:52 |
2.1.1. Додаток 1 кейтерингові послуги.doc | |
25 березня 2024 14:52 |
2.1.3. Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-26-000001 ● d7501687d4ff43d49835c5c5cbb3206a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2024 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2024 № 33-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.04.2024 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2024-03-14-007389-a 14.03.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 12:40:25
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-007389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3.5.2.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме довідку в довільній формі про наявність власного або орендованого автотранспорту придатного для перевезення харчових продуктів.
На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав відповідну довідку, в якій зазначив, що для перевезення харчових продуктів забезпечений власним автотранспортом, зокрема автомобілем VOLKSWAGEN, меддопомога, реєстраційний номер ВХ 5607НІ.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 2 пункту 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Яким чином учасник - КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" ХОР підтвердив відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме: придатність вказаного вище автомобіля меддопомоги перевозити харчові продукти?
3. Відповідно до пункту 3.5.2.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Також, учасник повинен надати особову медичну книжку працівника(ів) - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівника (ів), які будуть залучені до надання послуг закупівлі (у т.ч. кухарів, кухонних робітників або підсобних робітників, технолога тощо).
Надана учасником Довідка про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, не містить інформації про наявність водіїв та технологів, які необхідні для виконання умов договору. При цьому, особисті медичні книжки водіїв та технологів, у складі тендерної пропозиції також не надано.
Яким чином учасник - КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" ХОР підтвердив можливість виконання вимог тендерної документації та наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання умов договору?
4. Відповідно до пункту 15 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції технологічні карти на кожну страву із семиденного меню, яке надає учасник, які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах.
Учасником КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" ХОР надані технологічні карти не на кожну страву із семиденного меню надане учасником (зокрема відсутні технологічні карти на «омлет», «булочки», «кисіль», «рибні котлети», «картопляне пюре», тощо), а в наданих технологічних картах у складі своєї тендерної пропозиції – відсутня інформація щодо якості сировини та щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві.
Яким чином учасник - КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" ХОР підтвердив відповідність запропонованої послуги вищевказаним вимогам тендерної документації та відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:29:15
Пояснення на запит
І. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 29.04.2024 року, може повідомити наступне.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу необхідності в надані послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та специфіки роботи закладу.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки мед брата з дієтичного харчування Віктора Нагорного. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів Центру профілактики та боротьби із СНІДом КНП «ХОЛ» ХОР, а також положення наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» у відповідності до якого розроблено меню.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін на товари необхідних для приготування страви, які містяться у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, а ткож з врахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним триразовим харчуванням пацієнтів Замовника.
Також, Замовником під час визначення очікуваної вартості послуг було проаналізовано інформацію про цін на аналогічні послуги, яка містилась в наступних джерелах:
1) у відкритих інформаційних джерелах;
2) в електронній системі закупівель;
3) у договорах про закупівлю аналогічних послуг за поточний рік або минулі періоди;
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик визначених чинним законодавством, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності закладу.
ІІ. Щодо відповідності КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги "ХОР" кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Вимогами п.3.5.2. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію, а саме:
1.1. Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявне обладнання, виробничі та складські приміщення, електромеханічного, холодильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентаря (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо) які учасник використовує для ведення господарської діяльності.
1.2. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці учасник повинен надати наступні документи:
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських та/або виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо);
Примітка: виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем.
- довідка в довільній формі про наявність власного або орендованого автотранспорту придатного для перевезення харчових продуктів;
На підтвердження відповідності вказаному в складі пропозиції Учасника надано копії документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію, зокрема:
1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, виробничих та складських приміщень, елктромеханічного, холодильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (файл. 6. Дов. про наявність облад. прим..pdf), яка містить всю необхідну інформацію у відповідності до п.п.1.1. кваліфікаційного критерію;
2. Надано документи, що підтверджують наявність власних або орендованих складських та/або виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо) (файл. 6.1 тех паспорт харчоблоку.pdf; файл. 6.2 тех паспорт овочесховище.pdf; 6.3 Довідка ХОР майно в оперативному користуванні.pdf);
3. Стосовно транспортних засобах надано «Довідка про наявність власного автотранспорту, придатного для перевезення харчових продуктів» (файл. 6.4 Дов. про наяв. вл. ТЗ.pdf).
Вказане повністю підтверджує відповідність Учасника КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги "ХОР" кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Тобто, шляхом надання довідки про наявність власного автотранспорту, придатного для перевезення харчових продуктів підтвердив придатність автомобіля перевозити харчові продукти.
Також наголошуємо, що вимогами тендерної документації не встановлювалася вимога стосовно виду транспортного засобу, а встановлювалася вимога стосовно його наявості.
Згідно із абз. 1 п.41 Особливостей замовник розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації в тому числі кваліфікаційному критерію.
ІІІ. Щодо відповідності КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги "ХОР" кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Вимогами п.3.5.2. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію, а саме:
2.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Також учасник повинен надати
- особову медичну книжку працівника(ів) - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівника (ів), які будуть залучені до надання послуг закупівлі (у т.ч. кухарів, кухонних робітників або підсобних робітників, технолога тощо).
- В складі пропозиції Учасника КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги "ХОР" надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» (файл. 7. Дов. про наяв. прац. відпов. квал..pdf), яка містить інформацію про 20 працівників. Вимогами тендерної документації знову ж таки не встановлювалася імперативна норма стосовно наявності «працівника водія», а встановлювалася вимога про про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору;
- Також на підтвердження кваліфікаційному критерію відносно довідки «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» (файл. 7. Дов. про наяв. прац. відпов. квал..pdf) надано копії медичних книжок із чинними датами проходження медогляду усіх працівників, що будуть залучені до надання послуг та визначених у довіці (файл. мед.книжки.pdf; файл. 7.1 Медичні книжки працівників.pdf; файл. 7.2 Медичні книжки працівників.pdf)
Стосовно технолога та водія, повідомляємо Вас про відсутність у вимогах тендерної документації наявність вказаних працівників, вказані працівники відсутні як в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації так і у вимогах кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Стосовно медичних книжок у вимогах тендерної документації зазначено (у т.ч. кухарів, кухонних робітників або підсобних робітників, технолога тощо.
Тобто, визначена надання медичних книг на кухарів, кухоних робітників або підсобних робітників, технолога.
Згідно із абз. 1 п.41 Особливостей замовник розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації в тому числі кваліфікаційному критерію.
IV. Стосовно відповідності пункту 15 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»
У відповідності до вимог п.15 Додатку 2 Тендерної документації Учасник закупівлі повинен був надати у складі пропозиції технологічні карти на кожну страву із семиденного меню, яке надає учасник, які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації Учасником КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги "ХОР" в складі тендерної пропозиції надано Технологічні карти на кожну страву передбачену вимогами меню Додатку 2 тендерної документації (файл. Технологічні карти. pdf). Вказані карти містять інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах. У відповідності наданого в складі пропозиції технологічних карт, чітко видно, що запропоновані Учасником продукти, а відповідно і готові страви не містять алергенів, що в свою чергу надало можливість отримати Замовнику відповідність поданої пропозиції Учасника вимогам Додатку 2 ТД (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі). Окрім того в складі пропозиції Учасника міститься ряд інших документів (гарантійних листів, довідок, тощо), що підтверджують його відповідність вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги"ХОР |
450 000,00
UAH
|
389 970,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" |
450 000,00
UAH
|
390 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КНП "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги"ХОР #02004580 |
Переможець |
389 970,00
UAH
|
05 квітня 2024 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 16:14
|
Підписаний договір | укладений |
16 квітня 2024 16:08
|