Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення системи охоронної та пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
1 440 600,00 UAH
UA-2024-03-14-006361-a ● dc21e1bcbed349c4ae6e0eb5ca4451dd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
Код ЄДРПОУ: | 02070855 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Контактна особа: |
Юлія Добрянська +380668151054 yula100695@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 15:22 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 15:22 |
Очікувана вартість: | 1 440 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 203,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку 5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – (3%) від суми очікуваної вартості закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43218 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 послуга
Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення системи охоронної та пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість працівників
Дата подання: 15 березня 2024 18:54
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:50
Шановний Замовник. Чим обумовлена така кількість (не менше 20 ) електромонтерів в Учасника?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана необхідність зумовлена зміною режиму охорони та одночасного виконання робіт на різних об’єктах, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації.
1000 В
Дата подання: 15 березня 2024 18:55
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:50
Шановний Замовник. Аргументуйте будь-ласка вимогу щодо наявності в електромонтерів посвідчення до допуску до робіт в електроустановках до 1000 В? Жодним нормативним актом не передбачено наявність такого допуску в електромонтерів охороно-пожежної сигналізації.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідності до вимог ст. 18, Розділу 2, Закону України "Про охорону праці", розділу 2 наказу Міністерства праці та соціальної політики України Комітету по нагляду за охороною праці від 09.01.1998 року Nº 4 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за Nº 93/2533 "Про затвердження правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів" - працівники, на яких покладено обовʼязки з обслуговування електроустановок мають мати III групу допуску. Звернемо на дане запитання увагу та внесемо відповідні зміни у тендерну документацію.
Працівники
Дата подання: 15 березня 2024 18:57
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:50
Шановний Замовник. Чи може Учасник залучати до виконання послуг працівників інших суб’єктів господарювання чи всі електромонтери повинні знаходитися виключно у штаті Учасника?
Відповідь: Шановний Учаснику! Працівники можуть бути у штаті Учасника, або залучені для виконання зазначених послуг за короткостроковими цивільно-правовими угодами з підтверженням відповідної кваліфікації та досвіду виконання попередніх договорів ЦПХ у період з 2022 року - по 2024 рік.
Електромонтери
Дата подання: 15 березня 2024 18:58
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:51
Шановний Замовник. Чому учасник не може наймати сторонніх спеціалістів (електромонтерів) відповідної кваліфікації для виконання зазначених послуг за короткостроковими цивільно-правовими угодами?
Відповідь: Шановний Учаснику! Можуть найматися для виконання зазначених послуг за короткостроковими цивільно-правовими угодами з підтверженням відповідної кваліфікації та досвіду виконання попередніх договорів ЦПХ у період з 2022 року - по 2024 рік.
Термін наданняя послуг
Дата подання: 15 березня 2024 20:25
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:51
Доброго вечора. Чим обумовлений термін надання послуг, а саме – 5 робочих дні? Чому не 7 або 10?
Відповідь: Шановний Учаснику! Тривалість виконання даних робіт буде негативно впливати на освітній процес.
Ліцензія
Дата подання: 16 березня 2024 09:20
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:54
Шановний Замовник. На який вид діяльності повинен надати Ліцензію учасник та ким вона повинна бути видана?
Відповідь: Шановний Учаснику! Звернемо на дане запитання увагу та внесемо відповідні зміни у тендерну документацію.
20 електромонтерів
Дата подання: 16 березня 2024 09:28
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:54
Доброго дня. Наявність в Учасника не менше 20 електромонтерів. Навіщо така кількість електромонтерів? Замовник проводить закупівлю під якогось певного переможця?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана необхідність зумовлена зміною режиму охорони та одночасного виконання робіт на різних об’єктах, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації.
Обладнання
Дата подання: 16 березня 2024 09:37
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:54
Доброго дня. Навіщо Замовник зазначає певну назву та маркування обладнання для встановлення системи охороно-пожежної сигналізації в тендерній документації – це порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повна назва та маркування обладнання для встановлення системи охоронно-пожежної сигналізації в тендерній документації вказано у зв’язку з необхідністю дообладнання або модернізації діючих систем. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації - в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент».
Інший виробник
Дата подання: 16 березня 2024 09:44
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:54
Замовник, поясніть будь -ласка чи може учасник мати та встановлювати обладнання іншого виробника чи тільки те що вказане в тендерній документації?
Відповідь: Шановний Учаснику! Повна назва та маркування обладнання для встановлення системи охоронно-пожежної сигналізації в тендерній документації вказано у зв’язку з необхідністю дообладнання або модернізації діючих систем. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації - в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент».
Документи
Дата подання: 16 березня 2024 10:10
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:55
Шановний Замовник. Яка саме потрібні документи дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності?
Відповідь: Шановний Учаснику! Підтвердженням виду господарської діяльності є Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де вказано вид економічної діяльності, який відповідає даному предмету закупівлі
Допуск 1000В
Дата подання: 16 березня 2024 10:36
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:55
Шановний Замовник. Зазначаємо, що Державним стандартом професійно-технічної освіти (ДСПТО 7244.IO.64.20-2014), затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2014 р. № 1031 - Кваліфікація: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 3 -го розрядів не передбачено наявність допуску до робіт в електроустановках до 1000 В. Замовник повинен прибрати дану незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до вимог ст. 18, Розділу ШІ, Закону України "Про охорону праці", розділу 2 наказу Міністерства праці та соціальної політики України Комітету по нагляду за охороною праці від 09.01.1998 року Nº 4 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за Nº 93/2533 "Про затвердження правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів" до працівники на яких покладено обовʼязки з обслуговування електроустановок мають мати III групу допуску.
Інженери
Дата подання: 16 березня 2024 10:49
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:55
Доброго дня. Замовник вимагає наявність електромонтерів не менше 20 працівників в той час інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем охоронної сигналізації на ПЦС/ГПЦС чомусь не менше 5. Яким чином визначається саме така кількість інженерів?
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв’язку з тим що, роботи потрібно виконувати одночасно на 5-ти різних об’єктах які знаходяться на значній відстані один від одного. На кожному об’єкті для виконання робіт повинен бути інженерно-технічний працівник.
Щодо терміну виконання робіт
Дата подання: 21 березня 2024 21:29
Дата відповіді: 22 березня 2024 12:34
Шановний Замовник. Додатком 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи «Послуги зі встановлення системи охоронної та пожежної сигналізації» до тендерної документації та пунктом 5.1 розділу 5 «Умови надання Послуг» проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що термін надання послуг/виконання робіт становить 5 робочих днів з моменту укладання договору.
Водночас у пункті 13.1 розділу 13 «Строк дії договору» (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено «Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Роз’ясніть будь-ласка чим керувався Замовник (якими нормативними актами/документами) і як обґрунтовував термін надання послуг – «протягом 5 робочих днів», при строку дії договору до 31.12.2024, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
Водночас вважаємо, що вимога Замовника щодо визначення строку виконання/надання послуг є дискримінаційною та прописана під певного учасника закупівлі.
А отже вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Необхідність встановлення таких строків пов’язана із зміною режиму охорони, а також роботи будуть виконуватися в приміщеннях, де проходить освітній процес, тому Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені строки.
Вимоги закупівлі не дискримінують потенційних учасників, так як вони однакові для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Необхідність встановлення таких строків пов’язана із зміною режиму охорони, а також роботи будуть виконуватися в приміщеннях, де проходить освітній процес, тому Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені строки.
Вимоги закупівлі не дискримінують потенційних учасників, так як вони однакові для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розбіжність кінцевого строку подання тендерної пропозиції
Дата подання: 11 квітня 2024 16:35
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:43
Шановний Замовник. Відповідно пункту 1 Розділу IV«Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації (остання редакція від 10.04.2024) зазначено: - кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 15.04.2024 до 14 год. 00 хв. за київським часом, але згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель «Прозорро», кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено 15 квітня 2024 до 15:00. Отже, кінцевий час подання учасниками тендерних пропозицій має розбіжності та не узгоджується з вимогами тендерної документації, що є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Наголошуємо, що дана розбіжність та не узгодженість в подальшому може призвести до порушення прав та законних інтересів учасників при поданні своїх тендерних пропозиції, що призведе до порушення принципів проведення публічних закупівель.
Виходячи в вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до пункту 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації та узгодити її зміст з інформацією зазначеною у оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за уважність. Внесемо відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-006361-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 15 березня 2024 20:54
Допуск до робіт в електроустановках до 1000 В.
Відповідно п. 2.1. Додаток 2 до Тендерної документації передбачається - Довідка у довільній формі із вкладеною Таблицею №1, що містить інформацію щодо наявності в Учасника не менше 20 електромонтерів (основних виконавців послуг) які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть виконувати роботи з встановлення системи охоронної, пожежної сигналізації та обслуговування засобів охоронно-пожежної сигналізації, з кваліфікаційним розрядом не нижче 3-го. Вказані працівники повинні мати посвідчення по допуску до робіт в електроустановках до 1000 В.
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з встановлення системи охоронної та протипожежної сигналізації. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність інших дозвільних документів, отримання додаткових дозволів та іншого. Тому є не зрозумілим, чому закуповуючи одні послуги, Ви вимагаєте дозвільні документи, які для надання таких послуг законодавчо не передбачені та не вимагаються.
Так, відповідно до п. 2 Додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (надалі – Порядок) до переліку видів робіт підвищеної небезпеки зокрема відноситься Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В третьому додатку до Порядку передбачається (п.8) до устаткування підвищеної небезпеки відносить устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання).
Однак, в даному випадку предметом закупівлі є послуги по монтажу пожежної сигналізації (слабкоточної системи), обладнання якої жодним чином не можна віднести до електричного устаткування електричних станцій та мереж; технологічного електрообладнаннаня (напругою понад 1000 В).
Відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, є 137 (перелік є вичерпним) видів таких робіт і жоден з них не співпадає з предметом закупівлі, яку оголосив Замовник.
Для прикладу, даний Перелік включає:
132. Робота у випробувальних пожежних лабораторіях, на пожежних полігонах, на смугах психологічної підготовки пожежних та в теплодимокамерах.
133. Робота особового складу пожежних підрозділів на колінчатих підіймачах та на автомеханічних драбинах.
134. Виконання робіт на пожежах по знеструмленню електричних мереж, перекриттю заслінок на нафтогазопроводах, в резервуарних парках автобаз.
135. Гасіння пожеж в трюмах морських та річкових суден; та інше. Незрозуміло, яке відношення монтаж протипожежної сигналізації має до робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, міститься ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про монтаж протипожежної сигналізації.
Незрозуміло, яке відношення монтаж протипожежної сигналізації має до робіт підвищеної небезпеки. Наголошуємо, що той вид робіт, який Ви закуповуєте надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників вимагаємо Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності посвідчення по допуску до робіт в електроустановках до 1000 В.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує законі права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з встановлення системи охоронної та протипожежної сигналізації. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність інших дозвільних документів, отримання додаткових дозволів та іншого. Тому є не зрозумілим, чому закуповуючи одні послуги, Ви вимагаєте дозвільні документи, які для надання таких послуг законодавчо не передбачені та не вимагаються.
Так, відповідно до п. 2 Додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (надалі – Порядок) до переліку видів робіт підвищеної небезпеки зокрема відноситься Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В третьому додатку до Порядку передбачається (п.8) до устаткування підвищеної небезпеки відносить устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання).
Однак, в даному випадку предметом закупівлі є послуги по монтажу пожежної сигналізації (слабкоточної системи), обладнання якої жодним чином не можна віднести до електричного устаткування електричних станцій та мереж; технологічного електрообладнаннаня (напругою понад 1000 В).
Відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, є 137 (перелік є вичерпним) видів таких робіт і жоден з них не співпадає з предметом закупівлі, яку оголосив Замовник.
Для прикладу, даний Перелік включає:
132. Робота у випробувальних пожежних лабораторіях, на пожежних полігонах, на смугах психологічної підготовки пожежних та в теплодимокамерах.
133. Робота особового складу пожежних підрозділів на колінчатих підіймачах та на автомеханічних драбинах.
134. Виконання робіт на пожежах по знеструмленню електричних мереж, перекриттю заслінок на нафтогазопроводах, в резервуарних парках автобаз.
135. Гасіння пожеж в трюмах морських та річкових суден; та інше. Незрозуміло, яке відношення монтаж протипожежної сигналізації має до робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, міститься ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про монтаж протипожежної сигналізації.
Незрозуміло, яке відношення монтаж протипожежної сигналізації має до робіт підвищеної небезпеки. Наголошуємо, що той вид робіт, який Ви закуповуєте надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників вимагаємо Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності посвідчення по допуску до робіт в електроустановках до 1000 В.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує законі права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2024 15:27
Доброго дня, потенційний учаснику! Уповноваженою особою з публічних закупівель Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Вважаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета Закупівлі, керуючись принципами здійснення Закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням законодавства в цілому.
Однак викладена Вами пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації Замовником задоволена та прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації, які повинні узгоджуватися з чинним законодавством України, а саме чинними «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98)».
Однак викладена Вами пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації Замовником задоволена та прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації, які повинні узгоджуватися з чинним законодавством України, а саме чинними «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98)».
Номер вимоги: UA-2024-03-14-006361-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 18 березня 2024 11:33
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
Доброго дня. Замовник в п. 15 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» вимагає: - Учасники повинні надати скановану копію сертифікату відповідності на Послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації згідно ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 виданого акредитованим органом сертифікації відповідно до EN ISO/IEC 17065, чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Зазначаємо, що вказаний ДСТУ регламентує сертифікацію приладів, а не діяльність суб’єктів охоронної діяльності.
Даний сертифікат видається Департаментом Національної поліції охорони, тобто є – внутрішнім регламентованим документом що сертифікує обладнання, яке використовується територіальними підрозділами поліції охорони. Таким чином, встановлюючи зазначену вимогу, Замовник звужуєте коло учасників до одного – поліції охорони.
Зазначаємо, що всі якісні та кількісні показники суб’єкта охоронної діяльності підтверджуються ліцензією на право такої діяльності. Будь-які інші надумані сертифікати відповідності, якості наданих послуг та інше являються дискримінаційними та незаконними та прописані Замовником під певного учасника – переможця закупівлі.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Даний сертифікат видається Департаментом Національної поліції охорони, тобто є – внутрішнім регламентованим документом що сертифікує обладнання, яке використовується територіальними підрозділами поліції охорони. Таким чином, встановлюючи зазначену вимогу, Замовник звужуєте коло учасників до одного – поліції охорони.
Зазначаємо, що всі якісні та кількісні показники суб’єкта охоронної діяльності підтверджуються ліцензією на право такої діяльності. Будь-які інші надумані сертифікати відповідності, якості наданих послуг та інше являються дискримінаційними та незаконними та прописані Замовником під певного учасника – переможця закупівлі.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2024 15:46
Доброго дня шановний учаснику! Уважно розглянувши Вашу Вимогу та детально опрацювавши її зміст, повідомляємо наступне. У п. 15 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку №1 до тендерної документації вказано, що «Учасники повинні надати скановану копію сертифікату відповідності на Послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації згідно ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 виданого акредитованим органом сертифікації відповідно до EN ISO/IEC 17065, чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції».
Вважаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета Закупівлі, керуючись принципами здійснення Закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням законодавства в цілому.
Однак, викладена Вами пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації Замовником задоволена, тому Замовником прийнято рішення про внесення змін до додатку №1 до тендерної документації, а саме виключенням даного пункту з переліку документів, які вимагаються від Учасника.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета Закупівлі, керуючись принципами здійснення Закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням законодавства в цілому.
Однак, викладена Вами пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації Замовником задоволена, тому Замовником прийнято рішення про внесення змін до додатку №1 до тендерної документації, а саме виключенням даного пункту з переліку документів, які вимагаються від Учасника.
Номер вимоги: UA-2024-03-14-006361-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 18 березня 2024 14:31
ДСТУ CEN/TS 54-14:2021
Доброго дня. Замовник в п. 16 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» вимагає: - Учасники повинні надати скановану копію сертифікату відповідності на Послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування згідно ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 виданого акредитованим органом сертифікації відповідно до EN ISO/IEC 17065, чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
Чим Замовник обґрунтовує наявність в учасника даного сертифікату, якщо в переліку обладнання, яке повинен встановити учасник відсутні обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення.
Зазначаємо, що всі якісні та кількісні показники суб’єкта господарювання підтверджуються ліцензією виданою Державною службою України з надзвичайних ситуацій на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Будь-які інші надумані сертифікати відповідності, якості наданих послуг та інше являються дискримінаційними та незаконними та прописані Замовником під певного учасника – бажаного переможця закупівлі.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Чим Замовник обґрунтовує наявність в учасника даного сертифікату, якщо в переліку обладнання, яке повинен встановити учасник відсутні обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення.
Зазначаємо, що всі якісні та кількісні показники суб’єкта господарювання підтверджуються ліцензією виданою Державною службою України з надзвичайних ситуацій на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Будь-які інші надумані сертифікати відповідності, якості наданих послуг та інше являються дискримінаційними та незаконними та прописані Замовником під певного учасника – бажаного переможця закупівлі.
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2024 15:57
Доброго дня, шановний учаснику! Уважно розглянувши Вашу Вимогу та детально опрацювавши її зміст, повідомляємо наступне. У п. 15 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку №1 до тендерної документації вказано, що «Учасники повинні надати скановану копію сертифікату відповідності на Послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування згідно ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 виданого акредитованим органом сертифікації відповідно до EN ISO/IEC 17065, чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції».
Вважаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета Закупівлі, керуючись принципами здійснення Закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням законодавства в цілому.
Однак викладена Вами пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації Замовником задоволена, тому Замовником прийнято рішення про внесення змін до додатку №1 до тендерної документації, а саме виключенням даного пункту з переліку документів, які вимагаються від Учасника.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета Закупівлі, керуючись принципами здійснення Закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням законодавства в цілому.
Однак викладена Вами пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації Замовником задоволена, тому Замовником прийнято рішення про внесення змін до додатку №1 до тендерної документації, а саме виключенням даного пункту з переліку документів, які вимагаються від Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-14-006361-a.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 18 березня 2024 20:59
Дата подання: 18 березня 2024 20:59
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 20 березня 2024 16:44
рішення від 20.03.2024 № 5040.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 16:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5668.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 13:24
рішення від 28.03.2024 № 5668.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 15:28
Номер скарги: UA-2024-03-14-006361-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗОРТЕКС-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30475528
Дата подання: 22 березня 2024 17:39
Дата подання: 22 березня 2024 17:39
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
при проведенні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2024 16:13
Рішення від 26.03.2024 № 5398.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 16:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 № 6003.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 16:35
Рішення від 03.04.2024 № 6003.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 12:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідь на рішення АМКУ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Охоронна фірма "Атлант" |
1 246 670,00
UAH з ПДВ
|
985 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
1 059 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАНТ" |
1 370 000,00
UAH з ПДВ
|
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Охоронна фірма "Атлант" #31523859 |
Переможець |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 15:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 14:42
|
Договір.pdf | укладений |
15 травня 2024 14:40
|
Додаток №1.pdf | укладений |
15 травня 2024 14:40
|
Додаток №2.pdf | укладений |
15 травня 2024 14:40
|