Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Зозуля Артем Вікторович 380445276671 AZozulia@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 11:05 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 11:05 |
Очікувана вартість: | 9 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 93000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 12:30 |
Додаток 1.docx | |
14 березня 2024 12:30 |
ТД ПЛПК.docx | |
14 березня 2024 12:30 |
Додаток 3.docx | |
14 березня 2024 12:30 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000032 ● a72618f05a8447be87dc1b9cfb9ee03f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2024 № 237
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-03-14-005565-a 14.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 10:51:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пересувний лазне-пральний комплекс (ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-005565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 11.04.2024 № 01-24 та додаткової угоди від 17.05.2024 № 02-24 до договору від 11.04.2024 № 69-24 про закупівлю пересувного лазне-прального комплексу.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-09 10:07:39
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Пересувний лазне-пральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-005565-a)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 04.09.2024 р.
04.09.2024 року о 10:51 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Пересувний лазне-пральний комплекс (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-14-005565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 11.04.2024 № 01-24 та додаткової угоди від 17.05.2024 № 02-24 до договору від 11.04.2024 № 69-24 про закупівлю пересувного лазне-прального комплексу.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Додатково Замовником на відповідний запит, було отримано не менше трьох комерційних пропозицій із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2024 рік.
Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 12.02.2024 № 17/9230-24-Вих.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням:
https://dpsu.gov.ua/ua/Obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-Peresuvniy-lazne-pralniy-kompleks/
3. Щодо інформації для укладання додаткової угоди від 11.04.2024 № 01-24: Укладання додаткової угоди здійснювалось за необхідністю удосконалення уповноваженими особами постачальника, покупця та товароодержувача прийому товару за договором також ця зміна не є істотною умовою договору про закупівлю. Разом з тим, повідомляємо що відповідно до ст 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено договором або законом.
Щодо інформації для укладання додаткової угоди від 17.05.2024 № 02-24:
Переможець процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Е.М.А.» надіслав лист Вих.№ М24-051 від 25.04.2024 р. (додається) до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Головний центр), стосовно переліку питань щодо поліпшення конструкції пересувного лазне-прального комплексу за Договором No 69-24 від 11.04.2024р.
Головним центром направлено лист № 06.1/3357-24-Вих від 01.05.2024 (додається), щодо можливість внесення змін у Розпорядження від 27.12.2023 № 473-Р в частині зміни технічних вимог до пересувного лазне-прального комплексу.
Листом Адміністрацією Державної прикордонної служби України від 04.05.2024р. № 06.1.4/28585-24-Вих (додається) отримано часткове погодження в частині пропозицій викладених у пунктах 2,4,5 листа ТОВ «Е.М.А» від 25.04.2024 № М24-051, а саме покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та погоджується з пропозицію постачальника щодо розташування вікна розміром 900х600 мм. Разом з цим, пропозиція викладена у пункті 1 листа ТОВ «Е.М.А» від 25.04.2024 № М24-051 не погоджується.
Відповідно до підпунку 3 пункту 19 Особливостей та листа погодження Адміністрації Державної прикордонної служби України від 04.05.2024р. № 06.1.4/28585-24-Вих Головним центром укладено додаткову угоду від 17.05.2024 № 02-24
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-10 17:44:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Пересувний лазне-пральний комплекс» (за кодом ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-005565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Е.М.А.» вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо наявності у статуті учасника відмітки державного реєстратора або опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-13 11:55:29
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Пересувний лазне-пральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-005565-a)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 10.09.2024 р.
10.09.2024 року о 17:45 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Пересувний лазне-пральний комплекс (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-14-005565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Інформації та документів стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Е.М.А.» вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо наявності у статуті учасника відмітки державного реєстратора або опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до вимог тендерної документації, визначеним підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «Е.М.А.» було завантажено статут (додається) Товариства з обмеженою відповідальністю «Е.М.А.» (далі - Учасник) з відміткою приватного нотаріуса що відповідно до Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а саме відповідно до частини 1 статті 6 розділу ІІ «Державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус» було визначено як відмітку реєстратора.
Відповідно до пункту 5.1 розділу 5 даного Статуту Засновником Товариства є фізична особа громадянин України Гавриленко Олексій Миколайович та відповідно до завантаженого Рішення засновників №1 від 07.07.2008 (додається) та наказу про призначення від 03.11.2008 (додається) є директором Учасника, що в повній мірі підтверджувало повноваження на підписання тендерної пропозиції та договору в разі визнання даного учасника як переможця відкритих торгів.
До того ж на час розгляду тендерної пропозиції в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, були відсутні відомості про інших уповноважених осіб Учасника, окрім Гавриленка Олексія Миколайовича.
Прошу зазначити що переможцем відкритих торгів під час укладання договору про закупівлю виконано вимоги пункту 1 частини другої статті 41 Закону шляхом особистої передачі відповідних документів, а саме статуту з описом, Замовнику (копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до рішення Державної аудиторської служби України від 20.09.2024 року, здійснені заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: 1. Притягнуто до відповідальності особу, якою допущено порушення; 2. Проведено додаткові заняття з особою, якою допущено порушення.
2024-09-23 12:07:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БРАЦЛАВ " |
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
8 821 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Е.М.А. |
9 298 350,00
UAH з ПДВ
|
8 856 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БРАЦЛАВ " #05768237 |
Відхилено |
8 821 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 13:40
|
|
ТОВ Е.М.А. #35907205 |
Переможець |
8 856 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 11:16
|
Додаткова угода № 02-24 до договору № 69-24.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:30
|
Додаткова угода № 01-24 до договору № 69-24.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 16:16
|
Договір 69-24 ТОВ Е.М.А..pdf | укладений |
11 квітня 2024 16:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пересувний лазне-пральний комплекс | 3 | одиниця |
2 952 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 69-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 69-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пересувний лазне-пральний комплекс | 3 | одиниця |
2 952 000,00
UAH з ПДВ
|