Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2024-03-14-005016-a ● 71be60317558481a8c8ed35ff902ff30
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський інформаційний центр Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36330648 |
Місцезнаходження: | 10013, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Перемоги, 8 |
Контактна особа: |
Климчук Олександр Володимирович +380672498381 inform-centr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 18:24 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:07 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:07 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан Перемоги, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 15:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - ВІДЕОКАМЕРИ 50 шт..doc | |
14 березня 2024 15:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - ВІДЕОКАМЕРИ 50 шт..doc |
14 березня 2024 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2024 15:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - ВІДЕОКАМЕРИ 50 шт..doc
|
|||
14 березня 2024 15:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - ВІДЕОКАМЕРИ 50 шт..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 15 березня 2024 17:53
Дата відповіді: 18 березня 2024 08:37
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону
№ з/п Кваліфікаційні критерії Найменування документа, що підтверджує відповідність
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Довідка, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічних договорів — постачання товару : IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White Код Національного класифікатора України ДК 021:2015 32330000-5 “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу” Скажіть будь ласка, в аналогічних договорах повинна бути прописана саме ця камерв (IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White) чи достатньо договорів, які відповідають коду закупівлі (Код Національного класифікатора України ДК 021:2015 32330000-5 “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу” ) незалежно від виробника та найменування камер відеоспостереження???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нашою Стороною вимагається: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
В контексті оголошення вимагається:
1.Термін "аналогічного" - мається на увазі тільки Договори, які повністю виконані Вашою Стороною за предметом закупівлі постачання відеокамер (відповідно до правової практики, Договори повинні бути виконані в межах строків позовної давності);
2. В Договорах і у звітах про виконання Договорів має бути зазначений Код Національного класифікатора України ДК 021:2015 32330000-5 “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу”.
В контексті оголошення вимагається:
1.Термін "аналогічного" - мається на увазі тільки Договори, які повністю виконані Вашою Стороною за предметом закупівлі постачання відеокамер (відповідно до правової практики, Договори повинні бути виконані в межах строків позовної давності);
2. В Договорах і у звітах про виконання Договорів має бути зазначений Код Національного класифікатора України ДК 021:2015 32330000-5 “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу”.
Дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 18 березня 2024 18:13
Дата відповіді: 20 березня 2024 09:39
Доброго дня. Шановний Замовнику! Приберіть з Додатку 1 перший абзац пункту 4. (4. Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист, де зобов’язується надавати Замовнику цілодобову консультацію з питань налагоджування або встановлення причин несправностей поставленого обладнання і протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу протягом терміну його гарантійного обслуговування.) Сервіс-центри з гарантійного обслуговування вказаного обладнання знаходяться у м. Києві. 1. Це дискримінація за територіальною ознакою. Вимоги обмежують можливість участі компаній, які не знаходяться фізично у м. Житомир. (протягом однієї доби провести заміну обладнання неможливо) 2. Сервіс-центри з гарантійного обслуговування вказаного обладнання надають консультацію тільки в робочі години а не цілодобово. 3. Це ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРУ , в ньому не згадується жодним словом і він не несе за собою зобов'язання з цілодобового консультування замовника. Є певні правила гарантийного обслуговування
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз'яснення стосовно закупівлі IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White (код національного класифікатора України ДК 021:2015 32330000-5 “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу”)
Шановний Учасник !
Підстав для внесення змін до тендерної документації, а саме до абзацу 1, пункту 4 Додатку № 1 у нашої Сторони немає, що повністю відповідає нашим оголошеним комерційним інтересам. Метою цих додаткових вимог є дотримання правомірності витрачанні державних коштів та контролю за їх ефективним використанням.
Зокрема в абзаці 1 , пункту 4 визначено: “ Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист, де зобов’язується надавати Замовнику цілодобову консультацію з питань налагоджування або встановлення причин несправностей поставленого обладнання і протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу протягом терміну його гарантійного обслуговування”.
Замовник здійснює діяльність в цілодобовому режимі, а тому підтримання робочого стану обладнання та вирішення оперативних питань можливе 24/7, що пересікається з питаннями державними безпеки у воєнний час.
З огляду на викладе надаємо роз'яснення відносно гарантійних зобов'язань Учасників в розумінні Замовника. Хоча “гарантія” - не являється взагалі критерієм оцінки пропозицій Учасників.
Текст “консультація з питань налагоджування та встановлення причин несправностей поставленого обладнання” повинні сприйматися Учасниками , як одноразова подія. Зазначені обставини можуть виникнути у Замовника виключно тільки при встановлені відеокамер на об'єкті або при прийманні товару.
Текст “ протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу... ”, також потрібно розуміти в розрізі чинного законодавства. Ключовим тут є поняття, з якого часу відраховується Сторонами цей час.
Оскільки в проєкті договору відсутні визначені вимоги до строків заміни предмету закупівлі посталеного неналежної якості, але вони повинні бути висвітлені у розумінні нашої Сторони, зазначені питання будуть оцінюватися за конкретними пропозиціями Учасників. Головний тезис нашій позиції не строки а можливість Сторони виконати свої зобов'язання належним чином та поставити якісну продукцію.
Чекаємо на Вашу пропозицію та розвернуту інформацію щодо Ваших гарантійних зобов'язань.
Шановний Учасник !
Підстав для внесення змін до тендерної документації, а саме до абзацу 1, пункту 4 Додатку № 1 у нашої Сторони немає, що повністю відповідає нашим оголошеним комерційним інтересам. Метою цих додаткових вимог є дотримання правомірності витрачанні державних коштів та контролю за їх ефективним використанням.
Зокрема в абзаці 1 , пункту 4 визначено: “ Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист, де зобов’язується надавати Замовнику цілодобову консультацію з питань налагоджування або встановлення причин несправностей поставленого обладнання і протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу протягом терміну його гарантійного обслуговування”.
Замовник здійснює діяльність в цілодобовому режимі, а тому підтримання робочого стану обладнання та вирішення оперативних питань можливе 24/7, що пересікається з питаннями державними безпеки у воєнний час.
З огляду на викладе надаємо роз'яснення відносно гарантійних зобов'язань Учасників в розумінні Замовника. Хоча “гарантія” - не являється взагалі критерієм оцінки пропозицій Учасників.
Текст “консультація з питань налагоджування та встановлення причин несправностей поставленого обладнання” повинні сприйматися Учасниками , як одноразова подія. Зазначені обставини можуть виникнути у Замовника виключно тільки при встановлені відеокамер на об'єкті або при прийманні товару.
Текст “ протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу... ”, також потрібно розуміти в розрізі чинного законодавства. Ключовим тут є поняття, з якого часу відраховується Сторонами цей час.
Оскільки в проєкті договору відсутні визначені вимоги до строків заміни предмету закупівлі посталеного неналежної якості, але вони повинні бути висвітлені у розумінні нашої Сторони, зазначені питання будуть оцінюватися за конкретними пропозиціями Учасників. Головний тезис нашій позиції не строки а можливість Сторони виконати свої зобов'язання належним чином та поставити якісну продукцію.
Чекаємо на Вашу пропозицію та розвернуту інформацію щодо Ваших гарантійних зобов'язань.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-005016-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНВЕСТТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42734511
Дата подання: 18 березня 2024 18:14
Дискримінаційні умови закупівлі
Доброго дня. Шановний Замовнику! Приберіть з Додатку 1 перший абзац пункту 4. (4. Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист, де зобов’язується надавати Замовнику цілодобову консультацію з питань налагоджування або встановлення причин несправностей поставленого обладнання і протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу протягом терміну його гарантійного обслуговування.) Сервіс-центри з гарантійного обслуговування вказаного обладнання знаходяться у м. Києві. 1. Це дискримінація за територіальною ознакою. Вимоги обмежують можливість участі компаній, які не знаходяться фізично у м. Житомир. (протягом однієї доби провести заміну обладнання неможливо) 2. Сервіс-центри з гарантійного обслуговування вказаного обладнання надають консультацію тільки в робочі години а не цілодобово. 3. Це ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРУ , в ньому не згадується жодним словом і він не несе за собою зобов'язання з цілодобового консультування замовника. Є певні правила гарантийного обслуговування
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2024 09:46
Роз'яснення стосовно закупівлі IP-відеокамера вулична Uniview IPC2324LB-ADZK-G White (код національного класифікатора України ДК 021:2015 32330000-5 “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу”)
Шановний Учасник !
Підстав для внесення змін до тендерної документації, а саме до абзацу 1, пункту 4 Додатку № 1 у нашої Сторони немає, що повністю відповідає нашим оголошеним комерційним інтересам. Метою цих додаткових вимог є дотримання правомірності витрачанні державних коштів та контролю за їх ефективним використанням.
Зокрема в абзаці 1 , пункту 4 визначено: “ Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист, де зобов’язується надавати Замовнику цілодобову консультацію з питань налагоджування або встановлення причин несправностей поставленого обладнання і протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу протягом терміну його гарантійного обслуговування”.
Замовник здійснює діяльність в цілодобовому режимі, а тому підтримання робочого стану обладнання та вирішення оперативних питань можливе 24/7, що пересікається з питаннями державної безпеки у воєнний час.
З огляду на викладе надаємо роз'яснення відносно гарантійних зобов'язань Учасників в розумінні Замовника. Хоча “гарантія” - не являється взагалі критерієм оцінки пропозицій Учасників.
Текст “консультація з питань налагоджування та встановлення причин несправностей поставленого обладнання” повинні сприйматися Учасниками , як одноразова подія. Зазначені обставини можуть виникнути у Замовника виключно тільки при встановлені відеокамер на об'єкті або при прийманні товару.
Текст “ протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу... ”, також потрібно розуміти в розрізі чинного законодавства. Ключовим тут є поняття, з якого часу відраховується Сторонами цей час.
Оскільки в проєкті договору відсутні визначені вимоги до строків заміни предмету закупівлі посталеного неналежної якості, але вони повинні бути висвітлені у розумінні нашої Сторони, зазначені питання будуть оцінюватися за конкретними пропозиціями Учасників. Головний тезис нашій позиції не строки а можливість Сторони виконати свої зобов'язання належним чином та поставити якісну продукцію.
Чекаємо на Вашу пропозицію та розвернуту інформацію щодо Ваших гарантійних зобов'язань.
Шановний Учасник !
Підстав для внесення змін до тендерної документації, а саме до абзацу 1, пункту 4 Додатку № 1 у нашої Сторони немає, що повністю відповідає нашим оголошеним комерційним інтересам. Метою цих додаткових вимог є дотримання правомірності витрачанні державних коштів та контролю за їх ефективним використанням.
Зокрема в абзаці 1 , пункту 4 визначено: “ Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист, де зобов’язується надавати Замовнику цілодобову консультацію з питань налагоджування або встановлення причин несправностей поставленого обладнання і протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу протягом терміну його гарантійного обслуговування”.
Замовник здійснює діяльність в цілодобовому режимі, а тому підтримання робочого стану обладнання та вирішення оперативних питань можливе 24/7, що пересікається з питаннями державної безпеки у воєнний час.
З огляду на викладе надаємо роз'яснення відносно гарантійних зобов'язань Учасників в розумінні Замовника. Хоча “гарантія” - не являється взагалі критерієм оцінки пропозицій Учасників.
Текст “консультація з питань налагоджування та встановлення причин несправностей поставленого обладнання” повинні сприйматися Учасниками , як одноразова подія. Зазначені обставини можуть виникнути у Замовника виключно тільки при встановлені відеокамер на об'єкті або при прийманні товару.
Текст “ протягом однієї доби у разі неможливості усунення виявлених несправностей обладнання провести заміну обладнання, яке вийшло із ладу... ”, також потрібно розуміти в розрізі чинного законодавства. Ключовим тут є поняття, з якого часу відраховується Сторонами цей час.
Оскільки в проєкті договору відсутні визначені вимоги до строків заміни предмету закупівлі посталеного неналежної якості, але вони повинні бути висвітлені у розумінні нашої Сторони, зазначені питання будуть оцінюватися за конкретними пропозиціями Учасників. Головний тезис нашій позиції не строки а можливість Сторони виконати свої зобов'язання належним чином та поставити якісну продукцію.
Чекаємо на Вашу пропозицію та розвернуту інформацію щодо Ваших гарантійних зобов'язань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" |
215 150,00
UAH з ПДВ
|
198 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
230 550,00
UAH з ПДВ
|
198 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНВЕСТТЕХСЕРВІС" |
244 890,00
UAH з ПДВ
|
241 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кучер Борис Борисович |
253 400,00
UAH з ПДВ
|
244 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" #40419339 |
Відхилено |
198 350,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 12:08
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Переможець |
198 360,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 08:45
|
198 360.pdf | укладений |
14 травня 2024 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 08:47
|
ДОГОВІР СЕКУР 198.pdf | укладений |
09 квітня 2024 08:46
|