Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2024-03-14-004332-a ● 63c4d195d7484c34868ca0e4e5211523
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08506791 |
Вебсайт: | http://cska.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10 |
Контактна особа: |
Владислав Тараско +380507410495 torgi.csk@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 20:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 20:02 |
Перелік змін.docx | |
20 березня 2024 19:57 |
ТД_за_новою_редакцією_Особливостей_пожежна2.doc |
20 березня 2024 20:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2024 20:02 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 березня 2024 19:57 |
ТД_за_новою_редакцією_Особливостей_пожежна2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 18 березня 2024 12:17
Дата відповіді: 20 березня 2024 13:03
Встановлена вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: надати внутрішні ковід сертифікати. Шановний Замовнику, на підставі яких нормативно-правових підстав ви встановили дану вимогу? Яке її обгрунтування? На даний момент у нас вже немає пандемії (її відмінили). то які сертифікати Ковід учасники повинні вам надавати? Видаліть дану вимогу, не створюйте дискримінаційні умови для участі і внесіть відповідні зміни в документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-004332-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 18 березня 2024 20:21
Наявність вимоги в тендерній документації, яка була визнана, як дискримінаційною постійно діючою колегією АМКУ!!!
Шановний Замовнику предмета закупівлі!!!
Додаток 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
- допуск до електроустановок напругою до 1000В не нижче IV групи.
Відповідно до чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за Охороною праці, згідно розділу 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділу 2.1. Вимоги до працівників
п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, пот-рібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випад-ків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроуста-новок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електрич-ного струму.
Підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування
п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нормами чинного законо-давства України працівникам, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг достатньо мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ.
Встановлена вимога Замовника є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
В якості доказу(ів), надаємо:
- скан-копію сторінок чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року розділ 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підроз-діл 2.1. Вимоги до працівників та підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування;
- фото офіційної сторінки ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98), (Будстандарт Online);
- рішення від 08.02.2023 № 1427 (питання 5).
На підставі вищезазначеного, наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, яка зазначена Додатку №2, шляхом внесення змін до вимоги, щодо надання Учаниками:
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
- допуск до електроустановок напругою до 1000В не нижче IV групи.
Натомість зазначити дану вимогу в наступній «інтерпритаціії», а саме:
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче 3 групи з електробезпеки).
Як того вимагає та дозволяє чинне законодавство України.
Розгорнути
Згорнути
Додаток 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
- допуск до електроустановок напругою до 1000В не нижче IV групи.
Відповідно до чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за Охороною праці, згідно розділу 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділу 2.1. Вимоги до працівників
п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, пот-рібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випад-ків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроуста-новок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електрич-ного струму.
Підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування
п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нормами чинного законо-давства України працівникам, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг достатньо мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ.
Встановлена вимога Замовника є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
В якості доказу(ів), надаємо:
- скан-копію сторінок чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року розділ 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підроз-діл 2.1. Вимоги до працівників та підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування;
- фото офіційної сторінки ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98), (Будстандарт Online);
- рішення від 08.02.2023 № 1427 (питання 5).
На підставі вищезазначеного, наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, яка зазначена Додатку №2, шляхом внесення змін до вимоги, щодо надання Учаниками:
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
- допуск до електроустановок напругою до 1000В не нижче IV групи.
Натомість зазначити дану вимогу в наступній «інтерпритаціії», а саме:
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче 3 групи з електробезпеки).
Як того вимагає та дозволяє чинне законодавство України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2024 13:17
Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель!
Номер вимоги: UA-2024-03-14-004332-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 18 березня 2024 20:33
Наявність вимоги в тендерній документації, яка була визнана, як дискримінаційною постійно діючою колегією АМКУ!!!
Шановний Замовнику предмета закупівлі!!!
Додаток 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
- загальний курс з охорони праці;
«Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та пере-вірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі тру-дової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевір-ки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Пере-ліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто, ви як Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловжи-ванням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов маючи всі передбачені Законом чинні посвідчення та витяги з протоколів, щодо проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому ви, як Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила та Закони???
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити ви-мог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушую-ть вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасни-ків, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
У якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
- одне з останніх рішень постійно діючої колегії АМКУ Рішення від 08.02.2023 № 1427 (питання 1)
Розгорнути
Згорнути
Додаток 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
- загальний курс з охорони праці;
«Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та пере-вірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі тру-дової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевір-ки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Пере-ліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто, ви як Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловжи-ванням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов маючи всі передбачені Законом чинні посвідчення та витяги з протоколів, щодо проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому ви, як Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила та Закони???
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити ви-мог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушую-ть вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасни-ків, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
У якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
- одне з останніх рішень постійно діючої колегії АМКУ Рішення від 08.02.2023 № 1427 (питання 1)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2024 13:16
Формуючи вимоги тендерної документації Замовник керується не тільки Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), а й усіма діючими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.
Відповідно до п.п. 1.1, п.п. 1.2 та п.п. 1.3 Глави 1 «Загальні положення» Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі – Типове положення), типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та «інших працівників» у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій.
Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Учасник посилається на п.5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) саме для «Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб» та відповідний Додаток 3 до Типового положення, але Учасником чомусь не враховано п. 1-3 Типового положення. Відповідно до п. 1-3 Типового положення йде мова про порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці як посадових осіб та й «інших працівників» у процесі трудової діяльності у навчальних закладах чи на підприємстві. Тому посилання на Додаток 3 «Перелік ПОСАД ПОСАДОВИХ осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» до Типового положення та п. 5 відповідного Типового положення є необґрунтованим. Адже у Додатку 3 та пункті 5 Типового положення йде мова виключно про посадових осіб. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників регулюється пунктами 1-3 Типового положення та Законом України «Про охорону праці».
Встановлення вимоги щодо надання посвідчення та витяг з протоколу (або протокол) про проходження навчання - Загальний курс з ОП на працівників не є дискримінаційним чи незаконним.
Відповідно до п.п. 1.1, п.п. 1.2 та п.п. 1.3 Глави 1 «Загальні положення» Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі – Типове положення), типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та «інших працівників» у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій.
Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Учасник посилається на п.5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) саме для «Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб» та відповідний Додаток 3 до Типового положення, але Учасником чомусь не враховано п. 1-3 Типового положення. Відповідно до п. 1-3 Типового положення йде мова про порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці як посадових осіб та й «інших працівників» у процесі трудової діяльності у навчальних закладах чи на підприємстві. Тому посилання на Додаток 3 «Перелік ПОСАД ПОСАДОВИХ осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» до Типового положення та п. 5 відповідного Типового положення є необґрунтованим. Адже у Додатку 3 та пункті 5 Типового положення йде мова виключно про посадових осіб. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників регулюється пунктами 1-3 Типового положення та Законом України «Про охорону праці».
Встановлення вимоги щодо надання посвідчення та витяг з протоколу (або протокол) про проходження навчання - Загальний курс з ОП на працівників не є дискримінаційним чи незаконним.
Номер вимоги: UA-2024-03-14-004332-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 18 березня 2024 20:40
Наявність дискримінаційної вимоги в тендерній документації, а також вимога, яка не узгоджується з чинним законодавством України!!!
Шановний Замовнику предмета закупівлі!!!
Додаток 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики (не нижче IV групи)???
По-перше, шановний зЗамвонику процедури закупівлі - налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики присвоюється не група, а кваліфікаційний розряд!!!
По-друге, відповідно до вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і викона-ння робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) сис-тем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» надання послуг, яких є предметом закупівлі, згідно якого Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічно-го обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлі-ння евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен ма-ти:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівницт-во», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпе-ка»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (техніч-ного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та прила-дів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регу-лювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Шановний Замовнику процедури закупівлі приведіть свою вимогу до норм чинного законодавства України, а саме Постанови п.п. 14-15 чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016р.!!! А не так, як ви собі самі чомусь придумали!!!
Розгорнути
Згорнути
Додаток 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
Учасник надає копію завірених посвідчень з протоколами на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі:
налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики (не нижче IV групи)???
По-перше, шановний зЗамвонику процедури закупівлі - налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики присвоюється не група, а кваліфікаційний розряд!!!
По-друге, відповідно до вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і викона-ння робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) сис-тем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» надання послуг, яких є предметом закупівлі, згідно якого Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічно-го обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлі-ння евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен ма-ти:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівницт-во», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпе-ка»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (техніч-ного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та прила-дів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регу-лювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Шановний Замовнику процедури закупівлі приведіть свою вимогу до норм чинного законодавства України, а саме Постанови п.п. 14-15 чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016р.!!! А не так, як ви собі самі чомусь придумали!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2024 13:06
Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель!
Номер вимоги: UA-2024-03-14-004332-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 18 березня 2024 20:52
Наявність вимоги в тендерній документації, яка не в повній мірі узгоджується з чинним законодавством України!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
У вас наявна вимога до учасників процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі в своїй тендерній пропозиції повинен надати:
Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. довідка обов’язково повинна містити дані щодо наявності: - наявність офісного та складського приміщення на правах власності або оренди (підтверджується відповідно завіреною в установленому порядку випискою з реєстру прав на нерухоме майно або договором оренди або договором суборенди); - наявність власного транспортного засобу для перевезення та доставлення відповідного обладнання або надати договір оренди транспортних засобів; - наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на складське та офісне приміщення; - наявність декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; - наявність власної або орендованої вимірювальної електротехнічної лабораторії (надати копію сертифікату та перелік вимірювальних можливостей). До довідки, у підтвердження зазначених в ній даних надаються скановані копії видаткових накладних/оборотно-сальдової відомості, договорів оренди.
Доводимо до Вашого відома, що відповідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" послуги згідно якого є предметом закупівлі наявна вимога:
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Чому у вас з незрозумілих причин у вас вимога, щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази не узгоджується з чинним законодавством України???
Чому у вас відсутня вимога, щодо обовязкової наявності в учасника:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Наполягаємо на внесненні змін до тендерної документації, як того вимагає чинна Постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року щодо наявності в учасників процедури закупівлі, а не в такому вигляді, які ви самі собі захотіли:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
та
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження"
У вас наявна вимога до учасників процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі в своїй тендерній пропозиції повинен надати:
Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. довідка обов’язково повинна містити дані щодо наявності: - наявність офісного та складського приміщення на правах власності або оренди (підтверджується відповідно завіреною в установленому порядку випискою з реєстру прав на нерухоме майно або договором оренди або договором суборенди); - наявність власного транспортного засобу для перевезення та доставлення відповідного обладнання або надати договір оренди транспортних засобів; - наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на складське та офісне приміщення; - наявність декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; - наявність власної або орендованої вимірювальної електротехнічної лабораторії (надати копію сертифікату та перелік вимірювальних можливостей). До довідки, у підтвердження зазначених в ній даних надаються скановані копії видаткових накладних/оборотно-сальдової відомості, договорів оренди.
Доводимо до Вашого відома, що відповідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" послуги згідно якого є предметом закупівлі наявна вимога:
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Чому у вас з незрозумілих причин у вас вимога, щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази не узгоджується з чинним законодавством України???
Чому у вас відсутня вимога, щодо обовязкової наявності в учасника:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Наполягаємо на внесненні змін до тендерної документації, як того вимагає чинна Постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року щодо наявності в учасників процедури закупівлі, а не в такому вигляді, які ви самі собі захотіли:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
та
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2024 13:05
Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" |
249 761,59
UAH з ПДВ
|
249 761,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" #41360428 |
Переможець |
249 761,59
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 08:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 10:06
|
Scan_0139.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 11:13
|
img-240404110630-001.pdf | укладений |
04 квітня 2024 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 71/04-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |