Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міжкімнатні металопластикові двері, сантехнічна защіпка ліві завіси (відкривання на себе) 630х2040, міжкімнатні металопластикові двері, сантехнічна защіпка праві завіси (відкривання на себе) 680х2050, міжкімнатні металопластикові двері зі склопакетом, замок рейка праві завіси (відкривання від себе) 840х2000, код 44220000-8 – Столярні вироби
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2024-03-14-001980-a e3bc4a61992644d380cf4aace370b5b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Світлана Миколаївна

+380512378337 cizovigz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Код ЄДРПОУ: 08564067
Вебсайт: http://kvs.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
Контактна особа: Харченко Світлана Миколаївна
+380512378337
cizovigz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2024 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2024 10:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2024 10:17
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Міжкімнатні металопластикові двері, сантехнічна защіпка ліві завіси (відкривання на себе) 630х2040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штуки
міжкімнатні металопластикові двері, сантехнічна защіпка праві завіси (відкривання на себе) 680х2050
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штуки
міжкімнатні металопластикові двері зі склопакетом, замок рейка праві завіси (відкривання від себе) 840х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2024 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 10:12
Проект договору.docx
14 березня 2024 10:12
Додатки до закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2024 10:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 11 900,00
UAH з ПДВ
11 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2024 17:36
Електронний підпис
25 березня 2024 17:36
не росія іран.pdf
25 березня 2024 08:45
Електронний підпис
25 березня 2024 08:45
Сертифікат якості(2).pdf
25 березня 2024 08:45
серт фурнитура мако 12,24.pdf
25 березня 2024 08:45
серт мако 20-12-24.pdf
25 березня 2024 08:45
серт алуплас 25,020,2025.pdf
25 березня 2024 08:44
серт склопакет.jpg
25 березня 2024 08:44
Витяг з ЄДР-1 26,09,23.pdf
25 березня 2024 08:44
9 ліцензія.pdf
25 березня 2024 08:44
10санкціїї 2017.pdf
25 березня 2024 08:44
серт профиль стеко 24,11,24.pdf
25 березня 2024 08:44
паспорт код сухарь н а (2).pdf
25 березня 2024 08:44
ser23-04-1 фурн акс.pdf
25 березня 2024 08:44
Висновок СЄС армир.pdf
25 березня 2024 08:44
13 захист довкілля.pdf
25 березня 2024 08:44
10 відомості учасника.pdf
25 березня 2024 08:44
7цінова11900.pdf
25 березня 2024 08:44
п47.pdf
25 березня 2024 08:44
обробка перс даних.pdf
25 березня 2024 08:44
сертифікат вікна двері S.jpg
25 березня 2024 08:44
накладна кпбл — копия.pdf
25 березня 2024 08:44
відгук кпбл д83.jpg
25 березня 2024 08:44
підпис документів.pdf
25 березня 2024 08:44
4невідповідність 1.pdf
25 березня 2024 08:44
7порівняльна таблиця.pdf
25 березня 2024 08:44
довідка 3,5,6,12.pdf
25 березня 2024 08:44
ст17.pdf
25 березня 2024 08:44
Сертифікат якості(2).pdf
25 березня 2024 08:44
згода умови договору.pdf
25 березня 2024 08:44
посвідчення дилера.jpg
25 березня 2024 08:44
підпис договору.pdf
25 березня 2024 08:44
серт фурнитура мако 12,24.pdf
25 березня 2024 08:44
серт алуплас 25,020,2025.pdf
25 березня 2024 08:44
витяг реєстр.pdf
25 березня 2024 08:44
14 серт фурнітура ворне.pdf
25 березня 2024 08:44
витяг ед под — копия.pdf
25 березня 2024 08:44
4невідповідність 2.pdf
25 березня 2024 08:44
5 гарантія поставки.pdf
25 березня 2024 08:44
серт мако 20-12-24.pdf
25 березня 2024 08:44
19 а1 п47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
#2712914768
Переможець 11 900,00
UAH з ПДВ
26 березня 2024 11:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 11:46

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до наказу 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» Державного підприємства «Прозорро» (далі - Інструкція), яким визначається порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання, під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 8 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інші вимоги», на підтвердження санкційного законодавства у складі пропозиції має надати гарантійний лист, що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий довідку в якому вказано, що учасник не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. При цьому учасником не була врахована постанова КМУ від 09.02.2024 № 131, яка набрала чинності 13.02.2024 року та внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою розширено санкційне законодавства відносно Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, в якому вказати що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран з урахуванням внесених змін до законодавства.

Документи

26 березня 2024 11:54
Електронний підпис
26 березня 2024 11:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2024 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
#2712914768
11 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2024 11:54
Електронний підпис
26 березня 2024 11:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 13:54
Електронний підпис укладений
27 березня 2024 10:46
Договір укладений
27 березня 2024 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 11 900,00
UAH