Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 23 170 814,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 463 416,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 40 000,00 (сорок тисяч гривень, 00 коп.) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 10:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 10:12 |
оголошення Фруктова 9а.doc | |
14 березня 2024 10:12 |
ТД.docx | |
14 березня 2024 10:12 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
14 березня 2024 10:12 |
ТЗ Додаток 2.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-24-000010 ● af105c91015b4ed1b3686994d6c701ee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 № 46-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 23.09.2024 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-14-001977-a від 14.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 12:50:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівництво Авангардівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: вул. Фруктова, 9-а, смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-001977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 09:03:52
відповідь на запит
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.02.2024 № 080/А-2024 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Будівництво Авангардівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: вул. Фруктова, 9-а, смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. Коригування».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 29.08.2023 №652/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
05 березня 2024 року Департамент надіслав листа за №262/14/03/02-12/2-24, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
08 березня 2024 року Департамент отримав лист №1004/02/01.1-08/2-24/891 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 262467-12/23 від 26.12.2023;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 01.02.2024 № 080/А-2024
- Дефектний акт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №262/14/03/02-12/2-24
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №1004/02/01.1-08/2-24/891 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 08 березня 2024 року.
2. За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 11:50:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівництво Авангардівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: вул. Фруктова, 9-а, смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-001977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "БУД-МАРКА"?
Так, як пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умовами абзацу три визначено, що «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації)».
Об’єктом робіт, що є предметом закупівлі є: «Будівництво Авангардівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: вул. Фруктова, 9-а, смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. Коригування».
Якщо інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасника суперечить вимогам технічного завдання, яке додається до тендерної документації, та\або не відповідає вимогам Настановам визначення вартості будівництва, будівельним нормам то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, і в подальшому не може приводитися у відповідність до неї, згідно умов абзацу дев’ять «учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, витрат за статтями у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), згідно умов абзацу дванадцять «учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає:
У відповідності до Настанови визначення вартості будівництва у вигляді сканованих документів підписана організацією учасником з накладеним підписом та печаткою (у разі наявності) сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у складі :
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- розрахунки до договірної ціни;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до Настанови визначення вартості будівництва);
- локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до Настанови визначення вартості будівництва);
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом);
- розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації.
- календарний графік робіт.
- розрахунок ціни пропозиції у вигляді договірної ціни в форматі imd з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення», пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Однак, у Договірній ціні учасника ТОВ «БУД-МАРКА» не заповнена графа «Визначена згідно з …».
Таким чином, вказана Договірна ціна складена не у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а саме не містить заповненої графи «Визначена згідно з», що передбачено Додатком 30 Настанови.
Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачена ФОРМА договірної ціни, яка містить строку «Визначена згідно з ».
Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУД-МАРКА» міститься договірна ціна, яка не містить заповненої строки «Визначена згідно з», що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Також, згідно із Настановою (пункт 4.38), розмір прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єктів, що входять до складу комплексу (будови), складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон’юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати будівельні роботи на об’єкті будівництва тощо. Базою для обчислення прибутку є загальна кошторисна трудомісткість. Кошторисний прибуток в інвесторській кошторисній документації враховує економічно обґрунтовану величину прибутку підрядної організації від виконання будівельних робіт. Кошторисний прибуток враховується при здійсненні будівництва: — підрядним способом; — господарським способом — якщо підприємство планує прибуток від такого виду діяльності. Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови).
Та, згідно із Настановою (пункту 4.39) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій призначені на відшкодування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Перелік витрат, що враховуються показниками при обчисленні адміністративних витрат, наведено у додатку 26 цієї Настанови. В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір адміністративних витрат визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4 та 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови).
На виконання зазначених вимог Тендерної документації Переможець закупівлі надав кошторисну документацію.
Разом з тим, показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт застосовані учасником, не відповідають пункту 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21» Додатку 25 до Настанови, становить 7,65, а в кошторисній документації Переможця у Розрахунку 9 «Розрахунок прибутку» показник кошторисного прибутку на роботи з благоустрою територій застосований у розмірі 8,33.
Та показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт застосовані учасником, не відповідають пункту 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування» Додатку 27 до Настанови, становить 3,89, а в кошторисній документації Переможця у Розрахунку 10 «Кошти на покриття адміністративних витрат» показник адміністративних витрат на роботи з благоустрою територій застосований у розмірі 4,37.
При цьому, у наданій учасником пояснювальній записці до Договірної ціни вказано, що кошторисний прибуток та адміністративні витрати розраховані відповідно до пунктів 4.38 та 4.39 та відповідно до показників Додатків 25 та 27 до Настанови з визначення вартості будівництва.
Враховуючи наведене, документи учасника-переможця ТОВ «БУД-МАРКА» не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 14:31:21
відповідь на запит
1. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва (далі – «Настанова»).
Ви у своєму запиті про надання пояснень від 07.10.2024 року вказуєте, що: «у Договірній ціні учасника ТОВ «БУД-МАРКА» не заповнена графа «Визначена згідно з …». Таким чином, вказана Договірна ціна складена не у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а саме не містить заповненої графи «Визначена згідно з», що передбачено Додатком 30 Настанови».
Повідомляємо Вам, що Договірна ціна Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-МАРКА» розроблена у ліцензованому комплексі АВК-5 (у складі тендерної пропозиції надана ліцензія на комплекс АВК-5, Договірна ціна надана с поміткою програми -2 Програмний комплекс АВК - 5 (З.8.5.1)- оновлення АВК від 15.01.24р.) у відповідності з вимогами Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Форма Договірної ціни у Додатку 30 до Настанови не містить чіткої вимоги щодо заповнення цієї графи підрядником:
Додаток 30
до Настанови (пункт 5.2)
«ДОГОВІРНА ЦІНА
на будівництво __________________________________________________________________________
(найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу,
______________________________________________________________________________
будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)
що здійснюється в 20___ році
Вид договірної ціни ______________________
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.»
Таким чином, Договірна ціна Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-МАРКА» складена у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
2. Відповідно до п. 4.38 Настанови: «Розмір прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єктів, що входять до складу комплексу (будови), складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон’юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати будівельні роботи на об’єкті будівництва тощо. Базою для обчислення прибутку є загальна кошторисна трудомісткість. Кошторисний прибуток в інвесторській кошторисній документації враховує економічно обґрунтовану величину прибутку підрядної організації від виконання будівельних робіт. Кошторисний прибуток враховується при здійсненні будівництва: — підрядним способом; — господарським способом — якщо підприємство планує прибуток від такого виду діяльності. Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови)».
Ви у своєму запиті про надання пояснень від 07.10.2024 року вказуєте, що: «показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт застосовані учасником, не відповідають пункту 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21» Додатку 25 до Настанови, становить 7,65, а в кошторисній документації Переможця у Розрахунку 9 «Розрахунок прибутку» показник кошторисного прибутку на роботи з благоустрою територій застосований у розмірі 8,33».
Повідомляємо Вам, що предметом закупівлі є: «Будівництво Авангардівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: вул. Фруктова, 9-а, смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. Коригування» (далі – «Об’єкт»), даний об’єкт за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1). Тому, відповідно до Додатку 25 до Настанови для вищезазначеного об’єкту слід використовувати показник кошторисного прибутку у розмірі 8,33.
3. Відповідно до п. 4.39 Настанови: «4.39 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій призначені на відшкодування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Перелік витрат, що враховуються показниками при обчисленні адміністративних витрат, наведено у додатку 26 цієї Настанови. 32 В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір адміністративних витрат визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4 та 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови)».
Ви у своєму запиті про надання пояснень від 07.10.2024 року вказуєте, що: «показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт застосовані учасником, не відповідають пункту 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування» Додатку 27 до Настанови, становить 3,89, а в кошторисній документації Переможця у Розрахунку 10 «Кошти на покриття адміністративних витрат» показник адміністративних витрат на роботи з благоустрою територій застосований у розмірі 4,37»
Повідомляємо Вам, що відповідно до Додатку 27 до Настанови для Об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками
(СС1) слід використовувати показник адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт у розмірі 4,37.
Виходячи з того, що предметом закупівлі є «Будівництво Авангардівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: вул. Фруктова, 9-а, смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. Коригування», а не «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою,
реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування», отже показник кошторисного прибутку та показник адміністративних витрат відповідають класу наслідків (відповідальності) об'єкта згідно з Додатками 25 та 27, а саме: прибуток -8,33, адміністративні витрати - 4,37.
Враховуючи наведене, документи учасника-переможця ТОВ «БУД-МАРКА» відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
22 498 386,84
UAH з ПДВ
|
22 498 386,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
22 972 740,25
UAH з ПДВ
|
22 972 740,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40356536 |
Відхилено |
22 498 386,84
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 15:45
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Переможець |
22 972 740,25
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:16
|
ДУ 2 до 121 17.04.24 Авангард Фруктова 9-а.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 12:38
|
ДУ 1 до 121 17.04.24 Авангард Фруктова 9а.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 12:27
|
ДУ 1 до 127 17.04.24 Авангард Фруктова 9а.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 10:56
|
Договір 121 17.04.24 Авангард, Фруктова 9а.pdf | укладений |
17 квітня 2024 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до пп.2.1 Договору, графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до п.п.2.1 договору, зміни графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули договору, п.2.1., 11.1, 16.1 договору, графіку виконання робіт, плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |