Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги доступу до хмарного середовища
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2024-03-14-000991-a ● cc3ce1515d244feb99b58fb69f921aaa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
Код ЄДРПОУ: | 42129720 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Надрічна, буд. 4 Б |
Контактна особа: |
Леся Кашуба +380500506473 l.kashuba@pret.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 27 000 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуг доступу до хмарного середовища
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 16:22 |
зміни 1.docx | |
15 березня 2024 16:22 |
додаток 1_зі змінами.docx | |
14 березня 2024 09:31 |
ТД хмарне середовище.docx | |
14 березня 2024 09:31 |
додаток 4.docx | |
14 березня 2024 09:31 |
додаток 3.docx | |
14 березня 2024 09:31 |
додаток 1_.docx | |
14 березня 2024 09:31 |
Додаток 2.docx |
15 березня 2024 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2024 16:22 |
зміни 1.docx
|
|||
15 березня 2024 16:22 |
додаток 1_зі змінами.docx
|
|||
14 березня 2024 09:31 |
ТД хмарне середовище.docx
|
|||
14 березня 2024 09:31 |
додаток 4.docx
|
|||
14 березня 2024 09:31 |
додаток 3.docx
|
|||
14 березня 2024 09:31 |
додаток 1_.docx
|
|||
14 березня 2024 09:31 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність у вимогах до аналогічного договору
Дата подання: 15 березня 2024 11:41
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:50
Шановний Замовнику. В пункті 1.1. Додатку 1 твердження «Аналогічним вважатиметься договір … з назвою послуг, які виконувались за договором, ідентичною назві закупівлі.», протирічить твердженню «Під аналогічним договором слід розуміти надання послуг з побудови та експлуатації каналу передачі даних L2 до закордонного датацентру.».
Чи планує Замовник виправляти таку невідповідність в тендерній документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, дякуємо за питання. Ваші зауваження враховані та внесені зміни до тендерної документації
Кваліфікація
Дата подання: 15 березня 2024 17:01
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:19
Згідно додатку 1 для підтвердження кваліфікації учасник повинен подати:
1. довідку довільної форми
2. аналогічні договори 2 шт.
3. акти до цих договорів
4. відгуки 2 шт.
5. рахунки фактури
і ще потрібно:
документами, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця приймає послуги згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо).
Чи правильно ми розуміємо, що потрібно ще надати документи на право підпису від Учасника та від Замовника (по аналогічним договорам хто підписував з обох боків), а також документи на право підпису від Учасника та від Замовника (хто підписував акти наданих послуги)?
Чи якими документами потрібно підтвердити дану вимогу та від кого "документами, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця приймає послуги згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо)."?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, щодо надання документів на право підпису для особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця приймає послуги згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо) - дана вимога застосовується у випадку, коли підписант договору/керівник і підписант акту - різні особи, в такому випадку повноваження керівника/ підписанта основного догововру вважаються перевіреними та підтвердженими під час укладення аналогічного договору, а для підтвердження повноважень особи, що підписала акти - потрібне підтвердження.
обсягу усіх активів контрагента
Дата подання: 15 березня 2024 17:03
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:49
позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, обсягу усіх активів контрагента)
Які активи повенин вказати контрагент у свойому листі відгуку згідно цього "обсягу усіх активів контрагента"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даному випадку у відгуку про виконання аналогічного догвоовру від контрагента тає бути зазначена сума оплати за договором (фінансові активи підприємства-контрагента, що були залучені до даного договору)
вимоги до якості послуг
Дата подання: 15 березня 2024 18:45
Дата відповіді: 15 березня 2024 19:05
Шановний Змовнику. В пункті 4 Додатку 2 зазначено «Учасник гарантує виконання наступних вимог: Можливість створювати «логування» вхідного і вихідного трафіку»
Прохання уточнити, що мається на увазі під «логуванням» вхідного і вихідного трафіку?
Відповідь: Шаовний учаснику, дякуюмо за питання та надаємо наступне пояснення.
Логування трафіку є важливим аспектом управління мережевим трафіком. Це процес записування подій, які стосуються передачі даних між різними вузлами мережі.
Мета логування трафіку:
Відстеження активності мережі: Логи допомагають відслідковувати, які ресурси використовуються, хто звертається до серверів і які послуги використовуються.
Безпека: Логи можуть виявити аномальну активність, наприклад, спроби несанкціонованого доступу або атаки.
Діагностика: Логи допомагають вирішувати проблеми з мережею, виявляти помилки та оптимізувати ресурси.
Що логується:
IP-адреси: Логи містять IP-адреси клієнтів та серверів.
Порти: Інформація про використані мережеві порти.
Протоколи: Інформація про використані мережеві протоколи (наприклад, TCP, UDP).
Час: Точний час події.
Також включає в себе інструмент для аналізу логів
Логування трафіку є важливим аспектом управління мережевим трафіком. Це процес записування подій, які стосуються передачі даних між різними вузлами мережі.
Мета логування трафіку:
Відстеження активності мережі: Логи допомагають відслідковувати, які ресурси використовуються, хто звертається до серверів і які послуги використовуються.
Безпека: Логи можуть виявити аномальну активність, наприклад, спроби несанкціонованого доступу або атаки.
Діагностика: Логи допомагають вирішувати проблеми з мережею, виявляти помилки та оптимізувати ресурси.
Що логується:
IP-адреси: Логи містять IP-адреси клієнтів та серверів.
Порти: Інформація про використані мережеві порти.
Протоколи: Інформація про використані мережеві протоколи (наприклад, TCP, UDP).
Час: Точний час події.
Також включає в себе інструмент для аналізу логів
Яка задача має вирішуватись на хмарній платформі, яка є предметом закупівлі?
Дата подання: 18 березня 2024 20:01
Дата відповіді: 19 березня 2024 15:41
Шановний Замовнику, з технічної специфікації та вимог до якості послуг незрозуміло прикладне значення описаних вимог до платформи. Яку саме задачу Замовник планує вирішувати за їх допомогою? Для того, щоб ми, як учасник, змогли включити в пропозицію необхідний перелік сервісів і послуг, просимо Вас докладніше описати задачу, пов'язану з цими вимогами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ми маємо декілька задач які повинні бути вирішені за допомогою хмарної інфраструктури, зокрема це системи взаємодії з банками для прийому платежів, системи обробки документів, бухгалтерські та білінгові системи, системи реплікації даних.
Оператор надає Споживачу послуги безперебійно
Дата подання: 18 березня 2024 21:21
Дата відповіді: 19 березня 2024 16:09
Судячи з сайтів як іноземних, так і українських хмарних провайдерів, жоден з хмарних провайдерів не надає хмарні послуги з SLA=100% (п. 3.1 проекту договору) та з параметрами реакції на порушення умов якості, які зафіксовано, зокрема, в пунктах 4.1.2, 4.1.3, 4.1.5 проекту договору.
Чи може Замовник привести проект договору (який надано у складі тендерної документації) в частині вимог до якості надання послуг Оператором, до стандартів хмарної індустрії, так як жоден з хмарних провайдерів не може гарантувати надання послуг на вищезазначених умовах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Щодо вашої вимоги про внесення змін до договору щодо рівня якості послуг повідомляємо наступне.
Пункт 3.1 договору передбачає , що оператор надає послуги замовнику безперебійно. Вимоги до якості послуг викладено в додатку 2 до договору. Умови перерви та час реагування оператора на повідомлення замовника передбачено умовами договору, отже безперебійність в договорі передбачає можливість перерв в наданні послуг. Крім того положення договору вказують на умови, за якими оператор звільняється від відповідальності за перерви в наданні послуг.
Враховуючи вищенаведене відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Пункт 3.1 договору передбачає , що оператор надає послуги замовнику безперебійно. Вимоги до якості послуг викладено в додатку 2 до договору. Умови перерви та час реагування оператора на повідомлення замовника передбачено умовами договору, отже безперебійність в договорі передбачає можливість перерв в наданні послуг. Крім того положення договору вказують на умови, за якими оператор звільняється від відповідальності за перерви в наданні послуг.
Враховуючи вищенаведене відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС" |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС" #34084125 |
Переможець |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 13:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 16:40
|
договір 2024-374.pdf | укладений |
11 квітня 2024 16:37
|