Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ковбаса напівкопчена, шинка, грудинка, сарделька 1 сорту
Очікувана вартість
1 470 000,00 UAH
UA-2024-03-13-012701-a ● 50e20bf6398a4e50ac9a89fd7d13e57e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3017 |
Код ЄДРПОУ: | 39309315 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ольга Альошина +380634635412 o.alyoshina@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
ковбаса напівкопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1000 кілограм
шинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1000 кілограм
грудинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
5400 кілограм
сарделька 1 сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться за фактично отриманий Товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дня отримання Товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України згідно накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 18:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 18:39 |
Оголошення.docx | |
13 березня 2024 18:39 |
Додаток 3 до оголошення.docx | |
13 березня 2024 18:39 |
Додаток 4 до оголошення.docx | |
13 березня 2024 18:39 |
Додаток 2 до оголошення.docx | |
13 березня 2024 18:39 |
Додаток 1 до оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-13-012701-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ", Код ЄДРПОУ:45129278
Дата подання: 29 березня 2024 18:54
Неправомірне відхилення
ТОВ «ЮА ТОРГПРОМ» звертається до Замовника – Військової частини 3017, з вимогою про проведення процедури закупівель у відповідності до положень чинного законодавства. Відповідно , до Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - постанова № 1178) Учаснику надається право на виправлення недоліків у продовж 24 годин, Замовник – Військова частина 3017 , нехтує цим правом та не надає його Учасникам!
Щодо вказаної Постанови, Міністерство економіки України у Листі № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023р. надає роз’яснення:
«Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та 5 якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
Стосовно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою№ 42/с від 27 березня 2024 р.
Зазначено по пункту 1 відхилення, що « Декларація виробника № М17032024, в якій зазначено на продукти зі свинини Шинка к/в в/с та грудинка к/в в/с ДСТУ 4668:2005, яке не відповідає вимогам Оголошення, вказаним у Додатку 1». – Відзначимо, що ми у Гарантійному листі від виробника підтверджуємо та зазначаємо відповідність продукції, також у складі пропозиції надано декілька довідок, що також підтверджують та прописують відповідне ДСТУ та відповідність йому нашого продукту. Щодо Декларації, це є описка та формальна помилка з огляду на те, що структура ДСТУ складається з 4-х цифр, які є реєстраційні номер стандарту, який і ідентифікує продукт, а інші 4 – рік його прийняття. В декларації, як раз і допущена помилка у році прийняття стандарту, що ніяким чином не змінює товар, його назву, модель. Тому, наполягаємо, на перегляд пропозиції з можливістю виправлення помилки, що не призводить до заміни товару.
По- другому пункту, ця вимога не стосується технічних, якісних, та інших характеристик товару і ОБОВ’Язково виноситься на 24 години, так як вона стосується ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме матеріально-технічної бази – у випадку, якщо Замовник вважає документи невідповідними. Також зазначимо, що компанія перевізник має у своєму складі велику кількість транспортних засобів, на них згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку на транспортні засоби може зареєструвати лише потужності, форма цього рішення має відмінності в залежності від років видачі та територіальних відділень Держпродслужби. Вимога документації стояла надати потужності на оператора ринка стосовно перевезення : ми їх надали як на себе, так і на перевізника – щодо транспортування, а відповідність транспортних засобів описана характеристиками машин, інших документів Замовник не вимагав , а також вимог до вигляду рішення про потужності також не зазначено.
Виходячи з вищє зазначеного наполягаємо, на поверненні нас на етап кваліфікації та наданні нам законної підстави 24 годин на виправлення невідповідностей, так як в складі пропозиції всі документи надано, і вказані недоліки не змінюють предмет закупівлі ні в якому розділі або пункті згідно технічних вимог зазначених Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Щодо вказаної Постанови, Міністерство економіки України у Листі № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023р. надає роз’яснення:
«Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та 5 якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
Стосовно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою№ 42/с від 27 березня 2024 р.
Зазначено по пункту 1 відхилення, що « Декларація виробника № М17032024, в якій зазначено на продукти зі свинини Шинка к/в в/с та грудинка к/в в/с ДСТУ 4668:2005, яке не відповідає вимогам Оголошення, вказаним у Додатку 1». – Відзначимо, що ми у Гарантійному листі від виробника підтверджуємо та зазначаємо відповідність продукції, також у складі пропозиції надано декілька довідок, що також підтверджують та прописують відповідне ДСТУ та відповідність йому нашого продукту. Щодо Декларації, це є описка та формальна помилка з огляду на те, що структура ДСТУ складається з 4-х цифр, які є реєстраційні номер стандарту, який і ідентифікує продукт, а інші 4 – рік його прийняття. В декларації, як раз і допущена помилка у році прийняття стандарту, що ніяким чином не змінює товар, його назву, модель. Тому, наполягаємо, на перегляд пропозиції з можливістю виправлення помилки, що не призводить до заміни товару.
По- другому пункту, ця вимога не стосується технічних, якісних, та інших характеристик товару і ОБОВ’Язково виноситься на 24 години, так як вона стосується ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме матеріально-технічної бази – у випадку, якщо Замовник вважає документи невідповідними. Також зазначимо, що компанія перевізник має у своєму складі велику кількість транспортних засобів, на них згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку на транспортні засоби може зареєструвати лише потужності, форма цього рішення має відмінності в залежності від років видачі та територіальних відділень Держпродслужби. Вимога документації стояла надати потужності на оператора ринка стосовно перевезення : ми їх надали як на себе, так і на перевізника – щодо транспортування, а відповідність транспортних засобів описана характеристиками машин, інших документів Замовник не вимагав , а також вимог до вигляду рішення про потужності також не зазначено.
Виходячи з вищє зазначеного наполягаємо, на поверненні нас на етап кваліфікації та наданні нам законної підстави 24 годин на виправлення невідповідностей, так як в складі пропозиції всі документи надано, і вказані недоліки не змінюють предмет закупівлі ні в якому розділі або пункті згідно технічних вимог зазначених Замовником.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій