Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Труби та супутні вироби
Очікувана вартість
7 167 000,00 UAH
UA-2024-03-13-011463-a ● 759ae252e2a8414fb4d0d6338cf40c35
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Контактна особа: |
Юлія Дідух +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 7 167 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Тендерна документація
09 квітня 2024 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 14:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех вимоги
Дата подання: 14 березня 2024 10:11
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:42
Шановний Замовник! Вимога про надання Сертифікату що підтверджує відповідність поліетиленових труб для холодного водопостачання вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до ISO14024:2018 , IDT ( ДСТУ ISO 14024:2018) є дискримінаційною, тому що на НПВХ та ПП труби та чатсково фітинги йог омає лише один виробник в Україні - Інсталпаст. Прохання видалити дану вимогу керуючись принципом не дискримінації учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно до ДСТУ ISO 14040: 2004 : «ОЖЦ (Оцінювання життєвого циклу) може сприяти — визначенню можливостей поліпшення екологічних характеристик продукції на різних етапах її життєвого циклу».
Принципи та методи застосування такого маркування визначені у міжнародному стандарті ДСТУ ISO 14024:2018. Оцінювання переваг здійснюється на відповідність встановлених екологічних критеріїв. На кожну категорію продукції розробляється окремий набір критеріїв. Принциповим є аналіз життєвого циклу. Розгляд впливів на кожній стадії надає можливість комплексно оцінити «екологічний слід» товару. Екологічні критерії визначають вимоги, які доповнюють або посилюють загальнообов’язкові державні норми. Різниця між ними і є конкурентною перевагою, яка визначає предмет оцінювання як більш безпечний. Ці логотипи застосовуються у якості екологічного маркування І типу. Вони належать національним або регіональним програмам і охоплюють 60 країн світу.
Наведені вище екологічні маркування вказують на те, що товар пройшов екологічну сертифікацію. Екологічні критерії визначають великий набір чітких показників, за якими здійснюється оцінювання кожної окремої стадії життєвого циклу (проектування/рецептура – складники – технологія виробництва – впливи на довкілля у процесі виробництва – готовий продукт/ послуга – транспортування – відходи споживання).
Показники екологічних критеріїв спрямовані на максимальне запобігання/обмеження впливів на здоров’я і довкілля. Більшість з них відносяться до ефективного використання ресурсів, токсичності, летючих органічних сполук (ЛОС), канцерогенів, якості повітря, здатності до переробки та інших проблемних сфер.
Небажання деяких виробників сертифікувати свою продукцію зокрема пластикові труби згідно вимог ДСТУ ISO 14024:2018 говорить про ігнорування ними екологічних критеріїв оцінювання життєвого циклу своєї продукції та показує зневажливе ставлення цих виробників до негативних факторів впливу процесу від виробництва до утилізації пластикових труб на здоров’я та довкілля. Застосування вимог до екологічних характеристик товарів у технічній специфікації документації відкритих торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Принципи та методи застосування такого маркування визначені у міжнародному стандарті ДСТУ ISO 14024:2018. Оцінювання переваг здійснюється на відповідність встановлених екологічних критеріїв. На кожну категорію продукції розробляється окремий набір критеріїв. Принциповим є аналіз життєвого циклу. Розгляд впливів на кожній стадії надає можливість комплексно оцінити «екологічний слід» товару. Екологічні критерії визначають вимоги, які доповнюють або посилюють загальнообов’язкові державні норми. Різниця між ними і є конкурентною перевагою, яка визначає предмет оцінювання як більш безпечний. Ці логотипи застосовуються у якості екологічного маркування І типу. Вони належать національним або регіональним програмам і охоплюють 60 країн світу.
Наведені вище екологічні маркування вказують на те, що товар пройшов екологічну сертифікацію. Екологічні критерії визначають великий набір чітких показників, за якими здійснюється оцінювання кожної окремої стадії життєвого циклу (проектування/рецептура – складники – технологія виробництва – впливи на довкілля у процесі виробництва – готовий продукт/ послуга – транспортування – відходи споживання).
Показники екологічних критеріїв спрямовані на максимальне запобігання/обмеження впливів на здоров’я і довкілля. Більшість з них відносяться до ефективного використання ресурсів, токсичності, летючих органічних сполук (ЛОС), канцерогенів, якості повітря, здатності до переробки та інших проблемних сфер.
Небажання деяких виробників сертифікувати свою продукцію зокрема пластикові труби згідно вимог ДСТУ ISO 14024:2018 говорить про ігнорування ними екологічних критеріїв оцінювання життєвого циклу своєї продукції та показує зневажливе ставлення цих виробників до негативних факторів впливу процесу від виробництва до утилізації пластикових труб на здоров’я та довкілля. Застосування вимог до екологічних характеристик товарів у технічній специфікації документації відкритих торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номенклатура
Дата подання: 14 березня 2024 14:21
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:42
ID це внутрішній (Diametr inside) труби. Жоден з виробників не виготовляє труби з DN/ID 110 та DN/ID 160.
Прохання роз`яснити який внутрішній діаметр труби має на увазі Замовник для предмету закупівлі DN/ID 110 (SN8) та
DN/ID 160 (SN8) або внести зміни в ТД в наступному вигляді DN/OD 110 та DN/OD 160.
Відповідь: Добрий день, відповідні зміни внесені до тендерної документації.
ВИСНОВОК СЕС
Дата подання: 14 березня 2024 14:28
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:43
Доброго дня! Шавновний Замовник, згідно Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, а саме, що в Україні З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Державна служба не видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . Виходячи з цього, виконати вимогу тендерної документації щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України є неможливим, і сама вимога суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно з умовами тендерної документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів.
Щодо лабораторії виробника
Дата подання: 14 березня 2024 14:32
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:49
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню Учасників враховуючи наступне: Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації повинен надати: - документ про право проведення випробувань (свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями), та - така лабораторія має бути власністю виробника «випробувальної лабораторії виробника» Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; Предмет закупівлі даної процедури закупівлі не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах. Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом Акцентуємо увагу Замовника на тому, що встановлення вимоги, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є дискримінаційним по відношенню до Виробників, які не мають власної лабораторії, а залучають незалежні (сторонні) лабораторії на підставі договорів надання послуг (проведення випробувань). Окрім того, встановлено конкретну назву документу про право проведення випробувань - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями. Жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії. Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які пропонують товар Виробників, що мають власні випробувальні лабораторії та такі лабораторії отримали документ із назвою «свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями». Більше того, встановлена вимога, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є прямим втручанням у господарську діяльність Виробників труб ПЕ, які не мають власної випробувальної лабораторії, а здійснюють випробування у незалежних лабораторіях. Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які пропонують товар виробників труб ПЕ, які не мають власних випробувальних лабораторій, що отримали свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями. Просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства, а саме виключити наступну дискримінаційну вимогу: - Документ про право проведення випробувань (свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями та галузь вимірювальних можливостей) випробувальної лабораторії виробника. Або викласти вимогу у наступній редакції : - Документ про право проведення випробувань випробувальної лабораторії . Просимо ознайомитись із рішенням АМКУ ( Рішення від 01.11.2023 № 17549.pdf ) щодо аналогічної вимоги за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-13-005658-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до національного стандарту України : ДСТУ Б EN 12201-7:2018 Системи пластмасових трубопроводів для подачі холодної води, дренажу та напірної каналізації. Поліетилен (PE). Частина 7. Настанова з оцінювання відповідності: «п. 3.3 випробувальна лабораторія - Лабораторія, що проводить виміри, випробування, калібрує або іншим чином визначає властивості якості матеріалу та продукції»;
«п. 6.3 Приймально-здавальні випробування.
Властивості, зазначені в EN 12201-1:2011, EN 12201-2:2011+А1:2013, EN 12201-3:2011+А1:2012, EN 12201-4:2012, EN 12201-5:2011 та перераховані в таблицях 7 - 10 підлягають приймально-здавальним випробуванням з мінімальною частотою відбору зразків, наведеною у таблицях 7 - 10. Всі випробування повинні проводитися для кожного запуску виробничого підрозділу із виготовлення продукції. Перезапуск після призупинення виробництва, не вважається як переривання безперервного (серійного) виробництва, за умови, що цей період перерви не перевищує максимальний період, що повинен бути визначений в плані якості виготовлювача.»
Згідно національного стандарту України ДСТУ ISO 10012:2005 «ВИМОГИ ДО ПРОЦЕСІВ ВИМІРЮВАННЯТА ВИМІРЮВАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ» в пункті 4 «Загальні вимоги» зазначено: «Потрібно, щоб система керування вимірюванням забезпечувала задоволення встановлених метрологічних вимог. Організація повинна встановити процеси вимірювання та вимірювальне обладнання, на які поширюються положення цього стандарту. Приймаючи рішення щодо сфери та масштабу застосування системи керування вимірюванням, потрібно врахувати ризики та наслідки неспроможності дотримувати метрологічні вимоги. Система керування вимірюванням охоплює контроль установлених процесів вимірювання, процесів метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, а також необхідних допоміжних процесів. Потрібно, щоб процеси вимірювання в межах системи керування вимірюванням були контрольованими (див. 7.2). Потрібно, щоб усе вимірювальне обладнання в межах системи керування вимірюванням було метрологічно підтверджено.»
Очевидно, що необхідність контролювання та випробування продукції в процесі її виробництва виробником забезпечує відповідність якості продукції якісним показникам згідно відповідних стандартів. Небажання виробника мати в своїй структурі випробувальну лабораторію з підтверджувальним документом її компетентності (свідоцтвом про відповідність системи керування вимірюваннями) свідчить про неконтрольований випуск серійної продукції низької якості цим виробником. І це в свою чергу ставить під питання якість запропонованої ним продукції.
«п. 6.3 Приймально-здавальні випробування.
Властивості, зазначені в EN 12201-1:2011, EN 12201-2:2011+А1:2013, EN 12201-3:2011+А1:2012, EN 12201-4:2012, EN 12201-5:2011 та перераховані в таблицях 7 - 10 підлягають приймально-здавальним випробуванням з мінімальною частотою відбору зразків, наведеною у таблицях 7 - 10. Всі випробування повинні проводитися для кожного запуску виробничого підрозділу із виготовлення продукції. Перезапуск після призупинення виробництва, не вважається як переривання безперервного (серійного) виробництва, за умови, що цей період перерви не перевищує максимальний період, що повинен бути визначений в плані якості виготовлювача.»
Згідно національного стандарту України ДСТУ ISO 10012:2005 «ВИМОГИ ДО ПРОЦЕСІВ ВИМІРЮВАННЯТА ВИМІРЮВАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ» в пункті 4 «Загальні вимоги» зазначено: «Потрібно, щоб система керування вимірюванням забезпечувала задоволення встановлених метрологічних вимог. Організація повинна встановити процеси вимірювання та вимірювальне обладнання, на які поширюються положення цього стандарту. Приймаючи рішення щодо сфери та масштабу застосування системи керування вимірюванням, потрібно врахувати ризики та наслідки неспроможності дотримувати метрологічні вимоги. Система керування вимірюванням охоплює контроль установлених процесів вимірювання, процесів метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, а також необхідних допоміжних процесів. Потрібно, щоб процеси вимірювання в межах системи керування вимірюванням були контрольованими (див. 7.2). Потрібно, щоб усе вимірювальне обладнання в межах системи керування вимірюванням було метрологічно підтверджено.»
Очевидно, що необхідність контролювання та випробування продукції в процесі її виробництва виробником забезпечує відповідність якості продукції якісним показникам згідно відповідних стандартів. Небажання виробника мати в своїй структурі випробувальну лабораторію з підтверджувальним документом її компетентності (свідоцтвом про відповідність системи керування вимірюваннями) свідчить про неконтрольований випуск серійної продукції низької якості цим виробником. І це в свою чергу ставить під питання якість запропонованої ним продукції.
номенклатура
Дата подання: 14 березня 2024 14:32
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:49
В попередньому питанні мова йде про двошарові труби з поліпропілену
Відповідь: дякую
Щодо відповідності товару ISO 14024:2018 , IDT ( ДСТУ ISO 14024:2018).
Дата подання: 14 березня 2024 15:09
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:50
- Сертифікат що підтверджує відповідність поліетиленових труб для холодного водопостачання / труб з НПВХ для зовнішньої каналізації / труб поліпропіленових для внутрішньої каналізації / поліпропіленових гофрованих безнапірних труб вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до ISO14024:2018 , IDT ( ДСТУ ISO 14024:2018) .
Невідомо, звідки замовник черпає натхнення при створенні таких нетипових технічних вимог до даного типу продукції....
Звертаємо увагу, що задану вище вимогу ТД може виконати лише 1 виробник поліетиленових труб для холодного водопостачання та труб з НПВХ для зовнішньої каналізації, труб поліпропіленових для внутрішньої каналізації та поліпропіленових гофрованих безнапірних труб , як на території України так і за поза її межами!!!!!!!!
Із відкритих джерел у мережі Інтернет можна встановити, що єдиним органом в Україні, який здійснює сертифікацію продукції щодо екологічного марковання типу І є Всеукраїнська громадська організації “Жива планета” ( Згідно Реєстрів акредитованих ООВ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), зокрема органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (ДСТУ EN ISO/IEC 17065), ЄДИНИМ акредитованим органом у сфері акредитації «екологічне маркування типу І» є Орган з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета», який має Атестат про акредитацію №1О156 від 12.10.2022 НААУ ).
На веб – сайті Органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» (https://www.ecolabel.org.ua/) наявний РЕЄСТР ЧИННИХ ЕКОЛОГІЧНИХ СЕРТИФІКАТІВ (https://www.ecolabel.org.ua/reestr-sertifikativ).
Згідно розділу «ВИРОБИ З ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ» реєстру чинних екологічних сертифікатів міститься інформація про сертифікацію 12 (дванадцяти) компаній, які здійснюють виробництво полімерних матеріалів.
Однак, лише 1 КОМПАНІЯ має сертифікат відповідності виробів "поліетиленові труби для холодного водопостачання" , " труби з НПВХ для зовнішньої каналізації, труби поліпропіленові для внутрішньої каналізації" та "поліпропіленові гофровані безнапірних труб" вимогам екологічних критеріїв для виробів з полімерних матеріалів.
Аналогічна ситуація із вимогою Щодо відповідності нетипового товару ISO 14024:2018 , IDT ( ДСТУ ISO 14024:2018) вже "прописували" Замовники, проте через скарги в АМКУ оперативно вносили зміни у ТД . Прохання ознайомитись із закупівлею, скаргою в АМКУ від 29 лютого 2024 та роз'ясненнями Замовника по суті скарги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно до ДСТУ ISO 14040: 2004 : «ОЖЦ (Оцінювання життєвого циклу) може сприяти — визначенню можливостей поліпшення екологічних характеристик продукції на різних етапах її життєвого циклу».
Принципи та методи застосування такого маркування визначені у міжнародному стандарті ДСТУ ISO 14024:2018. Оцінювання переваг здійснюється на відповідність встановлених екологічних критеріїв. На кожну категорію продукції розробляється окремий набір критеріїв. Принциповим є аналіз життєвого циклу. Розгляд впливів на кожній стадії надає можливість комплексно оцінити «екологічний слід» товару. Екологічні критерії визначають вимоги, які доповнюють або посилюють загальнообов’язкові державні норми. Різниця між ними і є конкурентною перевагою, яка визначає предмет оцінювання як більш безпечний. Ці логотипи застосовуються у якості екологічного маркування І типу. Вони належать національним або регіональним програмам і охоплюють 60 країн світу.
Наведені вище екологічні маркування вказують на те, що товар пройшов екологічну сертифікацію. Екологічні критерії визначають великий набір чітких показників, за якими здійснюється оцінювання кожної окремої стадії життєвого циклу (проектування/рецептура – складники – технологія виробництва – впливи на довкілля у процесі виробництва – готовий продукт/ послуга – транспортування – відходи споживання).
Показники екологічних критеріїв спрямовані на максимальне запобігання/обмеження впливів на здоров’я і довкілля. Більшість з них відносяться до ефективного використання ресурсів, токсичності, летючих органічних сполук (ЛОС), канцерогенів, якості повітря, здатності до переробки та інших проблемних сфер.
Небажання деяких виробників сертифікувати свою продукцію зокрема пластикові труби згідно вимог ДСТУ ISO 14024:2018 говорить про ігнорування ними екологічних критеріїв оцінювання життєвого циклу своєї продукції та показує зневажливе ставлення цих виробників до негативних факторів впливу процесу від виробництва до утилізації пластикових труб на здоров’я та довкілля. Застосування вимог до екологічних характеристик товарів у технічній специфікації документації відкритих торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Принципи та методи застосування такого маркування визначені у міжнародному стандарті ДСТУ ISO 14024:2018. Оцінювання переваг здійснюється на відповідність встановлених екологічних критеріїв. На кожну категорію продукції розробляється окремий набір критеріїв. Принциповим є аналіз життєвого циклу. Розгляд впливів на кожній стадії надає можливість комплексно оцінити «екологічний слід» товару. Екологічні критерії визначають вимоги, які доповнюють або посилюють загальнообов’язкові державні норми. Різниця між ними і є конкурентною перевагою, яка визначає предмет оцінювання як більш безпечний. Ці логотипи застосовуються у якості екологічного маркування І типу. Вони належать національним або регіональним програмам і охоплюють 60 країн світу.
Наведені вище екологічні маркування вказують на те, що товар пройшов екологічну сертифікацію. Екологічні критерії визначають великий набір чітких показників, за якими здійснюється оцінювання кожної окремої стадії життєвого циклу (проектування/рецептура – складники – технологія виробництва – впливи на довкілля у процесі виробництва – готовий продукт/ послуга – транспортування – відходи споживання).
Показники екологічних критеріїв спрямовані на максимальне запобігання/обмеження впливів на здоров’я і довкілля. Більшість з них відносяться до ефективного використання ресурсів, токсичності, летючих органічних сполук (ЛОС), канцерогенів, якості повітря, здатності до переробки та інших проблемних сфер.
Небажання деяких виробників сертифікувати свою продукцію зокрема пластикові труби згідно вимог ДСТУ ISO 14024:2018 говорить про ігнорування ними екологічних критеріїв оцінювання життєвого циклу своєї продукції та показує зневажливе ставлення цих виробників до негативних факторів впливу процесу від виробництва до утилізації пластикових труб на здоров’я та довкілля. Застосування вимог до екологічних характеристик товарів у технічній специфікації документації відкритих торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо відповідності нетипового товару ISO 14024:2018 , IDT ( ДСТУ ISO 14024:2018) . Посилання на закупівлю та скаргу в АМКУ від 29 лютого 2024
Дата подання: 14 березня 2024 15:19
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:50
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-29-014663-a
Відповідь: дякую
тех вимоги
Дата подання: 14 березня 2024 15:34
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:50
Вимогу про надання висновків СЕС виконати неможливо. так як законом не передбачена сан епід експертиза і Держ слуюжа такі ввиснвоик не видає. Прохання внести зміни в ТД
Відповідь: Добрий день. Згідно з умовами тендерної документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів.
Щодо поділу на лоти
Дата подання: 14 березня 2024 15:50
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:53
Прохання роз'яснити логіку поділу закупівлі на лоти :
- Труби сталеві окремим лотом
- Супутні вироби до сталевих труб окремим лотом
- Хомути ремонтні окремим лотом
- супутні вироби до труб поліетиленових окремим лотом
- Труби ПЕ, НПВХ, ПП та супутні вироби ( чомусь одним лотом )
Чому Труби ПЕ не оголошені окремим лотом, а разом із каналізаційними трубами , та ще й разом із супутніми виробами до каналізаційних труб.
Як мінімум, Замовник в такому підході є непослідовним , або ж лоти скомпоновано максимально комфортно для "обраних учасників " ( хто знає ринок - тому все зрозуміло ).
Прохання розділити на лоти ( окремо труби ПЕ водопровідні та окремо труби каналізаційні ), так як виробників труб ПЕ водопровідних є в кілька разів більше, аніж виробників труб каналізаційних, що збільшить кількість учасників та зекономить кошти на закупівлю, якщо Замовник в цьому зацікавлений, звичайно ж.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. У даній закупівлі мають право приймати участь будь-які особи, не лише виробники труб.
Просимо внести зміни до Додатку 2 ТД
Дата подання: 10 квітня 2024 14:40
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:17
Шановний Замовнику! В додатку 2 до тендерної документації, в таблиці Технічної специфікації Лот 1, в частині «Труби НПВХ для зовнішньої каналізації одношарові, багатошарові SDR 41 ДСТУ Б В.2.5-32:2007, по внутрішньому діаметру в комплекті з кільцями ущільнень». Просимо прибрати словосполучення «по внутрішньому діаметру», оскільки всі типорозміри труб, які зазначені нижче, йдуть за класифікацією по зовнішньому діаметру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Значення DN - це характеристика номінального діаметру труб.
Просимо внести зміни до Додатку 2 ТД
Дата подання: 10 квітня 2024 14:42
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:14
Шановний Замовнику! В додатку 2 до тендерної документації, в таблиці Технічної специфікації Лот 1, в частині «Труби НПВХ для зовнішньої каналізації одношарові, багатошарові SDR 41 ДСТУ Б В.2.5-32:2007» в позиції «DN 110 /3,2» – зазначено неправильне значення стінки. Згідно табл. 1 ДСТУ Б В.2.5-32:2007 – для труби НПВХ SDR 41 110 мм – товщина стінки має бути 2,7. Просимо виправити дану позицію на «DN 110 /2,7».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, вимого щодо стінок для труб DN 110 не суперечить нормам ДСТУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-13-011463-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ», Код ЄДРПОУ:45030983
Дата подання: 15 березня 2024 15:48
Дата подання: 15 березня 2024 15:48
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження дискримінаційних вимог, які наведені у Додатку №2 до ТД, а саме виключити наступні вимоги:
1) п.11 з розділу «Технічна документація на безнапірні труби НПВХ для зовнішньої каналізації повинна включати:
11. Сертифікат що підтверджує відповідність труб з НПВХ для зовнішньої каналізації вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу» , що розроблені у відповідності до ISO14024:2018 , IDT (ДСТУ ISO 14024:2018).».
2) п.10 з розділу «Технічна документація, що надається учасником на труби поліпропіленові 3-х шарові для внутрішньої каналізації , які виготовлені (за ДСТУ Б В.2.7-140:2007):
10. Сертифікат що підтверджує відповідність труб поліпропіленових для внутрішньої каналізації вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до ISO14024:2018 , IDT (ДСТУ ISO 14024:2018).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 18:46
рішення від 19.03.2024 № 4907.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 18:45
інформація про перенесення розгляду скарги та запит (Замовнику) від 27.03.2024 № 456.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 17:39
інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6083.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2024 14:20
рішення від 04.04.2024 № 6083.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Добрий день. Зміни у тендерну документацію згідно Рішення № 6083-р/пк-пз від 04.04.2024 внесені.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Труби ПЕ, НПВХ, ПП та супутні вироби |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 730 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Аукціон
Позиції
1942 пог.м
Труби ПЕ
ДК 021:2015: 44163140-3 — Паропровідні та водопровідні труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
35 шт
Труби ПП для внутрішньої каналізації
ДК 021:2015: 44163140-3 — Паропровідні та водопровідні труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
24 шт
Коліно ПП для внутрішньої каналізації
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
8 шт
Муфта ПП для внутрішньої каналізації
ДК 021:2015: 44167100-9 — Муфти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
174 пог.м
Труби НПВХ
ДК 021:2015: 44163130-0 — Каналізаційні труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
47 шт
Коліно до труб НПВХ
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
9 шт
Заглушка до труб НПВХ
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
34 шт
Муфта до труб НПВХ
ДК 021:2015: 44167100-9 — Муфти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
7 шт
Трійник до труб НПВХ
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
2 шт
Редукція до труб НПВХ
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
444 пог.м
Труби поліпропіленові гофровані
ДК 021:2015: 44163130-0 — Каналізаційні труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
24 шт
Муфта до труб поліпропіленових гофрованих
ДК 021:2015: 44167100-9 — Муфти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Чорновола 89
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 14:05 |
Додаток 2.docx |
09 квітня 2024 14:05 |
протокол 46.pdf |
09 квітня 2024 14:05 |
тендерна документація зі змінами 2.docx |
15 березня 2024 13:27 |
тендерна документація зі змінами.docx |
15 березня 2024 13:27 |
протокол 33.pdf |
13 березня 2024 16:46 |
тендерна документація.docx |
13 березня 2024 16:46 |
Додаток 3.docx |
13 березня 2024 16:46 |
Додаток 1.docx |
09 квітня 2024 14:05 |
Додаток 2.docx
|
||||
09 квітня 2024 14:05 |
протокол 46.pdf
|
||||
09 квітня 2024 14:05 |
тендерна документація зі змінами 2.docx
|
||||
15 березня 2024 13:27 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
||||
15 березня 2024 13:27 |
протокол 33.pdf
|
||||
13 березня 2024 16:46 |
тендерна документація.docx
|
||||
13 березня 2024 16:46 |
Додаток 3.docx
|
||||
13 березня 2024 16:46 |
Додаток 1.docx
|
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2024-03-13-011463-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ», Код ЄДРПОУ:45030983
Дата подання: 15 березня 2024 15:48
Дата подання: 15 березня 2024 15:48
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження дискримінаційних вимог, які наведені у Додатку №2 до ТД, а саме виключити наступні вимоги:
1) п.11 з розділу «Технічна документація на безнапірні труби НПВХ для зовнішньої каналізації повинна включати:
11. Сертифікат що підтверджує відповідність труб з НПВХ для зовнішньої каналізації вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу» , що розроблені у відповідності до ISO14024:2018 , IDT (ДСТУ ISO 14024:2018).».
2) п.10 з розділу «Технічна документація, що надається учасником на труби поліпропіленові 3-х шарові для внутрішньої каналізації , які виготовлені (за ДСТУ Б В.2.7-140:2007):
10. Сертифікат що підтверджує відповідність труб поліпропіленових для внутрішньої каналізації вимогам СОУ ОЕМ 08.002.14.055:2020 «Вироби з полімерних матеріалів. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу», що розроблені у відповідності до ISO14024:2018 , IDT (ДСТУ ISO 14024:2018).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 18:46
рішення від 19.03.2024 № 4907.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 18:45
інформація про перенесення розгляду скарги та запит (Замовнику) від 27.03.2024 № 456.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 17:39
інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6083.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2024 14:20
рішення від 04.04.2024 № 6083.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Добрий день. Зміни у тендерну документацію згідно Рішення № 6083-р/пк-пз від 04.04.2024 внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛПЛАСТ" |
1 729 504,10
UAH з ПДВ
|
1 501 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» |
1 676 931,08
UAH з ПДВ
|
1 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛПЛАСТ" #39670260 |
Переможець |
1 501 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 16:43
|
Договір 179.PDF | укладений |
23 квітня 2024 16:42
|