Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові конструкції
Очікувана вартість
473 260,00 UAH
UA-2024-03-13-011234-a ● a7425ad022d14be6ad6435a39649ce33
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109079 |
Вебсайт: | https://cv.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24 |
Контактна особа: |
Ольга Нараєвська +380372591677 olga.naraevska1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 473 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 366,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Віконний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 16:28 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
13 березня 2024 16:28 |
Додаток 3 до ТД Договір та специфікація.docx | |
13 березня 2024 16:28 |
ТД.docx | |
13 березня 2024 16:28 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
13 березня 2024 16:28 |
Додаток 2 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2024 11:34
Дата відповіді: 15 березня 2024 12:21
Добрий день! Шановний замовник, вкажіть будь ласка, де саме будуть встановлені віконні блоки? І якого коефіцієнту опору теплопередачі необххідно дотримуватись? Адже зважаючи на однокамерний склопакет, блоки не мають давати високих показників опору теплопередачі, тоді навіщо потібен профіль з 6 камерами в 70 мм?
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником самостійно, з урахуванням власних потреб у товарах/роботах/послугах. Так, конструкції будуть встановлюватися в нежитловому не опалювальному приміщенні, тому й застосовується однокамерний склопакет. Профільну систему обрано виходячи з габаритних розмірів конструкцій та умов їх експлуатації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-13-011234-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 15 березня 2024 12:09
дискримінаційна вимога 1
Додатком 1 до ТД п.2.4. вимагається від Учасника : Обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління якістю (надати у складі тендерної пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора системи управління якістю, ДСТУ ISO 19011:2019).
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення аудиторських перевірок організації чи підприємства.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення аудиторських перевірок організації чи підприємства.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2024 10:22
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється ЗАМОВНИКОМ, який встановлює технічні/якісні характеристики предмету закупівлі, строки, місце поставки товару/виконання робіт/надання послуг кваліфікаційні критерії до учасників, проєкт договору про закупівлю та інші вимоги.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Номер вимоги: UA-2024-03-13-011234-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 15 березня 2024 12:09
дискримінаційна вимога 2
Додатком 2 до ТД вимагається від Учасника надання:
2) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги»;
3) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
4) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»;
5) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення внутрішнього аудиту підприємства учасника. Окрім того, отримання сертифікатів ISO в нашій державі є добровільним, а не обов’язковим. Відповідно до діючого законодавства, ніхто не може втручатись у внутрішню діяльність підприємства, крім випадків встановлених законом. Встановлюючи дану вимогу Ви своїми діями навмисно звужуєте коло для прийняття участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
2) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги»;
3) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
4) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»;
5) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення внутрішнього аудиту підприємства учасника. Окрім того, отримання сертифікатів ISO в нашій державі є добровільним, а не обов’язковим. Відповідно до діючого законодавства, ніхто не може втручатись у внутрішню діяльність підприємства, крім випадків встановлених законом. Встановлюючи дану вимогу Ви своїми діями навмисно звужуєте коло для прийняття участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2024 10:22
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється ЗАМОВНИКОМ, який встановлює технічні/якісні характеристики предмету закупівлі, строки, місце поставки товару/виконання робіт/надання послуг кваліфікаційні критерії до учасників, проєкт договору про закупівлю та інші вимоги.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Номер вимоги: UA-2024-03-13-011234-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 15 березня 2024 12:11
дискримінаційна вимога 3
Додатком 2 до ТД вимагається від Учасника надання:
20) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 37001:2018 на систему управління щодо протидії корупції;
21) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 50001:2020 на систему енергетичного менеджменту
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення внутрішнього аудиту підприємства учасника. Окрім того, отримання сертифікатів ISO в нашій державі є добровільним, а не обов’язковим. Відповідно до діючого законодавства, ніхто не може втручатись у внутрішню діяльність підприємства, крім випадків встановлених законом.
З приводу ISO 37001:2018- Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Тобто Ви, як Замовник – СТРУКТУРА ПРАОВОХОРОНОЇ СИСТЕМИ вважаєте, що Ваші співробітники можуть брати чи давати хабаря? Ви це серйозно? У Вас же є внутрішня безпека, чи вона погано працює? Вважаємо , що висунувши цю вимогу Ви дискредитуєте самі себе як структуру правоохоронної системи.
Взагалі Антикорупційні програми на підприємстві та інші документи необхідні при прийнятті участі у державних закупівлях сума яких більше 25млн.гривень.
З приводу ISO 50001:2020- Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Успішне застосування СЕнМ підтримує культуру прихильності поліпшення енергетичної результативності, яка залежить від прихильності на всіх рівнях організації, особливо від прихильності вищого керівництва. У багатьох випадках це призводить в організації до зміни її культури.
У даній закупівлі Учасники не використовують енергію та не споживають її.
Встановлюючи дану вимогу Ви своїми діями навмисно звужуєте коло для прийняття участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
20) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 37001:2018 на систему управління щодо протидії корупції;
21) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 50001:2020 на систему енергетичного менеджменту
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення внутрішнього аудиту підприємства учасника. Окрім того, отримання сертифікатів ISO в нашій державі є добровільним, а не обов’язковим. Відповідно до діючого законодавства, ніхто не може втручатись у внутрішню діяльність підприємства, крім випадків встановлених законом.
З приводу ISO 37001:2018- Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Тобто Ви, як Замовник – СТРУКТУРА ПРАОВОХОРОНОЇ СИСТЕМИ вважаєте, що Ваші співробітники можуть брати чи давати хабаря? Ви це серйозно? У Вас же є внутрішня безпека, чи вона погано працює? Вважаємо , що висунувши цю вимогу Ви дискредитуєте самі себе як структуру правоохоронної системи.
Взагалі Антикорупційні програми на підприємстві та інші документи необхідні при прийнятті участі у державних закупівлях сума яких більше 25млн.гривень.
З приводу ISO 50001:2020- Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Успішне застосування СЕнМ підтримує культуру прихильності поліпшення енергетичної результативності, яка залежить від прихильності на всіх рівнях організації, особливо від прихильності вищого керівництва. У багатьох випадках це призводить в організації до зміни її культури.
У даній закупівлі Учасники не використовують енергію та не споживають її.
Встановлюючи дану вимогу Ви своїми діями навмисно звужуєте коло для прийняття участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2024 10:22
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється ЗАМОВНИКОМ, який встановлює технічні/якісні характеристики предмету закупівлі, строки, місце поставки товару/виконання робіт/надання послуг кваліфікаційні критерії до учасників, проєкт договору про закупівлю та інші вимоги.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Номер вимоги: UA-2024-03-13-011234-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 17 березня 2024 18:41
невідповідність тендерної документації діючому законодавству
Шановний Замовник у ТД щодо вимог до банківської гарантії ви вимагаєте , що «Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», але ж в цей документ неодноразово вносились зміни , а тому даний документ є дійсним в редакції від 16.07.2020. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2024 12:43
Шановний учасник, інформуємо Вас про те, що йдеться про дату затвердження постанови від 15.12.2004 №639, а не внесення до неї змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
457 000,00
UAH з ПДВ
|
457 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Переможець |
457 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 11:13
|
договір 182 від 02.04.24.pdf | укладений |
02 квітня 2024 11:12
|