Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03359262 |
Місцезнаходження: | 73009, Україна , Херсонська обл., Херсон, Вулиця Фонтанна, будинок 15 |
Контактна особа: |
Скляров Віктор 380552236354 03359262kp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 15:25 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ АВТОМОБІЛЬ ВАНТАЖНИЙ З КМУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000014 ● b5958c2726304b65b44013a6d84cf2dd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-13-009448-a 13.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:31:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіля вантажного (бортового) з крано-маніпуляторною установкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-03-13-009448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:43:59
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо першого питання вашого запиту, стосовно того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника щодо забезпечення ліквідації наслідків ворожих обстрілів на території Херсонської міської територіальної громади, а також з метою попередження та запобігання аваріям, катастрофам (у т.ч. надзвичайним ситуаціям) на об’єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада, для забезпечення захисту від атмосферного впливу, в тому числі на виконання Програми попередження та запобігання аваріям, катастрофам (у т.ч. надзвичайним ситуаціям) на об’єктах житлового фонду, соціальної структури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада, на 2023 – 2024 роки, а також для задоволення нагальних потреб при проведенні невідкладних заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру внаслідок військової агресії, з метою проведення першочергових робіт по закриттю від атмосферного впливу пошкоджених обстрілами вікон, дахів, інших конструктивних елементів об’єктів житлового фонду, що розташовані на території Херсонської міської територіальної громади.
Зазначений товар за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, відповідає нормам чинного законодавства України та, в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації, надійності кріплення та фіксації до конструкцій рами транспортного засобу в транспортному і робочому положеннях, допустимості маси і габаритних розмірів обладнання в межах навантажень на осі і габаритні розміри транспортного засобу, а також відповідності діючим технічним вимогам та іншим характеристикам транспортного засобу тощо.
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та електронного каталогу (Prozorro Market, який знаходиться у відкритому доступі), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2024 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками, а також шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій постачальникам (дані цінові (комерційні) пропозиції додаються у вигляді прикріплених файлів).
Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару (територія активних бойових дій).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оприлюдненням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Щодо другого питання вашого запиту, стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
Повідомляємо, що згідно п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику замовника та на веб-порталі уповноваженого органу у відповідності до вимог Закону та Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та пункті 4-1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового оприлюднення (шляхом розміщення) на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що у замовника, яким є Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради відсутній власний веб-сайт. Водночас, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: https://miskrada.kherson.ua/prozoryi-kherson/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/ . Зазначене посилання доступне для перегляду.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТД Будшляхмаш |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТД Будшляхмаш #32670703 |
Переможець |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 14:20
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 13:16
|
Договір № 01-04 від 01.04.2024.pdf | укладений |
01 квітня 2024 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди (виправлення технічної помилки в частині зазначення суми ПДВ). Зазначені зміни фактично не є зміною істотних умов Договору про закупівлю в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Підстава для внесення змін до Договору про закупівлю обрана виключно з технічних міркувань з метою повноти відображення інформації про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 01/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |