Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кайданки металеві
Очікувана вартість
203 700,00 UAH
UA-2024-03-13-008189-a ● f86be67ca96544c1a9eb1531516f16af
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108955 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталя Губіна +380577275359 tenderupo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 203 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 018,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35230000-5: Кайданки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Кайданки металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 35230000-5 — Кайданки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 17:13 |
Додаток № 5 Проект договору .doc | |
18 березня 2024 17:11 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.doc | |
18 березня 2024 17:11 |
Додаток № 6 Лист згода щодо персональних даних.doc | |
18 березня 2024 17:11 |
Тендерна документація кайданки.doc | |
18 березня 2024 17:11 |
Додаток № 3 Документи від учасника.doc | |
18 березня 2024 17:09 |
Додаток № 2 Технічні характеристики .doc | |
18 березня 2024 17:09 |
Додаток № 4 Документи від переможця .doc | |
18 березня 2024 17:09 |
Перелік1 Змін.doc | |
16 березня 2024 20:32 |
Перелік Змін.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження якісних та технічних характеристик товару
Дата подання: 14 березня 2024 09:32
Дата відповіді: 18 березня 2024 11:09
Добрий день.
Шановний Замовнику, чи буде прийнято до розгляду наданий учасником сертифікат міжнародного стандарту на систему управління якістю ISO 9001:2015?
Крім того, наскільки є принциповим для Вас надання учасником сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, адже впровадження даного стандарту згідно із законодавством не є обов’язковим?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
З огляду на безпечність використання особовим складом даного речового майна та можливість нанесення шкоди здоров’ю людей, замовник має право вимагати додаткові документи що підтверджують безпечність та якість продукції під час постачання визначеного майна.
Замовник не встановлює обмеження щодо акредитації органів сертифікації, а лише встановлює, що сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний на момент подання пропозицій.
З огляду на безпечність використання особовим складом даного речового майна та можливість нанесення шкоди здоров’ю людей, замовник має право вимагати додаткові документи що підтверджують безпечність та якість продукції під час постачання визначеного майна.
Замовник не встановлює обмеження щодо акредитації органів сертифікації, а лише встановлює, що сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний на момент подання пропозицій.
Технічні характеристики
Дата подання: 14 березня 2024 16:33
Дата відповіді: 18 березня 2024 11:09
Добрий день.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на вказану ширину кайданок - не більше 101 мм, адже цей показник невірний.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації були внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-13-008189-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ", Код ЄДРПОУ:33345054
Дата подання: 29 березня 2024 16:23
Діскрімінація
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (далі – Учасник) брав участь в закупівлі, оголошеної Управлінням поліції охорони в Харківській області (далі -Замовник) в електронній системі закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки).
28.03.2024 р. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
В документі «Інформація про відхилення тендерної пропозиції» від 28.03.2024 р. Уповноважена особа Замовника зазначила підставу відхилення пропозиції учасника, а саме:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що Учасником не виконані умови технічної специфікації тендерної документації, а саме: відповідно до вимог п. 1 технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації учасник мав надати в складі тендерної пропозиції паспорт на виріб (може бути поєднаний з інструкцією по експлуатації кайданок) в якому вказано: назву та місце знаходження підприємства виробника, назву, номер виробу, вагу, розміри, дату виготовлення товару, його термін служби, гарантійні зобов'язання виробника.
При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасника надано паспорт інструкція (настанова) з експлуатації наручники металеві БР-М-92 КДС 00.9.19.1 КЕ ТУ У 28.6-31350429-010:2009, який не містить, зокрема, номеру виробу та дати виготовлення товару.
Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника на те, що Замовником в тендерній документації вимагався ПАСПОРТ на виріб, а не ПАСПОРТ НА ГОТОВИЙ виріб. Різниця між зазначеними вимогами полягає в тому, що паспорт на виріб не повинен містити конкретну дату та номер виробу. Такі дані зазначаються в паспорті на готовий виріб.
В своїй пропозиції Учасник надав зразок паспорту на виріб, а саме документ з назвою « 2.1 Паспорт наручники БР-М-92.pdf» в тексті якого, зокрема, зазначено
Наручники металеві «БР-М-92» виріб №КІ .відповідає технічним умовам ТУ У 28.6-31350429-010:2009
і визнані придатними до експлуатації.
Виготовлено в Україні.
Виробник: СПЕЦВОЄНТОРГ. Адреса: вул. Дністерська, 1-А, м. Київ, 02090
Дата виготовлення__________20___р.
А відтак Учасник виконав усі вимоги Замовника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Дії Замовника в частині відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт», яке викладене у рішенні Уповноваженої особи Замовника від 28.03.2024 року та розміщено в електронній системі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки), порушує права та законні інтереси ТОВ «Укроборонекспорт», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням,
З огляду на викладене, та відповідно до статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 46 Особливостей вимагаємо,-
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Харківській області про відхилення пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт» яке викладене у рішенні від 28.03.2024 року та розміщено в електронній системі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки) та визначити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Укроборонекспорт»., переможцем торгів
2. У разі незадоволення вимоги будемо звертатись до відповідних органів, для відстоювання своїх інтересів.
Розгорнути
Згорнути
28.03.2024 р. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
В документі «Інформація про відхилення тендерної пропозиції» від 28.03.2024 р. Уповноважена особа Замовника зазначила підставу відхилення пропозиції учасника, а саме:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що Учасником не виконані умови технічної специфікації тендерної документації, а саме: відповідно до вимог п. 1 технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації учасник мав надати в складі тендерної пропозиції паспорт на виріб (може бути поєднаний з інструкцією по експлуатації кайданок) в якому вказано: назву та місце знаходження підприємства виробника, назву, номер виробу, вагу, розміри, дату виготовлення товару, його термін служби, гарантійні зобов'язання виробника.
При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасника надано паспорт інструкція (настанова) з експлуатації наручники металеві БР-М-92 КДС 00.9.19.1 КЕ ТУ У 28.6-31350429-010:2009, який не містить, зокрема, номеру виробу та дати виготовлення товару.
Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника на те, що Замовником в тендерній документації вимагався ПАСПОРТ на виріб, а не ПАСПОРТ НА ГОТОВИЙ виріб. Різниця між зазначеними вимогами полягає в тому, що паспорт на виріб не повинен містити конкретну дату та номер виробу. Такі дані зазначаються в паспорті на готовий виріб.
В своїй пропозиції Учасник надав зразок паспорту на виріб, а саме документ з назвою « 2.1 Паспорт наручники БР-М-92.pdf» в тексті якого, зокрема, зазначено
Наручники металеві «БР-М-92» виріб №КІ .відповідає технічним умовам ТУ У 28.6-31350429-010:2009
і визнані придатними до експлуатації.
Виготовлено в Україні.
Виробник: СПЕЦВОЄНТОРГ. Адреса: вул. Дністерська, 1-А, м. Київ, 02090
Дата виготовлення__________20___р.
А відтак Учасник виконав усі вимоги Замовника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Дії Замовника в частині відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт», яке викладене у рішенні Уповноваженої особи Замовника від 28.03.2024 року та розміщено в електронній системі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки), порушує права та законні інтереси ТОВ «Укроборонекспорт», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням,
З огляду на викладене, та відповідно до статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 46 Особливостей вимагаємо,-
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Харківській області про відхилення пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт» яке викладене у рішенні від 28.03.2024 року та розміщено в електронній системі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки) та визначити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Укроборонекспорт»., переможцем торгів
2. У разі незадоволення вимоги будемо звертатись до відповідних органів, для відстоювання своїх інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2024 17:42
Шановний учаснику!
П. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що у разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
При цьому, ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ні нормами Особливостей не передбачене право учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника із вимогою щодо скасування його рішення про відхилення тендерної пропозиції.
В зв’язку із викладеним Ваша вимога задоволенню не підлягає.
П. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що у разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
При цьому, ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ні нормами Особливостей не передбачене право учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника із вимогою щодо скасування його рішення про відхилення тендерної пропозиції.
В зв’язку із викладеним Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" |
203 256,00
UAH з ПДВ
|
203 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" #33345054 |
Відхилено |
203 256,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 15:53
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій