Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Житомирської області»
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2024-03-13-007957-a ● 79a8eb9b6d9d423b876066d68fe70185
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 14373058 |
Вебсайт: | http://czndep.zht.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Театральна, 17/20 |
Контактна особа: |
Михайло Столітній +380968252227 vfgz@czndep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Вул. Театральна 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 14:35 |
Тендерна документація ТАСЦО.docx | |
13 березня 2024 14:35 |
Додаток_4_Договір.docx | |
13 березня 2024 14:35 |
Додаток_3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 14 березня 2024 13:32
Дата відповіді: 15 березня 2024 11:49
Шановний замовник! Щодо вимоги від учасника підтвердження такого критерію як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», а саме в п. 1.2., №1, Розділі 1 у Таблиці 1 Додатку 1, є вимога щодо умов та формату надання підтвердження критерію «-наявність в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб». Просимо надати відповідь на наступні питання, щоб не допустити прояви можливої дискримінації учасників закупівлі UA-2024-03-13-007957-a:
1. На підставі якого або яких нормативно-правових актів в ТД прописана така вимога, чому 4 працівники повинні мати допуски, а не 2 чи 3?
2. Чи може учасник для підтвердження своєї відповідності критерію в частині наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність допуску до інформації, що становить державну таємницю передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 № 939. Так, учасник для підтвердження своєї відповідності критерію в частині наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (відповідно до розділу 3 пункту 7 Тендерної документації)
Кваліфікаційні критерії (Наявність допуску до інформації, що становить державну таємницю )
Дата подання: 15 березня 2024 12:12
Дата відповіді: 18 березня 2024 18:50
В доповненні до попереднього запитання, вимога, щодо до допуску до державної таємниці також передбачена до статті 1.12.2 Зводу відомостей що становлять державну таємницю затвердженого Наказом Центрального управління Служби безпеки України від 23.12.2020 № 383(із змінами).
Відповідь: В доповненні до попереднього запитання, вимога, щодо до допуску до державної таємниці також передбачена до статті 1.12.2 Зводу відомостей що становлять державну таємницю затвердженого Наказом Центрального управління Служби безпеки України від 23.12.2020 № 383(із змінами).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-13-007957-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 15 березня 2024 10:44
підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Шановний замовник! Щодо вимоги в умовах підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника прописаної частиною 2, Розділу 2, Додатку 1 до тендерної документації "2. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинні на дату розкриття пропозицій сертифікати на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018). Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018) повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, внесеним в реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності Національної агенції з акредитації України.".
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності та участі в публічних закупівлях. Таким чином сертифікація ISO не є обов'язковою на території України. Вимагаємо замовника внести поправки в Розділ 2, Додаток 1 до тендерної документації, оскільки це законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності та участі в публічних закупівлях. Таким чином сертифікація ISO не є обов'язковою на території України. Вимагаємо замовника внести поправки в Розділ 2, Додаток 1 до тендерної документації, оскільки це законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2024 17:31
Шановний Учасник, Ваша вимога відхилена. В частині 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) зазначено "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації".
Частиною 5 статті 23 Закону встановлюється, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Крім того, абзацем другим частини 5 статті 23 Закону зазначається " Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством".
Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Частиною 5 статті 23 Закону встановлюється, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Крім того, абзацем другим частини 5 статті 23 Закону зазначається " Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством".
Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-27-000001 • 750c6d1a50c34b44a40af62cd8b96e60
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-27
•
11:22
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Вважаю що учасник не виконав вимоги ТД та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Тендерною документацією вимагається надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 3
Проте учасником надано довідку у довільній формі від 19.03.2024р. №144/00.1 про підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до тендерної пропозиції. Відповідну технічну специфікацію учасником не надано. Отже учасником не виконано вказану вимогу.
2. Згідно з Додатком 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» вимагається наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема обов’язкова наявність:
- не менше одного головного інженера проекту, а саме: Відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури: сертифікованого інженера-проектувальника,інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3. (надати у складі пропозиції оригінал чи нормативно завірену копію кваліфікаційного сертифікату за відповідною кваліфікаційною категорією та свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останніх згідно з чинним законодавством).
- наявність в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб;
- не менше одного інженера-проектувальника сертифікованого у частині кошторисної документації» (надати у складі пропозиції оригінал чи нормативно завірену копію кваліфікаційного сертифікату за відповідною кваліфікаційною категорією та свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останніх згідно з чинним законодавством). – (у разі якщо предметом закупівлі є розробка проєкто-кошторисної документації)/
Учасник повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого(их) працівника(ків) шляхом надання у складі пропозиції копій наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або копій трудових книжок або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником на кожного працівника зазначеного в довідці.
Учасником не надано підтвердження факту працевлаштування сертифікованого працівника Петросова Олександра Альбертовича. Учасником надано Договір про надання послуг (договір цивільно-правового характеру) №11061 від 06.03.2024р. Цивільно-правовий договір - це угода між організацією (підприємством, установою тощо) і громадянином на виконання останнім певної роботи (а саме: договір підряду, договір доручення тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство. Отже учасником не виконано вказану вимогу, та не надано підтвердження оформленого допуску до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб.
3. Згідно з Додатком 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» вимагається наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015.
Також вимагається надання:
- Копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) щодо надання послуги аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
У разі відсутності договору(ів), вкладених у письмовому вигляді, як виключення, може надаватись копія первинного(их) документу(ів), яким підтверджується виконання господарської операції.
- Копія(ії) відгуку(ів) від замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.3.1. Додатку 1 тендерної документації. Відгук(и) має(ють) бути надані від усіх замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаних у довідці, яка надається на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме договору на розроблення проектно-кошторисної документації (інженерне проектування) стадії «Робоча документація» «Розробка технологічних рішень з розширення функціональних можливостей НТМ» та відгук про виконання робіт.
Проте учасником не надано в складі пропозиції копії аналогічного договору, що суперечить вимогам тендерної документації, а також вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, договір не є аналогічним предмету закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічним за кодом ДК 021:2015.
4. Відсутня інформація щодо погодження учасника з проєктом договору, яка повинна бути оформлена учасниками згідно з цією документацією та Додатком 4.
ПРОШУ: 1. Розпочати моніторинг закупівлі UA-2024-03-13-007957-a; 2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2024-03-13-007957-a; 3. Перевірити дії посадових осіб замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі, а також вимогам іншого законодавства що стосується предмету або процедури закупівлі. 4. Зобов’язати замовника здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до вимог іншого чинного законодавства що стосується предмету або процедури закупівлі; 5. Після проведення перевірки закупівлі, якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжити заходи щодо дотримання замовником вимог законодавства. 6. Вжити заходів вразі, якщо замовник не усуне порушення відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2024-03-26-000005 • 58170a91acd54f438433f9cd2107fbdb
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-26
•
22:30
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Вважаю, що замовник вчинив такі порушення законодавства, як:
1. Встановив вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, та наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб, тим самим навмисно намагається звузити коло учасників і обмежити їх конкурентну спроможність, яка могла б призвести до зменшення ціни закупівлі та заощадження коштів місцевого бюджету.
2. Встановив вимогу щодо наявності в учасників сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), що не вимагається чинним законодавством і призводить до дискримінації учасників тендеру.
3. Документи які розглядає замовник від єдиного учасника тендерної документації, а саме інформації про аналогічний договір, предметом якого не можна вважати аналогічним предмету закупівлі є в подальшому підставою для звернення в Антимонопольний комітет України для оскарження і т.д.
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Зверненні, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-007957-a, у загальному доступі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України, Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Наказом СБУ Центрального управління від 23.12.2020 № 383, Наказом СБУ від 13.03.2014 № 98 (та іншими законодавчими актами, якщо потрібно), з метою не допустити нецільове використання бюджетних коштів, так як в попередній закупівлі № UA-2023-10-19-010332-a, вартість робіт з проектування якщо не враховувати нових вимог, а саме обов’язкових наявних сертифікатів iso, а також спеціального дозволу та допусків до роботи що становить державну таємницю була меншою. Замовник навмисно звужує коло уасників, це пітверджує попередня закупівля, в якій було визначено одного переможця з двох заявлених, а в цій закупівлі тільки один учасник який надав тендерну пропозицію з найвищою вартістю.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК" #01168185 |
Очікує рішення |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 16:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 15:37 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 квітня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість внести зміни до тендерної документації |
Документи:
28 березня 2024 15:37
|
Електронний підпис |
28 березня 2024 15:35
|
Протокол12.pdf |