Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 22964365 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Предславинська, 9 |
Контактна особа: |
Бортницька Лілія Володимирівна 380678451402 pcenter_ekonomist@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 11:25 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 11:25 |
Очікувана вартість: | 25 759 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257 597,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 13:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 13:46 |
ДЕФ. АКТ-КАП.РЕМ ФАСАД-2024.xls | |
13 березня 2024 13:46 |
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf | |
13 березня 2024 13:46 |
ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.xls | |
13 березня 2024 13:46 |
ТД_капремонт_фасад.docx | |
13 березня 2024 13:46 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним. Трудові відносини виникають на підставі угоди (трудового договору або контракту) між працівником і власником підприємства або уповноваженим ним органом, а також фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку. Цивільно-правовий договір - це угода між організацією (підприємством, установою тощо) і громадянином на виконання останнім певної роботи (а саме: договір підряду, договір доручення тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини. Отже, договір цивільно-правового характеру не є підтвердженням трудових відносин.
Дякую.
Відповідно до вимог п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним.
Трудові відносини виникають на підставі угоди (трудового договору або контракту) між працівником і власником підприємства або уповноваженим ним органом, а також фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку.
Цивільно-правовий договір - це угода між організацією (підприємством, установою тощо) і громадянином на виконання останнім певної роботи (а саме: договір підряду, договір доручення тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини.
Отже, договір цивільно-правового характеру не є підтвердженням трудових відносин.
Дякую.
Перелік працівників відповідних професій визначений в п. 2.6. Додатку 1 до тендерної документації та не передбачає змін.
Дякую.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 квітня 2024 16:39
Дата подання: 21 травня 2024 10:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000039 ● cdc7b20330f44478a191795f32e857de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:24 |
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-03-13-006730-a 13.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 09:43:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі «Пологовий будинок» КНП «Перинатальний центр м. Києва», за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9 за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-13-006730-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 14:34:31
Відповідь на запит
За результатами розгляду Вашого запиту від 15.05.2024 року щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі «Пологовий будинок» КНП «Перинатальний центр м. Києва», за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9 за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-13-006730-a), адміністрація КНП «Перинатальний центр м. Києва» надає наступні документи:
1. Дефектний акт;
2. Підсумкову відомість ресурсів;
3. Проектно-кошторисну документацію;
4. Експертний звіт.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обсяги закупівлі визначені на підставі дефектного акту, згідно проектно-кошторисної документації.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено, відповідно до Експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 09:16:18
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2024 № 107
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-03-13-006730-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-13-006730-a, прийняте наказом Держаудитслужби
від 10 травня 2024 року № 92 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 24 травня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Станіслав ПАТЮК
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
22 019 851,20
UAH з ПДВ
|
22 019 851,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Грін Трейдінг" |
23 855 422,80
UAH з ПДВ
|
23 597 824,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
24 612 667,75
UAH з ПДВ
|
23 855 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Відхилено |
22 019 851,20
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 16:07
|
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Рішення скасоване |
23 597 824,85
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 18:30
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Рішення скасоване |
23 597 824,85
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 14:49
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Відхилено |
23 597 824,85
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 17:46
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Очікує рішення |
23 855 400,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 17:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 червня 2024 13:26 |
Кінець періоду оскарження: | 24 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 24 червня 2024 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
13 червня 2024 13:25
|
Електронний підпис |
13 червня 2024 13:24
|
протокол 287.pdf |