Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЛЬВ-24Т_105_ВО Вироби сантехнічні
Очікувана вартість
915 751,00 UAH
UA-2024-03-13-006683-a ● ed0ec7cb551a4b82b0057bf2b3b9afcf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна 0322261263 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 14:01 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 14:01 |
Очікувана вартість: | 915 751,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 157,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 6 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
266 штука
Умивальник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
180 штука
Унітаз Компакт білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
236 штука
Сифон до умивальника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
197 штука
Підвід гнучкий до унітазу 50 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
4 штука
Чаша для туалетів підлогова (типу Генуя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
80 штука
Шланг для душа, з лійкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Порядок здійснення оплати за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Детальний порядок здійснення оплати зазначений в розділі 7 додатку 7 тендерної документації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 13:02 |
1955530047 6971856952 Перелік змін до ТД (Вироби сантехнічні).docx | |
22 березня 2024 13:02 |
1955530047 6971856952 ТД (Вироби сантехнічні) із змінами.docx |
22 березня 2024 13:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 13:02 |
1955530047 6971856952 Перелік змін до ТД (Вироби сантехнічні).docx
|
|||
22 березня 2024 13:02 |
1955530047 6971856952 ТД (Вироби сантехнічні) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поставка
Дата подання: 14 березня 2024 12:25
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:00
чи розглядаєте разову поставку? Або яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Добрий день, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 4.2 (додаток 7) проєкту договору поставки, поставка товару проводиться партіями протягом строку дії договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання товару. Строк поставки товару протягом не більше 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки покупцем. Заявка на поставку буде надана в найкоротший термін після підписання договору. Також можлива разова поставка всієї партії товару.
Унітаз Компакт білий
Дата подання: 14 березня 2024 12:50
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:58
шановний замовнику, прохання уточнити: 1. чи має значення тип зливу? Косий, вертикальний, горизонтальний? 2. Підвід води - бічний чи нижній?
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення надано на розгляд та уточнення технічних характеристик ініціатору закупівлі. В разі необхідності в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Умивальник
Дата подання: 14 березня 2024 13:39
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:58
чи розглядаєте як еквіваалент умивальник з формою - напівкругла?
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення надано на розгляд та уточнення технічних характеристик ініціатору закупівлі. В разі необхідності в тендерну документацію будуть внесені зміни.
зміни
Дата подання: 20 березня 2024 12:57
Дата відповіді: 21 березня 2024 09:45
шановний замовнику, чи плануєте вносити зміни в ТД згідно заданих раніше запитань?
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовником готуються зміни в тендерну документацію, які найближчим часом будуть оприлюдненні в електронні системі закупівель.
Строк подання пропозиції
Дата подання: 21 березня 2024 11:36
Дата відповіді: 21 березня 2024 12:37
Шановний Замовник ! Просимо подовжити кінцевий строк подання щонайменше на 7-10 календарних днів, у зв'язку з великим об'ємом документів, які необхідно підготувати учасникам та зокрема з необхідністю погодження певних документів в державних органах, що наразі займає багато часу через військове положення в Україні та нестабільну роботу державних органів. Сподіваємося на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідно кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-13-006683-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 14 березня 2024 12:40
умивальник, унітаз - відповідність НТД
Шановний замовнику, в додатку №1 до тендерної документації за позиціями № 1, 2 встановлені вимоги, що вироби повинні відповідати ДСТУ EN 14688:2019, та встановлена вимога надання цього ДСТУ у складі документів тендерної пропозиції. Доводимо до Вашого відома, що зазначений ДСТУ прийнятий в Україні методом підтвердження, та відсутній у базі нормативних документів на український мові, що робить неможливим його подання у складі пропозиції. Більш того, в Україні діє ДСТУ Б В.2.5-59:2011 «Вироби санітарні керамічні. Загальні технічні умови», згідно якого українські виробники виготовляють санітарну кераміку, та який повністю підтверджує основні технічні вимоги щодо товару даного типу. Крім того п. 1 встановлено, що Учасник може надати еквівалент, технічні параметри та характеристики якого повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації, тобто технічні параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання, повинні бути не гіршими, ніж задані замовником. Просимо внести зміни до тендерної документації, та викласти цю вимогу наступним чином: «Відповідно до ДСТУ EN 14688:2019 або НД виробника» щоб Учасники мали можливість надати еквіваленти.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2024 13:58
Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення надано на розгляд та уточнення технічних характеристик ініціатору закупівлі. В разі необхідності в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2024-03-13-006683-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 21 березня 2024 18:10
Підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі
Ознайомившись із вимогами документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі, викладених у Додатку 1 до тендерної документації, приходимо до висновку, що такі вимоги є дискримінаційними, оскільки спрямовані на товар українського виробництва та в свою чергу, виключають можливість подання пропозиції з товарами іноземного походження. Що в свою чергу обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. П. 1.3 Додатку 1 ТД передбачено, в разі, якщо товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Тех. Регламентів, учасник повинен надати довідку органу з оцінки відповідності чи органу сертифікації, проте на виконання цієї вимоги учасникам потрібно більше часу ніж термін, що встановлений для подачі пропозицій в межах даної закупівлі. Умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати чи декларації. Окрім цього, при подачі пропозиції з товаром іноземного походження, в учасника немає можливості отримати копії технічних умов виробника на виготовлення товару чи нормативні документи, що містять розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. Прохання розглянути можливість подачі учасником на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, паспортом якості/декларацією постачальника, в разі, якщо не має документів встановлених п. п.1.2-1.4 та не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2024 11:01
Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення надано для вивчення ініціатору закупівлі.. В разі необхідності в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
812 984,65
UAH
|
812 984,65
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІНТЕКС ГРУП" |
900 385,00
UAH
|
900 385,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
812 984,65
UAH
|
16 квітня 2024 15:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІНТЕКС ГРУП" #44464689 |
Переможець |
900 385,00
UAH
|
22 квітня 2024 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 15:33
|
Договір 24292.pdf | укладений |
08 травня 2024 15:33
|