Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
95 875,20 UAH
UA-2024-03-13-005881-a ● a67d73edfa8f496c92e1d171bb4f72fc
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
13 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товару: поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником за адресами згідно Додатку 3 до договору, а саме:
12408, Україна, Житомирська область, с. Клітчин вул. Житомирська, 73 – 4 штуки;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. Польова, 122 – 1 штука;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. Гриценка, 39 – 1 штука;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. Гриценка, 144 – 1 штука;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. 8-го Березня, 37 – 1 штука;
12405, Україна, Житомирська область, с. Левків вул. Героїв України, 1-В – 2 штуки;
12405, Україна, Житомирська область, с. Левків вул. Героїв України, 34 – 2 штуки;
Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 01 травня 2024 року з правом дострокової поставки;
умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами);
інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції"
Розгорнути
Згорнути
12408, Україна, Житомирська область, с. Клітчин вул. Житомирська, 73 – 4 штуки;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. Польова, 122 – 1 штука;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. Гриценка, 39 – 1 штука;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. Гриценка, 144 – 1 штука;
12406, Україна, Житомирська область, с. Калинівка вул. 8-го Березня, 37 – 1 штука;
12405, Україна, Житомирська область, с. Левків вул. Героїв України, 1-В – 2 штуки;
12405, Україна, Житомирська область, с. Левків вул. Героїв України, 34 – 2 штуки;
Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 01 травня 2024 року з правом дострокової поставки;
умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами);
інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12405, Україна, Житомирська область, с. Клітчин, с.Калинівка, с.Левків, згідно Додатку 3 до проєкту договору про закупівлю
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тендерна документація
13 березня 2024 12:58 |
Проєкт договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип кришки |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Матеріал кришки |
Можливі значення:
|
|
Матеріал бака |
Можливі значення:
|
|
Стандарт виготовлення |
Можливі значення:
|
|
Внутрішній об'єм | від 1100 до 1100 | |
Бренд |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Елкопласт Україна |
88 200,00
UAH з ПДВ
|
88 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ |
95 832,00
UAH з ПДВ
|
95 832,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Елкопласт Україна #39191888 |
Переможець |
88 200,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 12:32
|
Договір №45.pdf | укладений |
25 березня 2024 12:31
|