Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-24Т_088_ВО) Світильники
Очікувана вартість
2 896 899,17 UAH
UA-2024-03-13-005327-a ● 550838980b52437f97d5be2a63c7b998
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Київ, Україна , Київська обл., Київ, Київ |
Контактна особа: |
Вершицький Олександр Вікторович 380443097512 Vershytskyi.o.v@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:37 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:37 |
Очікувана вартість: | 2 896 899,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 968,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. 86 906,97 грн (Вісімдесят шість тисяч дев'ятсот шість гривень 97 копійок) Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 86906.97 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 6 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-13-002823-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_088_ВО) ДК 021:2015 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура (Світильники) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31520000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 896 899,17 грн без ПДВ (Два мільйона вісімсот дев'яносто шість тисяч вісімсот дев'яносто дев'ять 17 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 86 906,97 грн (Вісімдесят шість тисяч дев'ятсот шість гривень 97 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 штука
Світильник світлодіодний 33Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1147 штука
Світильник накладний G13 2х1200мм IP65 (без ламп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
200 штука
Світильник накладний G13 2х600мм IP65 (без ламп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:23 |
ТД_ЗТД2.docx | |
25 березня 2024 14:23 |
Перелік змін2.doc | |
25 березня 2024 14:23 |
Додаток 7. Проект договору_Зміни.docx | |
18 березня 2024 15:00 |
ТД_ЗТД1.docx | |
18 березня 2024 15:00 |
Перелік змін 1.doc | |
13 березня 2024 12:24 |
Обгрунтування ціни світильники.docx | |
13 березня 2024 12:24 |
Додаток 7 Проект договору.docx | |
13 березня 2024 12:24 |
Обгрунтування характеристик світильники.docx | |
13 березня 2024 12:24 |
ТД.docx | |
13 березня 2024 12:24 |
Оголошенння.doc |
25 березня 2024 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2024 14:23 |
ТД_ЗТД2.docx
|
||||||
25 березня 2024 14:23 |
Перелік змін2.doc
|
||||||
25 березня 2024 14:23 |
Додаток 7. Проект договору_Зміни.docx
|
||||||
18 березня 2024 15:00 |
ТД_ЗТД1.docx
|
||||||
18 березня 2024 15:00 |
Перелік змін 1.doc
|
||||||
13 березня 2024 12:24 |
Обгрунтування ціни світильники.docx
|
||||||
13 березня 2024 12:24 |
Додаток 7 Проект договору.docx
|
||||||
13 березня 2024 12:24 |
Обгрунтування характеристик світильники.docx
|
||||||
13 березня 2024 12:24 |
ТД.docx
|
||||||
13 березня 2024 12:24 |
Оголошенння.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 14 березня 2024 16:07
Дата відповіді: 18 березня 2024 15:04
Шановний Замовник ! Згідно п.1.1 Додатку А до ТД - Світильник світлодіодний 33 Вт: Номінальна потужність (в межах ± 5%), Вт - 33. Світильник з такою номінальною потужністю є лише у одного виробника - LEDVANCE, Німеччина. У більшості виробників світлодіодних світильників стандартна номінальна потужність 30 Вт або 36 Вт. Просимо не обмежувати коло потенційних учасників та розширити межі можливої номінальної потужності від 30 до 36 Вт та викласти п.1.1 Додатку А до ТД - Світильник світлодіодний: Номінальна потужність (в межах ± 5%), Вт - 30-36. Якщо зменшення потужності до 30 Вт не є можливим, тоді просимо встановити межі 33-36 Вт. Це надасть можливість створити конкуретне середовище та як наслідок зекономити бюджетні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час вибору параметрів до технічного завдання світлотехнічного обладнання враховувалось висота стелі у приміщеннях та світлова ефективність світлодіодного світильника з метою економії енергоресурсів, тому збільшення потужності на 8 % від номінального призведе до збільшення витрат енергоресурсів. Беручи до уваги ту кількість світильників, яка заявлена в тендері, то різниця за рік споживання світильників складе 16,450 тис. кВт/год. Дякуємо за звернення.
Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар
Дата подання: 14 березня 2024 16:18
Дата відповіді: 18 березня 2024 15:05
Шановний Замовник ! Пп. 2.1.2-2.1.4 ч.2 Додатку 1 до ТД встановлення надання копій протоколів випробування та свідоцтва від акредитованих лабораторій на підвтердження вимог Замовника щодо позиції 1 "Світильник світлодіодний 33Вт". На якій підставі підставі вимагаються зазначені документи ? Підтвердженням з боку Учасника щодо відповідності, якості та безпечності запропонованого товару є: декларація про відповідність Технічним регламентам згідно п.1.1 ч.1 Додатку 1 та копії документів що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо) згідно п 2.1.1 ч.2 Додатку 1. Дані документи в повному обсязі підтверджують відповідність, якість та безпечність продукції, які пропонуються Учасниками.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги пп. 2.1.2-2.1.4 та надати можливість прийняти участь у закупівлі всім бажаючим та запропонувати якісну продукцію відповідно технічних вимог Додатку А до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на світильники поширюється дія декількох технічних регламентів, а саме: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затвердженого ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого ПКМУ № 1077 від 16.12.2015, на світильники має бути складена декларація про відповідність, підставою для складання якої є технічна документація, яка повинна містити протоколи випробувань. Протокол випробувань є офіційним документом підтвердження того, що технічні характеристики продукції фактично відповідають задекларованим (нормованим, зазначеним в паспорті). Паспорт на виріб містить саме нормовані (задекларовані) показники, відповідність яких може бути підтверджена тільки шляхом фактично проведених випробувань. Тому для підтвердження технічних характеристик виробу вимагається надання копії протоколу випробування, що виданий лабораторією, яка має акредитацію від Національного агентства з акредитації України (НААУ) для підтвердження технічних та світлотехнічних вимог виробу. А також застосовуються вимоги фотобіологічної безпеки та класифікація світильників за групами ризику небезпечності синього світла — згідно з вимогам ДСТУ IEC/TR 62778:2015, ДСТУ EN 62471:2017, п. 4.24 ДСТУ EN 60598-1:2017.
тендер Світильники
Дата подання: 22 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 25 березня 2024 14:22
Наше підприємство має намір прийняти участь в даній закупівлі. Для належного виконання вимог наданої тендерної докуметації, а також для розширення кола потенційних учасників, просимо Замовника продовжити термін прийому пропозицій на 7-10 днів.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Терміни постачання
Дата подання: 22 березня 2024 20:12
Дата відповіді: 25 березня 2024 14:21
Доброго вечора, шановний Замовнику. Маємо намір прийняти участь у даній закупівлі. Однак уважно вивчивши тендерну документацію, просимо Вас змінити термін поставки ТОВАРУ – протягом 60-ти (шістдесяти) календарних днів з дати отримання рознарядки Постачальником. Дане прохання аргументуємо нестабільною ситуацією в країні, а також, щоб поставити продукцію вчасно та в повному обсязі, вважаємо за доцільне збільшити термін постачання продукції. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, зазначений в тендерній документації термін постачання продукції обґрунтований необхідністю оперативного забезпечення виробничих підрозділів філії. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-13-005327-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43192128
Дата подання: 20 березня 2024 15:25
Щодо надання можливості участі у закупівлі вітчизняному виробнику
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, уважно ознайомившись з тендерною документацієюта вивчивши технічні умови, впевнено можна зробити висновок про те, що технічні характеристики предмету закупівлі складені виключно для продукції іноземного виробництва.
З метою створення конкурентного середовища, вимагаємо внести зміни до Додатку А Тендерної документації: (758350) Світильник світлодіодний 33Вт, а саме до п. 1.3 Світлова ефективність (не менше) 100Лм/ВТ. Це надасть змогу прийняти участь у відкритих торгах вітчизняному виробнику та розширити коло потенційних учасників. Продукція вітчизняного виробника за критерієм «ціна-якість» має суттєві переваги перед продукцією іноземного походження.
Вимагаємо підтримати вітчизняного виробника!
Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
З метою створення конкурентного середовища, вимагаємо внести зміни до Додатку А Тендерної документації: (758350) Світильник світлодіодний 33Вт, а саме до п. 1.3 Світлова ефективність (не менше) 100Лм/ВТ. Це надасть змогу прийняти участь у відкритих торгах вітчизняному виробнику та розширити коло потенційних учасників. Продукція вітчизняного виробника за критерієм «ціна-якість» має суттєві переваги перед продукцією іноземного походження.
Вимагаємо підтримати вітчизняного виробника!
Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 15:57
Шановний учаснику, дана вимога, яку ви пропонуєте на заміну, погіршує параметр світлової ефективності, та в подальшому вплине на кінцевий параметр такий, як світловий потік (Наприклад: чим вище світлова ефективність, тим менше енергії потрібно для досягнення певного світлового потоку, високі показники цього параметра означають, що використані світлодіоди роблять джерело світла енергоефективним). Пропонуємо в тендерній пропозиції запропонувати аналогічний товар не гірших параметрів до вимог Замовника. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-13-005327-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ «НВП «ВІАН», Код ЄДРПОУ:31166456
Дата подання: 03 травня 2024 11:04
Дата подання: 03 травня 2024 11:04
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Протоколом № 3 - 29/04-24 від 11.04.2024 розгляду пропозиції було неправомірно визнано переможця пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВ ТОРГ ЛТД», (надалі – ТОВ «КИЇВ ТОРГ ЛТД»).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про Визначити переможцем закупівлі учасника: ТОВ «КИЇВ ТОРГ ЛТД» через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та тендерної документації.
Скаржник бажає скасування рішення Замовника про Визначення переможцем закупівлі учасника: ТОВ «КИЇВ ТОРГ ЛТД» через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійно діючої Колегії АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 15:24
Рішення від 06.05.2024 №7934.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 №8419.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 15:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «НВП «ВІАН» |
2 141 889,00
UAH
|
2 141 889,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ТОРГ ЛТД" |
2 893 812,75
UAH
|
2 893 812,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «НВП «ВІАН» #31166456 |
Відхилено |
2 141 889,00
UAH
|
17 квітня 2024 12:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ТОРГ ЛТД" #44089329 |
Переможець |
2 893 812,75
UAH
|
29 квітня 2024 12:43
|